BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 april 2017 - 20:33   quote  deeplink  
Las het ja..
Toch lijkt me het verstandig het wel te doen. Vermoed dat het voor die bus onmogelijk word de Kuip in een redelijke tijd te halen..
Els
 Els - zaterdag 29 april 2017 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2017 - 20:33 schreef RenatoBos het volgende:
Las het ja..
Toch lijkt me het verstandig het wel te doen. Vermoed dat het voor die bus onmogelijk word de Kuip in een redelijke tijd te halen..
Lijkt mij ook. En ik vind het ook wel mooi.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 april 2017 - 20:38   quote  deeplink  
Ik maak er helaas niks van mee maar die helikopter zou geweldig zijn.
Nibke 7
 Nibke 7 - zaterdag 29 april 2017 - 20:40   quote  deeplink  
Hoe vroeg zijn de café's zondagmorgen 7 mei open om een beetje een plaats voor de tv te verschaffen?
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 30 april 2017 - 09:24   quote  deeplink  
http://www.hartvannederland.nl/nieuws/2017/politiepup-bumper-verkent-coolsingel/
MightyAce
 MightyAce - zondag 30 april 2017 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2017 - 20:40 schreef Nibke 7 het volgende:
Hoe vroeg zijn de café's zondagmorgen 7 mei open om een beetje een plaats voor de tv te verschaffen?
Goede vraag. Wie heeft tips?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2017 - 10:16   quote  deeplink  
Gewoon zo vroeg mogelijk aanwezig zijn, ik wil niks missen..
windoweyes
 windoweyes - zondag 30 april 2017 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2017 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik maak er helaas niks van mee maar die helikopter zou geweldig zijn.
Daar denken sommige Feyenoorders heel anders over :

https://www.vi.nl/nieuws/artikel-detail?name=jorgensen-staat-doodsangsten-uit-bij-helikoptervlucht&type=nieuws&category=&
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 april 2017 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Ja daar had ik niet bij stilgestaan,en wat als die in de maas dondert
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 10:05   quote  deeplink  
''Laatste dagen voor een titel heel bijzonder''

25a3t6w.jpg

Feyenoord gaat een bijzondere week tegemoet die de club kan afsluiten met het kampioenschap. Een aantal voormalig prijzenpakkers van de Rotterdammers herinneren zich in het Algemeen Dagblad nog hoe de laatste dagen voor zo'n duel waren.

''Die laatste dagen voor een landstitel, die gekte, heel bijzonder'', zegt Stanley Brard, kampioen in 1984. ''Ik woonde en werkte als gymleraar in Den Haag, dus werd ik er iets minder mee geconfronteerd dan mijn medespelers. Maar je ontkomt er niet aan. Als spelersgroep dachten wij maar één ding: doordenderen.''

Ruud Heus maakte hetzelfde mee in 1993. ''We wonnen midweeks bij MVV en toen wisten wij, dit is voor ons. De dag van de laatste wedstrijd tegen FC Groningen, dat je weet dat het zover is. Uniek om mee te maken, ik krijg nu weer kippenvel als ik er aan denk.''

Geert Meijer, assistent, was er ook bij in 1993. Feyenoord kon toen het duel met FC Volendam verplaatsen doordat het Europese treffen met Spartak Moskou één dag later was dan gepland. ''Die gasten riepen meteen 'onzin'. Ze speelden gewoon op zondag tegen Volendam en dat duel was voor de pauze al beslist. Als je die spelers hebt, weet je in de laatste dagen voor een kampioenswedstrijd dat het goed zit.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 15:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja daar had ik niet bij stilgestaan,en wat als die in de maas dondert
Tja als je daar al bij stil gaan staan kun je niks meer doem he..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2017 - 20:40 schreef Nibke 7 het volgende:
Hoe vroeg zijn de café's zondagmorgen 7 mei open om een beetje een plaats voor de tv te verschaffen?
Feyenoord-supporters die geen kaartje hebben voor de kampioenswedstrijd tegen Excelsior of voor de Kuip kunnen de stadsderby zondag ook kijken op het Stadhuisplein in Rotterdam. Dit meldt het Algemeen Dagblad. De horecaondernemers zetten daar grote schermen neer.

Het is vanaf 11:00 uur mogelijk om het terrein te betreden. De entree is gratis, maar de leeftijd is wel vanaf 18 jaar. Vuurwerk is niet toegestaan. Er is een DJ aanwezig die voor en na de wedstrijd zorgt voor de muziek.
MMM
 MMM - maandag 01 mei 2017 - 21:45   quote  deeplink  
Kaart binnen voor in de Kuip!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 21:49   quote  deeplink  
Vet..d:-)
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 mei 2017 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 21:45 schreef MMM het volgende:
Kaart binnen voor in de Kuip!
Mooi man!
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 mei 2017 - 22:19   quote  deeplink  
Donderdag proberen kaarten te scoren...
tomson
 tomson - maandag 01 mei 2017 - 22:54   quote  deeplink  
Barendrechtse bloemist pakt uit met Feyenoord-roos #rtvrijnmond

http://www.rijnmond.nl/nieuws/154458/Barendrechtse-bloemist-pakt-uit-met-Feyenoord-roos
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 06:14   quote  deeplink  
Vet gaaf die rozen d:-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 mei 2017 - 07:01   quote  deeplink  
De dames hier hebben allemaal spullen gekocht om het huis zondagochtend te versieren wanneer ik sporten ben ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 07:02   quote  deeplink  
Geweldig man topwijffies..!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 mei 2017 - 07:04   quote  deeplink  
Als verrassing. Lachen toch
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 07:06   quote  deeplink  
Ja zeker gaaf, hoewel de verrassing ervan af is maar toch..d:-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 mei 2017 - 07:50   quote  deeplink  
Ik kan goed verrast doen
Els
 Els - dinsdag 02 mei 2017 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 07:01 schreef Stylzz het volgende:
De dames hier hebben allemaal spullen gekocht om het huis zondagochtend te versieren wanneer ik sporten ben ;)
Wat leuk.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 09:19   quote  deeplink  
''Feyenoord speelt zondag vooral tegen zichzelf''

nq47qa.jpg

Peter van Vossen blijft voorzichtig in zijn voorspelling voor de kampioenswedstrijd tussen Excelsior en Feyenoord. De oud-aanvaller die in 1999 de titel pakte, weet wat er zondag in de koppies van de Feyenoord-spelers omgaat.

''Kampioenswedstrijden zijn altijd heel lastig. Daar komt zoveel spanning en druk bij kijken. Dan loop je niet tegen de tegenstander maar vooral tegen jezelf te spelen'', stelt hij in De Telegraf. ''Ik ga het zelf voor de buis volgen. Zondagmiddag om half drie zitten we er hier thuis klaar voor.''

Hij vind dat Dirk Kuyt het geweldig heeft gedaan en heb vooral ook bewondering voor de manier waarop hij gedurende het seizoen is omgegaan met de omschakeling naar een nieuwe rol. In eerste instantie had hij het daar moeilijk mee, maar uiteindelijk heeft hij toch het belang van de ploeg voorop gezet", vertelt Van Vossen.

Een groot deel van Nederland hoopt op een Feyenoord-kampioenschap. ''Het is niet eens een kwestie van gunnen, maar van verdienen. Feyenoord heeft het hele seizoen bovenaan gestaan en verdient het gewoon om kampioen te worden. Ik zie wel wat overeenkomsten tussen toen en nu. Voor beide elftallen geldt dat het constante, degelijke teams zijn zonder grote sterren.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2017 door RenatoBos --
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 mei 2017 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 06:14 schreef RenatoBos het volgende:
Vet gaaf die rozen d:-)
leuk om aan je vrouw te geven
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 09:42   quote  deeplink  
Die geef ik wel wat anders..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 09:43   quote  deeplink  
Clubicoon adviseert Feyenoord-spelers: "Dirk Kuyt voorop"

2vwb9sn.jpg

Clubicoon Rinus Israël hoopt dat spelers van Feyenoord bij het vieren van de landstitel op de Coolsingel vooral niet vergeten om te genieten. De oud-verdediger maakte zelf meerdere feestjes mee in zijn tijd als speler.

Met de Rotterdamse grootmacht won Israël onder meer de Europa Cup 1, in 1970. Dat werd traditiegetrouw gevierd op de Coolsingel. "Overweldigend was het, onwerkelijk. Immens. Hoe ver je ook de stad in keek, overal stonden ze. Mannen, vrouwen, kinderen. Zingend, huilend; je kunt het zo gek niet verzinnen", herinnert Israël zich.

"Dik 200.000 waren het er, hoorden we later. Geloof me: dat is niet te beseffen. Echt niet. Dan lopen de rillingen over je lijf en merk je hoe ongelooflijk groot de club Feyenoord is. Dan denk je niet meer na als speler, dan onderga je het gewoon."

Als Feyenoord zondagmiddag wint van Excelsior, wordt de Eredivisie-koploper een dag later gehuldigd in het centrum van Rotterdam. "Ik zou tegen de Feyenoord-spelers willen zeggen: geniet ervan op die Coolsingel. Dirk Kuyt voorop, want het komt die jongen geweldig toe. Echt, het is een heel, heel grote eer om op dat bordes te mogen staan. Geloof me, veel mooier wordt het nooit meer." 
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 mei 2017 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 09:42 schreef RenatoBos het volgende:
Die geef ik wel wat anders..
ja eerst de rozen en dan ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 10:05   quote  deeplink  
Eerst sex en als ze echt d'r best doet nog een keer..d:-)
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 mei 2017 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 10:05 schreef RenatoBos het volgende:
Eerst sex en als ze echt d'r best doet nog een keer..d:-)
2 keer kun je dat nog wel
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 mei 2017 - 11:09   quote  deeplink  
over 5 nachten
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 mei 2017 - 11:10   quote  deeplink  
het liefst thuis in de Kuip maar eerder mag ook
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 11:08 schreef de bluffer het volgende:

[..]

2 keer kun je dat nog wel
I am the King..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 11:10 schreef de bluffer het volgende:
het liefst thuis in de Kuip maar eerder mag ook
Ach de Kuip zit zondag toch ook vol..
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 mei 2017 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 11:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ach de Kuip zit zondag toch ook vol..
denk je dat
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 11:50   quote  deeplink  
Ik weet het wel zeker..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 11:51   quote  deeplink  
'Feyenoord is religie'

2s6r1o4.jpg

Is Feyenoord religie? Jazeker, zegt de Rotterdamse filosoof Robin van den Akker (35). Een bezoek aan de Kuip heeft veel weg van een kerkdienst en fans laten zich begraven in het rood-wit van Feyenoord.

De Kuip als voetbaltempel, met stadionspeaker Peter Houtman als voorganger. De eredienst wordt uiteraard verzorgd door de voetballers van Feyenoord en de liturgie is in handen van het legioen.

Staat voetbal gelijk aan religie? De Rotterdamse cultuurfilosoof Robin van den Akker, docent aan de Erasmus Universiteit, vindt van wel. ,,De kerken lopen leeg en de stadions stromen vol'', zegt hij. ,,Hoewel antropologisch onderzoek ontbreekt, durf ik best te stellen dat Feyenoord de meest religieuze voetbalclub is van allemaal. Het lijden staat centraal, bij Feyenoord worden de hoogte- en dieptepunten het meest intens beleefd.''

De verlossing lijkt nabij, want de volksclub uit Rotterdam-Zuid staat op het punt om kampioen te worden. Het was voor het Rotterdamse D66-raadslid Jos Verveen aanleiding om te pleiten voor 'Feyenoord-vrij', zodat leerlingen de huldiging op de Coolsingel kunnen bijwonen.

"Leerlingen krijgen ook vrij voor Goede Vrijdag of het Suikerfeest. Ieder mens heeft het recht om zijn religie te beleven en als íets religie is, dan is het Feyenoord. Met een huldiging op de Coolsingel als hoogmis'', zegt hij met een knipoog.

'Voetbal blijft iets aards'
Opgegroeid in de Krimpenerwaard komt dominee Niels de Jong uit een Feyenoord- milieu. Ook in zijn kerk Noorderlicht in Rotterdam loopt de kampioenskoorts op. ,,Natuurlijk praten we erover.'' De parallel tussen religie en voetbal is volgens hem het 'familiegevoel' en de 'behoefte om te eren'. ,,Maar voetbal blijft iets aards en kan mensen niet helpen en steunen. Dan kan God wel.''


Sacraal moment
Wat Van den Akker betreft, kan die knipoog achterwege blijven. ,,Als je het serieus analyseert, kom je een heel eind met de stelling dat Feyenoord een vorm van religie is.'' Ter verduidelijking haalt hij de Franse socioloog Émile Durkheim aan, die stelt dat religieuze ervaring niet meer is dan een groepsgevoel dat gezamenlijk wordt opgewekt.

"Het alledaagse profane leven wordt even opzij gezet voor een sacraal moment. Mensen hebben nu eenmaal de behoefte om opgenomen te worden in een groep en onderdeel te zijn van een groter geheel. In een seculiere, geïndividualiseerde samenleving duikt die behoefte op in onverwachte plekken, zoals in de Kuip.''

Van den Akker ziet tal van overeenkomsten met kerkdiensten. Van de liturgie maakt het ceremoniële Hand In Hand Kameraden deel uit. En Feyenoord kent ook een eigen catechismus, aldus Van den Akker. ,,Dan gaat het om de kernboodschap. Bij Feyenoord is dat het lijden, het harde werken en onvoorwaardelijke trouw. En, natuurlijk, ook goed voetbal. Het zijn de kernwaarden die worden overgedragen.''

Het blijft niet alleen bij een religieuze beleving, zegt Van den Akker. Voetbalclubs gedragen zich meer en meer als instellingen die een hoger maatschappelijk doel nastreven. Neem bijvoorbeeld de Feyenoord Foundation, die als doel heeft inwoners van Rotterdam in beweging te brengen. ,,Kijk, ze willen 'zoveel mogelijk mensen in aanraking brengen met de normen en waarden van de club'. Dat is toch letterlijk een postreligieuze manier van spreken!'' Of hoe de club de voetballers inzet voor verschillende goede doelen. ,,Tegenwoordig gaan voetballers langs bij zieke kinderen in het ziekenhuis. Vroeger zou de priester dat doen.''

Onbevooroordeeld
Van den Akker, die in Parijs woont en Rotterdam werkt, is niet geheel onbevooroordeeld. Hij is zelf Feyenoordfan en volgt de club op de voet. Momenteel is hij bezig met een filosofisch boek over de toenemende invloed van sport op de samenleving.

Toch is er, op het eerste oog, wel een verschil tussen voetbal en religie. Feyenoordfans wordt niet het eeuwige leven beloofd, zoals bij de wereldgodsdiensten wel het geval is. Dat is volgens Van den Akker 'een klein verschil'. Hij ziet religie als 'een verschijningsvorm van een menselijke behoefte, op een specifiek moment'. ,,Feyenoord neemt een deel van die behoefte over. De beloften zijn misschien anders, een kampioenschap in plaats van een hiernamaals. Maar onderschat het niet: supporters laten zich zelfs in Feyenoord-kleuren begraven. Als het gaat om de rol in de samenleving en de beleving zie ik weinig verschillen.''

Het fanatisme brengt ook nadelen met zich mee. Geweld bijvoorbeeld. ,,Natuurlijk, het groepsgevoel is sterk, voorzien van symbolen en kleuren. Daarbij komt veel energie los en het sluit anderen uit. Dat kan omslaan in geweld tegenover mensen die niet tot de groep behoren. Als je deze lijn consequent doortrekt, kun je een vergelijking maken met religieuze twisten.''

Zeventig maagden
Maar toch niet helemaal. De adoratie voor een voetbalclub is wat hem betreft veiliger dan het onvoorwaardelijk geloof in een goddelijk opperwezen. ,,De risico's zijn minder, omdat de beloften minder groot zijn. Voor Feyenoordsupporters wachten in het paradijs geen zeventig maagden. Het grootste gevaar is dat er een paar stoeptegels over de Coolsingel vliegen. Wat dat betreft gaan we er op vooruit.''
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 02 mei 2017 - 12:06   quote  deeplink  
Je zal maar moslim en voor Feyenoord zijn, kun je die 70 maagden wel vergeten straks.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 mei 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 08:15 schreef Els het volgende:

[..]

Wat leuk.
Zijn ze ook ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 mei 2017 - 06:08   quote  deeplink  
Groenteman Frans van de Polder maakt van fruit het Feyenoord-logo

(https://youtu.be/MkMaE3eAb7E)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 mei 2017 - 06:09   quote  deeplink  
Bus, tram en metro in Feyenoordsferen bij kampioenschap


jjr39d.jpg

Pedro Peters is niet alleen directeur van de RET, maar ook doorgewinterd Feyenoordupporter. In zijn column in Metro geeft hij aan dat de bussen en trams bij een eventueel kampioenschap van Feyenoord versierd gaan worden met vlaggen en dat er op de metrostations Feyenoordmuziek uit de speakers zal schallen.

"Aan alle details wordt gedacht: we hebben zelfs al vlaggetjes besteld voor op onze trams en bussen, de felicitatieteksten voor onze informatiepanelen staan al klaar en zelfs de playlist voor de muziek op onze metrostations wordt tijdelijk aangepast: Feyenoordmuziek. Er zijn die dag honderden collega's aan het werk om alles in goede banen te leiden."

De liefde voor Feyenoord van Peters begon in zijn jeugd. "Tijdens een potje voetbal als lagere-schooljochie wilde ik het liefst Coen Moulijn of Eddie PG zijn. Nooit gedacht natuurlijk dat ik als directeur bij de RET in Rotterdam terecht zou komen en dan zo samenwerken met 'mijn' club."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 mei 2017 - 07:28   quote  deeplink  
Kalou: ''Zoon mogelijk weer op proef bij Feyenoord''

300e5o1.jpg

Voor Bonaventure Kalou is het lastig om Feyenoord te volgen in het Ivoriaanse Abidjan. Maar de vleugelaanvaller weet uiteraard ook dat zijn voormalige werkgever zondag de landstitel na achttien jaar weer kan binnenhalen.

''Als Feyenoord kampioen is geworden, dan drink ik daar thuis met mijn vrouw Constance een lekker wijntje op en zullen we samen terugdenken aan de mooie tijd die we in Rotterdam hebben gehad'', vertelt hij hedenochtend in De Telegraf.

In 1999 stond hij op de Coolsingel. ''Een onvergetelijke ervaring, waar ik nog vaak aan terugdenk. Het is een van de grote hoogtepunten van mijn carrière, samen met de UEFA Cup-winst. Alleen was toen de sfeer een beetje raar door de moord twee dagen voor de finale op een politicus (Pim Fortuyn, red.).''

Later veroverde zijn broertje Salomon Kalou ook de harten van het Legioen. En in de toekomst speelt er mogelijk nog een Kalou in het rood-witte shirt. ''Mijn zoon Junior (17), geboren in Rotterdam, is vorige zomer op proef geweest bij Feyenoord en de kans bestaat dat hij zich deze zomer weer mag laten zien.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 mei 2017 - 07:38   quote  deeplink  
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 mei 2017 - 07:48   quote  deeplink  
HOPPA!!!!
tomson
 tomson - woensdag 03 mei 2017 - 08:15   quote  deeplink  
Inventaris op vakkie Z. Ook al vaak mee gelachen. Schitterende kerel.

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 mei 2017 - 08:41   quote  deeplink  
De Wolf over schaaluitreiking: ''Ik heb mijn feestje al gehad''

25au5ck.jpg

John de Wolf staat zondagmiddag niet op Woudestein. De analist van Fox Sports werkt tijdens de kampioenswedstrijd van Feyenoord vanuit de studio. Maandag is hij er met de betaalzender wel bij als het feest op de Coolsingel losbarst, mits de koploper wint uiteraard.

De Wolf wilde de schaal sowieso niet per se uitreiken op zondag in De Kuip. ''Het moet een feest worden voor alle Feyenoorders, maar vooral voor de spelers en trainers uit de huidige selectie. Zij hebben het uiteindelijk gedaan dit seizoen. Ik heb m'n feestje in 1993 al gehad en dat vergeet ik nooit meer'', aldus de oud-verdediger tegenover het Algemeen Dagblad.

In 1993 kwam Feyenoord pas twee wedstrijden voor het einde aan kop.
''Het hele seizoen aan kop blijven is heel lastig. Feyenoord was dit seizoen echt een hecht team en de klik met de technische staf is ook fantastisch. Zeker in thuiswedstrijden hebben ze bij vlagen ook geweldig voetbal laten zien. Daaruit blijkt dat ze dit seizoen de terechte kampioen zijn.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door RenatoBos --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 mei 2017 - 08:48   quote  deeplink  
Goedemorgen
ja nog 4 nachten slapen
en dan naar 16.15 uur
kan het feest beginnen
Jacky.W
 Jacky.W - woensdag 03 mei 2017 - 08:53   quote  deeplink  
Helemaal waar... 13:00 in de Kuip, ik denk tot uurtje of 19:00?? Dan via de vijver naar hotelletje op de Coolsingel, en dan om uurtje of 10:00 kklaar staan voor HET moment..
Kan niet wachten
Leonidas1
 Leonidas1 - woensdag 03 mei 2017 - 10:22   quote  deeplink  
Zo herkenbaar.

Jij was er één van het Legioen...
Met een liefde waar niks aan viel te doen...
Één die over Feyenoord schreef met gemak...
En waarvan het verlies... mijn hart even brak...
Het zit weer aan elkaar...
Het leven gaat door ook al is dat soms raar...
En zeker nu als aanstaande kampioen...
Vraag ik me soms af wat je er allemaal mee zou doen...
Was je maar gebleven...
Zodat ik zou weten wat je dan had geschreven...
Helaas... ik zal moeten schrijven voor twee...
Lukt vast met mijn ADHD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door Leonidas1 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024









0.0331161