|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stylzz nog dat overzichtje paraat met speelschema en moeilijkheid eraan gekoppeld? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eh, zal m morgenochtend even bijwerken, staat op mijn werklaptop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat moet je anders doen op je werk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha.. inderdaad. Het is echt een manager hé |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik meld me altijd om een beetje bij te komen van de weekenden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Ja zei ik toch. En ajax derde |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Ja zei ik toch. En ajax derde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een klein stapje verder. Het blijft billen knijpen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vanwege het doelsaldo wellicht een kwart of half punt uitgelopen. Dat was al fors natuurlijk, maar nu is het echt gedaan. Dus Ajax moet 4 punten op ons goed maken om ons voorbij te gaan. PSV 6. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vanwege het doelsaldo wellicht een kwart of half punt uitgelopen. Dat was al fors natuurlijk, maar nu is het echt gedaan. Dus Ajax moet 4 punten op ons goed maken om ons voorbij te gaan. PSV 6. Psv is gek. Onderschat ons niet. Wij hebben ajax het leven al zovaak volledig vernietigd uit onverwachte momenten. Wie weet gaan wij dat dit jaar bij jullie doen:).. ik bedoel.. uit excelsior verliezen.en nog eentje.. en psv is weer heel sneaky.kampioen.. je weet t nooit... de kans is klein.maar het zou kunnen. Psv is gek! Eindhoven is de gekste! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoor ik het riool galmen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou der zit minimaal een kilo of 80 stront klem in iedergeval |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vanwege het doelsaldo wellicht een kwart of half punt uitgelopen. Dat was al fors natuurlijk, maar nu is het echt gedaan. Dus Ajax moet 4 punten op ons goed maken om ons voorbij te gaan. PSV 6. Zweten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zondag is een hele belangrijke dag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 22:55 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Psv is gek. Onderschat ons niet. Wij hebben ajax het leven al zovaak volledig vernietigd uit onverwachte momenten. Wie weet gaan wij dat dit jaar bij jullie doen:).. ik bedoel.. uit excelsior verliezen.en nog eentje.. en psv is weer heel sneaky.kampioen.. je weet t nooit... de kans is klein.maar het zou kunnen. Psv is gek! Eindhoven is de gekste! Full trolling thread activated |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 22:55 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Psv is gek. Onderschat ons niet. Wij hebben ajax het leven al zovaak volledig vernietigd uit onverwachte momenten. Wie weet gaan wij dat dit jaar bij jullie doen:).. ik bedoel.. uit excelsior verliezen.en nog eentje.. en psv is weer heel sneaky.kampioen.. je weet t nooit... de kans is klein.maar het zou kunnen. Psv is gek! Eindhoven is de gekste! Zorg maar dat jullie van Ajax winnen, dan praten we verder. ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 05 april 2017 - 22:55 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Psv is gek. Onderschat ons niet. Wij hebben ajax het leven al zovaak volledig vernietigd uit onverwachte momenten. Wie weet gaan wij dat dit jaar bij jullie doen:).. ik bedoel.. uit excelsior verliezen.en nog eentje.. en psv is weer heel sneaky.kampioen.. je weet t nooit... de kans is klein.maar het zou kunnen. Psv is gek! Eindhoven is de gekste! En dan verliest Psv morgen. Lachen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ha inderdaad dan is het wel weer een aardig boertje..d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
PSV tegen 020? Gelijkspel graag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vier keer winnen, das alles. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heb je 'm nog? Anders geen probleem.
Weet niet meer in welk topic het stond anders kan ik het daar vandaan halen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ajaks neemt het komende zaterdagavond op tegen NEC en kan dan mogelijk geen beroep doen op Davy Klaassen, die een scheenbeenblessure opliep. "Of hij zondag in actie kan komen? Zaterdag, hé. Zondag gunnen ze ons niet. Zaterdag. Maandag ook niet. Zondag was prima geweest", knipoogde Bosz.toch ff benoemen hé, zogenaamd met een knipoog. Calimero! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 10:10 schreef MMM het volgende:[..] Heb je 'm nog? Anders geen probleem. Weet niet meer in welk topic het stond anders kan ik het daar vandaan halen. Feyenoord nog twee thuis, drie uit. Totale zwaarte 8 (waarvan 1 zwaarte drie, uit bij Vitesse, en een twee uit bij Zwolle) Ajax nog twee thuis, drie uit. Totale zwaarte 9. (waarvan 1 drie, PSV uit, twee zwaarte 2, uit bij NEC en thuis tegen Heerenveen). enfin. zie het plaatje:
Ik durf te stellen dat als Feyenoord op speeldag 33 nog op nummer 1 staat, met een puntenvoorsprong van minimaal 1. We kampioen worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:.... Ik durf te stellen dat als Feyenoord op speeldag 33 nog op nummer 1 staat, met een puntenvoorsprong van minimaal 1. We kampioen worden. Je mag er van uitgaan, maar zeg dat nou niet weet je wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Vilhena weer terug, Jorgensen ook waarschijnlijk. Het gaat de goede kant op. Straks maken we ons hopelijk alleen weer druk over de vraag `Toornstra of Kuyt op 10`. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 april 2017 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Feyenoord nog twee thuis, drie uit. Totale zwaarte 8 (waarvan 1 zwaarte drie, uit bij Vitesse, en een twee uit bij Zwolle) Ajax nog twee thuis, drie uit. Totale zwaarte 9. (waarvan 1 drie, PSV uit, twee zwaarte 2, uit bij NEC en thuis tegen Heerenveen). enfin. zie het plaatje: [ afbeelding ] Ik durf te stellen dat als Feyenoord op speeldag 33 nog op nummer 1 staat, met een puntenvoorsprong van minimaal 1. We kampioen worden. Thanks!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Stylzz bedankt voor het schema! Goed bezig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joke Bruijs verplaatst jubileumgala voor Feyenoord
Joke Bruijs heeft besloten haar galaconcert naar 25 juni te verplaatsen, omdat Feyenoord kampioen in de eredivisie kan worden.
,,Op 7 mei zou ik mijn 65-jarige verjaardag én mijn 50-jarige jubileum in het vak vieren. Maar omdat Feyenoord dat weekend kampioen kan worden, verdient dat alle aandacht'', liet de rasechte Rotterdamse weten.
,,Uiteraard had ik me erg verheugd op het galaconcert op 7 mei, toch vind ik een feestje op de Coolsingel het wachten waard. Ik ga er natuurlijk van uit dat het goed komt met de jongens."
Bruijs gaat haar carrière groots vieren met een big band galaconcert in De Doelen in Rotterdam. Gerard Cox maar ook Jan Kooijman zal zijn opwachting maken, samen met andere gasten uit binnen- en buitenland. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die mag er nog wel een keer opzitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Gewoon op laatste speeldag 3punten voor staan is het allerbeste scenario, ook voor m'n hart. Ik zit er dan nl ook! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ga je ook weleens naar begraafplaatsen met een schep? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ben jij die vriend van Theo?
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens/oneens* met Stylzz. * Doorstrepen wat niet verlangd wordt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geile gilf die Joke. Een keer ontmoet in Moordrecht, n jaar of 20 geleden. Ze reed toen n VW Beattle cabrio volgens mij een van de eerste. |
|
|
|