|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:35 schreef Loetje het volgende:Opstelling vanavond Pietje op goal. Die slome is te oud om te rennen maar keepen kan die. Achterin; Eide, heeft loopvermogen dus kan flink op en neer. Warrior en Nenam centraal. Laat maar trappen tegen alles wat voorbij komt. Peterhs linksback. Ook wel een bikkel. Middenveld; Joduh met de punt naar achter. Schoppen tegen alles wat voorbij komt. De 2 voorste APIK en ik. Wij trappen ook wel mee en zullen de lijnen vooruit neerzetten. Voorin, NatjosFC en Hasjkoph op de vleugels. Jong dus ik acht ze snel. In de spits kies ik voor Remco. Neem aan dat zijn avatar hem de nodige inspiratie heeft gegeven. Wissels. ZerauS reservekeeper. Allibabba (keert terug maar is nog niet wedstrijdfit) Hummel, Brandje en Bully voor de zekerheid En meer is niet nodig. Even laten zien dat we kunnen bikkelen. Oja PA is waterdrager en Bobby ballenjongen Coach hebben we niet nodig hahahaha had toch minimaal een basisplaats verwacht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En het blijft 0-1. Pietje stopt de Pingel die APIK veroorzaakte. Zuipen in de 16. Krijgt ook nog geel! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik reageerde op de verkeerde... tja... de leeftijd ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wil je eerst even checken of de ramen van de bus schoon zijn Loet? Daarna mag je de tassen gaan inladen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Ik WORD een lastige als je zo doorgaat! Ik ben de coach en jij staat iig geen basis vanavond! Coach niet gewend! Ga maar weer aan het bier. Kom je in je ritme. Ik sta altijd basis |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:44 schreef Loetje het volgende:En het blijft 0-1. Pietje stopt de Pingel die APIK veroorzaakte. Zuipen in de 16. Krijgt ook nog geel! Tuurlijk, ik ben Cillissen niet ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:44 schreef Loetje het volgende:En het blijft 0-1. Pietje stopt de Pingel die APIK veroorzaakte. Zuipen in de 16. Krijgt ook nog geel! Ik speel niet anus!!!
Ik zet ajaxboy2 zo in de spits hoor! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wil je eerst even checken of de ramen van de bus schoon zijn Loet? Daarna mag je de tassen gaan inladen... Heb jij al voor gezorgd. Ben trots op je. Je mag vice aanvoerder zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kop houden lamstraal! Hoef geen speler uit het G team daar. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Haha, ik heb alleen altijd voorin gespeeld ;) linksbuiten, linkerspits of aanvallende middenvelder :)
Ik ben trouwens rechts maar speelde het liefst op links. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vond Nenam achterin iets beter. Verdedigt op zijn Stam's |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:48 schreef Eide het volgende:Haha, ik heb alleen altijd voorin gespeeld ;) linksbuiten, linkerspits of aanvallende middenvelder :) Ik ben trouwens rechts maar speelde het liefst op links. Jij loopt de marathon dus je mag je sufrennen op de backpositie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En 0-2. Warrior schopt Weghorst werkelijk schandalig onderuit en de scheidsrechter geeft gewoon terrecht voordeel. Op de tegenaanval scoort APIK. Die ontsnapt aan zijn 2e gele kaart. Zuipen tijdens het juichen
We spelen 26 minuten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:51 schreef Loetje het volgende:En 0-2. Warrior schopt Weghorst werkelijk schandalig onderuit en de scheidsrechter geeft gewoon terrecht voordeel. Op de tegenaanval scoort APIK. Die ontsnapt aan zijn 2e gele kaart. Zuipen tijdens het juichen We spelen 26 minuten Kat in het bakkie... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je straalt zekerheid uit in je goal ouwe. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tuurlijk!! Had je wat anders verwacht dan??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd wel. Vorige wedstrijd liet je er 3 Door je benen heen gaan. Ondanks dat wonnen we wel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:55 schreef Loetje het volgende:[..] Eerlijk gezegd wel. Vorige wedstrijd liet je er 3 Door je benen heen gaan. Ondanks dat wonnen we wel Tja... Dat deed ik met opzet om de tegenstander in slaap te sussen. Ik wist dat we hoe dan ook toch zouden winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 14:56 schreef Pietje het volgende:[..] Tja... Dat deed ik met opzet om de tegenstander in slaap te sussen. Ik wist dat we hoe dan ook toch zouden winnen. We kwamen met 3-0 achter door je! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar we hebben toch GVD gewonnen?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het is maar goed dat je vandaag je aandeel hebt slome. Net een assist op mij! 0-3. Moet wel even me stempel drukken nu |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 10:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Zet Klaassen in de spits, op 10 dat bevalt mij niet. Speelt echt heel slecht op die positie. Sinkgraven op 10 is veel beter, stuurt mensen weg met mooie paases. El ghazi en Fisher moeten in iedere wedstrijd een goed niveau laten zien, daarbij hoef je niet perse te scoren. Een doelpunt voorbereiden is soms mooier dan het doelpunt. Fisher en el ghazi zijn het beste als ze van de zijkanten komen Stuurt mensen weg met mooie passes? Dat heb ik bij Ajax nog niet gezien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey, ik ben de spits lees ik net, laat mij er lekker buiten...:0( |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 15:01 schreef Loetje het volgende:[..] Het is maar goed dat je vandaag je aandeel hebt slome. Net een assist op mij! 0-3. Moet wel even me stempel drukken nu Scoor er dan nog een paar. Een hattrick lijkt me wel lekker voor je! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 12:57 schreef Eide het volgende:[..] Wat maakt dat nu uit? Jij vraagt om voorzetten, nu die worden ruimschoots gegeven. Ja, ook door El Ghazi die dit seizoen ook regelmatig buitenom gaat voor de voorzet. En je zegt dat de buitenspelers het niet kunnen, dat ontkracht El Ghazi dus nadrukkelijk. En inderdaad, El Ghazi komt ook graag naar binnen. Dat doet niets af aan het bovenstaande. Niet met dingen komen die vorig seizoen waarheid waren, want dit seizoen ligt het op dat vlak net even anders. Ik weet niet waarom we het hier over hebben, want ik heb er niet om gevraagd of er wel of geen voorzetten worden gegeven. El ghazi doet het soms wel en soms ook niet. Fisher helemaal niet.
Het gaat meer om dat ze flank spelers zijn dan spitsen.
Ik zie Klaassen als eerder als spits dan die 2. Ook al is hij dat ook niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Sta op 2 nu. Net als Remco. 0-6 inmiddels. En het is pas rust. Vak410 is spontaan gekomen. Trots op ons spel |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 15:42 schreef Loetje het volgende:[..] Sta op 2 nu. Net als Remco. 0-6 inmiddels. En het is pas rust. Vak410 is spontaan gekomen. Trots op ons spel met een opkomende back als mij had het al 8-0 gestaan. zeker weer een eigenwijze trainer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: We zijn stuurloos. Zonder trainer😂 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha. Vast en zeker! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 15:42 schreef Loetje het volgende:[..] Sta op 2 nu. Net als Remco. 0-6 inmiddels. En het is pas rust. Vak410 is spontaan gekomen. Trots op ons spel TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN
Hoor je de fans? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 15:57 schreef Pietje het volgende:[..] TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN-TIEN Hoor je de fans? Die hoor ik altijd ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: dat verklaart een hoop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door bully -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schone in de basis. Geen Younes. Had toch wat gevaar tegen PSV. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
yelelelelel 90 min lang onze club uit AMSTERDAM..........
een gestoorde supporter moet er ook zijn yelelelelel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: En Klaassen weer op tien. Niet mijn opstelling maar goed laten we het een kans geven |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dan zal de Boer het niet aandurven met Fischer of Youness op rechts.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat zal dan wel, ik kan ook niets anders verzinnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb toch eens een vraag. Kan iemand mij het nut uitleggen van een korte corner? Behoudens dat je dat in de laatste minuten doet om je voorsprong te verdedigen snap ik, maar gewoon zo in een wedstrijd... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die mag je wel maken Fischer! Ga er dan voorbij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Godverdegodver!! Zo'n bal moet er gewoon in godverdomme!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Om eens een open deur in te trappen: die had er wel in gemogen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gemogen??? Gemoeten godverdomme!! Dit soort kansen krijg je niet continu! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geweldige goal en een dikverdiende voorsprong |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Oh, El Ghazi. Wat een beauty. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik dacht even dat hij die 2e man met geluk voorbij kwam maar dat was ook een bewussie. Wat een prachtige goal zeg. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|