BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 21 februari 2017 - 19:24   quote  deeplink  
Dankjewel Ar.
Had me bijna aangemeld voor darten.
ar
 ar - dinsdag 21 februari 2017 - 19:27   quote  deeplink  
Doe maar niet.
Dat is merendeels voor tokkies
van geil
 van geil - dinsdag 21 februari 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 19:27 schreef ar het volgende:
Doe maar niet.
Dat is merendeels voor tokkies
Ik wilde mijn contact met Henk wat bijspijkeren .
Maar niet doen dus.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2017 - 20:20   quote  deeplink  
Niet in lagen denken.
Zegt teveel over jezelf.
van geil
 van geil - dinsdag 21 februari 2017 - 20:22   quote  deeplink  
Niet geneukt Henk?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2017 - 20:30   quote  deeplink  
Altijd, en daarna effe sarren.
Om af te romen.
van geil
 van geil - dinsdag 21 februari 2017 - 20:32   quote  deeplink  
Ghe ghe, n flinke swaffel er achteraan , en ze weten hun plaats.
Zo ook hier :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2017 - 20:35   quote  deeplink  
We snappen elkaar.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2017 - 22:03   quote  deeplink  
Dit is best eng aan het worden tussen jullie twee..
ar
 ar - dinsdag 21 februari 2017 - 22:07   quote  deeplink  
Hoe ouder hoe ranziger
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2017 - 22:07   quote  deeplink  
ar..
ar
 ar - dinsdag 21 februari 2017 - 22:10   quote  deeplink  
Hee....maatjie..:)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2017 - 22:11   quote  deeplink  
icon_biggrin.gif
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2017 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 22:07 schreef ar het volgende:
Hoe ouder hoe ranziger
SCHAVUIT!
KWAJONGEN!

Zo, dat zal je leren.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2017 - 22:35   quote  deeplink  
rkaqlt.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2017 door RenatoBos --
ar
 ar - dinsdag 21 februari 2017 - 22:38   quote  deeplink  
Whoehaha. Henkieee
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2017 - 23:00   quote  deeplink  
Is dat Stylzz?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2017 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 23:00 schreef FR-Henk het volgende:
Is dat Stylzz?
..(?)
Nibke
 Nibke - woensdag 22 februari 2017 - 01:33   quote  deeplink  
Dat is de broer van...Sir Alex Ferguson.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 februari 2017 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 23:00 schreef FR-Henk het volgende:
Is dat Stylzz?
Ik ben hier niet de senior
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 februari 2017 - 07:40   quote  deeplink  
Okee, zoeken we verder.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 februari 2017 - 00:14   quote  deeplink  
''Alleen door buitenstaanders wordt een beetje onrust gezaaid''

syuqeh.jpg

Ben Wijnstekers is positief gestemd over de resterende wedstrijden van Feyenoord. De Rotterdammers blijven maar winnen en dat stemt de beste rechtsback van 60 jaar eredivisie tevreden. ''Het spel is niet altijd goed, maar je wint wel steeds.''

"Er zit iets in het team van: 'Wie doet ons wat? Kom maar op!' Dat hadden wij in '83/'84 ook. Je ziet het nu terug aan bijvoorbeeld El Ahmadi, Vilhena, Botteghin en Van der Heijden,'' zegt Wijnstekers in gesprek met RTV Rijnmond. ''Ze hebben al zo vaak de nul gehouden en dat is toch de basis. Daarnaast heb je voorin veel spelers die kunnen scoren."

"Als je van PSV wint, dan zijn die weg en kan je wel gaan denken aan de Coolsingel. Het zou ook veel vertrouwen geven voor de komende wedstrijden. Je weet dat je nog naar Ajaks-uit en Heerenveen-uit moet. Ik ben erg optimistisch, alleen door buitenstaanders wordt een beetje onrust gezaaid,'' doelt Wijnstekers op de berichtgeving over Kuyt en Kramer in de media.

Ben Wijnstekers over de titelrace van Feyenoord

(https://youtu.be/7-TtCZkKPbY)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 februari 2017 - 23:36   quote  deeplink  
''Jørgensen doet me een beetje aan mijzelf denken''

mkyfxf.jpg

De kampioenskoorts bij Feyenoorders neemt alleen maar meer toe. Dat is reden voor de media om succesvolle spelers uit het verleden naar hun verwachtingen te vragen. Pierre van Hooijdonk, Patrick Paauwe en Ove Kindvall blikken vooruit op de topper tegen PSV van aanstaande zondag in De Kuip.

Feyenoord maakt meer indruk op Van Hooijdonk dan PSV. "Omdat ik vind dat de wedstrijden die ze de laatste tijd hebben gewonnen, ze wat gemakkelijker winnen dan PSV. Ik vind PSV aanvallend rommelig." Daarnaast vindt de voormalige spits van Feyenoord de volledige as van Feyenoord (Jones, Botteghin, El Ahmadi en Jorgensen) in vergelijking beter dan die van PSV (Zoet, Moreno, Guardado, De Jong).

Patrick Paauwe werd landskampioen met Feyenoord in 1999 en won de UEFA Cup in 2002. Hij verwacht, in gesprek met De Telegraaf, een spannende topper. "Het zal er zeker van afspatten. PSV zal toch moeten, dat kan een voordeel voor Feyenoord zijn. Feyenoord wil altijd iets laten zien in de eigen Kuip. Wint Feyenoord, dan zet je een kleine stap richting iets moois. Maar het is nog heel erg vroeg."

Ove Kindvall is wat dat betreft wat uitgesprokener. "Nicolai Jørgensen doet me een beetje aan mijzelf denken. Alleen is hij groter en sterker dan ik was. Hij is een goede, slimme voetballer die zelf kan scoren én anderen laat scoren. Ja, ik denk dat hij met Feyenoord kampioen kan worden."

Ook de huidige ploeg maakt indruk op de Zweed. "Die straalt zelfvertrouwen uit en dat is een kwaliteit die nodig is om kampioen te kunnen worden," zegt Kindvall in gesprek met Voetbal International.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 februari 2017 - 12:41   quote  deeplink  
Wat gebeurt er als Feyenoord NIET kampioen wordt?
Hier en daar zie ik alweer opgeklopte verwachtingen.
Bacterie voor nieuwe pleuris.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 februari 2017 - 12:59   quote  deeplink  
Er zijn twee zaden geplant:
1. Enorme euforie
2. De pleuris

T is afwachten welke ontkiemd
VVout
 VVout - vrijdag 24 februari 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:
Wat gebeurt er als Feyenoord NIET kampioen wordt?
Hier en daar zie ik alweer opgeklopte verwachtingen.
Bacterie voor nieuwe pleuris.
Leuk hoor die valse bescheidenheid maar een kampioen spreekt uit wat hij wil.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 februari 2017 - 13:36   quote  deeplink  
Kampioen worden is het punt niet.
De verwachtingen ervoor en erna, het op drift raken.
Dat is zo onzinnig.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 februari 2017 - 17:49   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/rotterdam/kampioenskoorts-heerst-in-de-kuip-na-psv-nog-tien-wedstrijden-te-gaan~ad834b47/
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 17:04   quote  deeplink  
14sejgo.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 19:37   quote  deeplink  
''We moeten nu Feyenoord helpen''

2b5h7t.jpg

Jetro Willems baalt na afloop van de verloren wedstrijd in De Kuip. De verdediger verwacht dit jaar geen kampioenschap voor PSV en hoopt nu op Feyenoord. ''Ik als Rotterdammer ben blij dat Feyenoord het dan is. Ik heb al eerder gezegd dat ik liever Feyenoord heb dan Ajaks.''

De achterstand van PSV op Feyenoord is opgelopen tot elf punten. "Realistisch gezien spelen we voor de tweede plek. We moeten nu Feyenoord helpen en Ajaks verslaan," zegt Jetro Willems in gesprek met Goal.com.De topper tussen PSV en Ajaks staat 23 april op de planning.

Toch heeft Willems niet het idee dat het seizoen voor PSV nu echt mislukt is. "Mislukt wil ik niet zeggen, je maakt altijd progressie als team zijnde. Als kwalitatief zijnde. Alleen je staat nu wel elf punten achter op de nummer één", vertelde de linksback van PSV.                                
ar
 ar - zondag 26 februari 2017 - 19:39   quote  deeplink  
Hup Jetro
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 19:41   quote  deeplink  
Een kleine held..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 22:46   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Uiteindelijk denk ik toch Feyenoord''

5yyko0.jpg

Feyenoord won vandaag in eigen huis van PSV met 2-1. Willem van Hanegem gaat er nu echt in geloven. De Rotterdammers gaan dit seizoen kampioen worden van de eredivisie. Die verwachting spreekt de icoon van Feyenoord uit in het programma FC Rijnmond.

"Ik dacht eerst dat PSV de beste papieren had, maar ze hebben het niet laten zien. Toen ben ik over gegaan naar Ajaks en uiteindelijk kom ik toch bij Feyenoord uit. Ik heb het niet goed gezien, want ik vind dat Ajaks er niks van bakt. Dat vind ik overigens helemaal niet erg."

Feyenoord begon fel aan de wedstrijd en wist al direct enkele grote kansen te creëren. Jens Toornstra schoot snel raak. "Ze gingen er vanaf het begin echt voor. Zo hoort het ook als je kampioen wil worden. Niet eerst de kat uit de boom kijken. Dat vond ik het mooist.''

"De eerste twintig minuten waren vrij goed. Ook de goal was geweldig uitgespeeld. Feyenoord heeft zoveel mogelijkheden gehad, waarbij als je de goede keuze maakt er niks meer aan de hand is," sluit Van Hanegem af in het voetbalpraatprogramma.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 22:47   quote  deeplink  
Als Willem het al gaat denken d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 februari 2017 - 23:23   quote  deeplink  
Wie Willem een ouwe lul vindt krijgt met mij van doen.
;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2017 - 07:20   quote  deeplink  
''Dit elftal is zó goed: gif, slopers én voetbal''

28bxhqp.jpg

Voor Michael Mols was Jens Toornstra de man van de wedstrijd in de topper tegen PSV van zondagmiddag. De voormalig Feyenoorder was niet verbaasd dat aanvoerder Dirk Kuyt op de reservebank begon ten koste van bijvoorbeeld Toornstra.

''Elia en Berghuis binden de backs van de tegenstander aan zich. Berghuis was wat minder aanwezig, maar Elia maakte het Santiago Arias ontzettend lastig met zijn acties. En op het middenveld blééf Toornstra maar gaan. Hij speelde zó goed, heeft longen als een paard'', stelt Mols in De Telegraf.

Mols zou het zo laten staan. ''Ik zie geen reden waarom Van Bronckhorst daar op korte termijn veranderingen in aan zou brengen. Dit elftal zit echt heel goed in elkaar. Je hebt creativiteit, gif met El Ahmadi en Vilhena, en het centrale duo is ook complementair. Botteghin is de sloper, terwijl Van der Heijden voetballend vermogen met zich meebrengt.''

De oud-spits verwacht een groot feest in Rotterdam. ''Ik zie de titelstrijd dan ook niet meer spannend worden. Feyenoord moet natuurlijk nog naar de aRENa, maar de ploeg is zo constant en het spel ziet er zo stabiel uit, dat ik denk dat dit het jaar van Feyenoord gaat worden.''
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 februari 2017 - 07:30   quote  deeplink  
Dat wordt een gelijkspel, maar ajax gaat ook aankomend weekend bij Groningen tegen een zepert aanlopen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 februari 2017 - 07:32   quote  deeplink  
"Ik denk dat Feyenoord de hete adem wel voelt."
Vooralsnog staan we gewoon 2 verlieswedstrijden voor. En dat is een behoorlijke buffer op 10 wedstrijden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 februari 2017 - 07:40   quote  deeplink  
Met de overwinning op PSV is er overigens een kanteling gekomen.
PSV mag je afschrijven. Maar hebben wel het makkelijkste programma tot het einde.
Ajax en Feyenoord hebben gewogen het zwaarste programma. Met als kanttekening dat Feyenoord drie hele zware uitwedstrijden moet spelen: Heerenveen, Vitesse en Ajax.
De thuiswedstrijden van Feyenoord zijn allen relatief eenvoudig, met als moeilijkste AZ.
Ajax kent vooral nog een lastige thuiswedstrijd tegen Feyenoord en op papier iets minder lastig tegen AZ, plus een lastige uitwedstrijd naar PSV.

Hoewel ogenschijnlijk eenvoudig denk ik dat de scherprechter voor Ajax wel eens NEC uit of Groningen uit kan zijn.

Feyenoord speelt nog 4x thuis, om Ajax 6x.
CobusIII
 CobusIII - maandag 27 februari 2017 - 08:12   quote  deeplink  
Gaat nog lastig worden....wat ook nog gaat meespelen aan het eind van het seizoen is welke club nog waar voor speelt (degradatie, eerste 6, eerste 2, de beker of voor niets)..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2017 door CobusIII --
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 februari 2017 - 08:37   quote  deeplink  
T was al lastig. T wordt steeds makkelijker.
MMM
 MMM - maandag 27 februari 2017 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2017 - 07:40 schreef Stylzz het volgende:
Met de overwinning op PSV is er overigens een kanteling gekomen.
PSV mag je afschrijven. Maar hebben wel het makkelijkste programma tot het einde.
Ajax en Feyenoord hebben gewogen het zwaarste programma. Met als kanttekening dat Feyenoord drie hele zware uitwedstrijden moet spelen: Heerenveen, Vitesse en Ajax.
De thuiswedstrijden van Feyenoord zijn allen relatief eenvoudig, met als moeilijkste AZ.
Ajax kent vooral nog een lastige thuiswedstrijd tegen Feyenoord en op papier iets minder lastig tegen AZ, plus een lastige uitwedstrijd naar PSV.

Hoewel ogenschijnlijk eenvoudig denk ik dat de scherprechter voor Ajax wel eens NEC uit of Groningen uit kan zijn.

Feyenoord speelt nog 4x thuis, om Ajax 6x.
Ajax nog 2 Europese potjes erbij
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 februari 2017 - 03:18   quote  deeplink  
''Niet alleen Elia beleeft zijn beste seizoen sinds jaren''

5yyko0.jpg

Volgens analist Taco van der Velde toont Feyenoord alle kenmerken van een kampioen. Symbolisch was dat Arias, vaste rechtsback van Colombia dat zevende op de wereldranglijst staat, tureluurs getikt werd door Eljero Elia: "Versnellingen, kapbewegingen, overstapjes, een sleepbeweging gevolgd door een panna, een klassieke schaar: op de dagen dat Elia het op zijn heupen heeft, dan kan hij de hele wereld aan. Ook de rechtsback van Colombia."

De dagen dat Vilhena 'een dravertje' genoemd kon worden liggen achter de middenvelder: "Ik heb dit seizoen vooral geleerd om meer mijn positie te houden. Vroeger wilde ik iedereen te hulp schieten en overal het verschil maken. Karim El Ahmadi wijst me er op dat ik daar alleen maar moe van word, ik moet gewoon mijn positie houden."

In de VI gaat de analist dieper in op de mentale groei van de Rotterdammers. "Bij Feyenoord is er inmiddels het collectieve besef wat er nodig is om een wedstrijd over de streep te trekken: simpel je taak uitvoeren en in de teamdiscipline blijven spelen. Inmiddels is er de ervaring dat op die manier de boel achterin gesloten blijft en er genoeg kwaliteit om voorin het verschil te maken."

"Niet alleen Elia beleeft zijn beste seizoen sinds jaren. Jens Toornstra speelt als een potentiële international, Terence Kongolo en Rick Karsdorp worden gevolgd door internationale topclubs, het centrale duo - bestaande uit Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden - heeft zich ontwikkeld tot een onneembare vesting, Jørgensen produceerde nog nooit zoveel treffers en assists, terwijl Vilhena en El Ahmadi nimmer zo waardevol waren."
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 28 februari 2017 - 09:07   quote  deeplink  
Nou nou: We worden kampioen laten we nu eerst maar de 3 komende wedstrijden winnen
dan zien we wel verder
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 februari 2017 - 09:11   quote  deeplink  
De eerstvolgende wedstrijd is elke week de belangrijkste.
Dus nu Sparta.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 februari 2017 - 11:01   quote  deeplink  
Precies vanaf nu enkel nog finale's..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 februari 2017 - 11:03   quote  deeplink  

(https://youtu.be/pfq_XRQtUf8
van geil
 van geil - dinsdag 28 februari 2017 - 17:48   quote  deeplink  
Ghe ghe, er staan wat Oeteldonkers in de geschiedenis van je youtube.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 februari 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Waarvoor dank lullo..d:-(
van geil
 van geil - dinsdag 28 februari 2017 - 18:52   quote  deeplink  
Nog 30 punten te behalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024









0.0232820