|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doe er maar twee dan :,) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha jullie denken er gewoon hetzelfde over |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Is mijn vrouw hier ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2016 - 19:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Daar zien we ook niets van, want daar komt over het algemeen weinig over naar buiten. Lijkt me ook prima, maar moet ik nu echt alle berichten die over bovenstaande de laatste tijd naar buiten gekomen zijn plakken, of weet je zelf hoe Google werkt? Bijvoorbeeld: [..] Verder was Bosz de eerste die piepte over een gebrek aan topsportklimaat... [ afbeelding ] Hoop bureaucratisch geneuzel, wat je ook in veel overheidsorganisaties tegenkomt...We zijn in gesprek met, we doen onderzoek naar, we hebben een onderzoeksbureau ingehuurd......Het enige feit waar ik blij van word, is de vernieuwde accommodatie...nu was het wel zo dat het oude ook echt niet meer kon...Dat Feyenoordgevoel waar je het over hebt is een ander verhaal...ook ik zal altijd een Feyenoorder zijn en blijven...Maar dat neemt niet weg dat dat we ambitieus mogen/moeten zijn en altijd moeten streven om de beste te worden. Ik leg mij er dan ook niet bij neer dat wij geen kans zouden zouden hebben om ooit nederlands of europees kampioen te worden....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bijna hahaha Alleen als het echt echt echt nodig is gooi ik ook een verhuisdoos over het hek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De ambitie is er, de middelen nog niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toen het nieuwe bestuur Beenhakker en Been verweten 6 ton per jaar te verdienen vond ik dat ze gelijk hadden...Toen zijn zichzelf twee later opslag gaven en hetzelfde gingen verdienen als hun die ze veroordeeld hadden ,was ik al gelijk klaar met het nieuwe bestuur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb daar niet zo veel moeite mee. Wel vind ik dat stilstaande leidingen gaan stinken.
Dus verversing is binnenkort noodzakelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord met al zijn aftakkingen is zo'n verschrikkelijke slangekuil dat ik de ambitie soms 1 grote schijnbeweging vind, om zolang als mogelijk een mooi salaris elk jaar op te strijken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2016 - 21:39 schreef Stylzz het volgende:Ik heb daar niet zo veel moeite mee. Wel vind ik dat stilstaande leidingen gaan stinken. Dus verversing is binnenkort noodzakelijk Ik heb daar wel moeite mee..Het is namelijk verschrikkelijk achterbaks...Verders helemaal mee eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daarom vind ik het fijn dat rijke zakenmensen die supporter zijn een flinke vinger in de pap hebben, en een oogje in het zeil houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou er zat wat tijd tussen, maar t verdient de schoonheidsprijs niet. Ik ben ook een beetje bang dat niemand anders t wil doen.
Met kennis van zaken dan |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2016 - 21:43 schreef van geil het volgende:Daarom vind ik het fijn dat rijke zakenmensen die supporter zijn een flinke vinger in de pap hebben, en een oogje in het zeil houden. Die houden zeker een oogje in het zeil....maar nog een veel groter oog in hun portemonnee...niet zo naïef zijn dat zij het beste voor hebben met de club en met ons... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2016 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:Nou er zat wat tijd tussen, maar t verdient de schoonheidsprijs niet. Ik ben ook een beetje bang dat niemand anders t wil doen. Met kennis van zaken dan Nee niet echt,persoonlijk krijg ik daardoor nooit echt vertrouwen in zo'n iemand.
Ik denk dat er zat zijn ,alleen met kennis van zaken weet ik niet. Maar laten we eerlijk zijn dat het voor Gudde ook 1 grote leerschook was toen hij kwam.. Hij heeft het allenaal moeten leren met fouten. Is een normale leerwijze om door fouten te leren .Toch denk ik dat er betere beschikbaar waren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2016 - 21:49 schreef CobusIII het volgende:[..] Die houden zeker een oogje in het zeil....maar nog een veel groter oog in hun portemonnee...niet zo naïef zijn dat zij het beste voor hebben met de club en met ons... Nee, andersom. De vergoeding die zei krijgen is gewoon wettelijk vastgesteld. Je mag geen vreemd vermogen uitgeven zonder rendement. De fiscus gaat gewoon uit van een minimaal rendement,ik dacht 4 procent (dat was 10 jaar geleden) Daar worden die mensen voor aangeslagen, en is dus ook normaal dat Feyenoord dit compenseert . Geloof me , met bijvoorbeeld voor 30 miljoen aan aandelen Royal Dutch loop je veel harder binnen, alleen al met het dividend. Verkeerd oordeel dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2016 - 21:49 schreef CobusIII het volgende:[..] Die houden zeker een oogje in het zeil....maar nog een veel groter oog in hun portemonnee...niet zo naïef zijn dat zij het beste voor hebben met de club en met ons... Ik weet nu niet of jij of van Geil nu naïef is? Ze houden de boel anders zeer scherp. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2016 - 21:56 schreef van geil het volgende:[..] Nee, andersom. De vergoeding die zei krijgen is gewoon wettelijk vastgesteld. Je mag geen vreemd vermogen uitgeven zonder rendement. De fiscus gaat gewoon uit van een minimaal rendement,ik dacht 4 procent (dat was 10 jaar geleden) Daar worden die mensen voor aangeslagen, en is dus ook normaal dat Feyenoord dit compenseert . Geloof me , met bijvoorbeeld voor 30 miljoen aan aandelen Royal Dutch loop je veel harder binnen, alleen al met het dividend. Verkeerd oordeel dus. Met die 30M willen ze wel de zeggenschap over de club....daar is het in de jaren 80 dus fout gegaan...Het idee dat aandeelhouders zeggenschap over bedrijven zijn gaan krijgen...Ik blijf dus bij mijn oordeel. Als onze rijke geldschieters de club willen steunen, dan moeten ze dat met gepaste afstand doen van de RvC en het bestuur. Ze krijgen als beloning het rendement van hun investering. Dat zij met minder aan rendement genoegen nemen, kan je dan clubliefde noemen. Maar onze vrienden van Feyenoord gaan wel een stuk verder dan dat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komt ivm met het 60 jarig jubileum een goude schaal voor de kampioen... Past wel bij Feyenoord zo'n goude schaal toch Renato |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die moeten we hebben..!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha kan je beter mee scheren vanaf het balkon toch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha dat heb jij liever he schat d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou wel een stunt zijn haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
2 vingers in de neus. Eitje. Conditioneel superieur. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bewaar die drank nou eens voor de avond, ar. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beste start Feyenoord in Eredivisie sinds 1969
Feyenoord is het nieuwe Eredivisie-seizoen uitstekend gestart. De Rotterdammers versloegen vanmiddag ADO Den Haag met 3-1. De overwinning in De Kuip betekende alweer de vijfde zege op rij voor de ploeg van Giovanni van Bronckhorst en is nu de ongeslagen koploper met vijftien punten.
Volgens statistiekenwebsite Opta Sports is Feyenoord momenteel bezig aan de beste seizoenstart sinds het seizoen 1969/1970. Volgende week wacht de topper in Eindhoven tegen PSV, die slechts twee punten achter staat op de Rotterdamse club. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
1969.... toen was ik er nog niet... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zou ik er maar van genieten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Feyenoord heeft het momentum''
Bij VI-radio blikt Feyenoord-clubwatcher Iwan van Duren vooruit op de wedstrijd tegen PSV. Eerst laat hij zijn licht schijnen over waarin Feyenoord verder is dan vorig jaar. "Het is een team, ze zijn geroutineerder geworden, Toornstra is er vast ingekomen, we hebben nu onze Deens vriend Jørgensen voorin staan, Vilhena is gebleven en ook sterker geworden en ik vind ook dat ze een hele rustige keeper hebben en waar niemand het over heeft is Woudenberg, die ook echt een aanwinst is."
Daarna buigt hij zich over de vraag wat de kracht van het huidige Feyenoord is. "De kracht is de routine. Feyenoord heeft het een na oudste elftal in onze Mickey Mouse competitie. Als je naar de as kijkt, die hebben veel meegemaakt. Vier a vijf spelers hebben Premier Leaugue gespeeld. Feyenoord is een ervaren ploeg en heeft veel mensen die zich voor elkaar weg willen cijferen."
Tot slot analyseert hij hoe de verhoudingen tussen Feyenoord en PSV zijn. "Ik denk dat PSV een stap heeft gemaakt en Feyenoord twee en Feyenoord heeft het momentum. Normaal gesproken zeg je 'PSV is iets sterker dan Feyenoord'... normaal gesproken... de winst op United is natuurlijk doping voor deze ploeg." |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Eigenlijk ontstaat er zo langzamerhand een ideale situatie....Als er een seizoen is dat Feyenoord kampioen kan worden, is het wel dit seizoen...Als je kijkt naar de achterhoede, dan is er nu keuze zat. Is karsdorp moe, dan kan Verbeek daar spelen. Valt Woudenberg tegen? Dan kan Kongolo daar spelen. Raakt Botthegin geblesseerd, dan verbeek of Jan Arie invallen. Er kan zelfs gerouleerd worden. Op het middenveld is dat ietsje lastiger, maar ook daar zijn er meerdere keuzes te maken. Het zou mooi zijn als Tapia, Gustafson en Vejinovic ook meer minuten gaan maken. Ik denk zelfs dat we afscheid moeten gaan nemen van een middenvelder. De voorhoede is denk ik het meest kwetsbaar, maar al veel beter dan verleden seizoen (Berghuis, Jorgensen). Ik zou nog wel een andere type spits in de selectie willen zien, eentje met veel diepte, zodat je kan variëren. Kramer is een slechtere versie van Jorgensen en bovendien geen pinchitter. Zit alleen op de bank voor het geval van blessures of de laatste 15 minuten. Kortom, dit zou wel eens het seizoen kunnen gaan worden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Plus, als Verbeek moet spelen moet ie helemaal vanuit Duitsland naar de kuip rijden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: hahahah van Beek dus.... |
|
|
|