|
|
jolanpalma
|
|
|
Het is niet zo zeer de boer die het spul verneukt.. die lui die spelers voor hem halen die er duidelijk totaal geen kaas van gegeten hebben, die maken er een potje van. Frank moet het doen met de spelers die voor hem gehaald worden en die zijn meestal allemaal ajax onwaardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door jolanpalma -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: nou die schooltandarts vergeet ik liever pfffff |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 23:01 schreef jolanpalma het volgende:Het is niet zo zeer de boer die het spul verneukt.. die lui die spelers voor hem halen die er duidelijk totaal geen kaas van gegeten hebben, die maken er een potje van. Frank moet het doen met de spelers die voor hem gehaald worden en die zijn meestal allemaal ajax onwaardig. gedeeltelijk mee eens. maar de vreemde wissels enopstellingen van de boer laatste tijd lijkt mij ook niet best. daarbij komt nog het spel wat hij ze laat spelen terwijl hij niet de spelers er voor heefd. is ook een reden voor deze saaie wedstrijden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 23:01 schreef jolanpalma het volgende:Het is niet zo zeer de boer die het spul verneukt.. die lui die spelers voor hem halen die er duidelijk totaal geen kaas van gegeten hebben, die maken er een potje van. Frank moet het doen met de spelers die voor hem gehaald worden en die zijn meestal allemaal ajax onwaardig. Sorry naar dit is lulkoek. We hebben voor de eredivisie een prima selectie. En ook al zou hij een waardeloze selectie hebben dan nog kan je als trainer ervoor zorgen dat je opstelling en tactiek klopt. Dat ze spelers het gras opvreten. De Boer wil voorin druk zetten maar vanaf Gudelj plus de achterhoede mogen daar niet aan mee doen. Met als gevolg dat je wordt overlopen op je middenveld. Druk zetten doe je of met je hele elftal of niet. Dit halfbakken gedoe levert niks op. Tactisch zeer zwak dus en dat mag je de trainer aanrekenen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 23:01 schreef jolanpalma het volgende:Het is niet zo zeer de boer die het spul verneukt.. die lui die spelers voor hem halen die er duidelijk totaal geen kaas van gegeten hebben, die maken er een potje van. Frank moet het doen met de spelers die voor hem gehaald worden en die zijn meestal allemaal ajax onwaardig. Eens met Brandje en bovendien: De Boer is degene die bepaald welke spelers er gehaald worden. De Boer is verantwoordelijk voor de totstandkoming van de selectie.
Hij heeft sinds de winter 20 miljoen mogen investeren in spelers en is al 4 jaar bezig met de groep. Dat betekent dat hij nu echt moet hebben staan waar hij mee denkt te kunnen spelen zoals hij dat wil met de kwaliteiten die hij zoekt. En als dat niet zo is, is dat voor rekening van De Boer.
Ik ben nog altijd fan van FdB. Ik zie wel wat hij beoogd maar ik vind ook dat hij het laatste jaar gewoon vreemde dingen doet en zegt. Hij staat eigenlijk voor het eerst onder druk en voorlopig gaat hem dat niet heel makkelijk af. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 11:30 schreef Eide het volgende:[..] Eens met Brandje en bovendien: De Boer is degene die bepaald welke spelers er gehaald worden. De Boer is verantwoordelijk voor de totstandkoming van de selectie. Hij heeft sinds de winter 20 miljoen mogen investeren in spelers en is al 4 jaar bezig met de groep. Dat betekent dat hij nu echt moet hebben staan waar hij mee denkt te kunnen spelen zoals hij dat wil met de kwaliteiten die hij zoekt. En als dat niet zo is, is dat voor rekening van De Boer. Ik ben nog altijd fan van FdB. Ik zie wel wat hij beoogd maar ik vind ook dat hij het laatste jaar gewoon vreemde dingen doet en zegt. Hij staat eigenlijk voor het eerst onder druk en voorlopig gaat hem dat niet heel makkelijk af. waar haal jij vandaan dat de Boer bepaald wie er komt? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wat denk je zelf? Natuurlijk bepaald De Boer dat. Hij geeft aan waar hij spelers voor zoekt, de scouting komt terug met namen. FdB geeft dan aan welke spelers hij wilt hebben waarna Overmars die lui moet zien los te weken.
Maar FdB stelt de behoefte en geeft aan welke speler hij wilt zien. En niemand anders hoor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens heeft FdB dat al in meerdere interviews zelf ook uitgelegd, onder meer dat Spijkerman en Bergkamp een even zware stem hebben als het om keuzes voor aan te trekken spelers gaat maar dat ze met z'n drieën bepalen wie er komt en gaat voor Ajax 1.
En voor de jeugd ligt die beslissingsbevoegdheid bij Jonk. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 12:12 schreef Eide het volgende:[..] Wat denk je zelf? Natuurlijk bepaald De Boer dat. Hij geeft aan waar hij spelers voor zoekt, de scouting komt terug met namen. FdB geeft dan aan welke spelers hij wilt hebben waarna Overmars die lui moet zien los te weken. Maar FdB stelt de behoefte en geeft aan welke speler hij wilt zien. En niemand anders hoor. wie zegt dat Frank de Boer het niet gewoon binnenkamers houd en alles netjes naar buiten brengt. niemand weet wat er binnenkamers besproken word. vaak was Ronald de boer degeen die wat voor hem zei. die heb ik nu regelmatig kritiek horen uiten over aankopen. dus jij weet het niet net zo goed als ik het weet. je kan het alleen denken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Heel simpel. Heitinga zou eerst niet komen maar door Fdb zijn de gesprekken weer gestart want hij wilde Heitinga hebben en vervolgens zit ie alleen maar op de tribune. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 12:46 schreef Brandje het volgende:[..] Heel simpel. Heitinga zou eerst niet komen maar door Fdb zijn de gesprekken weer gestart want hij wilde Heitinga hebben en vervolgens zit ie alleen maar op de tribune. die uitlatingen van hem kwamen pas toen onderhandelingen al bezig waren. dus niemand weet het. ik vind de manier hoe hij nu met Heitinga omgaat wel iets anders zeggen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 12:54 schreef bully het volgende:[..] die uitlatingen van hem kwamen pas toen onderhandelingen al bezig waren. dus niemand weet het. ik vind de manier hoe hij nu met Heitinga omgaat wel iets anders zeggen? Die kwamen toen Overmars niet wilde voldoen aan de eisen en het leek af te ketsen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: wat ik zeg is dat niemand weet wat er binnenskamers besproken word. alleen hetgeenwat ze willen laten horen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Natuurlijk is dat zo, maar je weet net zo goed als ik dat de trainer de selectie samenstelt en een directie echt niet eigenhandig spelers aantrekt. Dat gebeurt altijd op basis van wensen en instemming van de trainer. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 13:19 schreef Eide het volgende:Natuurlijk is dat zo, maar je weet net zo goed als ik dat de trainer de selectie samenstelt en een directie echt niet eigenhandig spelers aantrekt. Dat gebeurt altijd op basis van wensen en instemming van de trainer. hij stelt het team samen met hetgeen hij heeft. een trainer is geen blijfend persoon. dus is niet altijd zo dat de trainer krijgt wat hij wil. en ze hebben bij Ajax een weg ingezet. waar ze waarschijnlijk niet van afwijzen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad. Ik kijk al jaren niet (meer) naar dat programma. Wat een negatieve kloothommels zitten daar. Bovendien lusten die presentatoren elkaar niet en dat straalt ervanaf. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik denk dat er niemand bij Ajax -en/of overige clubs- alleen beslist wie er moet komen of wiens contract niet wordt verlengd. De Boer en zijn technische staf hebben een forse vinger in de pap, dat wel, maar in de uiteindelijke beslissing zal toch ook Overmars worden betrokken. Zelfs de kersverse "adviseur" Tscheu La Ling had kennelijk wat in de melk te brokkelen (om nog maar eens een zuivelproduct erin te gooien ;)) toen hij de komst van John Heitinga wilde blokkeren.
Ik ben het wel eens met bully, daar waar hij zegt dat wij niet alles horen wat er intern besproken wordt.
Wat betreft John Heitinga blijf ik het ridicuul vinden dat hij óf op de bank zit, óf zelfs op de tribune, terwijl ik Frank de Boer toch echt zelf heb horen zeggen, dat hij Heitinga erbij wilde hebben als ervaren speler.
Ook ik heb het al vaker geschreven: ik snap he-le-maal niks meer van de Boer. Zijn opstellingen, zijn wissels, zijn persconferenties, waarin hij "goede dingen heeft gezien" in absolute flop-wedstrijden. Tegen PSV zag ik ook weer een keer of twee hoe Nemanja Gudelj door hem werd teruggefloten toen hij wat al te offensieve drang kreeg en terug in de verdediging moest...
Ik heb altijd veel bewondering voor Frank de Boer gehad als Ajacied (behalve toen hij destijds samen met zijn broer via de rechter een overgang naar Barcelona afdwong wat ik bepaald niet netjes vond...) maar ik denk dat het beter is dat hij Ajax zo snel mogelijk gaat verlaten. Op dit moment is aangetoond dat hij Ajax niet beter laat voetballen of dat hij specifieke spelers beter maakt.
Nog steeds hoop ik op de komst van Peter Bosz, met zijn aanvallende en dominante impulsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bosz en Jans zijn prima trainers voor Ajax, al zou ik het doorschuiven van Stam of Trsutfull ook wel toejuichen. Zolang de Boer maar van het toneel verdwijnt.. Het is gewoon klaar.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 20:00 schreef remco k het volgende:Bosz en Jans zijn prima trainers voor Ajax, al zou ik het doorschuiven van Stam of Trsutfull ook wel toejuichen. Zolang de Boer maar van het toneel verdwijnt.. Het is gewoon klaar.. alweer het risico van een onervaren trainer? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 20:00 schreef remco k het volgende:Bosz en Jans zijn prima trainers voor Ajax, al zou ik het doorschuiven van Stam of Trsutfull ook wel toejuichen. Zolang de Boer maar van het toneel verdwijnt.. Het is gewoon klaar.. Vind ik ook ja Frank zijn speelstijl maar ook zijn houding vind ik niet best op het moment. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is op zich met FdB niet verkeerd uitgepakt. Trustful heeft wel de naam een creatieve en aanvallend ingestelde coach te zijn die graag veel druk zet op tegenstanders. Zo liet hij de A1 ten minste spelen toen hij daar de trainer van was. Maar ik denk dat je met een dusdanig jonge selectie wel iemand moet hebben die spelers echt beter kan maken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 20:19 schreef Eide het volgende:[..] Dat is op zich met FdB niet verkeerd uitgepakt. Trustful heeft wel de naam een creatieve en aanvallend ingestelde coach te zijn die graag veel druk zet op tegenstanders. Zo liet hij de A1 ten minste spelen toen hij daar de trainer van was. Maar ik denk dat je met een dusdanig jonge selectie wel iemand moet hebben die spelers echt beter kan maken. Ik blijf het zeggen....Hein Vanhaezebrouck |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 20:00 schreef remco k het volgende:Bosz en Jans zijn prima trainers voor Ajax, al zou ik het doorschuiven van Stam of Trsutfull ook wel toejuichen. Zolang de Boer maar van het toneel verdwijnt.. Het is gewoon klaar.. vind Bosz zijn Mourinho-gedrag niet bij Ajax passen, wel een goede trainer. Ron Jans ook, denk alleen dat hij z'n trainer is die net niet goed genoeg is voor de top. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 21:21 schreef NatjosFC het volgende:[..] vind Bosz zijn Mourinho-gedrag niet bij Ajax passen, wel een goede trainer. Ron Jans ook, denk alleen dat hij z'n trainer is die net niet goed genoeg is voor de top. Hallo ....Ik blijf het zeggen....Hein Vanhaezebrouck |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Gaat toch niet weg bij Gent. Heeft ook totaal andere speelstijl, 352 of 343 dacht ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heel zakelijk. Is er kampioen mee geworden. Maar qua gedrag bij vlagen net Preud'homme 2 hoor |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 12:54 schreef bully het volgende:[..] die uitlatingen van hem kwamen pas toen onderhandelingen al bezig waren. dus niemand weet het. ik vind de manier hoe hij nu met Heitinga omgaat wel iets anders zeggen? nee hoor. De Boer wilde Heitinga gewoom graag hebben De overgang van John Heitinga naar Ajax heeft ineens weer een kans van slagen. Beide partijen hebben namelijk de intentie om alsnog tot een akkoord te komen.
Dat schrijft De Telegraaf maandagochtend. Ajax en Rob Jansen, de zaakwaarnemer van de verdediger, zitten weer om tafel. Dit nadat er vorige week al overeenstemming was bereikt over een tweejarige verbintenis. Daarna verstoorde commissaris Theo van Duivenbode, op voorspraak van adviseur Ling, de mogelijke overgang van Heitinga en Ajax.
Daar is nu echter verandering in gekomen, want beide partijen hebben de gesprekken hervat. De Telegraaf schrijft dat trainer Frank de Boer daar een groot aandeel in heeft. Hij heeft volgens het dagblad opnieuw aangedrongen op de komst van de ervaren mandekker, die in het afgelopen seizoen zijn wedstrijden speelde voor het uit Duitsland afkomstige Hertha BSC.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/441061/-de-boer-geeft-orders-ajax-hervat-gesprekken-met-gewenste-routinier-.html
http://www.ajax-nieuws.nl/20150615/boer-wil-heitinga-alsnog-partijen-praten-weer |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 20:00 schreef remco k het volgende:Bosz en Jans zijn prima trainers voor Ajax, al zou ik het doorschuiven van Stam of Trsutfull ook wel toejuichen. Zolang de Boer maar van het toneel verdwijnt.. Het is gewoon klaar.. Jans is absoluut geen prima trainer voor Ajax. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 22:26 schreef Loetje het volgende:[..] Heel zakelijk. Is er kampioen mee geworden. Maar qua gedrag bij vlagen net Preud'homme 2 hoor Maar zou z'n man naar Ajax willen mocht hij gevraagd worden? Ik denk het niet. Gaat er toch niet echt op vooruit. Misschien financieel en sportief een klein stapje hoger. Bij gent speelt hij nu CL en belgische competitie zal niet veel minder zijn dan NL... plus dat hij in Belgie lekker in zijn land van herkomst werkt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is prima in het ontwikkelen van spelers en een elftal neerzetten. Maar bij Ajax gaat het er vrij hard aan toe.
Ik zou Jans wel als technisch directeur willen zien bij ons |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 22:33 schreef NatjosFC het volgende:[..] Maar zou z'n man naar Ajax willen mocht hij gevraagd worden? Ik denk het niet. Gaat er toch niet echt op vooruit. Misschien financieel en sportief een klein stapje hoger. Bij gent speelt hij nu CL en belgische competitie zal niet veel minder zijn dan NL... plus dat hij in Belgie lekker in zijn land van herkomst werkt. Dat laatste klopt maar Ajax heeft nog heel wat meer te bieden dan Gent hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alweer? De boer heef het tot anderhalf jaar geleden geweldig gedaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Fijn dat jij dat vind. Echter is het je mening en geen feit. Ik denk dat het wel een trainer is voor Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:08 schreef remco k het volgende:[..] Fijn dat jij dat vind. Echter is het je mening en geen feit. Ik denk dat het wel een trainer is voor Ajax. Ik ben het met Brandje eens..Jans is een trainer van laat mij maar lekker waaien en ik doe mijn ding...tsja dan moet Ajax zijn dak jaren dicht houden |
|
|
|
|
Sebastiaan79
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 23:01 schreef jolanpalma het volgende:Het is niet zo zeer de boer die het spul verneukt.. die lui die spelers voor hem halen die er duidelijk totaal geen kaas van gegeten hebben, die maken er een potje van. Frank moet het doen met de spelers die voor hem gehaald worden en die zijn meestal allemaal ajax onwaardig. Mooi dat als hij kampioen wordt het zijn verdienste is , en als het slecht gaat hij er niks aan kan doen. Hij heeft gewoon de gun factor, maar is de meest overschatte trainer die er is |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 - 23:24 schreef Sebastiaan79 het volgende:[..] Mooi dat als hij kampioen wordt het zijn verdienste is , en als het slecht gaat hij er niks aan kan doen. Hij heeft gewoon de gun factor, maar is de meest overschatte trainer die er is Nee de meest overschatte zijn de spelers....die denken dat ze na 3 goeie potten naar het buitenland moeten....di zijn niet te trainen Sebas |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Wij hadden een rekenliniaal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zo'n witte....had ik ook |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Zelfde leeftijd ongeveer hé |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen idee hoe oud jij bent...ik 52 |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: ik 59. waarschijnlijk was ik iets minder slim. Ik ken namelijk ook nog het telraam;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2015 - 00:36 schreef soccer het volgende:[..] ik 59. waarschijnlijk was ik iets minder slim. Ik ken namelijk ook nog het telraam;-) Haahaha die heb ik gemist... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: ook toen was het spel niet veel beter om aan tezien. alleen het verschil dat hij toen kampioen werd. en op dat moment nog wel spelers had die het verschil konden maken. en met een onervaren trainer neem je toch weer risico. dat had je toen met blind wouters van basten ook. een goede kijk op voetbal oudspeler enz zegt nog niet dat je ook een goede trainer bent. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
FRANK DE BOER WIE KENT HEM NIET,
FRANK DE BOER, FRANK DE BOER, IS EEN ECHTE AJACIED!!! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja en dat doet pijn om zo over een echte Ajacied te praten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
quote: Misschien is dat wel wat dit ajax nodig heeft, een totale metamorfose van het huidige speeltijd, vind 4-3-3 toch maar achterhaald en ouderwets. Ajax speelde onder van gaal toch ook 3-4-3 met een ruit op het middenveld? |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2015 - 13:13 schreef bully het volgende:[..] ook toen was het spel niet veel beter om aan tezien. alleen het verschil dat hij toen kampioen werd. en op dat moment nog wel spelers had die het verschil konden maken. en met een onervaren trainer neem je toch weer risico. dat had je toen met blind wouters van basten ook. een goede kijk op voetbal oudspeler enz zegt nog niet dat je ook een goede trainer bent. En dat de concurrentie ontzettend zwak was, nu zie je dat psv en feyenoord daadwerkelijk gerichte aankopen doen, dat ajax er slecht vanaf komt. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2015 - 17:25 schreef jolanpalma het volgende:[..] En dat de concurrentie ontzettend zwak was, nu zie je dat psv en feyenoord daadwerkelijk gerichte aankopen doen, dat ajax er slecht vanaf komt. precies we hadden al jaren het bayern muchen van nederland kunnen zijn . ja we haalden 4 titels,maar ik bedoel ook mee doen in europa. dat hebben ze flink verkloot. we hadden psv en fey nog voor jaren achter ons kunnen laten. nu moeten we hopen op een volgende titel,wat anders een feit had geweest |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2015 - 20:07 schreef enough het volgende:[..] precies we hadden al jaren het bayern muchen van nederland kunnen zijn . ja we haalden 4 titels,maar ik bedoel ook mee doen in europa. dat hebben ze flink verkloot. we hadden psv en fey nog voor jaren achter ons kunnen laten. nu moeten we hopen op een volgende titel,wat anders een feit had geweest Vertel eens, hoe had dat gekund dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wil ik ook wel eens weten..... |
|
|
|