|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dàt vind ik echt een belachelijk voorrecht dat ze zich hebben toegeëigend. Alsof Barcelona in Spanje het Catalaans volkslied mag afspelen voor een wedstrijd. Of Swansea in Engeland of Bayern München in Duitsland. Kan alleen maar in kleinburgerlijk Nederland. Afschaffen die hap! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet je hem mee naar Varkenoord nemen, ziet er een een hoop.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 13:40 schreef Barabas het volgende:[..] Dàt vind ik echt een belachelijk voorrecht dat ze zich hebben toegeëigend. Alsof Barcelona in Spanje het Catalaans volkslied mag afspelen voor een wedstrijd. Of Swansea in Engeland of Bayern München in Duitsland. Kan alleen maar in kleinburgerlijk Nederland. Afschaffen die hap! Is het ook.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens Totaal geen respect voor dat "volkslied"..onzinnig iets. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Moet helaas werken, hoop voor jullie op een vermakelijke wedstrijd en natuurlijk 3 punten! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Have fun in Parijs, Henk. Rue de Mouffetard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rick Karsdorp, verdediger van Feyenoord, is aanstaande zondag in de wedstrijd tegen sc Heerenveen niet inzetbaar. Dit meldt trainer Van Brockhorst zojuist op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. De jonge verdediger liet ook al een interlandperiode met Jong Oranje aan zich voorbij gaan.
Door zijn liesblessures trainde Karsdorp daarom vanochtend ook niet mee met de groep. Volgens Jan Dirk Stouten, journalist van RTV Rijnmond, zal Bart Nieuwkoop, die Karsdorp eerder verving in de basiself, de positie van rechtsback innemen. Feyenoord neemt het zondagmiddag om 14.30 uur op tegen de ploeg uit Friesland. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
'03 0-1 Kramer '14 0-2 El Ahmadi '41 0-3 Kuyt (p.) - '79 1-3 Te Vrede '82 2-3 Te Vrede '90+5 3-3 Mulder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1-3 dus want Te Vrede is geschorst.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 00:33 schreef MauricioAros het volgende:'03 0-1 Kramer '14 0-2 El Ahmadi '41 0-3 Kuyt (p.) - '79 1-3 Te Vrede '82 2-3 Te Vrede '90+5 3-3 Mulder Dan ben je nog een optimist! Ik denk dat het een FLINKE ZEPERD gaat worden ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niks bijzonders, dat denk jij toch altijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
3-1 Het gaat slecht met hoerenveen , dus wij helpen ze weer op weg zoals gebruikelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Onzin, Feyenoord kan dit gewoon winnen. Al die negatieve mensen. We staan er goed bij geen financieele problemen meer. Een goede selectie, toekomst in huis. Gewoon winnen en niet zomazijn zeiken. Ik denk 1- 2 en dat is genoeg |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 11:20 schreef piet de paler het volgende:Onzin, Feyenoord kan dit gewoon winnen. Al die negatieve mensen. We staan er goed bij geen financieele problemen meer. Een goede selectie, toekomst in huis. Gewoon winnen en niet zomazijn zeiken. Ik denk 1- 2 en dat is genoeg Dat is geen azijnzeiken dat is 40 jaar ervaring met ons clubje. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Dan lijkt het veel op jou. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heerenveen gaat haar speelstijl drastisch omgooien
Heerenveen gaat haar speelstijl drastisch omgooien. Aankomende zondag wacht op eigen bodem de confrontatie met Feyenoord. Trainer Dwight Lodeweges wil dolgraag de weg omhoog inslaan en heeft besloten het anders aan te pakken.
"We moeten weer echt voor voetbal gaan kiezen", zegt de oefenmeester duidelijk in gesprek met de Leeuwarder Courant. "We willen als Heerenveen zelf weer ons lot bepalen. We moeten terug naar hoe ik vind dat we de boel hier vorig jaar op poten hebben proberen te zetten. Ik wil goed voetballen, een team ontwikkelen en de mensen op de tribune plezier bezorgen."
De Friese ploeg weet tot dusver nog niet te overtuigen. Met zeven punten uit acht duels staat Heerenveen op een matige dertiende plaats. De formatie van Lodeweges wist ook pas eenmaal te winnen. Op sportief vlak zit het dus tegen, maar ook achter de schermen gaat het niet zoals het zou moeten gaan. Heerenveen zou in Chinese handen kunnen vallen. Het ene deel van het bestuur ziet dat wel zitten, een ander deel wil er niets van weten.
Voorbeschouwing sc Heerenveen - Feyenoord
(http://youtu.be/Z-sPQxDH_KY) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord lijkt morgenmiddag geen wijzigingen door te voeren ten opzichte van het duel met De Graafschap. Rick Karsdorp is nog niet fit en wordt opnieuw vervangen door Bart Nieuwkoop. Simon Gustafson blijft staan op het middenveld en Michiel Kramer, die zich maandag voor de beroepscommissie moet verantwoorden, mag dit weekend nog spelen.
Vermoedelijke opstelling AD: Vermeer; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vejinovic; Kuyt, Kramer en Elia. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
In principe moet feyenoord met deze selectie makkelijk moeten winnen maar andere kant speelt feyenoord nog niet goed op het middenveld is het probleem en aanvallend moeten we het met geluk hebben van initiatief van elia of karsdorp of kramer een beetje makaay style. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus eigenlijk is het toevalsvoetbal. Ja dat klopt wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ook dat win ik met 45 jaar bezoeker van Feyenoord. En ervaring dan weet je ook wel dat we voorlopig heel tevreden moeten zijn met de plaats op de ranglijst en hoe het in zijn geheel gaat ? Dus toch een beetje negatief? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Ook dat win ik met 45 jaar bezoeker van Feyenoord. En ervaring dan weet je ook wel dat we voorlopig heel tevreden moeten zijn met de plaats op de ranglijst en hoe het in zijn geheel gaat ? Dus toch een beetje negatief? Gefeliciteerd met je overwinning . Maar waar dat ook op slaat ontgaat me volledig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als iemand begint met zoveel jaar ervaring met de club en je dan denkt het allemaal wel denkt te weten antwoord ik ook lullig terug. En jij weet hopelijk ook wel dat de nat en int successen wegb Ijven, maar dit begin is gewoon goed te noemen , en nationaal gaan we binnen nu en een jaar weer volledig meedoen. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 16:35 schreef piet de paler het volgende:[..] Als iemand begint met zoveel jaar ervaring met de club en je dan denkt het allemaal wel denkt te weten antwoord ik ook lullig terug. En jij weet hopelijk ook wel dat de nat en int successen wegb Ijven, maar dit begin is gewoon goed te noemen , en nationaal gaan we binnen nu en een jaar weer volledig meedoen. Als jij al 45 jaar mee loopt moet het je ook zijn opgevallen dat we ontzettend vaak clubjes die slecht draaien een handje helpen. Mooier kan ik het niet maken. En dat heeft niets met negatief te maken het valt mij , en vele met mij op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Tjabba -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ok daarin ga ik met je mee. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dat is vrij negatief Piet ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn we compleet ? En Heerenveen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We vreten die serieus op geile.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop het , net als iedereen hier. Maar verwacht wederom billenknijpen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus..wat word het nu..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van rukken word je besluiteloos.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Yep. Ik zie geen structuur, dus voor mij is t echt natte vingerwerk. Het kan alle kanten op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mijn god hoe ruk jij dan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
? doe je haarband eens af. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Las net dat achabar ook meereist zeker om de tweede reserve stoel warm te houden als ik die knul was beter weggaan want je krijgt geen eerlijke kansen meer want gio is gewoon een lafaard Door de feyenoord suporters en sportjournalisten ik zeg het nogmaals stoppen met die 4-3-3 systeem is al achterhaald saai en zo krijg je geen goed combinatie voetbal op het middenveld en de vleugels komen niet vaak over het middenveld met goeie assisten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
De belangrijkste is we moeten met z.n allen stoppen om de sportwereld te sponsoren financieel want wat er qua salarissen betaalt wordt is gewoon abnormaal ik ben niet jaloers maar dit kan echt niet ze mogen best wat vergoeding krijgen om dat ze geen privacy meer hebben en geloof mij als dat lukt krijgen ze meer waardering en respect en voetbal niveau zal veel beter worden en wij worden ook trots op het nationale team dus in het kort de grootste oorzaak dat het niveau laag is de hele sport wereld wordt zwaar overbetaald als je dat kan aanpakken moet jij es zien wat voor resultaten het gaat opleveren.dus het begint eerst bij de toeschouwers,de clubs,bedrijven,overheid, Europese landen moeten dat ook doen hogere belasting invoeren als het echt niet kan want anders vlucht iedereen naar een goedkope taxfree land. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 13:40 schreef Barabas het volgende:[..] Dàt vind ik echt een belachelijk voorrecht dat ze zich hebben toegeëigend. Alsof Barcelona in Spanje het Catalaans volkslied mag afspelen voor een wedstrijd. Of Swansea in Engeland of Bayern München in Duitsland. Kan alleen maar in kleinburgerlijk Nederland. Afschaffen die hap! Helemaal mee eens! Afschuwlijk ook dat zogenaamde volkslied! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Kans om 2 punten uit te lopen op PSV Ik zeg 0-3 |
|
|
|