BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
nr 10
 nr 10 - woensdag 21 september 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:
Taco zijn spelers die erin stonden volgens hem waren in die reeks van zeven allemaal geen vaste basisspelers.
Vilhena speelde ze toch ook allemaal tijdens die dramatischer serie?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 september 2016 - 08:37   quote  deeplink  
Word moe van Pierre.
VVout
 VVout - woensdag 21 september 2016 - 08:38   quote  deeplink  
Van praktisch iedere anaalist.
nr 10
 nr 10 - woensdag 21 september 2016 - 08:43   quote  deeplink  
Behalve Boskamp en Kraay junior.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 september 2016 - 08:46   quote  deeplink  
"Ik denk dat de selectie niet breed genoeg is om een kast te dragen en te zwaar om het gras mooi te houden in De Kuip. En het kan zo maar verkeren als Toornstra aan de diarree is en in de schoenen van Karsdorp schijt."

Uw analist:
Doodshoofd-Master-Brain.jpg
van geil
 van geil - woensdag 21 september 2016 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 08:35 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Vilhena speelde ze toch ook allemaal tijdens die dramatischer serie?
andersom
van geil
 van geil - woensdag 21 september 2016 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:
Taco zijn spelers die erin stonden volgens hem waren in die reeks van zeven allemaal geen vaste basisspelers.
Andersom
van geil
 van geil - woensdag 21 september 2016 - 11:26   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=37462&abbr=fr12
nr 10
 nr 10 - woensdag 21 september 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 11:25 schreef van geil het volgende:

[..]

andersom
????
van geil
 van geil - woensdag 21 september 2016 - 14:45   quote  deeplink  
Zie boven je quote, het waren juist wel 7 vaste basis spelers.
nr 10
 nr 10 - woensdag 21 september 2016 - 14:48   quote  deeplink  
Ja, maar dat was Vilhena toen toch ook. die heeft die hele serie in de basis gestaan. Daarom ging het ook zo kut.
van geil
 van geil - woensdag 21 september 2016 - 14:49   quote  deeplink  
Dat bedoelde ik.
Daarom zette ik de quote van Stylzz er onder.
En nu kunnen ze het wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2016 door van geil --
VVout
 VVout - woensdag 21 september 2016 - 15:02   quote  deeplink  
Ervaring en balans groeien met de tijd, een klein zetje kan veel veranderen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Volgens mij niet hoor, zal t vanavond eens uitzoeken
netsurfer
 netsurfer - woensdag 21 september 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 15:42 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij niet hoor, zal t vanavond eens uitzoeken
Kun je dan meteen even de serie resultaten sinds de komst van Dickie Advocaat in kaart brengen. Voor mijn gevoel is dit inmiddels een behoorlijk imposante serie.
van geil
 van geil - woensdag 21 september 2016 - 17:13   quote  deeplink  
Laatste verlies Valentijsdag
van geil
 van geil - woensdag 21 september 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Veel spelers die er vorig seizoen ook waren en in de basis staan hebben hun ondergrens gewoon met 2 punten opgeschroefd .
Karsdorp was eerst vaak 3/4 of 7. nu constant voldoende.
De 3/4 van Jan Arie zijn ineens 7/8
Vilhena pakt geen 3en meer .maar minimaal 5,5.
El ook veel stabieler , meer naar voren gericht(met passen) en scoort ineens wel.
Toornstra idem.
Linksback positie nog geen 3 gevallen.ook minimaal 5,5
Ga zo maar door.
Prima ontwikkeling, er staat nu ook een team wat elkaar helpt.
Nu maar hopen dat het zo blijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2016 door van geil --
ar
 ar - woensdag 21 september 2016 - 17:48   quote  deeplink  
Of iig volhoudt.
van geil
 van geil - woensdag 21 september 2016 - 17:49   quote  deeplink  
Yep
nr 10
 nr 10 - woensdag 21 september 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 17:43 schreef van geil het volgende:
Veel spelers die er vorig seizoen ook waren en in de basis staan hebben hun ondergrens gewoon met 2 punten opgeschroefd .
Karsdorp was eerst vaak 3/4 of 7. nu constant voldoende.
De 3/4 van Jan Arie zijn ineens 7/8
Vilhena pakt geen 3en meer .maar minimaal 5,5.
El ook veel stabieler , meer naar voren gericht(met passen) en scoort ineens wel.
Toornstra idem.
Linksback positie nog geen 3 gevallen.ook minimaal 5,5
Ga zo maar door.
Prima ontwikkeling, er staat nu ook een team wat elkaar helpt.
Nu maar hopen dat het zo blijft.
En dat allemaal door Jörgensen.
ar
 ar - woensdag 21 september 2016 - 18:59   quote  deeplink  
Onze Martin!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 19:11   quote  deeplink  
Ist ie weer hoppaaaaa

2a3g9w.jpg
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 september 2016 - 19:34   quote  deeplink  
Leuk staatje bijhouden, vergeleken met vorig jaar:
FEY - ADO: 0-2 / 3-1 +3
FEY - EXC: 3-0 / 4-1 -
FEY - ROD 1-1 / 5-0 +2
FEY - Twe 5-0 / 2-0 -
Gro - FEY 1-1 / 0-5 +2
Her - FEY 2-2 / 0-1 +2
Psv - FEY 2-0 / 0-1 +3

12 punten meer uit dezelfde wedstrijden.
Eindstand vorig jaar: 63 punten.
12 punten meer dan vorig jaar levert op: 75 punten, is goed voor plek 3.

Geeft een indicatie, wanneer je geen rekening houdt met het feit dat Ajax en PSV minder presteren dan vorig jaar.
tomson
 tomson - zondag 25 september 2016 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 19:34 schreef Stylzz het volgende:
Leuk staatje bijhouden, vergeleken met vorig jaar:
FEY - ADO: 0-2 / 3-1 +3
FEY - EXC: 3-0 / 4-1 -
FEY - ROD 1-1 / 5-0 +2
FEY - Twe 5-0 / 2-0 -
Gro - FEY 1-1 / 0-5 +2
Her - FEY 2-2 / 0-1 +2
Psv - FEY 2-0 / 0-1 +3

12 punten meer uit dezelfde wedstrijden.
Eindstand vorig jaar: 63 punten.
12 punten meer dan vorig jaar levert op: 75 punten, is goed voor plek 3.

Geeft een indicatie, wanneer je geen rekening houdt met het feit dat Ajax en PSV minder presteren dan vorig jaar.
hmmm zou ik er 1 puntje naast zitten en 3e is spot on
lig ik beter op koers dan in de poolert ^^
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 19:43   quote  deeplink  
''Je vraagt je af wie Feyenoord gaat stoppen''

dxg66s.jpg

Feyenoord blijft ook na zeven wedstrijden nog steeds de ongeslagen koploper. In eigen huis werd Roda JC met 5-0 verslagen. In VI Radio wordt met verslaggever Dolf van Aert teruggeblikt op de ruime zege van de Rotterdammers.

"Het zag er lang niet uit dat het 5-0 ging worden. Na rust gebeurde wat we allemaal vreesde: het werd een gezapige wedstrijd. Feyenoord heeft afgelopen donderdag gespeeld en speelt komende donderdag uit tegen Fenerbahce, dus is het niet gek dat je even de benen wil sparen."

Volgens Van Aert was de oorzaak van de ruime overwinning niet alleen een goed Feyenoord, maar vooral een slecht Roda. "Roda probeerde het in de eerste helft nog wel af en toe, maar ze missen het vertrouwen en de kwaliteit om er iets van te maken. Dat er in de slotfase nog drie doelpunten bij komen zegt meer over dit Roda dan over dit Feyenoord."

Complimenten zijn er van de journalist voor doelpuntenmakers Jorgensen en Toornstra, maar ook voor Eric Botteghin. "Botteghin was wederom de rots in de branding achterin. Hij is sinds zijn winnende doelpunt tegen PSV echt een publiekslieveling geworden, en dat heeft hij vandaag weer onderstreept."

Met 21 punten uit zeven wedstrijden kennen de Rotterdammers een droomstart. Van Aert sluit niet uit dat het nog wel even zo door zal gaan. "Je kunt je afvragen wie Feyenoord gaat stoppen in de Eredivisie. Als je na zeven wedstrijden zo overtuigend bovenaan staat, denk ik dat je absoluut een enorme titelkandidaat bent."
JanM
 JanM - maandag 26 september 2016 - 09:33   quote  deeplink  
Nog maar 27 ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 september 2016 - 18:55   quote  deeplink  
Whahahahaaa wat maakt die Sjakie Swart zichzelf toch belachelijk. Is totaal niet enthousiast over de prestaties van Feyenoord. Roda deed bijvoorbeeld alles behalve voetballen. Waar hij wel enthousiast van werd was van de 5-0 overwinning van ajaks. Ik meen me toch echt een andere uitslag te herinneren..d:-)))
Demente klootzak is het..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 september 2016 - 21:11   quote  deeplink  
Diegenen die Swart een podium geven zijn dit te verwijten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door FR-Henk --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 september 2016 - 11:28   quote  deeplink  
Israël: ''Feyenoord kandidaat nummer 1 voor de titel''

w1qp2r.jpg

Rinus Israël heeft veel vertrouwen in het huidige Feyenoord. Volgens de oud-speler van de Rotterdammers is de club voor hem nu favoriet voor het kampioenschap. ''Ja, als je het nu aan me vraagt, is Feyenoord kandidaat nummer 1 voor de titel'', stelt hij in het Algemeen Dagblad.

Dat komt vooral door de sterke defensie. ''Vorig jaar had ik nogal wat aan te merken op vooral Jan-Arie van der Heijden, maar ook op Eric Botteghin. Wat betreft snelheid en wendbaarheid komen die twee tekort. Maar ze spelen ijzersterk op het moment. PSV heeft misschien de beste selectie, maar dat zegt niet altijd alles.''

Eddy Pieters Graafland ziet nog een belangrijke speler. ''Brad Jones blijkt de evenknie van Kenneth Vermeer. Ik zie nog alle wedstrijden van Feyenoord en geniet echt als ik hem die ballen weg zie stompen. Dit is een doelman die punten pakt, en dat is een vereiste om kans te maken op het kampioenschap.''
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2016 - 09:40   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/rotterdam/feyenoord-polo-komt-op-de-markt~a4bb3c65/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

bizar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2016 - 09:42   quote  deeplink  
Zullen wel weer hard vallen straks
windoweyes
 windoweyes - woensdag 28 september 2016 - 09:48   quote  deeplink  
Pas na winst van het 10de competitieduel tegen 020 kan er voorzichtig gejuicht worden. Je hebt dan de 2 zwaarste wedstrijden van de 1e competitiehelft gewonnen en op papier zou je de overige 7 dan ook moeten kunnen winnen. Dat is een mooi uitgangspunt. Maar dan eerst die komende 3 competitiewedstrijden maar eens gaan winnen, dan zien we wel verder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2016 door windoweyes --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2016 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 09:48 schreef windoweyes het volgende:
Pas na winst van het 10de competitieduel tegen 020 kan er voorzichtig gejuicht worden. Je hebt dan de 2 zwaarste wedstrijden van de 1e competitiehelft gewonnen en op papier zou je de overige 7 dan ook moeten kunnen winnen. Dat is een mooi uitgangspunt. Maar dan eerst die komende 3 competitiewedstrijden maar eens gaan winnen, dan zien we wel verder.
Weet je, ik ben niet zo bang voor die wedstrijd.
Ik ben totaal niet onder de indruk van hun.

Dus zal t wel 5-1 voor ze worden ofzo.
tomson
 tomson - woensdag 28 september 2016 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
jinx...als ik iemand met zo'n shirt tegenkom dan is mijn advies wederom een lobotomie want die hebben hun hersens toch nie nodig
netsurfer
 netsurfer - woensdag 28 september 2016 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 09:54 schreef tomson het volgende:

[..]

jinx...als ik iemand met zo'n shirt tegenkom dan is mijn advies wederom een lobotomie want die hebben hun hersens toch nie nodig
Jij bent wel een liefhebber van de lobotodinges he? ;)
tomson
 tomson - woensdag 28 september 2016 - 10:04   quote  deeplink  
hahaha gelijk van die onzin verlost.. komaan zeg elke keer word je gebombardeerd met dit soort gekkigheid, nu al in september nota bene. Want wie krijgt al die "grappige" berichtjes weer als t in elkaar dondert ? ik dus : $
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 september 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Weet je, ik ben niet zo bang voor die wedstrijd.
Ik ben totaal niet onder de indruk van hun.

Dus zal t wel 5-1 voor ze worden ofzo.
1-0 terwijl ze compleet weggespeeld worden...zucht...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2016 - 17:35   quote  deeplink  
Ja dat is het meest voor de hand liggende gedachte idd haha.
De beste wedstrijden die Feyenoord speelde tegen ajax verloren ze
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 28 september 2016 - 19:13   quote  deeplink  
Nog 20 overwinningen en we zijn kampioen,
aftellen kan beginnen!
netsurfer
 netsurfer - woensdag 28 september 2016 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 19:13 schreef Gerard_FR het volgende:
Nog 20 overwinningen en we zijn kampioen,
aftellen kan beginnen!
Als je het zo zegt, klinkt het best te doen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 oktober 2016 - 12:10   quote  deeplink  
''Fenerbahce komen we in de eredivisie niet tegen''

5b63px.jpg

De Feyenoord-selectie denkt niet dat het verlies tegen Fenerbahce invloed heeft op de competitiewedstrijd van morgen tegen Willem II. ''Dit voetbal komen we in de eredivisie gewoon zelden tegen'', zegt Jan-Arie van der Heijden in het Algemeen Dagblad.

''De manier van druk zetten van Fenerbahçe gebeurde in een veel hoger ritme dan wij in onze competitie gewend zijn. Als ze druk zetten, dan deden ze dat ook echt allemaal. Dan moet je opendraaien en snel de andere kant van het veld zoeken. Maar wanneer we dat probeerden, verloren we vaak de bal.''

Ook Karim El Ahmadi maakt zich geen zorgen. ''We moeten ons niet gek laten maken. En Fenerbahçe is van een heel ander niveau dan dat wij normaliter in de eredivisie tegenover ons hebben staan. Het is wel zo dat als teams ons aan de bal laten, dat we nog te vaak mogelijkheden weggegeven.''
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 oktober 2016 - 12:13   quote  deeplink  
Lekker onderschatten
van geil
 van geil - zaterdag 01 oktober 2016 - 12:16   quote  deeplink  
Het verhaal klopt wel. en dat soort weerstand daar wordt je beter van.
Tenminste, de spelers die dat aankunnen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 oktober 2016 - 12:18   quote  deeplink  
Heel goed ,op naar morgen ...De slachtpartij in Tilburg 10 10 10 10 10
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 oktober 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Beenhakker: ''Blij als ik Gio het stokje mag overdragen'

2l96ryx.jpg

 Als laatste trainer die met Feyenoord kampioen werd in 1999 hoopt Leo Beenhakker van harte dat zijn oude club dit seizoen de landstitel verovert. De geboren Rotterdammer ontving zaterdag het eerste exemplaar van het boek 'Dossier Feyenoord', waarin de obsessie van het kampioenschap beschreven wordt.

"Het is af en toe leuk dat je eraan herinnert wordt dat je de laatste trainer bent. Het is eervol, maar ik zal ontzettend blij zijn als ik Giovanni van Bronckhorst het stokje c.q. de schaal mag overhandigen. Dan is dat geouwehoer van die 17 jaar van de baan", liet de 74-jarige Beenhakker weten tijdens de boekpresentatie in Rotterdam.

Miskopen

In het boek van auteur Bert Nederlof worden ook alle spelers die Feyenoord vanaf 1999 heeft aangetrokken beoordeeld door Willem van Hanegem. Beenhakker was tussen 2009 en 2011 technisch directeur in De Kuip en haalde onder andere spelers als Stefan Babovic, Krisztián Simon, Søren Larsen, Michael Lumb en Jhon van Beukering binnen.

Beenhakker blikt terug op zijn periode als sportieve beleidsbepaler van de Rotterdammers: "Het salaris van Babovic werd door zijn vader betaald. Je bent dan aan het kruidenieren, want er was geen geld. Het is geen excuus, want ik was er zelf bij, maar er zijn momenten dat je van de nood een deugd moet maken. Je doet het alleen om te overleven."

"Je werd ondersteboven gelopen met een Martins Indi, De Vrij en Castaignos van 17 jaar. Met alle respect voor Van Beukering, maar met zulke lapmiddelen probeer je dan toch nog een beetje body en ervaring erin te krijgen. Het is natuurlijk de waanzin ten top, maar daar wordt je dan voor een deel toe gedwongen", aldus Beenhakker.


(https://youtu.be/xfOR9OTpxKI)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 oktober 2016 - 16:27   quote  deeplink  
Hoppaaaaaaaaaa

2h89w6f.jpg
van geil
 van geil - zondag 02 oktober 2016 - 16:28   quote  deeplink  
Kom er maar in Jan M
ar
 ar - zondag 02 oktober 2016 - 16:44   quote  deeplink  
We gaan lekker
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 oktober 2016 - 11:45   quote  deeplink  
Voetbalkenners zijn voorzichtig over titelkansen Feyenoord

2a0g8ps.jpg

Feyenoord is ongenaakbaar in de Eredivisie. Midweeks werd er in de uitwedstrijd tegen Fenerbahce verloren, maar zondag bond Feyenoord ook Willem ll aan de zegekar. In Studio Voetbal werden de prestaties van Feyenoord uitvoerig besproken.

Het is lang geleden dat Feyenoord acht wedstrijden op een rij in winst wist om te zetten tijdens de start van de competitie. Het is daarom niet verwonderlijk dat de voetbalwereld Feyenoord tot kampioenskandidaat nummer 1 bombardeert. 

Regi Blinker, de vleugelspeler van het kampioenselftal uit 1993, is nog voorzichtig: "Het elftal staat goed en het zou weleens kunnen gebeuren, maar ik wil het enthousiasme wat temperen." Oud-Feyenoorder Pierre van Hooijdonk ziet genoeg ruimte voor verbetering bij Feyenoord. "Vlak spel is voorlopig goed genoeg voor acht overwinningen, maar ik zie weinig pieken in het spel. Ik ben dus nog voorzichtig."

De verwachtingen van de supporters zijn hoger gespannen dan voorgaande jaren. "Supporters kan je niet temperen", geeft Co Adriaanse aan. "Het gevaar is dat er gemakzucht komt in de spelersgroep en de trainersstaf. Feyenoord moet keihard blijven werken. Zoveel individuele klasse hebben ze niet." 

Waar het bij Feyenoord soepel draait, is het bij het Nederlands Elftal stroef en onrustig. De goede prestaties van onder andere Jens Toornstra heeft nog steeds geen oproep opgeleverd door bondscoach Danny Blind. Co Adriaanse begrijpt daar niets van: "Toornstra speelt wekelijks en kan op meerdere posities goed uit de voeten. Hij scoort altijd een 6 of 7."
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 oktober 2016 - 12:37   quote  deeplink  
Ze hebben gelijk, het zit ook niet tegen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024









0.0142719