|
|
Eide
|
|
|
FdB lijkt voor El Ghazi in de spits te gaan kiezen tegen Heracles. Zou hij dan met Fischer en Youness op de flanken durven spelen met Klaassen daar achter? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 - 19:54 schreef Eide het volgende:FdB lijkt voor El Ghazi in de spits te gaan kiezen tegen Heracles. Zou hij dan met Fischer en Youness op de flanken durven spelen met Klaassen daar achter? Ik hoop het echt.. En dan moet ie het ook eens een tijdlang laten staan.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
3-0 verlies zolang Milik niet speelt!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 - 19:54 schreef Eide het volgende:FdB lijkt voor El Ghazi in de spits te gaan kiezen tegen Heracles. Zou hij dan met Fischer en Youness op de flanken durven spelen met Klaassen daar achter? Maar hoezo dat ineens... Dan vindt hij dus dat Fischer gefaald heeft in de spits en eigenlijk de Boer zelf dus ook door hem in de spits te plaatsen in de belangrijkste thuiswedstrijd van het seizoen.
Fischer of Younes zijn ook beiden spelers voor vanaf links, dan lekker Fischer op 10 en Cerny vanaf rechts, maar dat zal wel te aanvallend zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zowel Fischer als Youness kan je ook van rechts laten spelen. Zeker Youness heeft een prima linker- en rechterpoot. El Ghazi en Fischer kunnen beide als spits maar El Ghazi is wat langer en koppend wat beter. Ik vind El Ghazi meer een type voor in de spits dan Fischer dat is. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik vind het gewoon weer een kunstgreep uit noodzaak. Zolang een speler niet speelt op de positie waar hij voor aangenomen is, dan is dit in eerste instantie gewoon simpelweg armoede! Of zoiets nu wel of goed uitpakt, dat doet er dan niet eens toe. Gewoon om je kapot te schamen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 - 22:28 schreef Eide het volgende:Zowel Fischer als Youness kan je ook van rechts laten spelen. Zeker Youness heeft een prima linker- en rechterpoot. El Ghazi en Fischer kunnen beide als spits maar El Ghazi is wat langer en koppend wat beter. Ik vind El Ghazi meer een type voor in de spits dan Fischer dat is. Volgens mij was er laatst juist kritiek dat Milik stijf links is en Youness stijf rechts? (correctie hij schijnt tweebenig te zijn vanaf nu eens goed op zijn linker letten)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 07:48 schreef Peterhs het volgende:Ik vind het gewoon weer een kunstgreep uit noodzaak. Zolang een speler niet speelt op de positie waar hij voor aangenomen is, dan is dit in eerste instantie gewoon simpelweg armoede! Of zoiets nu wel of goed uitpakt, dat doet er dan niet eens toe. Gewoon om je kapot te schamen. Inderdaad ook triest dat er in jong Ajax geen tweede spits loopt en op de bank ook niet! Wtf doet die Sanogo hier dan?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 - 22:28 schreef Eide het volgende:Zowel Fischer als Youness kan je ook van rechts laten spelen. Zeker Youness heeft een prima linker- en rechterpoot. El Ghazi en Fischer kunnen beide als spits maar El Ghazi is wat langer en koppend wat beter. Ik vind El Ghazi meer een type voor in de spits dan Fischer dat is. Younes is een speler die altijd vanaf links komt, zet je hem nu op rechts ga je weer spelers op de verkeerde positie zetten. Fischer komt vaak naar binnen om te schieten, daar zal vanaf rechts ook geen dreiging vanuit gaan. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 09:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad ook triest dat er in jong Ajax geen tweede spits loopt en op de bank ook niet! Wtf doet die Sanogo hier dan?? En wtf ga je een aangekocht talent verhuren... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 07:48 schreef Peterhs het volgende:Ik vind het gewoon weer een kunstgreep uit noodzaak. Zolang een speler niet speelt op de positie waar hij voor aangenomen is, dan is dit in eerste instantie gewoon simpelweg armoede! Of zoiets nu wel of goed uitpakt, dat doet er dan niet eens toe. Gewoon om je kapot te schamen. Vertel het Barcelona ook even die niemand hebben die als stand-in voor Messi kan spelen.
Sanogo heeft het gewoon niet. Dat is een mispeer van formaat geweest. Dat is de armoede Schuiven met spelers vind ik nadrukkelijk geen armoede. Dat moet gewoon kunnen. Ik denk nog vrolijk terug aan Van Gaal die Kluivert ook wel eens als 10 liet spelen en Ronald de Boer als spits.
Daarnaast, als je beste speler voor een bepaalde positie uitvalt zet zet je daar je beste vervanger op. En dat is Sanogo niet, kennelijk is de beste vervanger Klaassen of El Ghazi. Ik zie het probleem niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En ja, Sanogo snel laten opzouten. Ik was afgelopen zomer al van mening dat Ajax een ervaren spits moest halen als back-up en heb die mening nog steeds. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 09:45 schreef Eide het volgende:[..] Vertel het Barcelona ook even die niemand hebben die als stand-in voor Messi kan spelen. Sanogo heeft het gewoon niet. Dat is een mispeer van formaat geweest. Dat is de armoede Schuiven met spelers vind ik nadrukkelijk geen armoede. Dat moet gewoon kunnen. Ik denk nog vrolijk terug aan Van Gaal die Kluivert ook wel eens als 10 liet spelen en Ronald de Boer als spits. Daarnaast, als je beste speler voor een bepaalde positie uitvalt zet zet je daar je beste vervanger op. En dat is Sanogo niet, kennelijk is de beste vervanger Klaassen of El Ghazi. Ik zie het probleem niet. Omdat jij te vaak door een roze bril kijkt, daarom zie je het niet. (niet verkeerd opvatten) Je hebt een spits. Je hebt nog een spits die je maar besluit te verhuren (of dat het beste was betwijfel ik) Dan haal je uit armoede een Sanogo binnen waarvan bijna iedereen hun twijfels hebben. Als hij er niet klaar voor is, wat doet ie hier dan....
Van Gaal aanhalen vind ik ook een slecht voorbeeld. Die wisselde deze spelers doelbewust om met een sterke tactiek erachter. De speler die er normaal stond was namelijk gewoon beschikbaar. Nu worden andere spelers op andere posities neergezet omdat er geen andere optie meer is. Dat heet armoede. Daar kun je lang of kort over discussiëren, maar dat ga je niet winnen. Buiten dat... Omdat iemand het ooit een keer met succes gedaan heeft, wil dat meteen zeggen dat het goed is? Nee, dus. Het kan goed uitpakken en misschien is hij wel een verborgen killer in de spits, maar dan nog zijn we daar achter gekomen omdat er geen andere opties meer beschikbaar waren. Zoals net al aangegeven was. Geen spits in jeugd? Niets in Jong Ajax? Waarom huur je dan eend roeftoeter van een Sanogo en verhuur je Zivkovic... Gewoon slecht beleid. Iedere simpele ziel kan zien dat het niet klopt. Laten we heel de wedstrijd vd Hoorn anders in de spits zetten. Die schijnt ook goed te zijn. Hebben we toch nog een spits... zucht
O ja, trouwens. Zie je zelf ook niet in dat een vergelijking met Messi belachelijk is? Wie kan überhaupt zo'n speler vervangen als er niemand vergelijkbaar is met hem... Beetje raar uit jou mond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Peterhs,
Helemaal me eens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 09:54 schreef Peterhs het volgende:[..] Omdat jij te vaak door een roze bril kijkt, daarom zie je het niet. (niet verkeerd opvatten) Dat mag je vinden. Gezien de prestaties van Zivkovic was en is die ook geen oplossing in deze. Bij Ajax had hij nog minder gespeeld als bij Willem II. Als je in de toekomst van Zivkovic wil profiteren moet je die keuze nu maken.
Daarnaast denk ik dat er hier mensen zijn die met een te roze bril over Zivkovic praten. Hij heeft vorig jaar bij Jong Ajax ook nauwelijks iets laten zien. Ja, een korte periode met veel goals, maar zonder dat hij echt voetballend een meerwaarde was voor het elftal.
P.s.: lees even terug, ik vergelijk niet met Messi, ik vergelijk met Barca.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Zet Klaassen in de spits, op 10 dat bevalt mij niet. Speelt echt heel slecht op die positie. Sinkgraven op 10 is veel beter, stuurt mensen weg met mooie paases.
El ghazi en Fisher moeten in iedere wedstrijd een goed niveau laten zien, daarbij hoef je niet perse te scoren. Een doelpunt voorbereiden is soms mooier dan het doelpunt.
Fisher en el ghazi zijn het beste als ze van de zijkanten komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 10:18 schreef Eide het volgende:[..] Dat mag je vinden. Gezien de prestaties van Zivkovic was en is die ook geen oplossing in deze. Bij Ajax had hij nog minder gespeeld als bij Willem II. Als je in de toekomst van Zivkovic wil profiteren moet je die keuze nu maken. Daarnaast denk ik dat er hier mensen zijn die met een te roze bril over Zivkovic praten. Hij heeft vorig jaar bij Jong Ajax ook nauwelijks iets laten zien. Ja, een korte periode met veel goals, maar zonder dat hij echt voetballend een meerwaarde was voor het elftal. P.s.: lees even terug, ik vergelijk niet met Messi, ik vergelijk met Barca. Ik zeg ook nergens dat Zivkovic de oplossing was geweest. Enkel wanneer je hem gewoon bij jong Ajax had gelaten had hij wel de minuten kunnen maken gewoon op eerste divisie niveau. Wanneer het nodig is kun je hem inzetten, jong of niet. Ooit moet ie het toch doen. Het is nog altijd een betere optie als een buitenspeler of middenvelder te gebruiken als spits. Betreft Messi/Barca: ik weet waar je op doelt, maar of je nu de ene of andere bedoeld, het komt op zelfde neer. Het gaat over beiden en wat ik zeg is simpelweg waar. Hoe kun je een van de beste spelers van de wereld(of misschien beste) vervangen? Als zo eentje uitvalt dan is er sowieso nooit een vervanger voor. Dit is niet te vergelijken bij ons. Zulke onvervangbare spelers hebben wij niet. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 09:46 schreef Eide het volgende:En ja, Sanogo snel laten opzouten. Ik was afgelopen zomer al van mening dat Ajax een ervaren spits moest halen als back-up en heb die mening nog steeds. Word een beetje simpel dan dat ervaren spits als back-up. Laat ze eerst maar eens een normale spits halen die er 25 in legt en die fatsoenlijk kan voetballen. We hebben de laatste jaren genoeg spelers gehaald voor de bank en jij wil er vrolijk mee doorgaan. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 10:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Zet Klaassen in de spits, op 10 dat bevalt mij niet. Speelt echt heel slecht op die positie. Sinkgraven op 10 is veel beter, stuurt mensen weg met mooie paases. El ghazi en Fisher moeten in iedere wedstrijd een goed niveau laten zien, daarbij hoef je niet perse te scoren. Een doelpunt voorbereiden is soms mooier dan het doelpunt. Fisher en el ghazi zijn het beste als ze van de zijkanten komen Tja, dat is de discussie waar ik geen zin meer in heb. Naar binnen komen moet van de Boer, dus komen ze naar binnen. Denk dat ze teveel naar Robben hebben gekeken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 09:46 schreef Eide het volgende:En ja, Sanogo snel laten opzouten. Ik was afgelopen zomer al van mening dat Ajax een ervaren spits moest halen als back-up en heb die mening nog steeds. Ook dat roepen de supporters al geruime tijd.. Als wij zulke dingen al kunnen zien dan vraag je je toch af waarom ze met een Sanogo op de proppen komen? Dan wordt er weer gezegd niemand wil naar Ajax, te duur ect ect. Dan denk ik een Pec Zwolle haalde ook Necid en een Cambuur haalt ook Ogbeche bv. Dat hele aankoopbeleid(huur) blijft gewoon ruk. Ook Heitinga is een waardeloze aankoop als hij toch niet speelt terwijl overduidelijk is dat de selectie in onbalans is.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ff snel:
Mooi topic Loetje! Top(ic) gedaan!!
We gaan gewoon winnen: 0-3!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 11:41 schreef Peterhs het volgende:[..] Tja, dat is de discussie waar ik geen zin meer in heb. Naar binnen komen moet van de Boer, dus komen ze naar binnen. Denk dat ze teveel naar Robben hebben gekeken. Ze komen naar binnen omdat ze niet anders kunnen. Siggy moest vanaf de zijkanten worden bediend maar de buitenspelers kunnen dat niet |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 12:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ze komen naar binnen omdat ze niet anders kunnen. Siggy moest vanaf de zijkanten worden bediend maar de buitenspelers kunnen dat niet Grootste onzin die ik lange tijd gehoord heb! Als buitenspeler hoor je dat al geleerd te hebben en toe te kunnen passen. Versnellen, passeren, voorgeven, goal. Simpeler kan niet. De Boer wil het blijkbaar zo hebben. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dit is dan net wat Ajax de laatste tijd wel heel actief doet, voorzetten van de zijkant via met name El Ghazi en Dijks. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 12:22 schreef Peterhs het volgende:[..] Grootste onzin die ik lange tijd gehoord heb! Als buitenspeler hoor je dat al geleerd te hebben en toe te kunnen passen. Versnellen, passeren, voorgeven, goal. Simpeler kan niet. De Boer wil het blijkbaar zo hebben. Fisher en el ghazi deden dat al voordat ze in Ajax 1 gingen voetballen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 12:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ze komen naar binnen omdat ze niet anders kunnen. Siggy moest vanaf de zijkanten worden bediend maar de buitenspelers kunnen dat niet El Ghazi is rechts dus vertel mij aub waarom hij niet buitenom kan passeren. Doet hij trouwens ook regelmatig. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 12:45 schreef Eide het volgende:[..] Dit is dan net wat Ajax de laatste tijd wel heel actief doet, voorzetten van de zijkant via met name El Ghazi en Dijks. El ghazi komt eerder naar binnen dan een voorzet. En dijks is geen buitenspeler, als ik mij niet vergis |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 12:47 schreef Brandje het volgende:[..] El Ghazi is rechts dus vertel mij aub waarom hij niet buitenom kan passeren. Doet hij trouwens ook regelmatig. Ja hij zal wel geen goeie voorzet hebben gehad |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 12:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] El ghazi komt eerder naar binnen dan een voorzet. En dijks is geen buitenspeler, als ik mij niet vergis Wat maakt dat nu uit? Jij vraagt om voorzetten, nu die worden ruimschoots gegeven. Ja, ook door El Ghazi die dit seizoen ook regelmatig buitenom gaat voor de voorzet. En je zegt dat de buitenspelers het niet kunnen, dat ontkracht El Ghazi dus nadrukkelijk.
En inderdaad, El Ghazi komt ook graag naar binnen. Dat doet niets af aan het bovenstaande. Niet met dingen komen die vorig seizoen waarheid waren, want dit seizoen ligt het op dat vlak net even anders. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik vind het gewoon zo raar dat Milik wordt afgerekend op het spel van de buitenspelers. Er komt werkelijk geen enkele bal echt goed voor de pot. Ze hebben Milik in de zomer aangetrokken en hebben hem afgelopen seizoen tijdens de verhuurperiode uitstekend kunnen bekijken. Nu ineens wordt hij geslachtofferd omdat mijnheer De Boer het niet meer weet. En we droppen continu een andere speler in de spits. Hebben dat Schöne, Klaassen en Fischer al gehad. Nu gaan we het maar met El Ghazi proberen???
Dat Zivkovic is verhuurd boeit me geen ene drol. Brengt het uiteindelijk bij Willem II ook niet en zal waarschijnlijk nooit zijn talent waarmaken. Sanogo, tja .................. wat valt daar nu over te zeggen???? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 13:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik vind het gewoon zo raar dat Milik wordt afgerekend op het spel van de buitenspelers. Er komt werkelijk geen enkele bal echt goed voor de pot. Ze hebben Milik in de zomer aangetrokken en hebben hem afgelopen seizoen tijdens de verhuurperiode uitstekend kunnen bekijken. Nu ineens wordt hij geslachtofferd omdat mijnheer De Boer het niet meer weet. En we droppen continu een andere speler in de spits. Hebben dat Schöne, Klaassen en Fischer al gehad. Nu gaan we het maar met El Ghazi proberen??? Dat Zivkovic is verhuurd boeit me geen ene drol. Brengt het uiteindelijk bij Willem II ook niet en zal waarschijnlijk nooit zijn talent waarmaken. Sanogo, tja .................. wat valt daar nu over te zeggen???? Op die wedstrijd tegen FC Groningen na heb je gewoon gelijk. Milik is een pure 9 die bediend moet worden en geen type die fungeert als aanspeelpunt. Dan kun je 85 voorzetten geven, er zijn er zelden een paar goed. Die gast wordt finaal overgeslagen en loopt er daardoor voor jan met de korte achternaam bij. Wanneer hij namelijk in stelling wordt gebracht is hij de meest dodelijke spits die er in Nederland rondloopt. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 11:58 schreef Smeerburg het volgende:Denken jullie dat een andere trainer Ajax wel laat renderen? Komen toch kwaliteit/ervaring te kort. +1 maar ook de Boer zie ik nu fouten maken. en in een slechte periode het hoofd koel houden hoort er ook bij. en dat zie ik nu niet. plus dat in slechte tijden ook het saaie spel onder een vergrootglas komt. en dat is toch echt de verdienste van de Boer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 13:44 schreef Loetje het volgende:[..] Op die wedstrijd tegen FC Groningen na heb je gewoon gelijk. Milik is een pure 9 die bediend moet worden en geen type die fungeert als aanspeelpunt. Dan kun je 85 voorzetten geven, er zijn er zelden een paar goed. Die gast wordt finaal overgeslagen en loopt er daardoor voor jan met de korte achternaam bij. Wanneer hij namelijk in stelling wordt gebracht is hij de meest dodelijke spits die er in Nederland rondloopt. Inderdaad, bij Polen lukt het wel en dan speelt hij daar gewoon met 1 van de dodelijkste spitsen op dit moment! Namelijk Lewandowski! Nu weet ik dat Polen in een 4-4-2 opstelling speelt, maar Milik kan ook makkelijk in 4-3-3 spelen. Wat ik niet begrijp en echt totaal niet snap eigenlijk is dat hij nu het slachtoffer wordt van het slechte spel van Ajax! En dat maakt me boos!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad, bij Polen lukt het wel en dan speelt hij daar gewoon met 1 van de dodelijkste spitsen op dit moment! Namelijk Lewandowski! Nu weet ik dat Polen in een 4-4-2 opstelling speelt, maar Milik kan ook makkelijk in 4-3-3 spelen. Wat ik niet begrijp en echt totaal niet snap eigenlijk is dat hij nu het slachtoffer wordt van het slechte spel van Ajax! En dat maakt me boos!! Zet hem maar eens met types Boerrigter en een Narsingh naast hem in de spits. Een pure 10, dus geen Klaassen erachter. Ik garandeer je 25+ goals! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Pantelić is vrij vandaag, hij loopt in de stad!
Kan een fijne spits zijn toch? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 07:48 schreef Peterhs het volgende:Ik vind het gewoon weer een kunstgreep uit noodzaak. Zolang een speler niet speelt op de positie waar hij voor aangenomen is, dan is dit in eerste instantie gewoon simpelweg armoede! Of zoiets nu wel of goed uitpakt, dat doet er dan niet eens toe. Gewoon om je kapot te schamen. Ik ben het volledig met je eens, Peter. Het is zwaar triest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opstelling vanavond
Pietje op goal. Die slome is te oud om te rennen maar keepen kan die.
Achterin; Eide, heeft loopvermogen dus kan flink op en neer. Warrior en Nenam centraal. Laat maar trappen tegen alles wat voorbij komt. Peterhs linksback. Ook wel een bikkel.
Middenveld; Joduh met de punt naar achter. Schoppen tegen alles wat voorbij komt. De 2 voorste APIK en ik. Wij trappen ook wel mee en zullen de lijnen vooruit neerzetten.
Voorin, NatjosFC en Hasjkoph op de vleugels. Jong dus ik acht ze snel. In de spits kies ik voor Remco. Neem aan dat zijn avatar hem de nodige inspiratie heeft gegeven.
Wissels. ZerauS reservekeeper.
Allibabba (keert terug maar is nog niet wedstrijdfit) Hummel, Brandje en Bully voor de zekerheid
En meer is niet nodig. Even laten zien dat we kunnen bikkelen.
Oja PA is waterdrager en Bobby ballenjongen
Coach hebben we niet nodig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:35 schreef Loetje het volgende:Opstelling vanavond Pietje op goal. Die slome is te oud om te rennen maar keepen kan die. Achterin; Eide, heeft loopvermogen dus kan flink op en neer. Warrior en Nenam centraal. Laat maar trappen tegen alles wat voorbij komt. Peterhs linksback. Ook wel een bikkel. Middenveld; Joduh met de punt naar achter. Schoppen tegen alles wat voorbij komt. De 2 voorste Brandje en ik. Wij trappen ook wel mee en zullen de lijnen vooruit neerzetten. Voorin, NatjosFC en Hasjkoph op de vleugels. Jong dus ik acht ze snel. In de spits kies ik voor Remco. Neem aan dat zijn avatar hem de nodige inspiratie heeft gegeven. Wissels. ZerauS reservekeeper. Allibabba (keert terug maar is nog niet wedstrijdfit) Hummel en Bully voor de zekerheid En meer is niet nodig. Even laten zien dat we kunnen bikkelen. Oja PA is waterdrager en Bobby ballenjongen Coach hebben we niet nodig Tyfushond!!
Met zo'n opstelling ken je beter thuis blijven! Tip: ♢schriftelijk afdoen deze wedstrijd!♢ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Tyfushond!! Met zo'n opstelling ken je beter thuis blijven! Tip: ♢schriftelijk afdoen deze wedstrijd!♢ Whahaha was je vergeten. Had je al op het middenveld gezet voor jij deze post neerzette.
Brandje is geblesseerd geraakt. Je staat op het middenveld. Zonder instructies lul! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoppa, het is al 0-1! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Tyfushond!! Met zo'n opstelling ken je beter thuis blijven! Tip: ♢schriftelijk afdoen deze wedstrijd!♢ - dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:40 schreef Loetje het volgende:[..] Whahaha was je vergeten. Had je al op het middenveld gezet voor jij deze post neerzette. Brandje is geblesseerd geraakt. Je staat op het middenveld. Zonder instructies lul! Opkutten!!
Ik wil alleen nog als coach fungeren nu!!
Mij vergeten.....godverdegodver! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Opkutten!! Ik wil alleen nog als coach fungeren nu!! Mij vergeten.....godverdegodver! Assistent ballenjongen. Je bent een lastige in de groep! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:35 schreef Loetje het volgende:Opstelling vanavond Pietje op goal. Die slome is te oud om te rennen maar keepen kan die. Achterin; Eide, heeft loopvermogen dus kan flink op en neer. Warrior en Nenam centraal. Laat maar trappen tegen alles wat voorbij komt. Peterhs linksback. Ook wel een bikkel. Middenveld; Joduh met de punt naar achter. Schoppen tegen alles wat voorbij komt. De 2 voorste APIK en ik. Wij trappen ook wel mee en zullen de lijnen vooruit neerzetten. Voorin, NatjosFC en Hasjkoph op de vleugels. Jong dus ik acht ze snel. In de spits kies ik voor Remco. Neem aan dat zijn avatar hem de nodige inspiratie heeft gegeven. Wissels. ZerauS reservekeeper. Allibabba (keert terug maar is nog niet wedstrijdfit) Hummel, Brandje en Bully voor de zekerheid En meer is niet nodig. Even laten zien dat we kunnen bikkelen. Oja PA is waterdrager en Bobby ballenjongen Coach hebben we niet nodig Whahahahaha. Ik ransel alle ballen uit de kruising, let maar op ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dat zal wel... Zonder mij gaat de bus geeneens rijden 😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gauw aanpassen! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik WORD een lastige als je zo doorgaat!
Ik ben de coach en jij staat iig geen basis vanavond! |
|