|
|
enough
|
|
|
quote: je heb gelijk loetje |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: je heb gelijk loetje
sorry beetje dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ach zolang hij scoort vind ik het prima.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, niet goed, wel degelijk. Eigenlijk alweer verzuimd een fors grotere score op het bord te zetten. Ajax nadrukkelijk beter dan Heracles zonder goed te voetballen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
op kunstgras altijd een makkie |
|
|
|
|
enough
|
|
|
op kunstgras altijd een makkie gvd weer,ik zuip teveel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gefeliciteerd gappies, 0-2 zege en die is dik en dikverdiend.
Eerste helft over het algemeen goed. Middenveld onrustig maar heel veel dingen die beter gingen dan normaal en die heb ik al benoemd.
Na rust vond ik Ajax weer veel te slordig en El Ghazi weer te egoïstisch. Dat is zo zonde want hij kan zo goed zijn. Ajax verzuimd weer de mooiste kansen af te maken of de eindpass te geven. Daar mag wel aan gewerkt worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gudelj en Bazoer de tweede beste bij Ajax vandaag. Bazoer aanvallend echt prima, Gudelj eindelijk eens zoals ik hem wil zien, veel dwingender en veel meer betrokken bij het spel. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 21:41 schreef Eide het volgende:Gudelj en Bazoer de tweede beste bij Ajax vandaag. Bazoer aanvallend echt prima, Gudelj eindelijk eens zoals ik hem wil zien, veel dwingender en veel meer betrokken bij het spel. Mwah niet mee eens...Dijks was de echte strijder...een dikke 8 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Volgende week Vitesse. Ook een ploeg die thuis alles tot op heden gewonnen heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Veltman was vermoeid voorafgaand terwijl die 2 weken geen pot gespeeld heeft. Bizar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: die hebben ook nog wat tegoed enja weer na een el wedstrijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gewoon erop knallen. Zal wel moeten ook |
|
|
|
|
enough
|
|
|
lach me rot als excelsior nog een punt pakt |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: moet standaard zijn,... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gaat niet gebeuren...Feijenoord wint morgen ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Excelsior een punt... No way... Heerenveen - Feyenoord is wel een heerlijke pot morgen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
blijf toch nog een probleem om een hele wedstrijd hetzelfde niveau te halen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Haal er ook de positieve dingen eens uit... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: nou dat weet ik nog niet ouwe heereveen kan thuis knallen
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan alleen als je positief in het leven staat...anders is het onhaalbaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ben ook wel negatief hoor. Maar wel positief als het moet. Ook een aantal hele goede dingen gezien vandaag. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:14 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben ook wel negatief hoor. Maar wel positief als het moet. Ook een aantal hele goede dingen gezien vandaag. Goed voor jou dan...ik blijf het ruk vinden |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Jammer dat ik de wedstrijd niet kon zien. Ik hoorde dat de eerste helft beter was dan de tweede helft, vooral de eerste 35 minuten daar waar Ajax op 0-2 kwam te staan. Toch wel blij dat we weer de 3 punten binnen hebben gehaald. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: zei ik toch al veldman ,dijks meer passie en gezien de eerste helft was redelijk tot goed, je zag zelf het verval weer de 2de helft,oke niet echt in de problemen geweest. er zit stijgende lijn in ,maar dat kan ook zomaar weer weg zijn . ze blijven wel kansen creeren dat is positief |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:20 schreef enough het volgende:[..] zei ik toch al veldman ,dijks meer passie en gezien de eerste helft was redelijk tot goed, je zag zelf het verval weer de 2de helft,oke niet echt in de problemen geweest. er zit stijgende lijn in ,maar dat kan ook zomaar weer weg zijn . ze blijven wel kansen creeren dat is positief Is toch alweer iets heel anders dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 2e helft was ook niet om aan te gluren. Maar ik zie wel dingen die ik de afgelopen weken niet gezien heb |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: nou vraag je wel een hoop hoor;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vraag niks...ben het zelf ook niet !! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoor jou vaak genoeg ook gewoon positief slome |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:41 schreef Loetje het volgende:[..] Een bepaalde bluf mag van mij ook zeker. Graag juist. Maar soms gaat het teveel ten koste van het team Je moet van jonge grote talenten niet verwachten dat ze alles al hebben kerel. Wees aub blij met El Ghazi en zijn foute beslissingen.. Juist zijn drive om altijd maar voor de goal te gaan bevalt me enorm.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:30 schreef remco k het volgende:[..] Je moet van jonge grote talenten niet verwachten dat ze alles al hebben kerel. Wees aub blij met El Ghazi en zijn foute beslissingen.. Juist zijn drive om altijd maar voor de goal te gaan bevalt me enorm.. Dat mag, mij niet. Het levert punten op of het kost punten. Veel en veel te vaak schiet meneer als een kip zonder kop wanneer er enorm vaak een medespeler er veel beter voorstaat. Een keer zelf is prima, nooit overzicht is wat anders |
|
|
|
|
enough
|
|
|
toch lachen dit ouwe ,morgen hereveen nog zie je wel toch iets positief heereveen,bedoel ik hahah ik kap ermee ik blijf klootzakken.ach ja ben je gewent heerenveen dus :-)
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een behoorlijke eerste helft gezien van Ajax, waarbij Bazoer Gudelj en Ghazi mij het meest konden bekoren, Schone vond ik samen met Fisher de gehele wedstrijd gewoon slecht, de invalbeurt van Youness was in dat kwartier beter dan beiden in de rest van de pot..
Met name El Ghazi vond ik echt heel erg slim en goed voetballen, hij deed aan de bal lang niet alles goed, maar trok ruimtes, was aanspeelbaar en heeft een actie, ik kan echt genieten van zijn spel, al moet ie de derde uiteraard al maken in de eerste helft.. Gudelj was denk ik de beste man op het veld, domineerde in de duels en aan de bal, speelde veel vooruit en maakte een geweldige goal op het juiste moment..
Tete vond ik voor het eerst dit seizoen wat onzeker ogen terwijl Veltman weer erg goed speelde, Riedewald vond ik ook niet geweldig, maar Dijks was echt erg goed.. Boer keepte ook een behoorlijke pot, al waren ook zijn spelhervattingen matig, had veel vaker sneller en kortbij iemand kunnen aanspelen en koos dan voor de lange bal op Schone, dat is toch gewoon raar..
Wat mij vandaag vooral op viel, was de frisheid van het elftal, lang niet alles lukte aan de bal, sterker nog, heel veel ging gewoon weer heel erg fout aan de bal, maar de spelers gingen er vandaag weer eens echt voor, en dan zie je gewoon dat individuele kwaliteit weer komt bovendrijven..
Nu zo doorzetten deze maand.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:32 schreef Loetje het volgende:[..] Dat mag, mij niet. Het levert punten op of het kost punten. Veel en veel te vaak schiet meneer als een kip zonder kop wanneer er enorm vaak een medespeler er veel beter voorstaat. Een keer zelf is prima, nooit overzicht is wat anders Het is dan ook niet nooit, ik heb ook prima assists van hem gezien dit seizoen, en veel goede voorzetten..
Ik vind hem gewoon veruit onze beste aanvaller, zelfs een van de beste aanvallers die we de laatste jaren gehad hebben, en als hij zo doorgaat ligt er een hele mooie toekomst voor hem klaar..
Zeker op deze leeftijd moet hij gewoon zijn acties blijven maken en proberen tot ie er bij neervalt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:38 schreef remco k het volgende:Een behoorlijke eerste helft gezien van Ajax, waarbij Bazoer Gudelj en Ghazi mij het meest konden bekoren, Schone vond ik samen met Fisher de gehele wedstrijd gewoon slecht, de invalbeurt van Youness was in dat kwartier beter dan beiden in de rest van de pot.. Met name El Ghazi vond ik echt heel erg slim en goed voetballen, hij deed aan de bal lang niet alles goed, maar trok ruimtes, was aanspeelbaar en heeft een actie, ik kan echt genieten van zijn spel, al moet ie de derde uiteraard al maken in de eerste helft.. Gudelj was denk ik de beste man op het veld, domineerde in de duels en aan de bal, speelde veel vooruit en maakte een geweldige goal op het juiste moment.. Tete vond ik voor het eerst dit seizoen wat onzeker ogen terwijl Veltman weer erg goed speelde, Riedewald vond ik ook niet geweldig, maar Dijks was echt erg goed.. Boer keepte ook een behoorlijke pot, al waren ook zijn spelhervattingen matig, had veel vaker sneller en kortbij iemand kunnen aanspelen en koos dan voor de lange bal op Schone, dat is toch gewoon raar.. Wat mij vandaag vooral op viel, was de frisheid van het elftal, lang niet alles lukte aan de bal, sterker nog, heel veel ging gewoon weer heel erg fout aan de bal, maar de spelers gingen er vandaag weer eens echt voor, en dan zie je gewoon dat individuele kwaliteit weer komt bovendrijven.. Nu zo doorzetten deze maand.. Grotendeels wel mee eens. El Ghazi was overigens wel beter bereikbaar dan welke andere spits tot op heden. Maar vind echt dat hij veel en veel te vaak het overzicht mist.
Boer vond ik niet goed. Grabbelde te veel bij voorzetten |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ik hahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahaahahah hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahah me rot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:39 schreef remco k het volgende:[..] Het is dan ook niet nooit, ik heb ook prima assists van hem gezien dit seizoen, en veel goede voorzetten.. Ik vind hem gewoon veruit onze beste aanvaller, zelfs een van de beste aanvallers die we de laatste jaren gehad hebben, en als hij zo doorgaat ligt er een hele mooie toekomst voor hem klaar.. Zeker op deze leeftijd moet hij gewoon zijn acties blijven maken en proberen tot ie er bij neervalt.. Acties maken prima. Zeker blijven doen. Oog voor medespelers is er veel te weinig. Hij ziet echt heel erg vaak gewoon geen medespeler en doet ook in te veel gevallen niet eens de moeite om te kijken waar ze staan. Drive en gif vind ik prima, maar nog veel te vaak mist hij het overzicht. Ook daarmee kan je je team helpen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:32 schreef Loetje het volgende:[..] Dat mag, mij niet. Het levert punten op of het kost punten. Veel en veel te vaak schiet meneer als een kip zonder kop wanneer er enorm vaak een medespeler er veel beter voorstaat. Een keer zelf is prima, nooit overzicht is wat anders Mentaliteit !!!!!....de play station generatie is kut...hoeveel jonge spelers verkloten het voor zichzelf Het interesseert hun geen reet...30.000 per maand min belasting houden ze 18 tot 20.000 over en het gras aan de overkant is altijd groener daar verdienen ze nog meer.
Het voetbal is naar de klote.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:43 schreef Loetje het volgende:[..] Acties maken prima. Zeker blijven doen. Oog voor medespelers is er veel te weinig. Hij ziet echt heel erg vaak gewoon geen medespeler en doet ook in te veel gevallen niet eens de moeite om te kijken waar ze staan. Drive en gif vind ik prima, maar nog veel te vaak mist hij het overzicht. Ook daarmee kan je je team helpen En daarom speelt ie ook nog niet bij Real Madrid..
Martial doet overigens echt hetzelfde he, doet ook het meeste alleen, end ie wordt de hemel in geprezen...
Iedereen recht op zn mening hoor, maar dit vind ik echt heel erg raar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mentaliteit !!!!!....de play station generatie is kut...hoeveel jonge spelers verkloten het voor zichzelf Het interesseert hun geen reet...30.000 per maand min belasting houden ze 18 tot 20.000 over en het gras aan de overkant is altijd groener daar verdienen ze nog meer. Het voetbal is naar de klote.... Waarom lukt het dan wel met de Duitse spelers.. Daar hebben ze ook een playstation.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] En daarom speelt ie ook nog niet bij Real Madrid.. Martial doet overigens echt hetzelfde he, doet ook het meeste alleen, end ie wordt de hemel in geprezen... Iedereen recht op zn mening hoor, maar dit vind ik echt heel erg raar... Die doet ook hetzelfde. Daarom zeg ik ook dat ik hem potentieel zeer goed vind.
Wat is er raar dan? Ik denk gewoon dat het op bepaalde vlakken beter moet. Er zijn namelijk ook wedstrijden geweest die we niet winnen en dan worden deze acties fataal. Ik vind zeker dat hij kwaliteit heeft. Maar iets meer voor het team mag en moet van mij wel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarschijnlijk een ander mentaliteit....en betere trainers en opleiding...is een inkoppertje Remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:48 schreef Loetje het volgende:[..] Die doet ook hetzelfde. Daarom zeg ik ook dat ik hem potentieel zeer goed vind. Wat is er raar dan? Ik denk gewoon dat het op bepaalde vlakken beter moet. Er zijn namelijk ook wedstrijden geweest die we niet winnen en dan worden deze acties fataal. Ik vind zeker dat hij kwaliteit heeft. Maar iets meer voor het team mag en moet van mij wel Dat het beter moet geld voor iedere speler in de selectie..
Bij hem hoor ik je constant en iedere wedstrijd zeggen dat je helemaal klaar bent met hem...
En voorlopig zorgen zijn acties niet voor puntverlies, maar voor puntwinst.. |
|
|
|