|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben super scout voor Feyenoord maar zie ze allemaal naar Alkmaar vertrekken. Friday en nu weer Bel Hassani :,) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 - 13:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben super scout voor Feyenoord maar zie ze allemaal naar Alkmaar vertrekken. Friday en nu weer Bel Hassani :,) Want jij kende Friday al voordat hij in de media genoemd werd..? ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Er werd hier geopperd dat er in scandinavië niks rond liep. Dat Feyenoord echt wel wist wat er daar te koop was Heb ik er een paar topscoordertjes uitgezocht.. Zijn allemaal vertrokken ,en wij hebben er ook 1 ;)
Volgend jaar weer kijken? Pakken we er ook een paar middenveldertjes bij haha |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 - 13:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ben super scout voor Feyenoord maar zie ze allemaal naar Alkmaar vertrekken. Friday en nu weer Bel Hassani :,) Prima voetballer hoor, maar ik blijf die naam vreemd vinden. Last van gordelroos: Bel Hassani. Verstopte wc pot: Bel Hassani etc.
Nou weet ik wel (voor jullie erover beginnen), netsurfer is ook niet alledaags. Maar toch... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahaha geniaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben niet onder de indruk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 - 14:07 schreef netsurfer het volgende:[..] Prima voetballer hoor, maar ik blijf die naam vreemd vinden. Last van gordelroos: Bel Hassani. Verstopte wc pot: Bel Hassani etc. Nou weet ik wel (voor jullie erover beginnen), netsurfer is ook niet alledaags. Maar toch... Ghehe.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Godver, scherm onder de sinas. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 - 14:07 schreef netsurfer het volgende:[..] Prima voetballer hoor, maar ik blijf die naam vreemd vinden. Last van gordelroos: Bel Hassani. Verstopte wc pot: Bel Hassani etc. Nou weet ik wel (voor jullie erover beginnen), netsurfer is ook niet alledaags. Maar toch... Vet leuk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet je eens naar het cafe komen voel je je zeker thuis.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bel Hassani en Friday zijn de mannen die ik de gaten hou.. Vooral Bel Hassani had eventueel een prima goedkoop alternatief voor Tonny geweest al had hij vertrokken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat heb ik met Ramselaar, maarja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heet je zus Ramsela ar..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Bel Hassani en Friday zijn de mannen die ik de gaten hou.. Vooral Bel Hassani had eventueel een prima goedkoop alternatief voor Tonny geweest al had hij vertrokken. AZ shopt slim. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: van geil terug van vakantie? Bel Hassani! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ shopt slim. Wanneer wij ze halen zou het middelmaat zijn. Hup wij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als je middelmaat kopen wilt: Bel Hassani! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ben ik niet helemaal met jou eens ...Ik weet zeker dat 80% van de supporters weinig of nog nooit van Jørgensen had gehoord ..Dus ik denk dat Friday misschien nog wel groter ontvangen had geworden dan Jørgensen. Als ik in de Kuip Bel Hassani 2 x bekeken heb dan is hij een prima felle voetballer met overzicht en een prima schot.. Die Wegehorst die ze gehaald hadden heb ik niks mee.
En idd hup wij maar AZ is de club om in de gaten te houden. Laten we ons nou maar aan hun meten ,dan word het misschien nog wat ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze doen het echt leuk idd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heb jij aandelen in de kaas ofzo? Pfff |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik zie dat jij het Bel-virus ook te pakken hebt. Mooi he? Je kan hem bijna overal voor gebruiken. Bijna net zo makkelijk als: 'dat zei mijn vrouw ook vannacht'. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2016 - 09:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ben ik niet helemaal met jou eens ...Ik weet zeker dat 80% van de supporters weinig of nog nooit van Jørgensen had gehoord ..Dus ik denk dat Friday misschien nog wel groter ontvangen had geworden dan Jørgensen. Als ik in de Kuip Bel Hassani 2 x bekeken heb dan is hij een prima felle voetballer met overzicht en een prima schot.. Die Wegehorst die ze gehaald hadden heb ik niks mee. En idd hup wij maar AZ is de club om in de gaten te houden. Laten we ons nou maar aan hun meten ,dan word het misschien nog wat ? Die Bel Hassani is het gewoon net niet. Voor AZ waarschijnlijk wel. Maar echt ze zijn er op achteruitgegaan deze transferwindow. Dat kan ik van ons niet zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2016 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:[..] Die Bel Hassani is het gewoon net niet. Voor AZ waarschijnlijk wel. Maar echt ze zijn er op achteruitgegaan deze transferwindow. Dat kan ik van ons niet zeggen. Tuurlijk als ze Janssen en ook nog Hendriks op het laatste moment verliezen gaan ze er niet op vooruit...Maar als je meer als 30 miljoen binnensleept ,en je haald voor hooguit 3 miljoen 3 nieuwe spelers waarvan ik er 2 prima vind is dat knap.. Het is even afwachten de komende wedstrijden maar ik geloof wel in hun beleid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nooit verkeerd om te kijken hoe andere clubs het doen.. Degraderen ze vind ik het ook prima |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2016 - 13:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tuurlijk als ze Janssen en ook nog Hendriks op het laatste moment verliezen gaan ze er niet op vooruit...Maar als je meer als 30 miljoen binnensleept ,en je haald voor hooguit 3 miljoen 3 nieuwe spelers waarvan ik er 2 prima vind is dat knap.. Het is even afwachten de komende wedstrijden maar ik geloof wel in hun beleid. T beleid is een beetje dezelfde als de onze, ze gooien hun transfer winsten niet in nieuwe spelers, maar in het verminderen van de lasten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Uhm ik bedoel degradeer Twente vind ik het prima. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2016 - 13:50 schreef Stylzz het volgende:[..] T beleid is een beetje dezelfde als de onze, ze gooien hun transfer winsten niet in nieuwe spelers, maar in het verminderen van de lasten. Daar lijkt het inderdaad op,verstandig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het lijkt wel een beetje de rederij cultuur versus de kleine zelfstandige in de vaart. Als je bij z'n rederij harder werkt dan de rest gaan ze je ook raar aankijken, gewoon uit angst dat ze zelf ook moeten gaan werken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2016 - 10:43 schreef VVout het volgende:Het lijkt wel een beetje de rederij cultuur versus de kleine zelfstandige in de vaart. Als je bij z'n rederij harder werkt dan de rest gaan ze je ook raar aankijken, gewoon uit angst dat ze zelf ook moeten gaan werken. Dat is overal zo ...Sterker nog uiteindelijk raken dit soort mensen hun baan kwijt.. Puur omdat je kwa karakter niet in het straatje past. Tegenwoordig is een leuke babbel belangerijker dan het werk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar Verbeek was hier niet echt gisteren he. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Denk je dat er veel veranderd is? Ik betwijfel het...Geef alle medewerkers een aandeel in de club, zodat hard werken ook inderdaad loont.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In zo veel jaar is er zeker wat veranderd. Bijvoorbeeld er werkt nu al veel minder personeel. Ik vind het een beetje sneu om nu te ageren op iets wat een paar trainers geleden aan de hand was. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik meen mij te herinneren dat Koeman en Rutten ook wat over het topsportklimaat binnen Feyenoord hebben gezegd. De opmerking van Verbeek staat zeker niet alleen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké, nou en nu?
Ik hoor dr al een tijd niet zo veel meer over. Koeman in t begin ja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zal wel zo blijven ook totdat Feyenoord city realiteit is.Misschien hier en daar wat verbeteringen tot die tijd. Boeien...het is nooit anders geweest.Die paar jaar voel je ook niks van. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2016 - 16:52 schreef Stylzz het volgende:In zo veel jaar is er zeker wat veranderd. Bijvoorbeeld er werkt nu al veel minder personeel. Ik vind het een beetje sneu om nu te ageren op iets wat een paar trainers geleden aan de hand was. Kan je nog meer voorbeelden geven? het argument dat er nu minder mensen werken, zie ik niet direct als een aanzet tot een topsportklimaat....meer een gevolg van de crisis van de afgelopen jaren... Bewust investeren in wetenschap in relatie tot sport, de accommodatie verbeteren, gedrag en mentaliteit in lijn brengen met je doelstellingen, gericht selecteren van spelers (aan welke fysieke eisen moeten ALLE spelers voldoen om deel uit te kunnen maken van de selectie), gerichte technische training, vast omlijnde tactische spelopvatting , waardoor spelpatronen door alle geledingen van de club uniform zijn...etc. Ik zie dat onvoldoende terug bij Feyenoord. Dit kost ook tijd, discipline en leiderschap... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2016 - 18:54 schreef CobusIII het volgende:[..] Kan je nog meer voorbeelden geven? het argument dat er nu minder mensen werken, zie ik niet direct als een aanzet tot een topsportklimaat....meer een gevolg van de crisis van de afgelopen jaren... Bewust investeren in wetenschap in relatie tot sport, de accommodatie verbeteren, gedrag en mentaliteit in lijn brengen met je doelstellingen, gericht selecteren van spelers (aan welke fysieke eisen moeten ALLE spelers voldoen om deel uit te kunnen maken van de selectie), gerichte technische training, vast omlijnde tactische spelopvatting , waardoor spelpatronen door alle geledingen van de club uniform zijn...etc. Ik zie dat onvoldoende terug bij Feyenoord. Dit kost ook tijd, discipline en leiderschap... Daar zien we ook niets van, want daar komt over het algemeen weinig over naar buiten. Lijkt me ook prima, maar moet ik nu echt alle berichten die over bovenstaande de laatste tijd naar buiten gekomen zijn plakken, of weet je zelf hoe Google werkt?
Bijvoorbeeld:
quote:Als onderdeel van de advisering van Feyenoord ten aanzien van de nieuwe trainingsaccommodatie voor o.a. het eerste elftal doet MoederscheimMoonen al enkele jaren intensief onderzoek naar trainingsomgevingen met een topsportklimaat.
Hiertoe worden bezoeken gebracht aan topclubs in binnen- en buitenland bij o.a. Bayern München en Tottenham Hotspur en Vitesse. Bij deze bezoeken wordt niet alleen aandacht besteed aan de ruimtelijke aspecten maar is wordt er ook gebruikers gesproken zoals de technische staf en spelers. Onderdeel van het onderzoek zijn tevens separate interviews met sportpsychologen en -fysiologen om zo goed mogelijke uitgangspunten te ontwikkelen voor het creëren van een topsportomgeving. Verder was Bosz de eerste die piepte over een gebrek aan topsportklimaat...
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik denk dat e ook geen kampioen worden in 2017. Maar het heeft natuurlijk een voordeel. Wanneer je dood gaat, moet je in een Feyenoordshirt voor Petrus verschijnen. Die weet dan dat je al jaren door een hel bent gegaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord supporter is voor mij veel meer dan kampioen worden. Het laatste is mooi en wil je graag, maar ik geniet sowieso elk seizoen. Ook wanneer het ruk is, t hoort erbij. Ik hoef ook geen invloed te hebben op beleid of wat dan ook, Feyenoord zit in mijzelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar