BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 mei 2017 - 21:53   quote  deeplink  
Mmm.....Eens kijken:
- de druk werd opgevoerd: Feyenoord gaat kampioen worden
- het hoefde niet per se vandaag
- Excelsior in goede vorm
- Kunstgrasveld
- onwezenlijke sfeer in klein stadion

Zondag a.s.:
- Feyenoord kan kampioen worden
- de laatste kans
- Heracles wint laatste 2 uitwedstrijden
- eigen Kuip op gewoon gras, Heracles kunstgras gewend
- vertrouwde Kuip

Verdomme. Zou dan toch goed moeten komen...
Alexmem
 Alexmem - zondag 07 mei 2017 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:
De spelers zijn gewoon mentaal door hun hoeven gegaan.
Ik heb vanaf minuut 1 gezegd dat het elftal uit twee delen bestond.
Dat alleen de voorhoede plus Toornstra druk zetten, maar de rest allemaal achteruit liep.

Dat was gewoon angst.
Klopt helemaal. KEA stond zelfs standaard zo'n beetje tussen Botteghin en VDH.
VVout
 VVout - zondag 07 mei 2017 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 18:53 schreef tomson het volgende:
Aboe zegt dat de rellen "betrekkelijk klein" waren. Geen boycot van een evt huldiging.
Gelukkig ziet ie daar ook in dat hij met een opstandig kleuterklasje te maken heeft.
Appie53
 Appie53 - zondag 07 mei 2017 - 22:08   quote  deeplink  
Maandag 15 mei, t'is nu een dag geleden dat we kampioen werden.
Voor die Amsterdammers al 3jaar. Hehehe.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 mei 2017 - 22:15   quote  deeplink  
Ik reed met mijn jongens vanmiddag terhoogte van Den Haag rond 13.30 en we zagen een colonne ME busjes uit de richting van 020 komen..
Ik heb een hoop droeftoeters gezien maar ook MEers die ver over de schreef gingen.
VVout
 VVout - zondag 07 mei 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik reed met mijn jongens vanmiddag terhoogte van Den Haag rond 13.30 en we zagen een colonne ME busjes uit de richting van 020 komen..
Ik heb een hoop droeftoeters gezien maar ook MEers die ver over de schreef gingen.
Hé, je moet wel plezier hebben in je werk weet je.
tomson
 tomson - zondag 07 mei 2017 - 22:25   quote  deeplink  
http://www.rijnmond.nl/nieuws/154702/Column-huldiging-alleen-in-de-Kuip
tomson
 tomson - zondag 07 mei 2017 - 22:33   quote  deeplink  
Verklaring van de politie Rotterdam:
Zondagmiddag speelde Feyenoord de langverwachte kampioenswedstrijd tegen Excelsior. Zo’n 100.000 mensen kwamen naar Rotterdam om van dichtbij getuige te zijn van het eerste kampioenschap in 18 jaar. Groot was de teleurstelling toen Feyenoord met 3-0 verloor. Voor een kleine groep mensen reden om zich ernstig te misdragen in de binnenstad en bij de Kuip.

Veruit de grootste groep supporters droop nog tijdens de wedstrijd of kort daarna gedesillusioneerd af. Een deel bleef nog even hangen om de spelers bemoedigende woorden toe te roepen bij het binnengaan van de spelersbus, de ploeg warm te onthalen bij de Kuip en succes te wensen voor volgende week als de club in eigen huis alsnog kans maakt op de schaal. Een groep van enkele honderden ‘fans’ kon het verlies echter moeilijker verkroppen en besloot de frustratie te botvieren op de politie en het straatmeubilair in de Rotterdamse binnenstad.

Relschoppers daagden de politie uit, gooiden vuurwerk en straatstenen, scholden en beledigden agenten. Toen zij niet reageerden op waarschuwingen, besloot de ME enkele charges uit te voeren om de groep uit elkaar te drijven. Toen ook dat geen effect had, werden ook de waterwerper, de beredenen en de hondengeleiders ingezet. Zo’n 100 personen werden aangehouden. De politie start bovendien een onderzoek naar de relschoppers, waarbij naar verwachting nog deze week meer raddraaiers zullen worden geïdentificeerd en aangehouden. Gekeken wordt naar mogelijkheden hen volgende week uit te sluiten van een eventueel kampioensfeest.

Mensen die beelden hebben die kunnen bijdragen aan dit onderzoek, wordt gevraagd die te uploaden via www.politie.nl/upload.
CobusIII
 CobusIII - zondag 07 mei 2017 - 22:42   quote  deeplink  
Heb er een hard hoofd in....vertrouwen is behoorlijk gedaald.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 07 mei 2017 - 23:22   quote  deeplink  
Spelers die op vakantie gingen, veel te euforische fans, opeens allemaal contractverlengingen etc. Heel Feyenoord liep gewoon naast hun schoenen.

Hoogmoed wordt bij ons altijd afgestraft. Wijze les.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 mei 2017 - 07:58   quote  deeplink  
Slechte generale is goede finale
MightyAce
 MightyAce - maandag 08 mei 2017 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 22:42 schreef CobusIII het volgende:
Heb er een hard hoofd in....vertrouwen is behoorlijk gedaald.
We staan het hele seizoen bovenaan! En we zijn altijd opgestaan na een teleurstelling. Kom op man! Zondag worden we KAMPIOEN
MightyAce
 MightyAce - maandag 08 mei 2017 - 08:12   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/467189_feyenoord-dit-seizoen-krankzinnig-goed-na-een-nederlaag?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 mei 2017 - 08:43   quote  deeplink  
De euforie deze week maar eens binnen proporties houden met z'n allen.
Vooral de media.
MMM
 MMM - maandag 08 mei 2017 - 08:57   quote  deeplink  
Voel me heel kut..
MightyAce
 MightyAce - maandag 08 mei 2017 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 08:57 schreef MMM het volgende:
Voel me heel kut..
Hoeft niet. Gaat helemaal goed komen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 mei 2017 - 10:07   quote  deeplink  
Nou verder, ik baal ervan dat we zielig afgeschilderd worden , wij gaan gewoon winnen en worden kampioen. overal duiken in de media nu glory hunters op die zgn voor 020 zijn. Het grote voordeel is van thuis kampioen worden is dat alle trouwe seizoenkaart houders , die lief en leed delen nu bij dit mooie moment kunnen zijn.Bij thuiskomst de bus binnenhalen is een blijk van onvoorwaardelijke trouw.
WIJ ZIJN FEYENOORD en al die zgn fans kunnen me gestolen worden, en heracles hou je grote mond , en kom maar op
van geil
 van geil - maandag 08 mei 2017 - 10:33   quote  deeplink  
Pfff
MMM
 MMM - maandag 08 mei 2017 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 09:06 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Hoeft niet. Gaat helemaal goed komen.
Zo denken lukt me nog niet, alleen maar weer twijfel
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 21:53 schreef FR-Henk het volgende:
Mmm.....Eens kijken:
- de druk werd opgevoerd: Feyenoord gaat kampioen worden
- het hoefde niet per se vandaag
- Excelsior in goede vorm
- Kunstgrasveld
- onwezenlijke sfeer in klein stadion

Zondag a.s.:
- Feyenoord kan kampioen worden
- de laatste kans
- Heracles wint laatste 2 uitwedstrijden
- eigen Kuip op gewoon gras, Heracles kunstgras gewend
- vertrouwde Kuip

Verdomme. Zou dan toch goed moeten komen...
Iedereen weet het nog steeds zeker, feijenoord wordt gewoon kampioen, ondanks deze wanprestatie. De spanning was te groot en ze dachten er ook echt te makkelijk over en dat veld is zo kut. Net als Ajax bij Excelsior 1-1, maar vergeet niet dat het ons vorig jaar ook overkwam, alleen wij kregen geen herkansing thuis.

Ik ben heel blij dat dit is gebeurd (niets ten nadele van Feijenoord) Maar meer omdat ik het niks vind om een kampioenschap te vieren in het kleinste stadion van Nederland. Je moet dit gewoon kunnen doen in een groot stadion met veel publiek. Dat is toch zo veel mooier. Nu kan "iedereen" erbij zijn en kunnen jullie kijken op een groot scherm in de stad.
Daarbij is dit zoveel leuker, de spanning de virtuele stand volgende week en er is niets mooier om op deze manier alsnog kampioen te worden.

Feijenoord verdiend het echt dit jaar, al zou ik het natuurlijk niet erg vinden als Ajax alsnog ermee aan de haal gaat, maar mocht Ajax daarna de EL winnen (wat nog steeds in mijn ogen onmogelijk is) dan zou ik toch wel balen als Ajax het wordt en alleen maar vanwege de CL. Alleen als Feijenoord kampioen wordt en Ajax de EL wint, dan spelen volgend jaar 2 mooie clubs weer in de CL en dat is goed voor Nederland en voor beide clubs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 mei 2017 door Ajax we love you --
MightyAce
 MightyAce - maandag 08 mei 2017 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 13:02 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Iedereen weet het nog steeds zeker, feijenoord wordt gewoon kampioen, ondanks deze wanprestatie. De spanning was te groot en ze dachten er ook echt te makkelijk over en dat veld is zo kut. Net als Ajax bij Excelsior 1-1, maar vergeet niet dat het ons vorig jaar ook overkwam, alleen wij kregen geen herkansing thuis.

Ik ben heel blij dat dit is gebeurd (niets ten nadele van Feijenoord) Maar meer omdat ik het niks vind om een kampioenschap te vieren in het kleinste stadion van Nederland. Je moet dit gewoon kunnen doen in een groot stadion met veel publiek. Dat is toch zo veel mooier. Nu kan "iedereen" erbij zijn en kunnen jullie kijken op een groot scherm in de stad.
Daarbij is dit zoveel leuker, de spanning de virtuele stand volgende week en er is niets mooier om op deze manier alsnog kampioen te worden.

Feijenoord verdiend het echt dit jaar, al zou ik het natuurlijk niet erg vinden als Ajax alsnog ermee aan de haal gaat, maar mocht Ajax daarna de EL winnen (wat nog steeds in mijn ogen onmogelijk is) dan zou ik toch wel balen als Ajax het wordt en alleen maar vanwege de CL. Alleen als Feijenoord kampioen wordt en Ajax de EL wint, dan spelen volgend jaar 2 mooie clubs weer in de CL en dat is goed voor Nederland en voor beide clubs.
We worden kampioen, weet het zeker. EL winnen zou indrukwekkend zijn, maar die kans is voor jullie heel klein
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 13:13 schreef MightyAce het volgende:

[..]

We worden kampioen, weet het zeker. EL winnen zou indrukwekkend zijn, maar die kans is voor jullie heel klein
Yup heeeel klein. mochten we doorgaan na Donderdag (waar ik al een zwaar hoofd in heb), dan is Man Utd veel ervarener en die jonkies van Ajax spelen met knikkende knieen de finale, dat gaat nooit goed. Maar al verliezen ze de finale, dat blijft uniek om mee te maken.

Ik denk echt dat volgende week dat hele team erop klapt in de kuip en die vermorzelen Heracles.
MightyAce
 MightyAce - maandag 08 mei 2017 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 13:19 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Yup heeeel klein. mochten we doorgaan na Donderdag (waar ik al een zwaar hoofd in heb), dan is Man Utd veel ervarener en die jonkies van Ajax spelen met knikkende knieen de finale, dat gaat nooit goed. Maar al verliezen ze de finale, dat blijft uniek om mee te maken.

Ik denk echt dat volgende week dat hele team erop klapt in de kuip en die vermorzelen Heracles.
Ja genoeg motivatie vanuit media en andere ploegen. 1 kutwedstrijd en iedereen heeft een grote bek. De media zegt dat we al kampioen zijn, en zegt vervolgens ze dachten al kampioen te zijn. Opportunistische poppenkast
Appie53
 Appie53 - maandag 08 mei 2017 - 13:58   quote  deeplink  
Zondag een gewone thuis wedstrijd, met meer druk op de ketel, je moet winnen, moest alle andere wedstrijden ook. Met 12e man komt het goed.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 13:22 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja genoeg motivatie vanuit media en andere ploegen. 1 kutwedstrijd en iedereen heeft een grote bek. De media zegt dat we al kampioen zijn, en zegt vervolgens ze dachten al kampioen te zijn. Opportunistische poppenkast
Die hele pers vind ik een grote poppenkast inclusief al die analysten (kenners) met hun bullshit analyses. Idd ze willen je de worden in je mond leggen om je daarna met die opgelegde woorden af te maken. Allemaal voor de show en "leuke" televisie. Elk interview is gewoon onzin gelul met onzin vragen. Na 1 goede wedstrijd dan komt de vraag, zo wat een talent en hoe lang mogen we je nog hier bewonderen? Na verlies komt de vraag: Hoe voel jij je? Ja wat denk je zelf?

Niveau van Nederlandse voetbal pers is echt laag en dat is toch anders in Engeland, Duitsland or Italie.
Appie53
 Appie53 - maandag 08 mei 2017 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 11:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Zo denken lukt me nog niet, alleen maar weer twijfel
We zijn nu eenmaal thuis beter dan uit, dus gaat echt goed komen, zeker met 12e man.
van geil
 van geil - maandag 08 mei 2017 - 14:08   quote  deeplink  
Voor mij is de lol er al helemaal af.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 14:19   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28120526/__ME-busje_breekt_been__.html

Dit is wel sick trouwens, echt schandalig hoe de ME gewoon die gozer omver rijdt met dat busje. Ik zeg schadeclaim indienen echt belachelijk dit en de ME moet lekker wegblijven bij dit soort dingen. Die zorgen altijd voor een schimmige sfeer.
Appie53
 Appie53 - maandag 08 mei 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 14:08 schreef van geil het volgende:
Voor mij is de lol er al helemaal af.
T'is maandag, vrijdag denk je er anders over!
MMM
 MMM - maandag 08 mei 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 14:08 schreef van geil het volgende:
Voor mij is de lol er al helemaal af.
Hoe bedoel je?
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 mei 2017 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 14:08 schreef van geil het volgende:
Voor mij is de lol er al helemaal af.
Ik ken t, t heeft nu een rouwrand
JanM
 JanM - maandag 08 mei 2017 - 14:29   quote  deeplink  
Omdat die meeuw nu met de eer gaat strijken? Gewoon met 7-0 de kampioenswedstrijd in eigen huis winnen en het seizoen zo in stijl afsluiten!
MMM
 MMM - maandag 08 mei 2017 - 14:44   quote  deeplink  
Denk de hele dag al nergens anders aan dan komende zondag..
MMM
 MMM - maandag 08 mei 2017 - 15:38   quote  deeplink  
2 dagen vrij en 3 dagen besloten trainen. Besloten trainen vind ik prima.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 mei 2017 - 15:47   quote  deeplink  
Die vrije dagen ook hoor. Kan ik me voorstellen.
Leonidas1
 Leonidas1 - maandag 08 mei 2017 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 13:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die hele pers vind ik een grote poppenkast inclusief al die analysten (kenners) met hun bullshit analyses. Idd ze willen je de worden in je mond leggen om je daarna met die opgelegde woorden af te maken. Allemaal voor de show en "leuke" televisie. Elk interview is gewoon onzin gelul met onzin vragen. Na 1 goede wedstrijd dan komt de vraag, zo wat een talent en hoe lang mogen we je nog hier bewonderen? Na verlies komt de vraag: Hoe voel jij je? Ja wat denk je zelf?

Niveau van Nederlandse voetbal pers is echt laag en dat is toch anders in Engeland, Duitsland or Italie.
Zeg "Ajax we love you', ik vind je reacties te waarderen, ze zijn genuanceerd en zonder negativiteit. Wat ik mij wel steeds afvraag is waarom je uitgerekend vandaag met je reacties komt. Juist vandaag wanneer ik, en vele anderen met mij, een forse kater proberen weg werken. Ik kan mij namelijk niet herinneren dat, toen het met Feyenoord goed ging, ik van jou hier berichtjes heb gelezen. Maar goed dat kan ook toeval zijn.
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 08 mei 2017 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 14:08 schreef van geil het volgende:
Voor mij is de lol er al helemaal af.
+1
Alexi
 Alexi - maandag 08 mei 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 08:09 schreef MightyAce het volgende:

[..]

We staan het hele seizoen bovenaan! En we zijn altijd opgestaan na een teleurstelling. Kom op man! Zondag worden we KAMPIOEN
100% mee eens!
Alexi
 Alexi - maandag 08 mei 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Wij zijn FEYENOORD! Thuis ongeslagen en we staan al 33 wedstrijden bovenaan! We worden kampioen opzeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 15:51 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Zeg "Ajax we love you', ik vind je reacties te waarderen, ze zijn genuanceerd en zonder negativiteit. Wat ik mij wel steeds afvraag is waarom je uitgerekend vandaag met je reacties komt. Juist vandaag wanneer ik, en vele anderen met mij, een forse kater proberen weg werken. Ik kan mij namelijk niet herinneren dat, toen het met Feyenoord goed ging, ik van jou hier berichtjes heb gelezen. Maar goed dat kan ook toeval zijn.
Heeft te maken met het feit dat ik een tijdje niet actief ben geweest. Doordat er iemand van ons Forum er niet meer is "Peter", ben ik weer actiever geworden uit respect voor hem. Ik waardeer een paar Feijenoorders hier ook
Ik post niet veel, zeker niet op het Feijenoord forum, maar alleen als ik vind dat daar een reden voor is of voel dat ik iets moet posten.
Toen het financieel beter ging met Feijenoord heb ik ook iets gepost en ook toen Feijenoord weer terug kwam in de top van Nederland.
Je zal niet veel posts vinden van mij en het maakt me ook niet uit wat anderen van me vinden, ik zeg altijd wat ik vind en als jullie kampioen worden, zal ik jullie ook feliciteren.
Leonidas1
 Leonidas1 - maandag 08 mei 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 16:44 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Heeft te maken met het feit dat ik een tijdje niet actief ben geweest. Doordat er iemand van ons Forum er niet meer is "Peter", ben ik weer actiever geworden uit respect voor hem. Ik waardeer een paar Feijenoorders hier ook
Ik post niet veel, zeker niet op het Feijenoord forum, maar alleen als ik vind dat daar een reden voor is of voel dat ik iets moet posten.
Toen het financieel beter ging met Feijenoord heb ik ook iets gepost en ook toen Feijenoord weer terug kwam in de top van Nederland.
Je zal niet veel posts vinden van mij en het maakt me ook niet uit wat anderen van me vinden, ik zeg altijd wat ik vind en als jullie kampioen worden, zal ik jullie ook feliciteren.
Oke, maar waarom nou precies vandaag...........?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 16:51 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Oke, maar waarom nou precies vandaag...........?
Mag ik nu niet reageren omdat jullie de eerste kans verspeeld hebben? Moet ik van te voren nadenken wanneer ik wel of niet hier iets mag posten? Geloof me ik zal niets posten als jullie echt de titel verspelen, want ik weet hoe dat voelt, maar kom op man, jullie hebben alles nog gewoon in eigen hand. Als Feijenoord niet voor de titel had gespeeld had ik ook gereageerd en daarbij hoef je het niet te lezen. Je kan altijd overal wat achter zoeken en dat mag je doen van mij.

De reden dat ik poste is omdat ik het helemaal niet raar vind dat jullie punten verspeelde tegen excelsior in tegenstelling tot anderen in Rotterdam of rest van Nederland. Het is competitie vervalsing van de bovenste plank om op dat veld te moeten spelen. Op gras had ik Excelsior niet zien winnen. Ajax verloor punten, Heerenveen werd afgeslacht, Vitesse verloor, allemaal ploegen die aanvallend spelen en waar ze tegen kunnen counteren, dat in combinatie met beetje mooi weer dan heeft Excelsior heel erg veel voordeel in tegenstelling tot de andere ploegen.

GAE speelt op gras en ligt eruit. Kijk Sparta, PEC, Heracles, die winnen door dat ku(ns)tgras en blijven daardoor erin.
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 mei 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:
Ik voel het aan alles, het gaat dit seizoen gebeuren..

(Dit topic is enkel bedoel voor positivo's..
Hier begon dit topic mee dus postivos, en nog steeds bovenaan. En ook als de Fat lady sings
VVout
 VVout - maandag 08 mei 2017 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 17:20 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]
GAE speelt op gras en ligt eruit. Kijk Sparta, PEC, Heracles, die winnen door dat ku(ns)tgras en blijven daardoor erin.
En dan die zandbak nog zo droog houden als wat, zodat er maar geen tempo in komt. Je moet alleen wel erkennen dat ze dat zo langzaam ook moeten beheersen als pro, de realiteit laat alleen wat anders zien.
Appie53
 Appie53 - maandag 08 mei 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 16:15 schreef Alexi het volgende:
Wij zijn FEYENOORD! Thuis ongeslagen en we staan al 33 wedstrijden bovenaan! We worden kampioen opzeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juist, sinds wanneer zijn we angstig voor Heracles, kampioen onwaardig die angst.
Met vechtlust oprollen.
CobusIII
 CobusIII - maandag 08 mei 2017 - 18:04   quote  deeplink  
Afgelopen zondag is wel een smet op het eventuele kampioenschap. De wijze waarop je verliest en tegen welke tegenstander is echt niet goed. Meer dan honderdduizend mensen staan klaar om het kampioenschap te vieren en gaan met een kater naar huis.
Voor volgende week wordt het niet veel gemakkelijker ook al speel je thuis. Zo'n klap als gisteren werkt door en het is te hopen dat ze zich herstellen voor komende zondag.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 mei 2017 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 13:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die hele pers vind ik een grote poppenkast inclusief al die analysten (kenners) met hun bullshit analyses. Idd ze willen je de worden in je mond leggen om je daarna met die opgelegde woorden af te maken. Allemaal voor de show en "leuke" televisie. Elk interview is gewoon onzin gelul met onzin vragen. Na 1 goede wedstrijd dan komt de vraag, zo wat een talent en hoe lang mogen we je nog hier bewonderen? Na verlies komt de vraag: Hoe voel jij je? Ja wat denk je zelf?

Niveau van Nederlandse voetbal pers is echt laag en dat is toch anders in Engeland, Duitsland or Italie.
Ben het op vele punten met je eens. Goeie inhoudelijke bijdragen!
Leonidas1
 Leonidas1 - maandag 08 mei 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 17:20 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Mag ik nu niet reageren omdat jullie de eerste kans verspeeld hebben? Moet ik van te voren nadenken wanneer ik wel of niet hier iets mag posten? Geloof me ik zal niets posten als jullie echt de titel verspelen, want ik weet hoe dat voelt, maar kom op man, jullie hebben alles nog gewoon in eigen hand. Als Feijenoord niet voor de titel had gespeeld had ik ook gereageerd en daarbij hoef je het niet te lezen. Je kan altijd overal wat achter zoeken en dat mag je doen van mij.

De reden dat ik poste is omdat ik het helemaal niet raar vind dat jullie punten verspeelde tegen excelsior in tegenstelling tot anderen in Rotterdam of rest van Nederland. Het is competitie vervalsing van de bovenste plank om op dat veld te moeten spelen. Op gras had ik Excelsior niet zien winnen. Ajax verloor punten, Heerenveen werd afgeslacht, Vitesse verloor, allemaal ploegen die aanvallend spelen en waar ze tegen kunnen counteren, dat in combinatie met beetje mooi weer dan heeft Excelsior heel erg veel voordeel in tegenstelling tot de andere ploegen.

GAE speelt op gras en ligt eruit. Kijk Sparta, PEC, Heracles, die winnen door dat ku(ns)tgras en blijven daardoor erin.
Oke, thanks voor de uitleg.
Appie53
 Appie53 - maandag 08 mei 2017 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 18:04 schreef CobusIII het volgende:
Afgelopen zondag is wel een smet op het eventuele kampioenschap. De wijze waarop je verliest en tegen welke tegenstander is echt niet goed. Meer dan honderdduizend mensen staan klaar om het kampioenschap te vieren en gaan met een kater naar huis.
Voor volgende week wordt het niet veel gemakkelijker ook al speel je thuis. Zo'n klap als gisteren werkt door en het is te hopen dat ze zich herstellen voor komende zondag.
Heb je gelijk aan, we vonden ons de beste, zijn we helaas niet meer.
VVout
 VVout - maandag 08 mei 2017 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 18:28 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Heb je gelijk aan, we vonden ons de beste, zijn we helaas niet meer.
We voeren de competitie nog steeds aan, dus is er niemand beter. Dit zijn van die smetjes die in Rotterdam blijven, kan je er tenminste nog iets positiefs uit halen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD KAMPIOEN 2024









0.0333991