|
|
Loetje
|
|
|
Dijks, leg hem dan terug! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ja, waarom niet ? Laat hem maar spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax wil niet winnen dus kun je beter inderdaad gaan verdedigen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Vraagje....als je doorloopt op de keeper en je scoort...sta je dan niet buitenspel ?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is steeds teveel gepingel, en geen goed samenspel. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je kan hem evt voor Gudelj brengen? Misschien datie wat extra's brengt? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat hebben wij walgelijke vleugels... Kunnen echt helemaal niks gewoon. 0 rendement. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Diepte nu helemaal weg.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Oke of niet. Sinkgraven erin.. El Ghazi, de enige met echt dreiging haal je eruit. Want logica. |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote: Niet als de keeper de bal heeft aangenomen. Dan is namelijk die ploeg in balbezit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heitinga wil ik er sowieso daar wel eens bij. Roep ik al sinds toen die kwam |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik snap die wissel niet. De zwakste blijft staan. Geen diepte meer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote: El Ghazi komt zelfs een aanvaller die aan t verdedigen niet eens voorbij. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ajax speelt gewoon 4-6-0 erg apart |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hij is wel de betere van de drie aanvallers. Kun je beter Schöne eruit halen. El Ghazi in de spits en Younes en Sinkgraven op de flanken gooien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2015 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
En dan komt de boer straks weer vertellen dat ze domineerden en dat het slechte voetbal aan het veld lag.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 22:42 schreef ajax/410 het volgende:En dan komt de boer straks weer vertellen dat ze domineerden en dat het slechte voetbal aan het veld lag.... Waarschijnlijk. Want het excuus dat de ploeg zich ingraaft is niet geldig nu. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ja hoor Frank. Sinkgraven is ook echt een rechtsbuiten. Klaassen in de spits. Schöne naar rechts en Sinkgraven op tien. Zo simpel is het. Hoe krijg je hey godverdomme voor elkaar om keer op keer spelers niet op hun eigen positie te zetten. |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
Ik snap de keuze voor schone ook niet alleen vond el ghazi deze wedstrijd niet heel dreigend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zelfs onze aanvoerder lijkt niets meer te kunnen. En dan weten dat Stam De Boer moet gaan opvolgen. Tenminste als ik er goed aan doe door een beetje door Overmars heen te prikken. Die krijgt Jong Ajax niet eens aan het voetballen. Het lijkt nergens meer op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 22:42 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hij is wel de betere van de drie aanvallers. Kun je beter Schöne eruit halen. El Ghazi in de spits en Younes en Sinkgraven op de flanken gooien. Ook hij was dramatisch. Maar had hem wel laten staan. De Boer kan het spel niet meer lezen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dramatisch klopt. Maar ik had hem idd laten staan. |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 22:44 schreef Loetje het volgende:Zelfs onze aanvoerder lijkt niets meer te kunnen. En dan weten dat Stam De Boer moet gaan opvolgen. Tenminste als ik er goed aan doe door een beetje door Overmars heen te prikken. Die krijgt Jong Ajax niet eens aan het voetballen. Het lijkt nergens meer op Ik ben nooit fan van een verdediger als coach. In mijn ogen krijg je dan automatisch een elftal waar het om de verdediging gaat en aanvallen slechts een bijzaak is. Zoals ook goed bij dit ajax te zien is. Het maakt de Boer niet eens meer uit of er nou middenvelders of aanvallers in de aanval staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het doet zoveel pijn om je club zo te zien spelen. Er zit werkelijk niets, maar dan ook helemaal niets in. Alles gaat verkeerd. De enige die echt goed spelen zijn Veltman en Cillessen en dat zegt genoeg. Vind Bazoer ook nog wel behoorlijk maar die loopt veel en veel te veel met de bal |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
Die Nani is wel een mietje zeg. Bah bah |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Snap serieus al dat negativisme niet!
Loodzwaar en keihard werken voor Ajax, dat doen ze.
Nani moeten ze afmaken, jankerd! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Moedeloos word je ervan. En jawhoor. 1-0. Want waarom ook niet. |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 22:49 schreef Loetje het volgende:Het doet zoveel pijn om je club zo te zien spelen. Er zit werkelijk niets, maar dan ook helemaal niets in. Alles gaat verkeerd. De enige die echt goed spelen zijn Veltman en Cillessen en dat zegt genoeg. Vind Bazoer ook nog wel behoorlijk maar die loopt veel en veel te veel met de bal Vind dat opzich nog wel logisch aangezien er voorin nooit iemand vrij staat. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, een geweldige wedstrijd was het zeker niet. Veel te slordig, teveel balverlies en ongeïnspireerd. Daarom deze vreselijke 1-0 achterstand. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Top jongens, lekker blijven zeiken.....goede spirit voor de jongens... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geheel aan zichzelf te danken! En aan die tyfustrainer van ons! |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dank je Frank. WIL JE NU AUB ALS DE SODEMIETER JE SPULLEN PAKKEN EN OPDONDEREN!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die niet eens de moeite doen om te voetballen! 90e minuut goal weggeven. Tuurlijk ben je dan negatief |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die 1e van 2 corners was geen corner trouwens |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Als ze 1-1 maken is iedereen weer JAAAAAAAAA
Kut toch op! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu zul je MOETEN winnen in Amsterdam |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Denk je? Nee dus. Dan kan Frank nog steeds opdonderen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Niks mee te maken. Realiteit is al jaren kut voetbal. Dat jij dingen leuk gaat maken die er niet zijn moet je echt zelf weten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja zeg ik toch! Al die kut gasten, incl.publiek en trainer die net volgens mij dacht dat de champions league binnen was.... wat een kut volk. Ook persie, nep voetballertje |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja zeg ik toch! Al die kut gasten, incl.publiek en trainer die net volgens mij dacht dat de champions league binnen was.... wat een kut volk. Ook persie, nep voetballertje |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: En dat niet gebeuren |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
Ik zou bijna t vliegtuig naar Istanbul pakken om de boer zelf maar eens aan te pakken want Overmars doet t niet. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zal het dan toch zo moeten zijn, dat Ajax maar een andere trainer moet nemen ?
Onmogelijk vindt ik het niet. |
|
|
|