|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu alle spelers na tien speelronden een beetje gewend en zijn en in het ritme beginnen komen, gaat de competitie pas echt beginnen. Gelukkig maar. Lees meer op www.voetbalzone.nl
O ja joh ? Wat hebben ze die 1e 10 wedstrijdjes gedaan dan ? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Vind het ook een beetje een negatief stuk.
Feyenoord loopt slechts 3 puntjes voor op vorig seizoen Ajax loopt slechts 2 achter.. Dat maakt dus wel een verschil van 5 punten na 10 wedstrijden. Als we dus dertig wedstrijden spelen, is dit verschil 15 punten.
Aangezien we echt niet meer 8 keer achter elkaar verliezen, dit was voor het laatst gebeurd in 1960 ofzo?
Dat maakt ons dus kampioen? Of maak ik een fout in mijn rekensom :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 oktober 2016 door kuipje -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is om de euforie en negativiteit te temperen en dat snap ik prima.
T snijdt ook wel hout, want het 8x niet winnen spook was er ook nog. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Vind ik ook prima, al is het ook wel eens fijn om te weten dat je boven aan blijft staan op zn minst nog 2 weken :) Dus geniet van het moment. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 11:47 schreef kuipje het volgende:Vind ik ook prima, al is het ook wel eens fijn om te weten dat je boven aan blijft staan op zn minst nog 2 weken :) Dus geniet van het moment. Ik verwacht eigenlijk dat we winter kampioen worden. Ik zie ons weinig punten laten liggen de aankomende tijd. Twee in theorie lastige uitwedstrijden. De rest moet gewoon kunnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er is een andere kant aan het verhaal, gezien deze reactie onder dat artikel:
quote:Ach, het is maar net hoe je het ziet. Wanneer ik dezelfde resultaten tegen dezelfde tegenstanders tegen over elkaar zet zie ik het volgende:
2015/2016 had Feyenoord tegen dezelfde tegenstanders 13 punten behaald, 16 doelpunten voor en 13 doelpunten tegen.
2016/2017 heeft Feyenoord tegen dezelfde tegenstanders 28 punten behaald, 26 doelpunten voor en 4 doelpunten tegen.
Ja, Feyenoord presteert hetzelfde als vorig seizoen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoeveel wedstrijden zijn we nu achter elkaar ongeslagen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zondag wordt een moeilijke pot denk ik.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat kan nog wel es tegenvallen maat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee, jullie maken Heerenveen veel te groot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Ik zou niet weten van wie ze nu nog moeten verliezen''
Feyenoord ligt op koers om de beker twee seizoenen achter elkaar te winnen. Een kunststukje dat de Rotterdammers voor het laatst in 1994 en 1995 uithaalden.
In de de bekerwedstrijd tegen Excelsior vielen alle vier de doelpunten in de tweede helft, maar volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam was dat niet eens per se de beste helft: "Het was sowieso een heel simpele wedstrijd voor Feyenoord. Het zag er misschien een beetje moeilijk uit omdat ze niet scoorden, maar Feyenoord is geen moment in de problemen geweest. Ze zitten nu allemaal ontspannen in bad. 80%, meer was het niet vandaag en dat was ook niet nodig."
De spelers die vandaag een kans kregen van Van Bronckhorst hadden een ondankbare taak om de trainer te overtuigen volgens Krabbendam. "Ze hebben natuurlijk niet slecht gespeeld, maar dat kon ook niet tegen een Excelsior dat er geen moment in heeft geloofd. "
Het meest opvallende van de bekerwedstrijd was dat Feyenoord niet echt verslapte tijdens de wedstrijd. "Nee, vandaag ook niet: geen kans weggegeven en met minimale inspanningen dik gewonnen, een ronde verder en klaar voor zondag als Heerenveen hierheen komt. Dat is wel een ander verhaal omdat die ploeg het ook goed doet, maar Feyenoord in deze vorm... ik zou niet weten van wie ze nu nog moeten verliezen." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tomasson: ''Op dit moment is Toornstra de beste''
Jon Dahl Tomasson zou voorlopig niets aanpassen in de opstelling van Feyenoord. De voormalig speler van de Rotterdamse ploeg ziet geen redenen om iets te veranderen. "Ik zou de komende wedstrijd (tegen sc Heerenveen) hetzelfde spelen als tegen Ajaks", zegt hij in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.
Het zou betekenen dat Eljero Elia wederom op de bank begint. "Maar dat is een luxeprobleem en dat is fijn om te hebben voor Giovanni (van Bronckhorst, red.) en de club. Met alle respect voor Elia, maar hij is ook nog niet helemaal fit. Op dit moment is Toornstra gewoon de beste, maar over een maand is dat misschien anders. Dan kan je gewoon kiezen."
"Gelukkig doen Botteghin en Van der Heijden het ook goed. Je mist een Van Beek niet. Dat heb je nodig als je wat wil winnen", vervolgt Tomasson. "Feyenoord gaat meestrijden om het kampioenschap, maar ze krijgen ook een dipje. Het is alleen de vraag hoe lang dat gaat duren. Ze houden dit niet het hele seizoen op deze manier vol, maar ik geloof niet dat hetzelfde kan gebeuren als vorig seizoen. Het is ook de vraag hoe ze omgaan met zoveel wedstrijden."
"Feyenoord speelt goed en is sterk op dit moment. Ze hebben een volwassen ploeg met veel ervaring en individuele kwaliteiten. Je hebt spelers die altijd een goal kunnen maken. Ze spelen compact en het vertrouwen is groot. Dat is een mooi proces om te zien", laat de huidige assistent-bondscoach van Denemarken weten in het regionale praatprogramma.
Als Deen kijkt Tomasson uiteraard met veel aandacht naar Nicolai Jorgensen. "Hij speelde bij Kopenhagen in een prima ploeg. Dat zie je nu ook in de Champions League. Hij zit in het Deense elftal en heeft dus kwaliteit. Ik vind het knap dat hij zich zo snel heeft aangepast, want hij was het gewend om met twee spitsen te spelen. Nu staat hij toch een beetje alleen." |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gaat goedkomen .. Zag het zwaar in vandaag maar vind het resultaat toch aardig .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is het ook wat behaaglijker qua temperatuur. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heerenveen is echt niet zo verkeerd hoor. Paar keer tikken en ze staan voorin.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In de arena durven ze nooit zo te spelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moeten over 2 weken in Hveen tegen 020. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze staan niet voor niks derde.. Wat had je dan verwacht ?Een walkover? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies en daar staan ze verdiend.. Ik had er wel meer van verwacht ja.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan geven ze weer niet thuis |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zal je net zien, ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik alleen gehoopt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou dat geloof ik dit keer niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die pakken minimaal n punt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik geloof er ook wel in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lijkt wel op de ex van Henk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is pas over een week of 5 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WIJ STAAN BOVEN AAN, WIJ STAAN BOVEN AAN.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Even de menselijke kant. Zou deze week er niet erg ingehakt hebben? Emotioneel, veel wedstrijden in korte tijd? Vrijdag.
Ik zag El ook met natte ogen naast Vilhena in de 52e minuut? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan me dat heel goed voorstellen ja.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:Even de menselijke kant. Zou deze week er niet erg ingehakt hebben? Emotioneel, veel wedstrijden in korte tijd? Vrijdag. Ik zag El ook met natte ogen naast Vilhena in de 52e minuut? Kan een rol gespeeld hebben. Maar dan nog: je kletst er dan als team bovenop, voor je teammaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat had het scenario moeten zijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , dan vraag je er om. Crusifixion |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ah, leuk, sprookjesfiguren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:Even de menselijke kant. Zou deze week er niet erg ingehakt hebben? Emotioneel, veel wedstrijden in korte tijd? Vrijdag. Ik zag El ook met natte ogen naast Vilhena in de 52e minuut? Dan juist alles op alles voor Vilhena. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat ben ik nu wel helemaal met jou eens.. Ze zouden dat gras moeten op vreten om Vilhena een eer te bewijzen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar lag het niet aan, er werd best hard gewerkt. Echter Tapia en Vejinovic zetten geen enkele druk op de bal. En in balbezit werd het balverlies of voortzetting in slakken tempo. Dan is alles weg . |
|
|
|