BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [Column] Open brief aan AFC Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Eide
 Eide - zaterdag 10 oktober 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Open brief aan AFC Ajax

Geachte directie en staf,

Al geruime tijd krijgt Ajax de tribunes niet vol. Supporters zijn kritisch en uiten dat geregeld. Ondanks dat de ploeg bovenaan staat in de nationale competitie blijft het Ajax publiek hoogst kritisch richting de spelers, maar met name ook richting de staf. Verschillende spelers binnen Ajax hebben hierover hun verbazing geuit en Frank de Boer zelf riep het publiek op om toch vooral achter de ploeg te blijven staan.

Dat laatste onderschrijf ik maar dat de kritische geluiden uit het publiek sommige mensen verbaast snap ik niets van.

[...]

Lees verder op Foebele.blogspot.nl!

Veel leesplezier. Reacties, commentaar en discussie zijn altijd welkom!
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 oktober 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Eide je overstijgt jezelf voor de zoveelste keer. Ik heb je column twee keer gelezen. Je verdient een dikke pluim. Alles, maar dan ook alles wat je schrijft is waar. Allemaal grieven die ik met je deel.

Geloof me of niet, maar ik heb een aantal keren overwogen om de directie van Ajax te schrijven, maar het is er niet van gekomen. Hoe dan ook, mooier of beter dan jij hier gedaan hebt, zou ik niet kunnen. Mijn oprecht complimenten.

Nogmaals, alles wat je zojuist hebt geschreven klopt als een zwerende vinger, daar is geen speld tussen te krijgen. Wij Ajacieden hunkeren naar aanvallend en dominant voetbal. Ik win liever met 5-4 dan met 1-0. Maar de bluf, het gogme de aanvalslust, het is allemaal verdwenen uit het tegenwoordige obligate Ajaxspel. Het stemt mij triest en het maakt mij woedend. Ik heb het op dit forum ook al diverse keren geschreven: Het huidige Ajax is bepaald niet mijn Ajax, het huidige Ajax is niet om trots op te zijn. Wat jij ook schrijft: ploegen als SC Cambuur, Excelsior, et cetera, met alle respect, denken inderdaad dat er tegen Ajax iets te halen valt, nota bene in onze eigen ArenA...
Eide
 Eide - zaterdag 10 oktober 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Dit was het stukje dat ik dus wilde schrijven Pietje.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 oktober 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Prima stuk Eide en zeker mee eens!

El Ghazi kreeg op zijn donder toen hij liep te bluffen tegen Az.
De Boer wil alleen maar lieve schoonzonen wij willen Godenzonen!
Het voetbal is structureel ondermaats.

Toch vind ik de selectie zo slecht nog niet en de laatste periode is er iets beter ingekocht alleen nu nog het spul aan de praat te krijgen..

Ben toch bang dat het Frank niet gaat lukken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 oktober 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 19:08 schreef Hummel10 het volgende:
Prima stuk Eide en zeker mee eens!

El Ghazi kreeg op zijn donder toen hij liep te bluffen tegen Az.
De Boer wil alleen maar lieve schoonzonen wij willen Godenzonen!
Het voetbal is structureel ondermaats.

Toch vind ik de selectie zo slecht nog niet en de laatste periode is er iets beter ingekocht alleen nu nog het spul aan de praat te krijgen..

Ben toch bang dat het Frank niet gaat lukken.
Guddelj hadden ze nooit moeten halen...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 oktober 2015 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 19:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Guddelj hadden ze nooit moeten halen...
Vind het te vroeg om al af te schrijven fysiek vind ik hem wel iets toevoegen.
Zelfde geldt voor Sinkgraven.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 oktober 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 20:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het te vroeg om al af te schrijven fysiek vind ik hem wel iets toevoegen.
Zelfde geldt voor Sinkgraven.
Fysiek is de bal inleveren bij je medespeler op het midden veld...niet terug of je man laten lopen
Brandje
 Brandje - zaterdag 10 oktober 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 17:29 schreef Eide het volgende:
Open brief aan AFC Ajax

Geachte directie en staf,

Al geruime tijd krijgt Ajax de tribunes niet vol. Supporters zijn kritisch en uiten dat geregeld. Ondanks dat de ploeg bovenaan staat in de nationale competitie blijft het Ajax publiek hoogst kritisch richting de spelers, maar met name ook richting de staf. Verschillende spelers binnen Ajax hebben hierover hun verbazing geuit en Frank de Boer zelf riep het publiek op om toch vooral achter de ploeg te blijven staan.

Dat laatste onderschrijf ik maar dat de kritische geluiden uit het publiek sommige mensen verbaast snap ik niets van.

[...]

Lees verder op Foebele.blogspot.nl!

Veel leesplezier. Reacties, commentaar en discussie zijn altijd welkom!
Prima column. Alles aan onze club is smaakloos tot soms ronduit asociaal zoals afgelopen zondag hoe men omging met de fans van 410.
Het idee van de revolutie is top echter zitten er nu allemaal vriendjes die elkaar de hand boven het hoofd houden. Ben je tegendraads dan wordt je geboycot. . Of je nu Jonk heet tegen de directie in. Of Hamdaoui, Kishna en Zivkovich die het niet met de trainer kunnen vinden. Je wordt keihard aan de kant gezet.
De directie heeft een schat aan voetbalervaring maar geen ervaring met makelaars, hebben geen groot netwerk waar ze spelers uit kunnen halen. Luisteren mijn inziens te weinig naar de scouting met als gevolg dat ze seizoen in seizoen uit niet verder komen dan een belletje plegen naar Barcelona en Arsenal of we heel aub iemand van hen kunnen lenen. Een type Beenhakker zou aangename versterking zijn voor de directie
De boer heeft een prima selectie. Zowel Sinkgraven als Gudelj zijn prima spelers. Maar de Boer krijgt het niet meer aan de praat omdat hij totaal de weg kwijt is.
Brandje
 Brandje - zaterdag 10 oktober 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 21:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Fysiek is de bal inleveren bij je medespeler op het midden veld...niet terug of je man laten lopen
Drie goals en twee assists in acht competitie wedstrijden en dat voor een CVM. Prima cijfers dus voor een eerste half bij een nieuwe club.
Moet van de Boer nog meer naar voren mogen spelen maar FDB laat hem veel te kort voor de verdediging lopen uit angst. Als Gudelj tegen PSV gewoon tegen Hendrix had gestaan dan win je die pot maar dat mocht niet. Daarom werd zowel tegen PSV als de tweede helft tegen Molde je middenveld overlopen door de laffe tactiek van de trainer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 oktober 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2015 - 21:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Drie goals en twee assists in acht competitie wedstrijden en dat voor een CVM. Prima cijfers dus voor een eerste half bij een nieuwe club.
Moet van de Boer nog meer naar voren mogen spelen maar FDB laat hem veel te kort voor de verdediging lopen uit angst. Als Gudelj tegen PSV gewoon tegen Hendrix had gestaan dan win je die pot maar dat mocht niet. Daarom werd zowel tegen PSV als de tweede helft tegen Molde je middenveld overlopen door de laffe tactiek van de trainer
Daarom.... Hein Vanhaezebrouck

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [Column] Open brief aan AFC Ajax

0.0087580