|
|
Loetje
|
|
|
Locatie: Polman Stadion Aanvang: 19.45 uur Scheidsrechter: Kevin Blom
De week van Ajax De interlandperiode zit er bijna op, Nederland lijkt het EK definitief mis te lopen en de Eredivisie gaat zich weer hervatten. Een korte samenvatting van de afgelopen week. Kenny Tete en Anwar el Ghazi mochten hun debuut maken voor Nederland en met name Tete heeft het heel behoorlijk gedaan. Ook Jaïro Riedewald speelde zijn 2e interland en deed dat wederom voortreffelijk. Ondanks dit positieve nieuws is de vermoedelijke uitschakelijk van Oranje toch zeker hetgeen wat zal overheersen na dinsdagavond.
Ook raakte Jasper Cillessen voorafgaand aan de wedstrijd in Astana geblesseerd. De Groesbeker moest afhaken met rugklachten en werd vervangen door Tim Krul. Helaas haalde ook de keeper van Newcastle United het einde van de wedstrijd en moest er met een op het oog ernstige blessure af. Oud Ajacied Kenneth Vermeer is daardoor opgeroepen voor het Nederlands Elftal. Bij Polen raakte onze spits Arkadiuz Milik eveneens geblesseerd. Hij zal zeker 2 weken uit de roulatie zijn en het uitduel met Heracles zal ook zeker aan hem voorbij gaan.
Ook speelde Ajax met de spelers die achtergebleven waren in Amsterdam nog een oefenwedstrijd tegen het Southampton van Ronald Koeman. Ajax verloor de wedstrijd met 1-2, Lasse Schone was vanaf 11 meter de doelpuntenmaker voor Ajax.
De wedstrijd Heracles - Ajax zal dit keer een andere wedstrijd zijn dan anders. Normaal een leuke pot met 2 aanvallende ploegen, nu is het een topper. De nummer 3 tegen de nummer 1 en de Heraclieden lijken dan ook in bloedvorm. Mede dankzij spectaculaire overwinningen op respectievelijk PSV en aartsrivaal Twente staat de ploeg van John Stegeman dus op een zeer nette en knappe 3e plaats in de Eredivisie. Ajax wist vorige week de eerste echte grote test niet om te zetten in een overwinning. In Amsterdam was PSV met 1-2 te sterk en de Amsterdammers hebben in dit duel dan ook heel wat te bewijzen.
De historie tussen Ajax en Heracles Almelo Ajax speelde in haar historie slechts 31 duels tegen Heracles Almelo. Daarvan won Ajax er 23 (74,2%) en gingen er 3 (9,7%) verloren. 5 (16,1%) Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 89 keer, een gemiddelde van 2,87 goals per wedstrijd. Heracles Almelo stelde daar 23 doelpunten tegenover, gemiddeld 0,74 per wedstrijd.
Thuis zou Ajax volgens het driepuntensysteem gemiddeld 2,5 punten gehaald hebben en uit 2,3. Er kan dus worden gesteld dat er sprake is van een 'thuisvoordeel'.
De grootste thuisoverwinning van Ajax dateert van 1985-1986, 1963-1964: 7-0. In 1964-1965 leed Ajax met 1-4 haar grootste thuisnederlaag tegen Heracles Almelo. Uit werd de grootste triomf gevierd in 1985-1986, toen Ajax won met 1-8. In 1963-1964, 1964-1965 ging Ajax onderuit met 1-0 in een uitwedstrijd bij Heracles Almelo, een record.
De tegenstander (Heracles Almelo) Vorig jaar rond deze tijd stond de ploeg uit Almelo stijf onderaan. Alle wedstrijden werden verloren met uiteindelijk het vertrek van Jan de Jonge als gevolg. John Stegeman nam het over en al snel liet Heracles tekenen van leven zien. Het voetbal werd langzaam beter en uiteindelijk zou directe handhaving in de Eredivisie al enkele speerondes voor het einde veilig gesteld worden.
Dit jaar is alles anders. Het stadion werd vernieuwd, de speelstijl veranderd en de resultaten zijn weergaloos te noemen. Heracles wint vele wedstrijden en vooral thuis. PSV, Twente en Heerenveen delfden het onderspit al in het vernieuwde Polman stadion dat na de renovatie nu plaats bied aan ongeveer 13.000 fanatieke Heracles supporters.
18 punten ui 8 wedstrijden is het resultaat van dit alles. Goed beleid, je kwaliteiten kennen en je beperkingen zoveel mogelijk te camoufleren, dat lijkt toch hetgeen te zijn wat Heracles momenteel zo goed maakt. Met spelers als Tannane, die ontbreekt tegen Ajax, Darri en Illias Bel Hassani zal Ajax zaterdag op hun hoede moeten zijn. De Heraclieden hebben in deze interlandperiode ook mogen genieten van 3 vrije dagen. Heracles zal de topper met vertrouwen tegemoet zien en zal fit voor de dag komen.
Ons aller Ajax Dan natuurlijk het belangrijkste, ons aller Ajax. 2 weken na het pijnlijke verlies in de ArenA tegen PSV wacht dus Heracles. Ajax dat met 19 punten uit 8 wedstrijden weliswaar nog koploper is maar de motor die toch enorm lijkt te haperen. Ook zitten we in Oktober. Oktober is doorgaans toch wel de maand van de traditionele herfstdip van Ajax. Kan Ajax daar nu voor eens en altijd mee afrekenen en de overwinningen aaneenrijgen? Mocht dat gebeuren wil dat zeggen dat Ajax zal winnen van Heracles, Fenerbahce 2x, Vitesse en Feyenoord. Het vertrouwen zal dan groter zijn dan wanneer dan ook in de afgelopen 2 jaar als dit zou lukken.
Ajax kampt dus ook met blessures. Van Cillesen is het nog onduidelijk of hij zal spelen. Milik speelt zeker niet en ook Davy Klaassen zal nog even afwachten zijn. De middenvelder is al een tijd niet fit en speelde de topper tegen PSV uit met een hersenschudding.
Goed, wie in de spits dan? Opnieuw Fischer of toch eens Anwar el Ghazi proberen? Sanogo lijkt nog niet fit genoeg dus zal de keuze uit een van die 2 gemaakt worden zo lijkt het. Het middenveld wat al weken hapert, gaat De Boer ingrijpen en terugvallen op een 6, of krijgen deze 3 heren nog gewoon de kans? Allemaal vragen waar we komende zaterdag duidelijkheid over krijgen als Ajax in Almelo aantreed tegen Heracles. Een uitwedstrijd die Ajax overigens zo'n anderhalf jaar geleden na een 1-1 gelijkspel de 33e en 4e titel op rij opleverde.
Het archief
Heracles Almelo en Ajax hebben in het verleden aardig wat leuke wedstrijden uitgevochten samen. Hier wat beelden uit eerdere confrontaties in Almelo.
Eind 2014 leverde het duel Ajax de 33e en 4e landstitel op rij op. Een 1-1 was voldoende voor het kampioenschap voor Ajax en voor Heracles was het voldoende om zich veilig te spelen. Kijk hier nog eens de fraaie beelden.
Enkele maanden geleden is deze wedstrijd voor het laatst gespeeld. Ajax won toen in Almelo door goals van de inmiddels vertrokken Kolbeinn Sigthorsson en een fraaie van de aan Willem II verhuurde Lucas Andersen met 0-2.
In 2011 zou het een avond worden met veel goals. Ajax, met onder andere Theo Janssen nog op het veld won met 2-3 in Almelo. Bekijk hier de samenvatting van die wedstrijd.
De Eredivisie
Mede dankzij Bully hebben we het plaatje een beetje aangepast. Natuurlijk wel met dezelfde opzet, namelijk het programma van speelronde 9 uit de Eredivisie
Zaterdag 17 oktober, 18.30 uur FC Groningen - Willem II 2-1 SC Cambuur - AZ 1-1
19.45 uur Heracles Almelo - AJAX 0-2
20.45 uur PSV - Excelsior 1-1 FC Utrecht - Roda JC 1-1
Zondag 18 oktober, 12.30 uur FC Twente - NEC 1-0
14.30 uur SC Heerenveen - Feyenoord 5-2 ADO Den Haag - De Graafschap 1-1
16.45 uur PEC Zwolle - Vitesse
Op naar herstel en het behouden van de koppostitie. Iedereen een fijne wedstrijd en tot Ajax!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zal zometeen nog even het topic voor Fenerbahce - Ajax aanmaken. Duurt nog een dag of 10 maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Heb nu toch even wat vrije tijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
4-1...en in de winterstop komt Hein Vanhaezebrouck |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 4-1 nog wel? Hahaha.
Ik vraag me echt af of Ajax hun beoogde trainer over de grens gaat zoeken. Mocht De Boer weg gaan hoop ik dat hij dat snel doet en niet a'la Fred Rutten vorig jaar. Dat werkt vaak slecht door op een groep |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Prachttopic! Handig ook dat de andere wedstrijden er nu tussen staan.
Stadion van Heracles is erg mooi geworden. De sfeer is daardoor ook een stuk verbeterd. Helaas voor Ajax ligt er nog wel steeds kunstgras en dat is voor Heracles een groot voordeel. Traditiegetrouw gaan we veel punten verspelen in Oktober. De (oranje-)internationals zullen terugkomen met een kater en dus verwacht ik een 2-2 gelijkspel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2015 - 20:41 schreef NatjosFC het volgende:Prachttopic! Handig ook dat de andere wedstrijden er nu tussen staan. Stadion van Heracles is erg mooi geworden. De sfeer is daardoor ook een stuk verbeterd. Helaas voor Ajax ligt er nog wel steeds kunstgras en dat is voor Heracles een groot voordeel. Traditiegetrouw gaan we veel punten verspelen in Oktober. De (oranje-)internationals zullen terugkomen met een kater en dus verwacht ik een 2-2 gelijkspel. Ach, vaak winnen we op kunstgras. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Aardige potjes op voorhand deze speelronde Niet alleen onze wedstrijd maar Feyenoord en PEC spelen ook leuke potjes. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Nederlaag voor Ajax verwacht ik net als tegen Fenerbahçe. Oktober is traditioneel ruk en de start ervan bevestigd het wederom |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2015 - 21:06 schreef Loetje het volgende:Aardige potjes op voorhand deze speelronde Niet alleen onze wedstrijd maar Feyenoord en PEC spelen ook leuke potjes. Verwacht niet dat Feyenoord wint in Heerenveen.
Wel veel zin in PEC - Vitesse, hoop dat ze kloothommels helemaal van de mat aftikken. Ron Jans stuurt Peter het Bosz in. :) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
prachtig loetje.
zeer netjes. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2015 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:[..] Verwacht niet dat Feyenoord wint in Heerenveen. Wel veel zin in PEC - Vitesse, hoop dat ze kloothommels helemaal van de mat aftikken. Ron Jans stuurt Peter het Bosz in. :) Ghehehehehe vind je het vreemd dat ik deze reactie zag aankomen van je? ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2015 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:[..] Verwacht niet dat Feyenoord wint in Heerenveen. Wel veel zin in PEC - Vitesse, hoop dat ze kloothommels helemaal van de mat aftikken. Ron Jans stuurt Peter het Bosz in. :) Omg...zo slecht!!! 😂😅 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: IK zie dat je vertrouwen hebt! Waarop baseer je het vertrouwen? Op ons geweldige spel? Ik ben daar gewoon benieuwd naar hoor? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
0-2 omdat Heracles ons qua spel wel ligt het is geen handbal vereniging. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Heracles-AJAX wordt 3-1 En Frank gaat met weer een voor niemand begrijpelijke andere opstelling spelen. Laten ze Cilessen maar een paar weken rust geven. 010 en 040 spelen gelijk tegen Heerenveen en Excelsior. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer moet de boel wel omgooien vanwege de blessure van Milik. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 16:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] IK zie dat je vertrouwen hebt! Waarop baseer je het vertrouwen? Op ons geweldige spel? Ik ben daar gewoon benieuwd naar hoor? Niet vanwege het geweldige spel. Ik praat mezelf moed in😉 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ja... Eigenlijk wel... ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ghehehehe... Wordt een aardig potje |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Grappig want Psv, Rapid thuis, Twente en Molde de tweede helft zetten allemaal snel (ler) druk en we werden overlopen. Sorry dat sprookje van de bus en je hebt twee teams nodig voor een wedstrijd gaat er bij niet meer in. Van mij mag ajax een paar flinke zeperds krijgen de komende maand. Niet voor de fans maar wel dat men dan hopelijk eindelijk in gaat zien dat het zo niet langer kan. Het liefst zou ik dan Jonk of Bosz zien want die laten hun teams spelen zoals Ajax hoort te spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ok, gelukkig maar! Dacht even dat jij iets had gezien dat ik nog moet ontdekken! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 19:42 schreef Brandje het volgende:[..] Grappig want Psv, Rapid thuis, Twente en Molde de tweede helft zetten allemaal snel (ler) druk en we werden overlopen. Sorry dat sprookje van de bus en je hebt twee teams nodig voor een wedstrijd gaat er bij niet meer in. Van mij mag ajax een paar flinke zeperds krijgen de komende maand. Niet voor de fans maar wel dat men dan hopelijk eindelijk in gaat zien dat het zo niet langer kan. Het liefst zou ik dan Jonk of Bosz zien want die laten hun teams spelen zoals Ajax hoort te spelen. Dat laatste hoeft van mij dank ook weer niet! ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Tsja. Ik ben nou eenmaal fan zoals zij hun teams laat spelen. Daarentegen hoef ik Jans bij Ajax te hebben zoals anderen weer wel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hoop het, Vitesse wel goede spelers opnieuw dit jaar. Ik denk dat als ze bijvoorbeeld bij hun team van vorig jaar nog een Bony hadden zitten die 25 keer scoord mee hadden kunnen doen om titel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 20:05 schreef NatjosFC het volgende:[..] Hoop het, Vitesse wel goede spelers opnieuw dit jaar. Ik denk dat als ze bijvoorbeeld bij hun team van vorig jaar nog een Bony hadden zitten die 25 keer scoord mee hadden kunnen doen om titel. Zou sowieso mooi zijn zo'n elftal langer bij elkaar te hebben. Bosz maakt er vaak wel al heel snel een elftal van. Ik vind dat knap. Met de rest van Vitesse heb ik overigens niks |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 20:18 schreef Loetje het volgende:[..] Zou sowieso mooi zijn zo'n elftal langer bij elkaar te hebben. Bosz maakt er vaak wel al heel snel een elftal van. Ik vind dat knap. Met de rest van Vitesse heb ik overigens niks Slijt het positiespel er snel in, dat zeker. Maar wel vervelende arrogante reacties altijd na de wedstrijd. Lijkt me geen leuke coach. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 21:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] Slijt het positiespel er snel in, dat zeker. Maar wel vervelende arrogante reacties altijd na de wedstrijd. Lijkt me geen leuke coach. Moet een coach leuk zijn dan? ;-) Nee even zonder gein, het is maar wat je wilt zien denk ik. Hij laat ze voetballen en goed ook. Ik zie graag mensen die hun werk goed doen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 21:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] Slijt het positiespel er snel in, dat zeker. Maar wel vervelende arrogante reacties altijd na de wedstrijd. Lijkt me geen leuke coach. Guardiola is gek maar goede coach. Van gaal spoort niet maar goede coach. Fergusson meerdere steken los maar prima coach. Mourinho totaal van het pad maat een goede coach. Dus als wij een trainer kunnen krijgen die ons weer als Ajax laat voetballen maar niet helemaal goed is dan mag dat van mijn. We hebben nu een zouteloze trainer en spelen dus ook zo. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Whoo volgens mij heb jij het helemaal gehad met Frankie !!!Hopelijk voor jou gaat hij in oktober Ajax niet de sterren van de hemel laten spelen en ook nog alles winnen want dan heb je geen verhaal meer. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 21:38 schreef Brandje het volgende:[..] Guardiola is gek maar goede coach. Van gaal spoort niet maar goede coach. Fergusson meerdere steken los maar prima coach. Mourinho totaal van het pad maat een goede coach. Dus als wij een trainer kunnen krijgen die ons weer als Ajax laat voetballen maar niet helemaal goed is dan mag dat van mijn. We hebben nu een zouteloze trainer en spelen dus ook zo. Ik zei ook niet dat het een slechte coach is. Prima coach zelfs, alleen altijd smoesjes en excuses en een onterechte Mourinho act opvoeren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En Bosz paat z'n ploegen inderdaad leuk voetbal spelen maar op het moment supreme gaan z'n pliegen steevast ten onder. En dan komt hij weer als een heel naar mannetje uit de hoek met rare maniertjes en dergelijke. Ik kan mij geen coach voor de geest halen die vaker naar de tribune wordt verwezen en daarmee benadeel je toch de eigen ploeg.
Let op hé, ik vind het absoluut geen slechte trainer maar ik hoef hem gewoon niet zo nodig bij Ajax te zien. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Waarom praten over een nieuwe trainer als de huidige trainer nog niet eens is vertrokken? |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
Denken jullie dat een andere trainer Ajax wel laat renderen? Komen toch kwaliteit/ervaring te kort. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 11:58 schreef Smeerburg het volgende:Denken jullie dat een andere trainer Ajax wel laat renderen? Komen toch kwaliteit/ervaring te kort. Ik blijf erbij, deze ploeg heeft meer dan voldoende kwaliteit. Dat spelers niet meer functioneren en dat structureel niet doen, ligt echt aan de trainer. Elke speler die komt is binnen no time zijn kwaliteiten kwijt. Valt wel op... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blom fluit in Almelo.
Hoe snel valt er een rode kaart?
A. Na 45 Seconden B. Na maximaal 10 minuten C. Na maximaal 25 minuten
😂😂😂 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 14:03 schreef Loetje het volgende:Blom fluit in Almelo. Hoe snel valt er een rode kaart? A. Na 45 Seconden B. Na maximaal 10 minuten C. Na maximaal 25 minuten 😂😂😂 Na 37 minuten hebben we rood en we winnen met 1-2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Antwoord behoort niet tot de mogelijkheden! ;-)
Nja vooruit, wie krijgt rood? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kan ik inkomen. En Stegeman naar de tribune. We winnen in de 95e minuut terwijl er maar 3 minuten extra worden aangegeven. Blom definitief naar de Jupiler League |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 19:49 schreef Loetje het volgende:[..] Kan ik inkomen. En Stegeman naar de tribune. We winnen in de 95e minuut terwijl er maar 3 minuten extra worden aangegeven. Blom definitief naar de Jupiler League Ik teken ervoor! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat dacht ik al ;-)
Had alleen verwacht dat je zou zeggen waar kan ik tekenen😂 Je wordt oud en voorspelbaar slome😉 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 19:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ok, gelukkig maar! Dacht even dat jij iets had gezien dat ik nog moet ontdekken! ;-) Ik hoop wel vaker tegen beter in vriend😉 |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 12:11 schreef Loetje het volgende:[..] Ik blijf erbij, deze ploeg heeft meer dan voldoende kwaliteit. Dat spelers niet meer functioneren en dat structureel niet doen, ligt echt aan de trainer. Elke speler die komt is binnen no time zijn kwaliteiten kwijt. Valt wel op... Dat de spelers niet functioneren ligt aan de uitvoering van de tactiek/formatie. Aan de tactiek/formatie is niet veel mis, als je niet naar niveau van de spelers zou kijken. Spelers kunnen deze tactiek/formatie gewoon niet goed uitvoeren, daar zijn ze niet goed genoeg voor.
Het enige wat de trainer te verwijten valt is dat tactiek/formatie wordt veranderd als er word aangetoond dat deze spelers dat niet kunnen.
Spelers valt te verwijten dat ze de hanteerde tactiek niet goed uit kunnen voeren. Ze spelen alsof ze 12 zijn of ze spelen dat ze 50 zijn en in een bier elftal spelen. Waarom moet je door oudere spelers gemotiveerd worden om na team training daarna nog een individuele training te doen. Ze gaan liever zo snel mogelijk naar huis om fifa te spelen met hun eigen karakter. Dat is gewoon waardeloos.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 09:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat de spelers niet functioneren ligt aan de uitvoering van de tactiek/formatie. Aan de tactiek/formatie is niet veel mis, als je niet naar niveau van de spelers zou kijken. Spelers kunnen deze tactiek/formatie gewoon niet goed uitvoeren, daar zijn ze niet goed genoeg voor. Het enige wat de trainer te verwijten valt is dat tactiek/formatie wordt veranderd als er word aangetoond dat deze spelers dat niet kunnen. Spelers valt te verwijten dat ze de hanteerde tactiek niet goed uit kunnen voeren. Ze spelen alsof ze 12 zijn of ze spelen dat ze 50 zijn en in een bier elftal spelen. Waarom moet je door oudere spelers gemotiveerd worden om na team training daarna nog een individuele training te doen. Ze gaan liever zo snel mogelijk naar huis om fifa te spelen met hun eigen karakter. Dat is gewoon waardeloos. Ik ben het met dit niet eens. Maar aangezien dat we de discussie gisteren goed was laat ik het hier bij voor vandaag 😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Een MEESTERLIJK (!) topic Loetje. Leuk om te lezen en leuk om die filmpjes te bekijken.
Ik vrees dat Ajax hier niet gaat winnen en dat zelfs een gelijkspel een utopie is. Het niveau van Ajax is nou niet bepaald om naar huis te schrijven terwijl Heracles in een goede flow zit. Daarnaast speelt Heracles thuis en is de ondergrond kunstgras en Jesper Cillissen niet onder de lat... Ik houd het helaas op een uiterst trieste afgang van 3-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 oktober 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 - 16:04 schreef Pietje het volgende:Een MEESTERLIJK (!) topic Loetje. Leuk om te lezen en leuk om die filmpjes te bekijken. Ik vrees dat Ajax hier niet gaat winnen en dat zelfs een gelijkspel een utopie is. Het niveau van Ajax is nou niet bepaald om naar huis te schrijven terwijl Heracles in een goede flow zit. Daarnaast speelt Heracles thuis en is de ondergrond kunstgras. Ik houd het helaas op een uiterst trieste afgang van 3-1. ja loetje heeft het ermaar druk mee,gelukkig voor ons:-) kampioenswedstijd was wel weer leuk ,al was de wedstijd kut, maar dat mag de pret niet drukken,en die zeikerd van de boer weer. ouwe spelers o.a blind denswil en bojan toen nog. heracles is tenminste een voetballende ploeg ,dus ze zouden nu eens een keer snel en met juiste keuzes eruit moeten spelen en ruimte benutten,maar dat zal welweer teveel gevraagd zijn. nouja,nieuwe ronde nieuwe kansen, we blijven positief, kunstgras is perfect voor ons hahahaha |
|
|
|