BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Slecht nieuws voor Ajax: Milik uit de roulatie door spierscheuring

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 10 oktober 2015 - 16:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Slecht nieuws voor Ajax: Milik uit de roulatie door spierscheuring (AjaxPrimeur.nl)

Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de twee grove fouten van SInkgraven dit seizoen gezien hebt? Ook dat is een gebrek aan handelingssnelheid..
Ik weet niet of het handelingssnelheid is. Alles voetballend willen oplossen durf ik niet direct te verwijten aan handelingssnelheid. Hij wil het 2x mooi oplossen wat op dat moment niet gevraagd wordt. Hij zag op dat moment vermoedelijk ergens daar een man vrij staan en anticipeert daarom. Dat die bal op dat moment echter gewoon weggeschoten moet worden staat ook helemaal buiten kijf.
remco k
 remco k - zondag 11 oktober 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 16:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg dat ze beiden een nummer 10 zijn. Schone heeft er nooit gespeeld en hoeft er van mij dan ook nummer te komen.
Overigens vond jij zijn handelingssnelheid ook aardig traag.
Hij zal op 10 zeer snel moeten handen en enorm veel moeten lopen. Ook daar acht ik hem niet sterk genoeg voor. Druk zetten bij Ajax komt ook vaak als eerst van de 10 af bij ons. Dat zie ik hem ook niet doen.

Mag ik sowieso vragen wat jou middenveld zou zijn?

Ik denk namelijk dat wanneer je dit middenveld beter gebruikt het prima in balans kan zijn maar aangezien dit niet gebeurd neig ik eerder naar Bazoer, Sinkgraven en Klaassen. Gewoon weer met de punt naar achteren.
Ik zou weer met twee aanvallende middenvelders gaan spelen, maar wel dieper dan voorheen, dus ook de CVM moet dieper spelen.. Dit zou ik in de moeilijke wedstrijden spelen.

Ik vind dat Ajax in NL in de makkelijkere wedstrijden zeker gewoon 3-4-3 moet gaan spelen..

------------------Ghazi------------------
Youness--------------------------Fischer
--------------Klaassen--------------------
----Sinkgraven-----------Gudelj------------
-----------------Bazoer------------------
----Dijks-------Riedewald--------Tete------
---------------Cilissen-------------------

Als het moeilijk loopt kan BAzoer naast Riedewald gaan spelen..
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 16:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou weer met twee aanvallende middenvelders gaan spelen, maar wel dieper dan voorheen, dus ook de CVM moet dieper spelen.. Dit zou ik in de moeilijke wedstrijden spelen.

Ik vind dat Ajax in NL in de makkelijkere wedstrijden zeker gewoon 3-4-3 moet gaan spelen..

------------------Ghazi------------------
Youness--------------------------Fischer
--------------Klaassen--------------------
----Sinkgraven-----------Gudelj------------
-----------------Bazoer------------------
----Dijks-------Riedewald--------Tete------
---------------Cilissen-------------------

Als het moeilijk loopt kan BAzoer naast Riedewald gaan spelen..
Hmmmm, dat er een ander type in de spits moet ben ik sowieso geheel met je eens. Zoals al vaker gezegd wat Siem de Jong onze beste spits was zegt al alles. Younes kon ook op rechtsbuiten dus zou die wel omwisselen met Fischer.

Of wij op dit moment met 3 verdedigers moeten gaan spelen betwijfel ik wel omdat er in de opbouw echt enorm veel mis gaat en je dan nog minder mensen achter de bal hebt. Anderzijds laat je wel al je 4 de beste middenvelders spelen dus er valt wat voor te zeggen.

Ik vind Riedewald alleen niet echt een laatste man en denk zeker wanneer je 3-4-3 gaat spelen je laatste man een echte bikkel moet zijn. Zou dan daar nog eerder Veltman overwegen dan Riedewald.
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Tegen de mindere tegenstanders zoals jij zegt kan ik dat systeem wel begrijpen. Maar dan zullen de verdedigers ook echt moeten verdedigen en geen allerlei andere rare capriolen gaan uithalen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Slecht nieuws voor Ajax: Milik uit de roulatie door spierscheuring

0.0070240