BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Super De Boer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 oktober 2015 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 20:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wil ik ook wel eens weten.....
Ehm betere aankopen ipv alles op de bank zetten?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 oktober 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 20:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tuurlijk en daarmee wordt je het Bayern van Nederland....schei toch uit Hummel
Alles wat je aankoopt moet je maar afwachten of ze het redden.
Enough lult gewoon uit zijn nek
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 20:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hahaha weer zo een.

Jaja, er is heeeeeeel veel meer nodig om dat te worden. Het is een totaalplaatje jongen
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 oktober 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 21:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha weer zo een.

Jaja, er is heeeeeeel veel meer nodig om dat te worden. Het is een totaalplaatje jongen
Tuurlijk is er veel meer nodig Loetje een goede trainer en een duidelijke tacktiek willen ook wel helpen. De basis is toch echt de kwaliteit van je eerste elf. Dus doe niet zo popie!
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tuurlijk is er veel meer nodig Loetje een goede trainer en een duidelijke tacktiek willen ook wel helpen. De basis is toch echt de kwaliteit van je eerste elf. Dus doe niet zo popie!
Ik doe totaal niet popie, jij kraamt weer van de grootst mogelijke onzin uit. Het is exact wat Nenam tegen je zegt.

Ajax heeft 59 miljoen over. Daarvan haal je nog altijd geen selectie die Europees wat klaarspeelt gezien hoe het er nu aan toe gaat. De basis hiervan is een stabiele organisatie. Dan kan je een heel klein stukje verder kijken.
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 11 oktober 2015 - 23:07   quote  deeplink  
Er wordt wel eens gesproken over een belangrijke schakel wat ajax mist op het middenveld. Ik kijk veel Engels voetbal en daar speelt 1 man waar ik denk dat die wel bij ajax past zowel als naam als qua speelstijl. Aanvallend zeker niet onopvallend en verdedigend zeer sterk, durft zijn kaarten te pakken en is de klappen van de zweep wel gewend aangezien hij bij liverpool heeft gespeeld. Sub-aanvoerder van z'n huidige team en hoeft volgens mij niet de hele wereld te kosten. Zijn naam luid jojo shelvey. Graag jullie mening.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 oktober 2015 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 21:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik doe totaal niet popie, jij kraamt weer van de grootst mogelijke onzin uit. Het is exact wat Nenam tegen je zegt.

Ajax heeft 59 miljoen over. Daarvan haal je nog altijd geen selectie die Europees wat klaarspeelt gezien hoe het er nu aan toe gaat. De basis hiervan is een stabiele organisatie. Dan kan je een heel klein stukje verder kijken.
Hahaha daar heb je er weer 1 zeg je toch? Goed voetbal begint met een goede selectie. Dus ja daar hebben ze de afgelopen jaren zichzelf te kort gedaan. 4 x kampioen en geen cm verder qua voetbal dat is gewoon slecht. Het aankoopbeleid speelt hier een hele grote rol in. Dat je dat nog niet wilt zien prima.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 07:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hahaha daar heb je er weer 1 zeg je toch? Goed voetbal begint met een goede selectie. Dus ja daar hebben ze de afgelopen jaren zichzelf te kort gedaan. 4 x kampioen en geen cm verder qua voetbal dat is gewoon slecht. Het aankoopbeleid speelt hier een hele grote rol in. Dat je dat nog niet wilt zien prima.
We winnen van Barca, United, Milan en City. 4 jaar kampioen en Ajax leek echt stappen te maken dus snap heel deze praat niet.

Organisatorisch is het weer een zooitje. Laat daar eerst maar eens een stabiele kern komen voor je überhaupt verder kan denken!
Brandje
 Brandje - maandag 12 oktober 2015 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 21:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha weer zo een.

We hadden het zeker wel kunnen worden. 4/5 keer op rij als enige club in de CL. Met het geld wat we daar verdienden plus de transfers hadden we de concurrentie echt achter ons kunnen laten. Echter koos men ervoor om prutspelers te halen en verkeerde keuzes te maken met Hoorn ipv Van Dijk bijvoorbeeld. Hey geld op de bank te zetten om ipv je team te versterken cq ervaring te halen.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 10:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

We hadden het zeker wel kunnen worden. 4/5 keer op rij als enige club in de CL. Met het geld wat we daar verdienden plus de transfers hadden we de concurrentie echt achter ons kunnen laten. Echter koos men ervoor om prutspelers te halen en verkeerde keuzes te maken met Hoorn ipv Van Dijk bijvoorbeeld. Hey geld op de bank te zetten om ipv je team te versterken cq ervaring te halen.
Ik ben het niet geheel met je eens.
Ajax heeft in mijn optiek ook nog steeds meer dan genoeg kwaliteit. Dat het er niet uitkomt leg ik dan ook zoals al vaker gezegd geheel bij Frank de Boer neer. Er zijn tal van rijke clubs te noemen die uiteindelijk koppie onder gingen omdat het hele fundament rondom de club niet goed zat. Ajax moet eerst dat maar eens op orde hebben.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 oktober 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 10:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

We winnen van Barca, United, Milan en City. 4 jaar kampioen en Ajax leek echt stappen te maken dus snap heel deze praat niet.

Organisatorisch is het weer een zooitje. Laat daar eerst maar eens een stabiele kern komen voor je überhaupt verder kan denken!
Leuk om de wedstrijden erbij te nemen die wel goed gingen..
Staan ook een hele boel slechte wedstrijden tegenover.
Red bull, Vitesse, Rapid Wien, Zwolle om er zo maar een paar te noemen.

Waarom is het nu dan opeens een zooitje?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 oktober 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 10:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben het niet geheel met je eens.
Ajax heeft in mijn optiek ook nog steeds meer dan genoeg kwaliteit. Dat het er niet uitkomt leg ik dan ook zoals al vaker gezegd geheel bij Frank de Boer neer. Er zijn tal van rijke clubs te noemen die uiteindelijk koppie onder gingen omdat het hele fundament rondom de club niet goed zat. Ajax moet eerst dat maar eens op orde hebben.
Hoe je het ook verpakt en in wat voor situatie we nu ook zitten er zijn onder de Boer gewoon structureel fouten gemaakt met het verkopen/aankopen en wegsturen/verlengen van bepaalde spelers. Hadden we weer kampioen geworden had je veel mensen die je nu hoort lekker verder geslapen en stond Frank nu niet onder druk..
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 11:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoe je het ook verpakt en in wat voor situatie we nu ook zitten er zijn onder de Boer gewoon structureel fouten gemaakt met het verkopen/aankopen en wegsturen/verlengen van bepaalde spelers. Hadden we weer kampioen geworden had je veel mensen die je nu hoort lekker verder geslapen en stond Frank nu niet onder druk..
Hier, je zegt het zelf. Structurele fouten.... En die zijn niet alleen door De Boer gemaakt maar ook door de mensen intern. Genoeg kwaliteit in de selectie. Niet de juiste mensen eromheen om het naar een hoger niveau te begeleiden.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 11:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Leuk om de wedstrijden erbij te nemen die wel goed gingen..
Staan ook een hele boel slechte wedstrijden tegenover.
Red bull, Vitesse, Rapid Wien, Zwolle om er zo maar een paar te noemen.

Waarom is het nu dan opeens een zooitje?
In die wedstrijden heeft Ajax aangetoond klaar te zijn om naar een hoger niveau te gaan. Toen was de selectie niet eens heel veel beter dan die van nu. Enkel waren er toen jongens die zich wel ontwikkelde. Moet je toch eens afvragen waar het aan ligt dan he...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 oktober 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 11:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hier, je zegt het zelf. Structurele fouten.... En die zijn niet alleen door De Boer gemaakt maar ook door de mensen intern. Genoeg kwaliteit in de selectie. Niet de juiste mensen eromheen om het naar een hoger niveau te begeleiden.
Ook de selectie vind ik afgelopen seizoenen steeds minder geworden hoor.
Alleen dit seizoen is er weer redelijk geïnvesteerd maar of dat goed gebeurt is is nog de vraag.

Milik Ajax spits of 4-4-2 spits?
Heitinga speelt niet
Dijks tov Boilesen wel een verbetering
Sanogo speelt nooit
Youness maakt een goede indruk
Gudelj zijn de meningen nog over verdeeld
Sinkgraven Dromer heeft nog tijd nodig

Zeg ook niet dat je ongelijk hebt dat er meer factoren zijn dat zie ik zelf ook wel.
Frank haalt er ook niet alles uit..
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Alleen dit seizoen is er weer redelijk geïnvesteerd maar of dat goed gebeurt is is nog de vraag.

Heitinga speelt niet
Sanogo speelt nooit

Zeg ook niet dat je ongelijk hebt dat er meer factoren zijn dat zie ik zelf ook wel.
Maar de spelers die je noemt zit in de meeste enorm veel rek in. En kunnen dus goed worden. Zeer goed. Maar wie trekt ze aan he? Het fundament moet beter en ook de begeleiding.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 14:34   quote  deeplink  
Begrijp me niet verkeerd Hummeltje. Het is never nooit mijn intentie om iemand zijn mond te snoeren of wat dan ook.

Alleen te veel mensen zeggen iets maar kijken gewoon niet verder. Het probleem is zoveel groter
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 oktober 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 14:34 schreef Loetje het volgende:
Begrijp me niet verkeerd Hummeltje. Het is never nooit mijn intentie om iemand zijn mond te snoeren of wat dan ook.

Alleen te veel mensen zeggen iets maar kijken gewoon niet verder. Het probleem is zoveel groter
Lekker kleinerend ook!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 oktober 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heitinga speelt niet
Sanogo speelt nooit

De aankoop van Sinkgraven heb ik vanaf minuut 1 niet begrepen. Echt, gewoon nutteloze aankopen zijn er weer gedaan! Ik ben het tijden oneens geweest met je, maar je slaat in de laatste posts toch behoorlijk de spijker op de kop. Het is ook maar de vraag of alleen het vervangen van je trainer zorgt voor de stabiliteit en de betere wedstrijden?? Ik vraag het me echt af.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lekker kleinerend ook!!
Weet niet waar jij in vredesnaam op uit bent, over kleinerend gesproken. Het enige wat jij nog komt doen is frustratie afreageren op alles en iedereen. Mensen aanspreken op gedrag wat jij namelijk net zo goed vertoont. Dus snap je hele punt niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2015 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 oktober 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet niet waar jij in vredesnaam op uit bent, over kleinerend gesproken. Het enige wat jij nog komt doen is frustratie afreageren op alles en iedereen. Mensen aanspreken op gedrag wat jij namelijk net zo goed vertoont. Dus snap je hele punt niet
Kleinerd door Hummeltje neer te zetten ipv gewoon zijn nickname!
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kleinerd door Hummeltje neer te zetten ipv gewoon zijn nickname!
Heb voor meer dingen wel een afkorting. Niet achter alles zit een reden of wat dan ook....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 oktober 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb voor meer dingen wel een afkorting. Niet achter alles zit een reden of wat dan ook....
Zoek de begrippen afkorting en kleineren eens op zou ik zeggen!
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoek de begrippen afkorting en kleineren eens op zou ik zeggen!
Zoek de begrippen van interpreteren en de realiteit eens op zou ik zeggen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 oktober 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zoek de begrippen van interpreteren en de realiteit eens op zou ik zeggen....
De realiteit is dat je inderdaad, zoals Hummel10 eerder al opmerkte, de laatste tijd erg popiejopie doet op het forum! En Hummeltje kan je nog steeds interpreteren als kleinerend naar de persoon!
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 16:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De realiteit is dat je inderdaad, zoals Hummel10 eerder al opmerkte, de laatste tijd erg popiejopie doet op het forum! En Hummeltje kan je nog steeds interpreteren als kleinerend naar de persoon!
Net als je Hummeltje ook kan interpreteren als een positieve post. Ik maak daarachter namelijk geen gemene opmerking of wat dan ook. Dus ik weet zoals gezegd niet wat jij er allemaal bijhaalt.

Ik doe totaal niet popie jopie zelfs. En al vinden mensen dat trouwens wel... Ik wordt er niet koud van. En al helemaal niet als iemand het tegen mij zegt die alleen komt posten met agressieve posts en vervolgens tegen een ander gaat zeggen dat ze popie jopie of opgefokt bent.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 oktober 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 14:34 schreef Loetje het volgende:

Ben zelf op dit moment meer tevreden over de aankopen dan met de Boer dat zegt ook wel wat.
Maar had je tijdens de kampioenschappen beter geïnvesteerd had je nu gewoon verder geweest.
Spelers als Duarte, Hoorn, Zimling enz enz hadden niet gehaald moeten worden er waren betere opties. Maar goed ik hoef jou je mond ook niet te snoeren ieder mag er zijn mening over hebben. Feit blijft dat het niet lekker loopt en er een hoop beter moet.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 16:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben zelf op dit moment meer tevreden over de aankopen dan met de Boer dat zegt ook wel wat.
Maar had je tijdens de kampioenschappen beter geïnvesteerd had je nu gewoon verder geweest.
Spelers als Duarte, Hoorn, Zimling enz enz hadden niet gehaald moeten worden er waren betere opties. Maar goed ik hoef jou je mond ook niet te snoeren ieder mag er zijn mening over hebben. Feit blijft dat het niet lekker loopt en er een hoop beter moet.
Daarom ook. Alleen als ik het niet met je eens ben zeg ik dat en vertel ik waarom. Net als ik hetzelfde ook waardeer van de ander. Des te beter is de discussie. Simpel zat 😉
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 oktober 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De aankoop van Sinkgraven heb ik vanaf minuut 1 niet begrepen. Echt, gewoon nutteloze aankopen zijn er weer gedaan! Ik ben het tijden oneens geweest met je, maar je slaat in de laatste posts toch behoorlijk de spijker op de kop. Het is ook maar de vraag of alleen het vervangen van je trainer zorgt voor de stabiliteit en de betere wedstrijden?? Ik vraag het me echt af.
Vraag het me ook heel hard af hoor.. Op dit moment haalt Frank er over langere periode er niets meer uit. Hoe graag ik het ook anders zou willen zien voor Frank spreekt dit toch niet echt in zijn voordeel. Je merkt aan hem ook wel dat hij het anders zou willen zien ziet niet voor niets zo gefrustreerd op de bank. Tja dan moet je helaas conclusies trekken en nu kun je nog als goede vrienden uit elkaar en gun Frank dan ook een mooie club..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2015 door Hummel10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 oktober 2015 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 17:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vraag het me ook heel hard af hoor.. Op dit moment haalt Frank er over langere periode er niets meer uit. Hoe graag ik het ook anders zou willen zien voor Frank spreekt dit toch niet echt in zijn voordeel. Je merkt aan hem ook wel dat hij het anders zou willen zien ziet niet voor niets zo gefrustreerd op de bank. Tja dan moet je helaas conclusies trekken en nu kun je nog als goede vrienden uit elkaar en gun Frank dan ook een mooie club..
Klopt, maar krijgt een andere trainer het dan wel weer op de rails? Ik betwijfel het! Het zal allemaal anders moeten, en alleen een trainer vervangen is hierin te weinig.
Brandje
 Brandje - maandag 12 oktober 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 10:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Beste Loetje jij weet ook heel goed dat de 4e titel met zeer slecht spel ging. Daar werd heg verval ingezet. Daarna heeft Ajax mijn inziens goed ingekocht en nog draait hey niet. Daarom is er voor mij op dit moment maar een hoofdschuldige en dat is FDB
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 19:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste Loetje jij weet ook heel goed dat de 4e titel met zeer slecht spel ging. Daar werd heg verval ingezet. Daarna heeft Ajax mijn inziens goed ingekocht en nog draait hey niet. Daarom is er voor mij op dit moment maar een hoofdschuldige en dat is FDB
Dat FdB de grootste schuldige is heb ik ook meermaals benoemd en daar blijf ik zeker ook bij.
Ajax heeft in mijn optiek Eriksen nooit meer kunnen opvangen. Die beheerste het spel op een gegeven moment tot in detail en was echt vreselijk belangrijk voor Ajax. Maar dat soort jongens haalden we al vroeg en hebben we best nog even van kunnen genieten.

Ondanks ik vind dat er een aardige selectie staat hoor denk ik niet dat de huidige staf dit team beter gaat maken. Dat het dus al langer aan de gang is ben ik dan ook met je eens
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 oktober 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 19:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt, maar krijgt een andere trainer het dan wel weer op de rails? Ik betwijfel het! Het zal allemaal anders moeten, en alleen een trainer vervangen is hierin te weinig.
Maar mogelijk wel een begin..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 oktober 2015 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 19:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Had ook wel gehoopt dat de Boer er meer uit kon halen. Met een Gudelj, Sinkgraven, Milik, Dijks, Heitinga (Youness,Sanogo redelijk onbekend voor mij) leek er toch best behoorlijk ingekocht te zijn. Alleen maakt Frank er met zijn opstelling/tacktiek en wissels er een rommeltje van..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 12 oktober 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 20:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Alleen maakt Frank er met zijn opstelling/tacktiek en wissels er een rommeltje van..
Hoeveel zal hij mee krijgen als hij in de winterstop de laan uit gestuurd wordt.....
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 20:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hoeveel zal hij mee krijgen als hij in de winterstop de laan uit gestuurd wordt.....
Contract tot 2017 toch? Zal nog wel iets zijn. Maar verwacht niet dat Ajax specifiek wacht tot de winterstop. Dat kan ook al eerder of later gebeuren. Of zoals ik verwacht, helemaal niet.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 oktober 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 20:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geen idee maar ontslag is ook zo drastisch hij verdient wel wat krediet..
p111
 p111 - maandag 12 oktober 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Wie weet draait Ajax een geweldige maand dan is dit helemaal van de baan.
Brandje
 Brandje - maandag 12 oktober 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 20:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geen idee maar ontslag is ook zo drastisch hij verdient wel wat krediet..
Inherent aan het vak. Vorig seizoen was zwaar klote met een middelmatige en jonge selectie. Selectie is aardig tot goed versterkt. De jonge jongens weer een jaar verder maar het wordt gewoon niet beter. Ajax is een topclub en geen liefdadigheidsinstelling. Dus als de tijd daar is moeten er maatregelen getroffen worden echter gaat dit net gebeuren want ze houden elkaar echt wel de hand boven het hoofd dus daarom wordt het helaas dit seizoen uitzitten met heel veel pijn en moeite.
jolanpalma
 jolanpalma - maandag 12 oktober 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 23:07 schreef jolanpalma het volgende:
Er wordt wel eens gesproken over een belangrijke schakel wat ajax mist op het middenveld. Ik kijk veel Engels voetbal en daar speelt 1 man waar ik denk dat die wel bij ajax past zowel als naam als qua speelstijl. Aanvallend zeker niet onopvallend en verdedigend zeer sterk, durft zijn kaarten te pakken en is de klappen van de zweep wel gewend aangezien hij bij liverpool heeft gespeeld. Sub-aanvoerder van z'n huidige team en hoeft volgens mij niet de hele wereld te kosten. Zijn naam luid jojo shelvey. Graag jullie mening.
Iemand?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 oktober 2015 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 20:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Inherent aan het vak. Vorig seizoen was zwaar klote met een middelmatige en jonge selectie. Selectie is aardig tot goed versterkt. De jonge jongens weer een jaar verder maar het wordt gewoon niet beter. Ajax is een topclub en geen liefdadigheidsinstelling. Dus als de tijd daar is moeten er maatregelen getroffen worden echter gaat dit net gebeuren want ze houden elkaar echt wel de hand boven het hoofd dus daarom wordt het helaas dit seizoen uitzitten met heel veel pijn en moeite.
Klopt inderdaad maar wegsturen gaan ze inderdaad niet doen.
De belangrijkste wedstrijden(voorronde Champions leauge) hebben we toch al verspeeld.
Dus dit seizoen af laten maken en hopen dat hij een mooie club vind kan ik ook mee leven.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 oktober 2015 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 21:00 schreef jolanpalma het volgende:

[..]

Iemand?
Ken hem niet goed genoeg om een mening te hebben..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 13 oktober 2015 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 21:00 schreef jolanpalma het volgende:

[..]

Iemand?
Gaat nooit naar Ajax komen. Het is een Engelse speler dus die zijn altijd een stuk duurder dan spelers van andere nationaliteiten omdat zij in Engeland meer waarde hebben vanwege de Homegrown-regel. Daarbij komt dat Swansea zelf al 4.1 miljoen pond voor hem heeft neergelegd en geen verlies zal willen maken. Zelf zal hij denk ik ook de voorkeur geven aan een stapje hogerop in de PL.

Wel een goede speler, dat zeker.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 13 oktober 2015 - 09:55   quote  deeplink  
Is het probleem niet dat hij juist geluisterd heeft naar de kritiek die hij kreeg?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 oktober 2015 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 09:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Is het probleem niet dat hij juist geluisterd heeft naar de kritiek die hij kreeg?
Nee niet echt want dat geldt alleen voor dit seizoen in een poging om beter te spelen een 10 neer te zetten. Vorig seizoen was het voetbal ook al slecht.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 13 oktober 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 10:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee niet echt want dat geldt alleen voor dit seizoen in een poging om beter te spelen een 10 neer te zetten. Vorig seizoen was het voetbal ook al slecht.
Kritiek was er al toen we wel kampioen werden.

Ajax speelt te veel als team, waardoor de individuele prestaties van spelers onderlijden.
Ajax speelt zonder een echte topscoorder in de gelederen.
Ajax heeft geen spelers die een man kunnen passeren.
Ajax heeft geen echte mannelijke verdedigers.

El ghazi is topscoorder, Ajax heeft spelers die een man kunnen passeren.
Met tete heeft Ajax een echte verdediger.
Ajax heeft nu ego's in het team.

4 jaar lang werd er gezegd dat Ajax kampioen werd van de armoede.
Werd wel kampioen op basis van teamprestatie.
Meeste spelers gebruikt, meeste spelers die een doelpunt maakte.
Collectief werd geprezen, maar ze vonden het te veel.

Wat je juist nu ziet is dat het collectief er niet meer is.
De boer kreeg van van gaal kritiek dat hij vermeer had gewisseld, wat ik op dat moment terecht vond. Wellicht een reden waarom hij daarna niet meer zo snel wisselde, als een speler slecht presteerde(lees boillissen)
Brandje
 Brandje - dinsdag 13 oktober 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 09:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad maar wegsturen gaan ze inderdaad niet doen.
De belangrijkste wedstrijden(voorronde Champions leauge) hebben we toch al verspeeld.
Dus dit seizoen af laten maken en hopen dat hij een mooie club vind kan ik ook mee leven.
Pfff nog zo'n seizoen kan ik niet mee leven hoor.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 11:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Kritiek was er al toen we wel kampioen werden.

Ajax speelt te veel als team, waardoor de individuele prestaties van spelers onderlijden.
Ajax speelt zonder een echte topscoorder in de gelederen.
Ajax heeft geen spelers die een man kunnen passeren.
Ajax heeft geen echte mannelijke verdedigers.

El ghazi is topscoorder, Ajax heeft spelers die een man kunnen passeren.
Met tete heeft Ajax een echte verdediger.
Ajax heeft nu ego's in het team.

4 jaar lang werd er gezegd dat Ajax kampioen werd van de armoede.
Werd wel kampioen op basis van teamprestatie.
Meeste spelers gebruikt, meeste spelers die een doelpunt maakte.
Collectief werd geprezen, maar ze vonden het te veel.

Wat je juist nu ziet is dat het collectief er niet meer is.
De boer kreeg van van gaal kritiek dat hij vermeer had gewisseld, wat ik op dat moment terecht vond. Wellicht een reden waarom hij daarna niet meer zo snel wisselde, als een speler slecht presteerde(lees boillissen)
Geen mannelijke verdedigers? Tete EN Dijks vind ik mannelijker dan welke andere dan ook in de Eredivisie
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 13 oktober 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 12:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geen mannelijke verdedigers? Tete EN Dijks vind ik mannelijker dan welke andere dan ook in de Eredivisie
Tete en dijks speelde niet in de kampioensjaren.
Toen was er kritiek daarop.

Ik heb niet over dit seizoen maar over de kritiek van in de kampioensjaren.
Aan die kritiek die er was is er toen iets gedaan.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 oktober 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 12:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Tete en dijks speelde niet in de kampioensjaren.
Toen was er kritiek daarop.

Ik heb niet over dit seizoen maar over de kritiek van in de kampioensjaren.
Aan die kritiek die er was is er toen iets gedaan.
En ook toen hadden we ze. Vertonghen en Alderweireld als beste voorbeelden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Super De Boer

0.0098237