|
|
Pietje
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met het welverdiende kampioenschap van Feyenoord. Als je het gehele seizoen zo stabiel bent, nota bene met heel veel nieuwe spelers, dan is het dik en dik verdiend. Ik hoop op een prachtig Champions League seizoen voor Feyenoord! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Allemaal gefeliciteerd!!
Wat was het een fantastische dag, genoten. Zo mooi! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2023 - 23:38 schreef Pietje het volgende:Van harte gefeliciteerd met het welverdiende kampioenschap van Feyenoord. Als je het gehele seizoen zo stabiel bent, nota bene met heel veel nieuwe spelers, dan is het dik en dik verdiend. Ik hoop op een prachtig Champions League seizoen voor Feyenoord! Klassepost, Pietje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waanzinnig mooi filmpje weer! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mannen, van harte gefeliciteerd met het welverdiende kampioenschap. Wat een feest was het gisteren. Vandaag maar besloten om de huldiging lekker vanaf t bankie te aanschouwen. Gisteren was genoeg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 14 mei 2023 - 23:38 schreef Pietje het volgende:Van harte gefeliciteerd met het welverdiende kampioenschap van Feyenoord. Als je het gehele seizoen zo stabiel bent, nota bene met heel veel nieuwe spelers, dan is het dik en dik verdiend. Ik hoop op een prachtig Champions League seizoen voor Feyenoord! Dankjewel Pietje..en wen er alvast maar een beetje aan want Feyenoord is nog lang niet klaar🤪 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2023 - 10:50 schreef tomson het volgende:[..] Dankjewel Pietje..en wen er alvast maar een beetje aan want Feyenoord is nog lang niet klaar🤪 Haha. Ik heb daar totaal geen moeite mee hoor. Zoiets als de gunfactor. Ik denk dat zolang Arne Slot trainer van Feyenoord is, het kampioenschap in Rotterdam blijft. En waarom zou Slot verkassen naar b.v. Tottenham? Een wespennest. Laat hem lekker bij Feyenoord blijven. Dan is hij verzekerd van CL-voetbal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2023 - 11:04 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Ik heb daar totaal geen moeite mee hoor. Zoiets als de gunfactor. Ik denk dat zolang Arne Slot trainer van Feyenoord is, het kampioenschap in Rotterdam blijft. En waarom zou Slot verkassen naar b.v. Tottenham? Een wespennest. Laat hem lekker bij Feyenoord blijven. Dan is hij verzekerd van CL-voetbal. Zo denken we er hier natuurlijk allemaal over. Maar wees niet verbaasd als Feyenoord deze lijn onder een andere coach ook doortrekt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het moment tussen Kokcu en Slot gisteren, zo mooi. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt, ik wilde die jongen zelf optillen en een knuffel geven |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja zag t net ook weer terug. Ik zit tussen ESPN en Rijnmond te zappen, genieten .. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2023 - 11:10 schreef tomson het volgende:[..] Zo denken we er hier natuurlijk allemaal over. Maar wees niet verbaasd als Feyenoord deze lijn onder een andere coach ook doortrekt. Nee hoor, ik zou beslist niet verbaasd zijn als Feyenoord deze prestatie onder een andere coach dan Arne Slot zou doortrekken. Toch vind ik het een gouden greep van zo'n 2, 3 jaar geleden van Feyenoord om Slot te contracteren. Een geniale trainer, die perfect bij Feyenoord past! En nogmaals beste tomson, ik gun het Feyenoord, club en supporters van harte! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 mei 2023 - 11:54 schreef Pietje het volgende:[..] Nee hoor, ik zou beslist niet verbaasd zijn als Feyenoord deze prestatie onder een andere coach dan Arne Slot zou doortrekken. Toch vind ik het een gouden greep van zo'n 2, 3 jaar geleden van Feyenoord om Slot te contracteren. Een geniale trainer, die perfect bij Feyenoord past! En nogmaals beste tomson, ik gun het Feyenoord, club en supporters van harte! Gelukkig maar. Ik dacht ik waarschuw je maar even hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldige beelden van de Coolsingel.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee 😜 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geertruida gaat helemaal los.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prachtige woorden Slot ook.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens maar die gaat… |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Traunert.. nou kan je me wegdragen hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waanzinnige huldiging. Prachtig gevulde Coolsingel.
Ook dat de spelers en Slot de microfoon kregen, mooier kan niet op zo’n dag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 mei 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Onwaarschijnlijk en wonderbaarlijk kampioenschap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kokcu en Bijlow, hele grote mensen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tranen in mijn ogen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij die terminale patienten, heel mooi Prachtig gebaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-fans hebben bij Paleis Soestdijk een spandoek opgehangen met de boodschap 'Feyenoord wordt koninklijk landskampioen 2023'. Het is een knipoog naar koning Willem-Alexander, die onlangs zijn voorkeur voor Ajaks uitsprak.
De supporters van de ludieke actie komen uit Baarn. Het idee ontstond een week geleden in de kroeg, vertellen ze tegen RTV Rijnmond. Eén van van is werkzaam als drukker, waardoor het spandoek gemakkelijk kon worden gerealiseerd.
In tegenstelling tot koning Willem-Alexander, kan koningin Maxima het spandoek zeer waarschijnlijk wél waarderen. Tijdens Koningsdag droeg ze zelfs een sjaal van de club uit Rotterdam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zoveel mooie en ontroerende momenten vandaag. Het vrouwtje in rolstoel dat de jas van Santi krijgt, maar ook een moeder met foto van haar in december overleden enige kind. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mogûh, gisteren na het gerecht er lekker een paar Weissen in gekapt in het zonnetje op Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Erg goed recept dat ja:) zeker ast wa beter weer is gaan die jongens er goed in |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Knap stukkie door de dichter van zuid
Moeder en zoon
Mevrouw, ik weet niet wie U bent... Weet alleen dat in December Uw zoon U ontviel... Er zijn velen die dit missen hebben herkend... Waar die afwezigheid... snijd in de ziel... Ik kijk zelf ook altijd naar boven... Draag mijn verloren dierbaren met me mee... En dat door mijn aanwezigheid wil ik dan geloven... Dat ze mee gedragen worden... in die mensenzee... Ik heb altijd nog die mooiste klok van Rotterdam... Daardoor voel ik me iets minder apart... Overstijg ik een soort het gene wat me overkwam... En voel ik de liefde in mijn hart... Ik wil U zo graag condoleren... Even een moment eren... de band tussen moeder en zoon... Jullie beiden als kampioen feliciteren... En wijzen naar onze Lee... Met het You'll never walk alone... Hou van de tranen die stroomden over Uw wangen... Die tot jullie liefdevolle band behoort... Juist zoiets doet het ongrijpbare van het leven vangen... Het is als de liefde voor Feyenoord... Hoop dat U genoten heeft van het zingen... Hoop dat U liefde heeft gevoeld... Hoop dat door vandaag... U met zoveel liefde laten omringen... Dat Uw zoon weer even naast U stond... Eigenlijk zoals bedoeld.
Dichter van Zuid
https://www.google.com/amp/s/m.voetbalzone.nl/amp/nieuws/internet-leeft-massaal-mee-met-feyenoord-fan-die-in-december-zoon-verloor/419043
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 mei 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 - 19:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Net een kleine bijdragen gestort voor een funding voor haar om iets moois te doen. Lief ventje ben je 😘 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In een uurtje al 1300 euro.. dat wordt wel meer dan een weekje weg 👍🏼 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou zo mooi zijn maatje . Het verdriet word er niet minder om maar hopelijk een beetje draagzamer ❤️🤍🖤
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 mei 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha Feyenoord thuis gekkenhuis ❤ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Giga spanddoek Feyenoord om Unilever-gebouw heen gewikkeld
Het enorme spandoek hing eerst in de Kuip, nu om het oude Univerlever-gebouw
Muziek en vuurwerk bij het Noordereiland zaterdagmiddag. Feyenoordfans zijn namelijk bezig om het voormalige Unilevergebouw in te pakken. Ze gebruiken daarvoor het megagrote spandoek dat in de Kuip te zien was tijdens de kampioenswedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Vanochtend vroeg FSV De Feijenoorder om hulp bij het ophangen en al na driekwartier hadden zich genoeg hulpkrachten gemeld. Tot nu toe hangt het doek alleen aan de zuidkant van het pand. Het inwikkelen is nog volop bezig.
Voor het 550 meter lange doek was een crowdfunding gehouden. Er kwam zoveel geld binnen dat er niet alleen een spandoek zou worden gemaakt, maar ook een gebouw zou worden ingepakt. Rond het Unileverpand was eerder vanmiddag ook vuurwerk te horen.
Waarom de Feyenoordsupporters het doek precies daar op hangen, is niet bekend. Sponsor JEX, wiens contract met de Rotterdamse club vorige maand formeel is opgezegd, is daar wel in de buurt gevestigd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|