BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 09:35   quote  deeplink  
Elke wedstrijd is een finale..
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 09:35 schreef RenatoBos het volgende:
Elke wedstrijd is een finale..
Gelukkig dat het een grote poelfase is voor Feyenoord.
JanM
 JanM - woensdag 12 april 2017 - 11:50   quote  deeplink  
Ik gooi er nog even iets anders in: ik zie 020 helemaal niet van Heerenveen winnen!
tomson
 tomson - woensdag 12 april 2017 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 11:50 schreef JanM het volgende:
Ik gooi er nog even iets anders in: ik zie 020 helemaal niet van Heerenveen winnen!
Huh ? Is er ineens iets veranderd bij Heerenveen ? Laatste wedstrijden die ik van ze zag leken ze me steeds vrij kansloos.
MMM
 MMM - woensdag 12 april 2017 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 11:50 schreef JanM het volgende:
Ik gooi er nog even iets anders in: ik zie 020 helemaal niet van Heerenveen winnen!
Heerenveen bakt er helemaal niets van, los zand. Eitje voor 020

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2017 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 april 2017 - 13:13   quote  deeplink  
En doen ze het wel goed dan wint 020 nog 9 van de 10x thuis.
King - 010
 King - 010 - woensdag 12 april 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 12:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Heerenveen bakt er helemaal niets van, los zand. Eitje voor 020
Ik denk ook dat het afhangt van hoe 020 uit de EL-wedstrijd komt.
Bij een 0-1 achterstand tegen Schalke, zal 020 volle bak willen gaan voor het resultaat.
In de uit-wedstrijd zal dat al helemaal het geval zijn.
=> Hoeveel energie houden ze over na de EL wedstrijden?
=> Zullen er spelers geblesseerd afhaken?

Mocht dit gebeuren dan kunnen ze punten laten vallen tegen zowel Heerenveen en Pisvee.

En ja, wij moeten "gewoon" alles winnen dan zijn we kampioen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 11:50 schreef JanM het volgende:
Ik gooi er nog even iets anders in: ik zie 020 helemaal niet van Heerenveen winnen!
Muldert maakt ons kampioen..(?)
van geil
 van geil - woensdag 12 april 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 11:50 schreef JanM het volgende:
Ik gooi er nog even iets anders in: ik zie 020 helemaal niet van Heerenveen winnen!
Ik ga ook niet kijken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 april 2017 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 14:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Muldert maakt ons kampioen..(?)
Ik heb de ervaring dat als je op hem gaat rekenen ,dat t altijd mis ging
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 april 2017 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 17:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik ga ook niet kijken.
Was ook mijn eerste gedachte. Maar ik had zoiets van nee, zo'n flauwe opmerking moet ik niet posten...
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 april 2017 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 14:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Muldert maakt ons kampioen..(?)
L. Draait zich om in zijn graf
van geil
 van geil - woensdag 12 april 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 17:51 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste gedachte. Maar ik had zoiets van nee, zo'n flauwe opmerking moet ik niet posten...
Hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 april 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 17:51 schreef MightyAce het volgende:

[..]

L. Draait zich om in zijn graf
Zorgelijk dat we nooit meer iets van L vernomen hebben.
Zou hij nu op het formule 1 forum zitten.
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2017 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 17:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zorgelijk dat we nooit meer iets van L vernomen hebben.
Zou hij nu op het formule 1 forum zitten.
Nee.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 17:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zorgelijk dat we nooit meer iets van L vernomen hebben.
Zou hij nu op het formule 1 forum zitten.
Inderdaad, het blijft apart..
MMM
 MMM - woensdag 12 april 2017 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 14:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Muldert maakt ons kampioen..(?)
Die zal wel weer staan te schutteren, wat een slechte keeper.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 18:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Die zal wel weer staan te schutteren, wat een slechte keeper.
Daar zou je van uit kunnen gaan..
ar
 ar - woensdag 12 april 2017 - 18:32   quote  deeplink  
Echt álle neuzen klanten komen bij mij binnen in de winkel met zo,n afschuwelijke grijns.. stuk voor stuk. Overtuigd dat ze kampioen worden. Weet je hoe irritant..
Mijn wraak zal ongelooflijk zoet zijn
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 april 2017 - 19:50   quote  deeplink  
Die 020ers die ons de titel gunnen...
Rot op.
ar
 ar - woensdag 12 april 2017 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 19:50 schreef FR-Henk het volgende:
Die 020ers die ons de titel gunnen...
Rot op.
Dat dus.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 18:32 schreef ar het volgende:
Echt álle neuzen klanten komen bij mij binnen in de winkel met zo,n afschuwelijke grijns.. stuk voor stuk. Overtuigd dat ze kampioen worden. Weet je hoe irritant..
Mijn wraak zal ongelooflijk zoet zijn
Ik maak ze ook helemaal gek dan, maaaaaaaaaaanden lang..
VVout
 VVout - woensdag 12 april 2017 - 21:57   quote  deeplink  
Ik hang de vlag uit en heb in het seizoen z'n 500 tot 1500 man over de vloer :))
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 april 2017 - 21:59   quote  deeplink  
''Het is voor Feyenoord relatief makkelijk''

35cr1w4.jpg

Elke dag wordt er wel uitgebreid gesproken over de mogelijkheden van Feyenoord om kampioen te worden. Volgens John Metgod is het allemaal niet zo ingewikkeld. ''Je moet het niet moeilijker maken dan het is. Het is voor Feyenoord relatief makkelijk, want je weet dat je vier keer moet winnen. Dan ben je kampioen.''

''Je moet je gewoon focussen op wat je moet doen. Vertrouwen hebben in jezelf, in je teamgenoten en met zijn allen er voor gaan,'' vervolgt Metgod in gesprek met RTV Rijnmond. ''Je bent niet afhankelijk van anderen. Je moet je geen dingen aan laten praten door mensen van buitenaf en de media.''

De mentale focus kan misschien wel eens voor problemen gaan zorgen, daar moet de groep mee om kunnen gaan. "Je hebt een aantal spelers dat ervaring heeft met kampioen worden, maar het merendeel heeft dat niet. Dat is een hele nieuwe belevenis en niet iets wat je zomaar even doet. Het zijn moeilijke dingen.''

De oud-Feyenoorder, die als assistent-trainer kampioen werd met Feyenoord, heeft alle vertrouwen in een goede afloop voor de Rotterdammers. "Ik ben ervan overtuigd dat je eruit komt als je de druk bij elkaar wegneemt en elkaar vertrouwen inpraat dat je het kan.''
van geil
 van geil - woensdag 12 april 2017 - 22:03   quote  deeplink  
Prima kerel vind ik dat.
R()b
 R()b - woensdag 12 april 2017 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 18:32 schreef ar het volgende:
Echt álle neuzen klanten komen bij mij binnen in de winkel met zo,n afschuwelijke grijns.. stuk voor stuk. Overtuigd dat ze kampioen worden. Weet je hoe irritant..
Mijn wraak zal ongelooflijk zoet zijn
Hier lopen er ook te veel.
Ik heb ook zo'n irritante teletekst/app supporter op mijn werk.
Geen fuck te vertellen thuis, moet van z'n mokkel overal mee naar toe in het weekend.
Leeft van samenvattingen van de NOS de lul.
Els
 Els - woensdag 12 april 2017 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 11:50 schreef JanM het volgende:
Ik gooi er nog even iets anders in: ik zie 020 helemaal niet van Heerenveen winnen!
Je gaat geen tv kijken?
Els
 Els - woensdag 12 april 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 17:51 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste gedachte. Maar ik had zoiets van nee, zo'n flauwe opmerking moet ik niet posten...
Hmmm, ik ben dus ook zo flauw.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 april 2017 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 22:58 schreef Els het volgende:

[..]

Hmmm, ik ben dus ook zo flauw.
En velen hier met jou hoor ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2017 - 07:24   quote  deeplink  
Van Praag: ''Vandaar de gunfactor voor Feyenoord''

mtbi85.jpg

Binnen de KNVB is de gunfactor voor een Feyenoord-kampioenschap groot. Bondsvoorzitter Michael van Praag licht in De Telegraf toe waarom zijn sympathie voor de Rotterdammers groot is.

''vanwege de weg die de club heeft afgelegd. Van een negatief eigen vermogen van 30 miljoen euro naar een financieel gezonde club", aldus Van Praag. "Iets wat vooral werd bewerkstelligd met de opwaardering van de eigen jeugdopleiding. Van die grote talenten heeft het hele Nederlandse voetbal meegeprofiteerd, onder andere bij het Nederlands elftal.''

"Vandaar de gunfactor, die ik als bondsvoorzitter uitsprak. Als het club X of Y zou zijn geweest, had ik precies hetzelfde gezegd", stelt hij. " In mijn hart ben ik Ajacied en wil dat Ajaks kampioen wordt, maar als bondsvoorzitter gun ik het Feyenoord of PSV zeker ook."
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2017 - 07:25   quote  deeplink  
Haha Sjaak Swart is helemaal over de zeik..

214pm6r.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 april 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 april 2017 - 07:15   quote  deeplink  
''Feyenoord-spelers die nu bezwijken, zijn geen topspelers''

121etl2.jpg

Feyenoord blijft het voorlopig moeilijk hebben met uitwedstrijden. De Rotterdammers gaven tegen Sparta, Ajaks en PEC Zwolle zelfs al een doelpunt weg in de eerste minuten van het duel. Met nog twee duels buitenshuis op het programma moet er snel een oplossing gevonden worden.

''Scherpte en focus, daar heeft het mee te maken'', contstateert Dirk Kuyt in het Algemeen Dagblad. Steven Berghuis ziet het iets anders. ''Tegen PEC hebben we gewoon slecht verdedigd in de openingsfase. Dat kun je volgens mij geen gebrek aan scherpte noemen.''

Ook Bart Nieuwkoop gaat niet per se mee met Kuyt. ''Ik vond ons tegen Ajaks wel fel beginnen. Tegen die vrije trap van Schöne viel niet veel te beginnen.'' Volgens oud-Feyenoorder Rinus Israel wordt in deze fase veel duidelijk. ''Spelers die nu bezwijken onder de druk, zijn geen topspelers''
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 april 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Overmorgen vervolgt Feyenoord, in de Kuip tegen elf Utrechters, de tocht naar het mooiste wat er is: de landstitel. Leuk? Welnee. De meeslepende titelrace heeft ons fans uitgeput. Ik ken er echt geen een die er zondag, thuis of in de Kuip, eens even lekker voor gaat zitten.

Telefoons gaan zondag tussen half drie en half vijf uit
We zijn bang. Doodsbang.

Zes punten voorsprong hadden we. We waren er sterk, evenwichtig en zelfverzekerd van geworden. Na zoveel bange jaren durfden we te geloven in een landskampioenschap voor Feyenoord. Het kon niet meer mis. Maar dat gevoel, das war einmal. In luttele weken is ons zelfvertrouwen verdwenen. Na zeperds tegen Sparta en Ajax, en het ongunstige gelijkspel in Zwolle, zijn we in een nachtmerrie beland.

Mijn goede vriend Peter hield het zondag, bij een 2-0 achterstand, niet meer uit voor de tv. Hij ging lekker in de tuin zitten (waar hij overigens om de anderhalve minuut op zijn telefoon de tussenstand in de gaten hield). Mijn bloedeigen zoon smeekte me, nadat Feyenoord 2-2 had gemaakt, om de tv uit te doen. Hij vreesde bij elk vijandelijk balcontact een nieuwe tegengoal.

Wij fans zijn rijp voor de psych. Het grote verlangen naar het landskampioenschap is ons te veel geworden. Gebutst door wisselende stemmingen - van hoop tot wanhoop, van euforie tot teleurstelling - gaan we geradbraakt door het leven. We slapen onrustig, want we worden geregeerd door het naarste gevoel dat bestaat: Angst.

Collega André, die totaal knettergek is van Feyenoord, gaat zondag niet kijken, 'maar lekker met de hond naar het strand'. Anderen vluchten naar schoonmoeders, vervelende verjaardagen, winkelcentra of andere plekken waar men doorgaans liever niet komt. Telefoons gaan zondagmiddag tussen half drie en iets voor half vijf uit. (Om direct daarna weer massaal áán te gaan.)

Ja, u kunt nu natuurlijk zeggen dat we aanstellers zijn. Dat voetbal maar een spelletje is. Dat een mens tegen zijn verlies moet kunnen. Dat andere dingen veel en veel belangrijker zijn dan Feyenoord. Maar dat is nu dus even gewoon niet waar.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 april 2017 - 15:43   quote  deeplink  
Sinds wanneer heb jij een zoon..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 april 2017 - 16:28   quote  deeplink  
6 punten voorsprong naar 1 punt...
We vergeten even dat achtervolgers onberispelijk punten blijven binnen halen.
Ik vind dat deze selectie nú al ongelooflijk knap presteert. Hoe de afloop dan ook is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 april 2017 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 - 16:28 schreef FR-Henk het volgende:
6 punten voorsprong naar 1 punt...
We vergeten even dat achtervolgers onberispelijk punten blijven binnen halen.
Ik vind dat deze selectie nú al ongelooflijk knap presteert. Hoe de afloop dan ook is.
Het is ook zo maar toch zuur dat je het dan onnodig laat liggen in Zwolle natuurlijk..
Vitesse of Utrecht had nog gekund,maar Zwolle?
ar
 ar - vrijdag 14 april 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 april 2017 - 18:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het is ook zo maar toch zuur dat je het dan onnodig laat liggen in Zwolle natuurlijk..
Vitesse of Utrecht had nog gekund,maar Zwolle?
Angstgegner.. al jaren.
De moeilijkste hebben we gehad,vanaf nu winnen we alles.
Bijna iedereen fit.
Hopppaaaa
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 15:12   quote  deeplink  
Geen stress bij koploper Feyenoord

(https://youtu.be/HlGgdu_Vqvg)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 april 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Ze gunnen het ons net zolang totdat je verliest,daarna liggen ze krom van geluk..
Dan is er nog een club die bij een speler Zivkovic gaat vragen om extra zijn best te doen,terwijl hun directie zo beledigd waren omdat de knvb top hun (voor ons misplaatste) voorkeur uitspraken.
Nee Zivkovic je had beter bij 020 je best kunnen doen ,dan had je er nog gespeeld. .
Bram van Poolen ,ook zo 1.Kan zich prima opladen als Feyenoord op bezoek komt ,omdat meneer een Ajax voorkeur heeft..Geen probleem want nowone likes us ,and we don't care..
Maar beste Bram van Poolen ,wat zou het toch goed zijn voor jou carrière om elke week tegen Feyenoord te spelen ,want de rest van het seizoen hoor je niet zoveel van je.

Daarom Feyenoord ,speel voor jezelf en haal alles uit jezelf de komende 4 wedstrijden ,en pak wat jullie verdienen tot de laatste minuut ,wat laatste seconde van deze competitie.
Want het kan gewoon!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 april 2017 door Leon FR1908 --
ar
 ar - zaterdag 15 april 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Hoppaaa..Leon!
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 april 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 16:13 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ze gunnen het ons net zolang totdat je verliest,daarna liggen ze krom van geluk..
Dan is er nog een club die bij een speler Zivkovic gaat vragen om extra zijn best te doen,terwijl hun directie zo beledigd waren omdat de knvb top hun (voor ons misplaatste) voorkeur uitspraken.
Nee Zivkovic je had beter bij 020 je best kunnen doen ,dan had je er nog gespeeld. .
Bram van Poolen ,ook zo 1.Kan zich prima opladen als Feyenoord op bezoek komt ,omdat meneer een Ajax voorkeur heeft..Geen probleem want nowone likes us ,and we don't care..
Maar beste Bram van Poolen ,wat zou het toch goed zijn voor jou carrière om elke week tegen Feyenoord te spelen ,want de rest van het seizoen hoor je niet zoveel van je.

Daarom Feyenoord ,speel voor jezelf en haal alles uit jezelf de komende 4 wedstrijden ,en pak wat jullie verdienen tot de laatste minuut ,wat laatste seconde van deze competitie.
Want het kan gewoon!
BAM!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 16:13 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ze gunnen het ons net zolang totdat je verliest,daarna liggen ze krom van geluk..
Dan is er nog een club die bij een speler Zivkovic gaat vragen om extra zijn best te doen,terwijl hun directie zo beledigd waren omdat de knvb top hun (voor ons misplaatste) voorkeur uitspraken.
Nee Zivkovic je had beter bij 020 je best kunnen doen ,dan had je er nog gespeeld. .
Bram van Poolen ,ook zo 1.Kan zich prima opladen als Feyenoord op bezoek komt ,omdat meneer een Ajax voorkeur heeft..Geen probleem want nowone likes us ,and we don't care..
Maar beste Bram van Poolen ,wat zou het toch goed zijn voor jou carrière om elke week tegen Feyenoord te spelen ,want de rest van het seizoen hoor je niet zoveel van je.

Daarom Feyenoord ,speel voor jezelf en haal alles uit jezelf de komende 4 wedstrijden ,en pak wat jullie verdienen tot de laatste minuut ,wat laatste seconde van deze competitie.
Want het kan gewoon!
10y2har.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 april 2017 - 17:58   quote  deeplink  
Ja toch ,tot de laatste seconde bloed zweet tranen en intelligentie. .
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 18:49   quote  deeplink  
+1908..!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 april 2017 - 18:55   quote  deeplink  
Bosschaart: ''Feyenoord blijft bestand tegen de druk''

kd0e43.jpg

Morgen neemt Feyenoord het op tegen FC Utrecht in De Kuip. Pascal Bosschaart hoeft niet lang na te denken op de vraag wie er dit seizoen kampioen gaat worden. ''Feyenoord! Ik verwacht dat ze in de slotfase van het seizoen ook wel tegen de druk bestand zijn.''

''Ze hebben nog steeds alles in eigen hand,'' vervolgt de oud-Feyenoorder in gesprek met ELFvoetbal.nl. ''Maar FC Utrecht is altijd lastig. Al is FC Utrecht-uit nog een graadje lastiger. FC Utrecht zal gewoon willen winnen in De Kuip. De club wil haar vierde plaats vasthouden. Ik verwacht dat het een mooi wedstrijdje wordt."

''Ik denk dat Feyenoord tegen de druk bestand is,'' vervolgt Bosschaart, die morgen aanwezig is in De Kuip. ''Ze staan niet voor niets al het hele seizoen bovenaan. Als ze straks kampioen worden, gebeurt het voor mijn gevoel voor het eerst in Nederland dat een club van de eerste tot de laatste speeldag aan kop gaat. Ik heb het volste vertrouwen dat ze het gaan redden.''

Feyenoord staat al vanaf speelronde één bovenaan. ''Dit had ik absoluut niet vooraf verwacht. Maar er zit een bepaald gevoel in de groep. Veel vertrouwen. Dat constateer ik al het hele seizoen. Zolang je blijft winnen, blijft dat gevoel aanwezig en wordt winnen alleen maar gemakkelijker. Ik heb veel thuisduels dit seizoen gezien. Er staat een degelijke ploeg, waarin zelden iemand door de ondergrens zakt.''
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 april 2017 - 18:56   quote  deeplink  
Intussen heeft elke oud-voetballer wel wat mogen zeggen.
van geil
 van geil - zaterdag 15 april 2017 - 18:57   quote  deeplink  
Nu Bluffer nog
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 april 2017 - 19:22   quote  deeplink  
Ja, kijkt de voetbalwereld echt naar uit.
ar
 ar - zaterdag 15 april 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Meer het scoutingapparaat
tomson
 tomson - zaterdag 15 april 2017 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 april 2017 - 17:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oldskool :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024









0.0310170