BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 28 februari 2017 - 19:06   quote  deeplink  
We gaan ervoor!
ar
 ar - dinsdag 28 februari 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2017 - 18:52 schreef van geil het volgende:
Nog 30 punten te behalen.
Jij klinkt aardig nuchter voor een carnavalsdier
van geil
 van geil - dinsdag 28 februari 2017 - 19:46   quote  deeplink  
Genoeg is genoeg.
ar
 ar - dinsdag 28 februari 2017 - 19:48   quote  deeplink  
Jij hebt een rem.
Keurig geile.
Eindelijk een nette man op de topic.
tomson
 tomson - dinsdag 28 februari 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2017 - 19:46 schreef van geil het volgende:
Genoeg is genoeg.
Tsssk
tomson
 tomson - donderdag 02 maart 2017 - 17:05   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/rotterdam/megavlag-terug-in-de-kuip~a93336a8/
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 maart 2017 - 17:19   quote  deeplink  
Goed plan van edwin en hij heeft gelijk, die tifos geven de selectie een extra boost en die hebben we hard nodig de resterende 4 thuiswedstrijden..
tomson
 tomson - donderdag 02 maart 2017 - 17:53   quote  deeplink  
Tuurlijk gelijk overdonderen die hap :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 maart 2017 - 18:04   quote  deeplink  
Precies alles wat wij als supporters er aan kunnen doen..AANGRIJPEN.
We moeten naar de Coolsingel..!!
VVout
 VVout - donderdag 02 maart 2017 - 20:25   quote  deeplink  
Gers, uitrollen die vlag.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 maart 2017 - 14:22   quote  deeplink  
WIJ STAAN BOVENAAN. WIJ STAAN BOVENAAN..
ar
 ar - zondag 05 maart 2017 - 14:42   quote  deeplink  
En dat blijven we
MMM
 MMM - zondag 05 maart 2017 - 15:35   quote  deeplink  
C6KU6dRWYAAR9s3.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 maart 2017 - 15:39   quote  deeplink  
Goede nieuws is dat we nu 2 positieve hoeken van de driehoek voor de boeg hebben. ;)
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 maart 2017 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Goede nieuws is dat we nu 2 positieve hoeken van de driehoek voor de boeg hebben. ;)
Ja, alleen er staat niet bij hoelang deze hoek duurt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 maart 2017 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, alleen er staat niet bij hoelang deze hoek duurt.
Eens zien of de recordreeks nederlagen van vorige jaar kunnen verbreken.. ;)
de bluffer
 de bluffer - zondag 05 maart 2017 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 14:22 schreef RenatoBos het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN. WIJ STAAN BOVENAAN..
nog wel
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 maart 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:35 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ons lot..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 maart 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:41 schreef de bluffer het volgende:

[..]

nog steeds
Aight..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 maart 2017 - 17:42   quote  deeplink  
'Elimineren, meteen. Maar Van Bronckhorst vindt dat misschien lastig'

149msrl.jpg

Peter van Vossen heeft intens genoten van de wedstijden die Feyenoord en Ajaks zondag speelden. Feyenoord verloor bij Sparta en Ajaks speelde twee uur later gelijk bij FC Groningen.

"Wat er zondag met Ajaks en Feyenoord gebeurde, dat is nou de spanning van een titelrace. Dat is iets wat nauwelijks is uit te leggen", zegt Van Vossen in het Algemeen Dagblad. "Feyenoord dat opeens 1-0 achterstaat en er dan niet meer in slaagt om echte kansen te creëren. En Ajaks dat de uitslag weet van de koploper en dan blijft steken op 1-1. Die laatste weken van de competitie gaan iets doen met spelers, hoor."

Van Vossen maakte het zelf mee, toen de Rotterdammers voor de laatste keer kampioen werden. "In 1999 hadden wij bij Feyenoord een ideale gids in Leo Beenhakker. Die man doorzag alles. Spelers die nu zeuren over hun positie? Elimineren, meteen. Voor een ervaren trainer is dat een abc'tje, maar een jonge trainer als Giovanni van Bronckhorst vindt dat misschien lastiger."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 maart 2017 - 17:44   quote  deeplink  
Boëtius: ''Supertrots hoe Feyenoord het nu doet''

attf1g.jpg

Jean-Paul Boëtius is pas net in Belgisch Limburg neergestreken, maar hij hoopt dat zijn periode bij RC Genk langer gaat duren dan een half seizoen.

''We hebben een optie in het contract staan, als de club die licht, dan ben ik nog drie seizoenen speler van RC Genk. Ik ben tevreden hier en hoop dat het zover komt'', aldus de gehuurde speler van FC Basel in De Telegraf.

De oud-Feyenoorder kijkt met grote belangstelling naar zijn oude club. ''Ik ben 22 en heb in totaal vijftien jaar bij Feyenoord gespeeld. In die tijd heb ik veel mooie dingen mogen meemaken. Ik ben supertrots hoe de club het nu doet. De club Feyenoord en de stad Rotterdam verdienen een prijs.''
van geil
 van geil - vrijdag 10 maart 2017 - 19:33   quote  deeplink  
Die is een ronde door , Boetius
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 16:56   quote  deeplink  
Hoppaaaaa weer een stap richting Coolsingel genomen..
ar
 ar - zondag 12 maart 2017 - 17:07   quote  deeplink  
Aftellen
Fart
 Fart - zondag 12 maart 2017 - 17:10   quote  deeplink  
Nog 7 winnen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 17:10 schreef Fart het volgende:
Nog 7 winnen
Benieuwd of je dat over ruim een uur nog zegt d:-)
Fart
 Fart - zondag 12 maart 2017 - 17:13   quote  deeplink  
Hoop het niet :D
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 17:17   quote  deeplink  
Ik hoop met je mee farty..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2017 - 22:41   quote  deeplink  
Hans Kraay jr.: "In De Kuip kan niemand winnen"

2usczgp.jpg

Analist Hans Kraaij Jr. had in Voetbal Inside lovende woorden over voor de sfeeractie van Feyenoord voor de wedstrijd tegen AZ. "Vorige week hebben ze het heel slecht gedaan, maar juist nu komen ze met zo'n doek. Ze zeggen wel eens: Het Legioen is de twaalfde man, maar inmidddels is het de veertiende man."

Hans Kraaij Jr vewacht niet dat de Rotterdammers thuis nog punten gaan verspelen. De uitwedstrijden van Feyenoord kunnen nog wel eens problemen opleveren voor de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. "Ze gaan nu naar Heerenveen en Ajaks, in De Kuip kan niemand winnen, maar ze kunnen elke uitwedstrijd verliezen."

Rene van der Gijp ziet de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Heerenveen ook niet met vertrouwen tegemoet: "Bij Feyenoord moeten ze zoveel arbeid in een wedstrijd leggen. Het kan daar zomaar weer mis gaan: Heerenveen heeft een paar lekkere spelertjes. Heerenveen in goeden doen kan goed voetballen en kan het zomaar Feyenoord moeilijk gaan maken."

Johan Derksen had op zijn beurt lovende woorden over voor Nicolai Jorgensen. "Ja, dat vind ik de basis van het succes. Voor de Nederlandse competitie: fantastisch! Zo'n normale jongen, geen spatjes." In het praatprogramma breekt Derksen ook nog een lans voor Vilhena. "Ik ben er nog steeds niet zeker van dat het een bewuste elleboog was. Ik vond niet het keiharde bewijs in de beelden waarin hij een tik gaf."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 maart 2017 - 14:21   quote  deeplink  
2pr8ak4.jpg
VVout
 VVout - dinsdag 14 maart 2017 - 14:43   quote  deeplink  
:-))
ar
 ar - dinsdag 14 maart 2017 - 17:13   quote  deeplink  
Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 maart 2017 - 13:48   quote  deeplink  
Gaat die gekke Blind nu ook al roepen dat ie Feyenoord kampioen wilt zien..(?) Het moet nie gekker worden..
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 17 maart 2017 - 13:52   quote  deeplink  
nog een paar lastige wedstrijden
pas naar Vitesse uit, kom ik met mijn uitspraak
als Henkie ons dan geholpen heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2017 door de bluffer --
ar
 ar - vrijdag 17 maart 2017 - 13:53   quote  deeplink  
Ok.
Dan doe ik Heracles thuis.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 maart 2017 - 13:56   quote  deeplink  
Heren, heren luister ff..

WE WORDEN KAMPIOEN..!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2017 door RenatoBos --
ar
 ar - vrijdag 17 maart 2017 - 19:14   quote  deeplink  
Hoppppaaaaaa!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 maart 2017 - 19:43   quote  deeplink  
Ga ik nog niet zeggen.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 19 maart 2017 - 08:30   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/sport/we-zijn-er-nog-niet-he-nog-lang-niet-zelfs~a1db9330/
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Leuk stukkie..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 16:15   quote  deeplink  
2zgc1zb.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Hoppaaaaaaaaa
PieterBos
 PieterBos - zondag 19 maart 2017 - 16:20   quote  deeplink  
En het gat is weer 6 punten!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 16:21   quote  deeplink  
HOPPAAAAAAAAAAAAAAA..

happy-dance-o.gif
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 16:56   quote  deeplink  
''Feyenoord zet een reuzenstap richting de Coolsingel''

23utqat.jpg

Na een bloedstollend duel in Friesland ligt Feyenoord nog altijd op titelkoers. Na een dramatische eerste helft wist de ploeg zich te herpakken en de achterstand om te buigen in een 1-2 overwinning. Een overwinning die volgens clubwatcher Iwan van Duren enorm belangrijk is. "Feyenoord zet een reuzenstap richting de Coolsingel."

De journalist richt zijn pijlen vooral op de vervanger van de geblesseerde Kongolo. "Ze vroegen in de eerste helft om problemen, en het begint steeds weer bij Nelom. Het is onbegrijpelijk dat Van Bronckhorst hem de kans blijft geven, terwijl hij ook Woudenberg nog op de bank heeft zitten."

In de tweede helft deed Feyenoord het stukken beter, en dat lag volgens Van Duren met name aan de mentaliteit van de ploeg. "Totale vastberadenheid. Gewoon gaan! Zo hadden ze tegen Sparta en ook vandaag in de eerste helft moeten beginnen. Dat is de kracht van Feyenoord: agressie, duels winnen."

De winnende goal werd uiteindelijk gemaakt door Tonny Vilhena. "Hij speelde fantastisch. Met dank aan de drukke agenda van de tuchtcommissie. Ik kan me voorstellen dat ze in Amsterdam gek worden dat uitgerekend Vilhena scoort. Hij begint steeds meer de kleine grote leider te worden hier."

Met de overwinning komt een kampioenschap van Feyenoord steeds dichterbij. Van Duren zag een kampioenswaardig elftal. "Als je je zo kan herpakken in de tweede helft is dat kampioenswaardig. Wat een thrillercompetitie is dit aan het worden!"
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 18:40   quote  deeplink  
van Duinen /// Held

3090npe.jpg

"Een geweldig en verdiend punt", zegt Van Duinen tegen Voetbal International na het 1-1 gelijkspel op Woudestein. Het gat tussen nummer twee Ajaks en nummer één Feyenoord is nu zes punten. "Ik zag al een berichtje van Jens Toornstra, leuk voor Feyenoord. Ik hoop dat ze kampioen worden, maar dit is gewoon belangrijk voor ons."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 19:29   quote  deeplink  
Van Hanegem: "De kans wordt nu wel heel groot, maar ik ga het niet zegenen"

30kwoir.jpg

Willem van Hanegem weigert zijn zegen te geven aan het eerste kampioenschap van Feyenoord sinds 1999. Dat doet De Kromme uit bijgeloof.

Feyenoord staat na de resultaten van zondag zes punten los van Ajaks en heeft bovendien een veel beter doelsaldo dan de nummer twee uit Amsterdom. Toch wil Van Hanegem uit bijgeloof niet uitgaan van de een langverwachte landstitel.

"Dat zei ik vorige keer al voor Sparta en toen liep het ook verkeerd af. Maar het zou geweldig zijn voor al die mensen", reageert Van Hanegem bij Ziggo Sport. Met een brede glimlach: "Het gaat de goede kant op."

Hoewel hij het lot niet wil tarten, blikt Van Hanegem wel stiekem vooruit op de Coolsingel. "Daar ga ik niet staan, maar het zou geweldig zijn. Toch kun je de voorsprong ook zo weer kwijt zijn, ja toch? De kans wordt nu wel heel groot, maar ik ga het niet zegenen."
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 maart 2017 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 16:56 schreef RenatoBos het volgende:
''Feyenoord zet een reuzenstap richting de Coolsingel''

[ afbeelding ]

Na een bloedstollend duel in Friesland ligt Feyenoord nog altijd op titelkoers. Na een dramatische eerste helft wist de ploeg zich te herpakken en de achterstand om te buigen in een 1-2 overwinning. Een overwinning die volgens clubwatcher Iwan van Duren enorm belangrijk is. "Feyenoord zet een reuzenstap richting de Coolsingel."

De journalist richt zijn pijlen vooral op de vervanger van de geblesseerde Kongolo. "Ze vroegen in de eerste helft om problemen, en het begint steeds weer bij Nelom. Het is onbegrijpelijk dat Van Bronckhorst hem de kans blijft geven, terwijl hij ook Woudenberg nog op de bank heeft zitten."

In de tweede helft deed Feyenoord het stukken beter, en dat lag volgens Van Duren met name aan de mentaliteit van de ploeg. "Totale vastberadenheid. Gewoon gaan! Zo hadden ze tegen Sparta en ook vandaag in de eerste helft moeten beginnen. Dat is de kracht van Feyenoord: agressie, duels winnen."

De winnende goal werd uiteindelijk gemaakt door Tonny Vilhena. "Hij speelde fantastisch. Met dank aan de drukke agenda van de tuchtcommissie. Ik kan me voorstellen dat ze in Amsterdam gek worden dat uitgerekend Vilhena scoort. Hij begint steeds meer de kleine grote leider te worden hier."

Met de overwinning komt een kampioenschap van Feyenoord steeds dichterbij. Van Duren zag een kampioenswaardig elftal. "Als je je zo kan herpakken in de tweede helft is dat kampioenswaardig. Wat een thrillercompetitie is dit aan het worden!"
Ik vind die van Duren zo enorm nep.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 07:29   quote  deeplink  
Vilhena wel of niet, dat scheelt

dyrwcg.jpg

Columnist Hugo Borst waagt zich er nog niet aan om Feyenoord al kampioen te noemen. 'Een volle Coolsingel is de vader van de gedachte. Een wens, niks meer, niks minder.'

Veel mensen weten het na Ajaks' uitglijder op het Woudensteinse kunstgras zeker: nu wordt Feyenoord kampioen. Met nog maar zeven wedstrijden te gaan zes punten voor op Ajaks, een beter doelsaldo en nog een PSV-Ajaks in april.

Wat me elk weekend met stomheid slaat is de wisselvalligheid. Tegen Sparta was Feyenoord schandalig slecht, de week erna tegen AZ steengoed en gisteren had de gedoodverfde landskampioen bij rust met 3-0 achter kunnen staan.

Ajaks bakt ze ook bruin. Thuis tegen FC Kopenhagen, zonder aanvoerder Klaassen, speelde het elftal van Peter Bosz geweldig. Gisteren tegen Excelsior speelde Ajaks onthutsend zwak.

PSV beheerst het ook. Vaak is het niks, soms is het alles. Vitesse idem dito. Is er één club die dit seizoen drie wedstrijden op rij een 8 voor de uitvoering scoorde? Het lijkt wel of consistentie niet bestaat. Individueel zie je die grilligheid ook. Neem Matthijs de Ligt. Eerst die risicovolle perfect uitgevoerde sliding waardoor Van Duinen geen 1-0 maakt en tien minuten later leidt de 17-jarige Ajaksied zomaar de bal in en komt Excelsior wel op voorsprong.

Zelfs een stoere verdediger als Botteghin overkomt het. De Braziliaan voor en na rust was een wereld van verschil. Uitersten. Natuurlijk bezondigen Real Madrid en Barcelona zich ook. Maar niet in extremis.

In Nederland loopt het de spuigaten uit. Er wordt diep door ondergrenzen heen gezakt. Sparta-Feyenoord 1-0, vijf dagen later Vitesse-Sparta 5-0. Ik heb de indruk dat elke wedstrijd op zich staat. Vorige week behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Daarom waag ik me er niet aan om met stelligheid te verklaren dat de Coolsingel zal volstromen.

Tonny Vilhena kan dan wel beweren dat zijn aanwezigheid niet uitmaakt, maar dat is wel het geval. Gisteren was hij de beste man, verantwoordelijk voor de ommekeer in de wedstrijd. Hij mist straks vier wedstrijden, die jongen wordt deze week namelijk niet vrijgesproken. Hij is de vlees geworden consistentie. Een volle Coolsingel is de vader van de gedachte. Een wens, niks meer, niks minder.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 maart 2017 - 07:32   quote  deeplink  
Ik denk dat t wel meevalt. Tegen Ajax gaan we m missen. Misschien.
Nieuwkoop naast El Ahmadi misschien?

Belangrijk, Kongolo en Elia hebben twee weken de tijd fit te worden.
Lukt dat, zal t wel eens zo kunnen worden:

Jones.
Karsdorp, Bot, Baco, Het Been
King Karim, Jens
Kuyt
Het kapsel, Nico, Elia

En misschien zelfs Jens op de plek van Kuyt en Nieuwkoop naast Karim.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024









0.0226700