|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax wordt nu wel erg in de verdrukking geduwd! Ajax moet zorgen dat ze niet meegaan in het spel van Heracles, maar zelf rustig verder gaan! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
GOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
oooooooooohhhhhh schitterend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Doet me enorm denken aan AZ uit dit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Weer zo'n knal. Prachtig. Goede goal op een goed moment. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
tien,tien ,tien echt als het zo door gaat |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat is wat overdreven. Ajax speelt onrustig. Er is in ieder geval drang naar voren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een redding van Boer...... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad Eide, vooral het moment! Heracles kreeg even geloof en opportunisme!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
boer wilt het weer spannend maken hoor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat is wel lekker met El Ghazi, die kan ruimte maken voor Klaassen en Schone centraal. Hij is enorm moeilijk te bespelen zoals hij nu speelt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Precies, meteen dat de kop indrukken en zorgen dat Heracles toch wat behoudend moet blijven denken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Vind alleen Fischer nog steeds erg uit de toon lopen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:13 schreef Eide het volgende:Dat is wel lekker met El Ghazi, die kan ruimte maken voor Klaassen en Schone centraal. Hij is enorm moeilijk te bespelen zoals hij nu speelt. Aansluiting met de voorste 3 is er nu in ieder geval wel. Dit keer is de rest de onrustig/voorzichtig |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die Castro, de linksbuiten van Heracles, is de eerste die ik Tete heb zien passeren dit seizoen. Hij deed er vervolgens niets mee maar was er wel langs. Letterlijk de eerste die ik dat dit seizoen heb zien doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat mij tot nu toe enorm bevalt is hoe actief Gudelj zich met het spel bezig houdt. Dat heb ik nog niet zo nadrukkelijk gezien van hem. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
gauw die 0-3 nog voor rust, dan is het beurt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat is dat Heracles een partij opgefokt zeg. 3e opstootje waar met name die Weghorst bij betrokken is. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
pfffff je moet ze niet terug laten komen,want ........ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Doe eens wat positiever ofzo. Alle reden toe |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
WTF?????? Dat had gewoon de 2e moeten zijn van El Ghazi! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
GODVERDOMME! El overschatti. Wat een arrogante kwal zeg |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoe krijg je em naast..... tering. En dit was ook weer een goed moment geweest. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
jesus wat een kans,was het dan geen buitenspel???? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wat heeft dit nou te maken met dat hij naast schiet? Bovendien is alles wat je hoort over Anwar dat het juist een hele rustige, bescheiden jongen is. Kom op he. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:28 schreef Eide het volgende:[..] Wat heeft dit nou te maken met dat hij naast schiet? Bovendien is alles wat je hoort over Anwar dat het juist een hele rustige, bescheiden jongen is. Kom op he. Arrogante kwal in het veld. De meest belachelijke kansen kan deze gozer altijd om zeep helpen. En 0 overzicht en daar blijf ik bij. Ronaldo schijnt ook sympathiek buiten het veld te zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hij oogt inderdaad wat lachoniek en hooghartig als je hem ziet bewegen. Wat vreemd is bij Anwar is dat hij de intikkertjes mist maar lastige ballen fenomenaal afmaakt. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
niet echt opzettelijk hoor van bazoer,of kijk ik nu door een ajax bril |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind het een behoorlijke eerste helft van Ajax.
Uit bij de nummer 3 twee geweldige kansen gekregen waarbij met name die van El Ghazi erin moet. 2 schitterende goals gezien en een voorhoede die bereikbaar is. Weinig weggegeven op die afgekeurde goal na. Tempo mag nog iets omhoog maar al met al een prima eerste helft.
Vooral het middenveld is soms te onrustig. Maar hoop deze keer echt dat Ajax na rust niet instort |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dijks.... speelt een dijk van een pot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:33 schreef Eide het volgende:Hij oogt inderdaad wat lachoniek en hooghartig als je hem ziet bewegen. Wat vreemd is bij Anwar is dat hij de intikkertjes mist maar lastige ballen fenomenaal afmaakt. Dat is ook wat ik bedoel. Niks verkeerds mee bedoeld. Kijk zijn goals dit seizoen maar kijk ook de kansen die hij mist.
Kan niet zeggen dat bij die jongen de rust mist want hij durft alles. Dit is echt een vorm van laconiek en arrogant gedrag. Volgens mij zijn die 2 dingen ook redelijk hetzelfde doorgaans |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wat een spits al niet kan betekenen voor eens team door alleen maar de ruimt op te zoeken en zo dus ruimte maakt voor anderen. Met el ghazi die niet eens geweldig speelt is voor mij wel duidelijk geworden hoe beperkt Milik eigenlijk is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gudelj ook een keertje trouwens. Alleen mag nog vaker de weg maar voren kiezen wat mij betreft |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ze spelen in iedergeval met passie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:36 schreef Brandje het volgende:Wat een spits al niet kan betekenen voor eens team door alleen maar de ruimt op te zoeken en zo dus ruimte maakt voor anderen. Met el ghazi die niet eens geweldig speelt is voor mij wel duidelijk geworden hoe beperkt Milik eigenlijk is En van wie is dat de schuld? Milik is totaal niet beperkt in wat hij kan. Maar dat is niet wat wij momenteel nodig hebben en is volledig te wijten aan het aankoopbeleid |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:30 schreef Loetje het volgende:[..] Arrogante kwal in het veld. De meest belachelijke kansen kan deze gozer altijd om zeep helpen. En 0 overzicht en daar blijf ik bij. Ronaldo schijnt ook sympathiek buiten het veld te zijn Ik vind el gappie soms best arrogant overkomen in hey veld maar in zijn interviews juist heel nuchter. Ja ik hou van zulke type spelers ook met hun mankementen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:36 schreef Brandje het volgende:Wat een spits al niet kan betekenen voor eens team door alleen maar de ruimt op te zoeken en zo dus ruimte maakt voor anderen. Met el ghazi die niet eens geweldig speelt is voor mij wel duidelijk geworden hoe beperkt Milik eigenlijk is klopt wel met wat je zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:39 schreef Brandje het volgende:[..] Ik vind el gappie soms best arrogant overkomen in hey veld maar in zijn interviews juist heel nuchter. Ja ik hou van zulke type spelers ook met hun mankementen Een bepaalde bluf mag van mij ook zeker. Graag juist. Maar soms gaat het teveel ten koste van het team |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bazoer zal ook wel weer een vooronderzoek krijgen als ik afga op de KNVB de laatste tijd |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ja maar gaat nergens over. Ok het is een overtreding maarv geen schorsing of watbdan ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar dan ben ik ook eerlijk en hou ik me bij me woord. De een straf, dan de ander ook. Ondanks ik die andere ook te makkelijk vond hoor. Maar dit zijn dus hun richtlijnen klaarblijkelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Slaande beweging valt het onder he. Ik zou het ook zwaar vinden. Maar als je iedereen voor deze dingen straft moet je consequent zijn |
|
|
|
|
enough
|
|
|
links en rechts in de kruising,top |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:41 schreef Loetje het volgende:[..] Een bepaalde bluf mag van mij ook zeker. Graag juist. Maar soms gaat het teveel ten koste van het team Ja begrijp je wel maarv als dan weer zoals vandaag een bal er injast dam vergeef ok het hem dat ook wel weer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:44 schreef Loetje het volgende:[..] Maar dan ben ik ook eerlijk en hou ik me bij me woord. De een straf, dan de ander ook. Ondanks ik die andere ook te makkelijk vond hoor. Maar dit zijn dus hun richtlijnen klaarblijkelijk Yep ontkom je niet aan... |
|
|
|