|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Waarschijnlijk een ander mentaliteit....en betere trainers en opleiding...is een inkoppertje Remco Dus het is wel heel makkelijk om het weer aan te pakken en beter Nederlands voetbal te krijgen.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:41 schreef Loetje het volgende:[..] Grotendeels wel mee eens. El Ghazi was overigens wel beter bereikbaar dan welke andere spits tot op heden. Maar vind echt dat hij veel en veel te vaak het overzicht mist. Boer vond ik niet goed. Grabbelde te veel bij voorzetten bij hoge ballen ging het nog ,ook niet echt overtuigen ,maar waren ook niet de makkelijkste, maar lage gewoon slecht. niet balvast, gelukkig de nul |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:51 schreef remco k het volgende:[..] Dus het is wel heel makkelijk om het weer aan te pakken en beter Nederlands voetbal te krijgen.. Dat denk ik wel....na Frank...Gert Jan....die schopt ze wel onder hun hol |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:50 schreef remco k het volgende:[..] Dat het beter moet geld voor iedere speler in de selectie.. Bij hem hoor ik je constant en iedere wedstrijd zeggen dat je helemaal klaar bent met hem... En voorlopig zorgen zijn acties niet voor puntverlies, maar voor puntwinst.. Ik ben er ook een beetje klaar mee. Ik ben zelf altijd een teamspeler geweest en daarom geniet ik van spelers die dat ook zijn. Ik kan niet voor niets genieten van Messi en gewoon niet van Ronaldo.
Inmiddels zijn 2e jaar. Eerste jaar was dit ook. Ik zou er wel graag langzaam verbetering in zien in die dingen.
Tegen Molde kost het punten. Tegen Willem II vertikt ie heel vaak de wedstrijd al in het slot te gooien. Tegen Twente mist ie 3x het oog voor de eindpass en tegen Groningen mist Milik de kansen en hij het overzicht. Ik vind dat het beter moet en ook kan. Want voetballen kan die wel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En hij scoort 8 keer. Dus dat is netjes he. Maar juist omdat er gewoon zoveel meer in zit. Als die eens wat vaker om zich heen lijkt.... Dan kan die zoveel belangrijker zijn |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 23:03 schreef Loetje het volgende:En hij scoort 8 keer. Dus dat is netjes he. Maar juist omdat er gewoon zoveel meer in zit. Als die eens wat vaker om zich heen lijkt.... Dan kan die zoveel belangrijker zijn precies qua rendement goed ,maar dat ego en blind voor de mensen om hem heen en toen die reactie tegenover milik gewoon misselijk |
|
|
|
|
enough
|
|
|
neem niet weg dat ik echt wel blij met hem bent. eindelijk iemand die regelmatig scoor en een verrassing heeft |
|
|
|
|
enough
|
|
|
dit wordt het weekend voor ajax alleen weer aan kop |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Tres puntos amigos!!
Yelleleleeee |
|
|
|
|
enough
|
|
|
yelelelelelel yelelelelele AJAX AMSTERDAM CBS WZAWZDB yelelelelelel yelelelelelele |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Morgen ben ik Heerenveen "supporter" en bij winst op Rotjuknor is mijn weekend top!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:38 schreef remco k het volgende:Een behoorlijke eerste helft gezien van Ajax, waarbij Bazoer Gudelj en Ghazi mij het meest konden bekoren, Schone vond ik samen met Fisher de gehele wedstrijd gewoon slecht, de invalbeurt van Youness was in dat kwartier beter dan beiden in de rest van de pot.. Met name El Ghazi vond ik echt heel erg slim en goed voetballen, hij deed aan de bal lang niet alles goed, maar trok ruimtes, was aanspeelbaar en heeft een actie, ik kan echt genieten van zijn spel, al moet ie de derde uiteraard al maken in de eerste helft.. Gudelj was denk ik de beste man op het veld, domineerde in de duels en aan de bal, speelde veel vooruit en maakte een geweldige goal op het juiste moment.. Tete vond ik voor het eerst dit seizoen wat onzeker ogen terwijl Veltman weer erg goed speelde, Riedewald vond ik ook niet geweldig, maar Dijks was echt erg goed.. Boer keepte ook een behoorlijke pot, al waren ook zijn spelhervattingen matig, had veel vaker sneller en kortbij iemand kunnen aanspelen en koos dan voor de lange bal op Schone, dat is toch gewoon raar.. Wat mij vandaag vooral op viel, was de frisheid van het elftal, lang niet alles lukte aan de bal, sterker nog, heel veel ging gewoon weer heel erg fout aan de bal, maar de spelers gingen er vandaag weer eens echt voor, en dan zie je gewoon dat individuele kwaliteit weer komt bovendrijven.. Nu zo doorzetten deze maand.. Frisheid vond ik persoonlijk nog erg tegenvallen hoor. Klaassen oogde ook weer vermoeid. Schone en Fischer leek inderdaad weer nergens op. Ghazi forceert vaak wel iets doet het prima qua cijfers. Gudelj en Bazoer speelden sterk en de verdediging weinig weggegeven. Gelukkig stonden we 2-0 voor want de tweede helft leek nergens op.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hoezo Loetje? Natuurlijk kan het bizar klinken, maar voor hetzelfde geldt heeft die jongen de afgelopen dagen en nachten boven de pot gehangen omdat hij ziek was??? Of iets anders natuurlijk, dat kan natuurlijk ook! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 22:54 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben er ook een beetje klaar mee. Ik ben zelf altijd een teamspeler geweest en daarom geniet ik van spelers die dat ook zijn. Ik kan niet voor niets genieten van Messi en gewoon niet van Ronaldo. Inmiddels zijn 2e jaar. Eerste jaar was dit ook. Ik zou er wel graag langzaam verbetering in zien in die dingen. Tegen Molde kost het punten. Tegen Willem II vertikt ie heel vaak de wedstrijd al in het slot te gooien. Tegen Twente mist ie 3x het oog voor de eindpass en tegen Groningen mist Milik de kansen en hij het overzicht. Ik vind dat het beter moet en ook kan. Want voetballen kan die wel. Dus door hem verliezen we punten bij molde. Niet door andere zaken?
Sorry hoor maar dat is echt dikke kolder. Hij is op dit moment veruit het beste wat we aanvallend te bieden hebben. En ja hij gaat te vaak alleen. Maar laten we aub eens koesteren. Een van de weinige jongens die niet negentig minuten lang in het keurslijf van de boer loopt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 08:10 schreef Hummel10 het volgende:[..] Frisheid vond ik persoonlijk nog erg tegenvallen hoor. Klaassen oogde ook weer vermoeid. Schone en Fischer leek inderdaad weer nergens op. Ghazi forceert vaak wel iets doet het prima qua cijfers. Gudelj en Bazoer speelden sterk en de verdediging weinig weggegeven. Gelukkig stonden we 2-0 voor want de tweede helft leek nergens op.. Klaassen leek eindelijk weer eens fris en fit. Compleet andere Klaassen gezien dan de laatste wedstrijden. Hij speelde overigens niet goed. Maar oogde in mijn optiek gewoon heel erg fit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 11:01 schreef remco k het volgende:[..] Klaassen leek eindelijk weer eens fris en fit. Compleet andere Klaassen gezien dan de laatste wedstrijden. Hij speelde overigens niet goed. Maar oogde in mijn optiek gewoon heel erg fit. Vond hem toch vrij onopvallend maar goed.. Als jij hem fit vond dan zal dat wel.. ;-) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Een prima pot van Ajax in de hele wedstrijd geen moment gedacht dat wij gingen verliezen,met weer een slechte Schone Frankie zijn billenmaat en Fischer matig, met een prima Anwar en een top middenveld een matige keeper de Boer en een goede Dijks en weer even terugkomend op Tete al eerder aan gegeven verdedigend een kanjer maar aanvallend een onvoldoende als hij dat onder de knie krijgt hebben we een topper in de verdediging.En lekker die lampies gelijk nu alleen de kakkies verliezen en we hebben een top weekend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 10:59 schreef remco k het volgende:[..] Dus door hem verliezen we punten bij molde. Niet door andere zaken? Sorry hoor maar dat is echt dikke kolder. Hij is op dit moment veruit het beste wat we aanvallend te bieden hebben. En ja hij gaat te vaak alleen. Maar laten we aub eens koesteren. Een van de weinige jongens die niet negentig minuten lang in het keurslijf van de boer loopt. Hij is degene die op dat moment 5/6 keer het overzicht miste. Dan kan je dat aardig zijn schuld noemen ja. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 08:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hoezo Loetje? Natuurlijk kan het bizar klinken, maar voor hetzelfde geldt heeft die jongen de afgelopen dagen en nachten boven de pot gehangen omdat hij ziek was??? Of iets anders natuurlijk, dat kan natuurlijk ook! Dat zou kunnen. Dat weet niemand |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat hij zich vermoeid voelde is raar, er was tijdens de wedstrijd in ieder geval niets van te zien.
Ik heb dat met het lopen ook wel eens hoor. Vooraf het gevoel hebben dat je zware benen hebt en dan uiteindelijk gewoon heerlijk lopen. Het hoeft niets te betekenen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 11:23 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vond hem toch vrij onopvallend maar goed.. Als jij hem fit vond dan zal dat wel.. ;-) Is onopvallend hetzelfde als niet fit dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zoals gebruikelijk, wanneer Ajax op zaterdag speelt kan ik niks zien. Sociale verplichtingen: soms erg leuk, soms stomvervelend. Gisteren was het bijzonder leuk.
Ik heb alleen 's nachts de samenvatting gezien en ik was dik tevreden. Winnen, uit bij de nummer drie is niet verkeerd. Twee prachtige doelpunten gezien en twee keer de lat geraakt. Nog leuker was de uitslag in Eindhoven. Des te meer doet de uitslag van twee weken geleden (Ajax-PSV) erg pijn. Maar gisteren was weer een forse opsteker. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 12:48 schreef Eide het volgende:Dat hij zich vermoeid voelde is raar, er was tijdens de wedstrijd in ieder geval niets van te zien. Ik heb dat met het lopen ook wel eens hoor. Vooraf het gevoel hebben dat je zware benen hebt en dan uiteindelijk gewoon heerlijk lopen. Het hoeft niets te betekenen. Zoals ik zei, misschien was hij afgelopen week wel ziek? Dat kan ook zorgen voor vermoeidheid. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad, we kunnen alleen maar speculeren! ;-) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Iedereen komt wel is uit zijn bed en je voelt je doodmoe en na een douche en een ontbijt verdwijnt dat gevoel vaak en na een tijdje en voel je de vermoeidheid zomaar verdwijnen. Dat zal hij ook gehad hebben gebeurd wel vaker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zoals ik zei, misschien was hij afgelopen week wel ziek? Dat kan ook zorgen voor vermoeidheid. Of een keer wat minder goed slapen. Ook bij ons is niet iedere dag hetzelfde toch.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Jij krijgt een topweekend😉 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 14:13 schreef remco k het volgende:[..] Of een keer wat minder goed slapen. Ook bij ons is niet iedere dag hetzelfde toch.. Daarom Remco, het is gewoon gokken! ;-)
Misschien wel in de nacht kneitergoeie sex gehad met zijn vriendin! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 14:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daarom Remco, het is gewoon gokken! ;-) Misschien wel in de nacht kneitergoeie sex gehad met zijn vriendin! ;-) Dan is het hem niet kwalijk te nemen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou, hij had beter mij kunnen bellen om sex met haar te hebben! Kon hij zich rustig voorbereiden! ;-)
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zal vanavond even het topic voor de wedstrijd tegen Vitesse maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die had ik ook wel gedaan.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe was niet belangrijk voor mij! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had ook niet anders verwacht! Kon je je topic wel zonder frustratie neerzetten? ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 15:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nou, hij had beter mij kunnen bellen om sex met haar te hebben! Kon hij zich rustig voorbereiden! ;-) Kinderhand is snel gevuld...
Serieus, ik vind er geen zak aan, dat hele wijf niet. Jak. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is strafbaar ouwe..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 19:51 schreef Peterhs het volgende:[..] Kinderhand is snel gevuld... Serieus, ik vind er geen zak aan, dat hele wijf niet. Jak. Ja en???? Lekker belangrijk wat jij vind! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Het kan je smaak niet zijn maar ze is niet lelijk! :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Je bent je humeur vergeten toen je weer naar het forum kwam! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zeker niet. En karakter lastig inschatten op basis van een computerscherm. Ik vind het een leuke dame om te zien. |
|
|
|