|
|
ar
|
|
|
Zó fantastisch dit. Krijg elke keer weer kippenvel. Mooiste en belangrijkste goal in jaren. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Blijft geweldig. Ik hoop nog steeds op een dvd. Maar ja, dat zal wel niet meer van deze tijd zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DAt publiek klinkt veel beter zonder commentaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sowieso, vind het ook altijd zo jammer als de spelers het veld opkomen en de commentator vind het dan zo nodig om erdoor heen te lullen zodat je alles van de sfeer mist |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha hetzelfde hier, niet normaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juni 2017 - 12:56 schreef netsurfer het volgende:[..] Blijft geweldig. Ik hoop nog steeds op een dvd. Maar ja, dat zal wel niet meer van deze tijd zijn. SK houders (en Legioenhouders ook dacht ik?) krijgen altijd een seizoensoverzicht op DVD.
+ kan me wel voorstellen dat Feyenoord nu in de fanshop ook nog een DVD uitbrengt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: En weer een paar keer gezien :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tranen in m'n ogen, wat een seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zie op mijn telefoon de youtube filmpjes niet meer. Plugin wordt niet ondersteund. Iemand ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is die Cox nou weer aan het lullen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Snap t ook niet helemaal. Soms wel soms niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja zo bijzonder als afgelopen seizoen maak je ze zelden mee. Prachtige beelden |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Deze week dat AD kampioensboek en dat retro-uitshirt o.b.v. het shirt uit 2008 binnengekregen: allebei geweldig! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juni 2017 - 20:29 schreef tomson het volgende:Ik zie op mijn telefoon de youtube filmpjes niet meer. Plugin wordt niet ondersteund. Iemand ? De 1-0 is bij mij altijd wat wazig. Daarna wordt het helderder. ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuyt, Karsdorp, Elia. Je bent toch gaan houden van die gasten nadat ze zo belangrijk zijn geweest. Jammer dat je nu 3 belangrijke krachten kwijt ben.
Van Dirkie hield ik al na zijn 1e periode haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat heb ik nou met Immers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ga je weer maat. FF naar Lexy topic om af te kicken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Misschien eens gaan denken aan een interventie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ben ontoerekeningsvatbaar.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Mag geen excuus zijn. 99% hier is niet helemaal 100 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En waarom val je mij dan lastig..? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Jij hebt duidelijke kenmerken van een terugval. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maak van Immers slechts een herinnering ipv een obsessie en je hebt van mij geen last meer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hetzelfde als die clown van It. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dank, heb altijd al bij een minderheid willen horen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker Tom, krijg de melding niet beschikbaar.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tom?
Sorry maatje, dit staat bij de video:
Helaas is er een copyright op deze video gekomen. Daarom is de video niet meer te bekijken vanaf mobile devices.. Maar niet getreurd: bekijk de video vanaf je pc/laptop/desktop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juni 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juni 2017 - 19:32 schreef MMM het volgende:[..] Tom? Sorry maatje, dit staat bij de video: Helaas is er een copyright op deze video gekomen. Daarom is de video niet meer te bekijken vanaf mobile devices.. Maar niet getreurd: bekijk de video vanaf je pc/laptop/desktop. Ha okay Thanks ff wachte tot ik thuis ben dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ha juist ik zie het ik dacht dat Tommie hem geplaatst had..d:-) |
|
|
|