|
|
ajax/410
|
|
|
quote: Tsja je kan het toch niet gewoon hier bij neerleggen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:11 schreef Loetje het volgende:[..] Precies. Alle vleugels vind ik trouwens echt matig in de acties hoor. Juist daar liggen de mogelijkheden El Ghazi doet af en toe wat leuks, maar laat het op dit niveau nooit zien. Fischer heeft gewoon niks voor dit niveau, niet op de vleugel in ieder geval. Geen versnelling, geen power, geen linkerbeen en dus ook geen verassing. Younes typische speler die leuk is voor de eredivisie... Sinkgraven precies het zelfde... Dit zijn de wedstrijden dat ik echt vraag om een Becker of desnoods een Sisto. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je zal wel moeten...wat wil je dan ?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Oh en als we dan toch aan het zeiken zijn. Kom alsjeblieft ALS JE BLIEFT een keer aan met fucking normaal uitshirt. De uitshirts zien er al op zijn minst 5 jaar niet uit. Doe gewoon een zwart shirt met een rood tintje. Flikker een keer op dat gifgroene of dat lelijke roze. Laatste mooie uitshirt was 2009, 2011 was te doen, 2013 was afschuwelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
9 punten voor alle Nederlandse clubs tot op heden in Europa. En dan heb ik het over de poules. En dat in 12 wedstrijden |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote: Je zou eigenlijk een keer de hele amsterdam arena leeg moeten laten. Gewoon geen kaarten kopen alleen dat krijg je natuurlijk nooit voor elkaar. Maar iets van onvrede tonen moet toch kunnen? |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:21 schreef NatjosFC het volgende:Oh en als we dan toch aan het zeiken zijn. Kom alsjeblieft ALS JE BLIEFT een keer aan met fucking normaal uitshirt. De uitshirts zien er al op zijn minst 5 jaar niet uit. Doe gewoon een zwart shirt met een rood tintje. Flikker een keer op dat gifgroene of dat lelijke roze. Ow dat is nou een van de weinige dingen bij ajax die ik wel mooi vind. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:21 schreef Loetje het volgende:9 punten voor alle Nederlandse clubs tot op heden in Europa. En dan heb ik het over de poules. En dat in 12 wedstrijden Ik lig er niet wakker van...zag het allang aankomen |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote: Jij ziet wel veel aankomen. Zou je eens iets mee moeten doen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:15 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dan zal er beter naar de scouting geluisterd moeten worden. Als we komen aankakken met een speler als Sanogo en een paar maand later blijkt hij er geen kut van te kunnen had je dat toch van te voren mogen weten. Nu hebben we één spits en zelfs die is niet eens onomstreden. Mag toch hopen dat Ajax in de winter nog een spits haalt. Een winger met snelheid is ook geen overbodige luxe, Becker kun je eventueel terughalen. Is geen fantastische speler, maar die brengt tenminste wat meer diversiteit in de selectie. Een plan B. Een beetje snelheid voor op de counter. Het is elk seizoen hetzelfde. Ze proberen een paar oud spelers te halen. Dat mislukt vaak. Dan kloppen ze met hangende pootjes aan bij Barca en Arsenal of ze aub iemand kunnen huren. Deze leiding is gewoon niet capabel. Heeft geen netwerk was ze uit kunnen putten. Vergelijk het eens met Don Leo. Die haalde trabelsi, Zlatan, Mudo en Maxwell.Leidingen daarna haalden spelers als Kjh, Suarez, Pantelic. Deze prutsers kunnen helemaal niks. De boer, Overmars en Sar houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd. Jonk die in mijn ogen zeer goed werk doet word totaal genegeerd Sar die nu gvd drie jaar bezig om directeur te worden. Het is net een slechte B-film. De RVC moet nu keihard ingrijpen. Ze hebben de macht ervoor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:22 schreef ajax/410 het volgende:[..] Je zou eigenlijk een keer de hele amsterdam arena leeg moeten laten. Gewoon geen kaarten kopen alleen dat krijg je natuurlijk nooit voor elkaar. Maar iets van onvrede tonen moet toch kunnen? Dan nog...bereik je geen reet mee...financieel zijn wij uit geboensjeerd en dat haal je nooit meer in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik schaam me wel kapot! Dit moeten we ook echt willen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben 52 en heb alles meegemaakt met Ajax...in 95 stond ik vooraan...daarna zie je het afglijden...ik weet niet hoe oud jij bent |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ben 52 en heb alles meegemaakt met Ajax...in 95 stond ik vooraan...daarna zie je het afglijden...ik weet niet hoe oud jij bent Stuk jonger dan jij. Ben net 17. Snap dat het voor jou nog erger moet zijn om dit te zien dan voor mij. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan nog...bereik je geen reet mee...financieel zijn wij uit geboensjeerd en dat haal je nooit meer in Veel te makkelijk. Er zijn zat clubs, ook in Nederland, die wel leuk voetbal laten zien. Nee we winnen nooit de CL meer. Prima kan ik mee leven. Maar je kan Ajax nog wel laten voetballen zoals Ajax HOORT te voetballen. Met lef en Amsterdamse Arrogantie. Hoe matig je selectie ook is voor Europa. Je kan dan zeker in Nederland wel domineren met mooi voetbal. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ben 52 en heb alles meegemaakt met Ajax...in 95 stond ik vooraan...daarna zie je het afglijden...ik weet niet hoe oud jij bent Gelukkig oud genoeg om dat nog meegemaakt te hebben. Ach wat zeur ik ook. Heb mijn cluppie alles zien winnen wat er te winnen is hahah. |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:31 schreef Brandje het volgende:[..] Gelukkig oud genoeg om dat nog meegemaakt te hebben. Ach wat zeur ik ook. Heb mijn cluppie alles zien winnen wat er te winnen is hahah. Ik niet en hoop het eigenlijk nog een keer mee te maken. Maar als het allemaal zo slecht blijft zie ik ze eerder kampioen van de jupiler league worden dan van de champions league. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Benen scheren en kapsels is tegenwoordig belangrijker |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:29 schreef ajax/410 het volgende:[..] Stuk jonger dan jij. Ben net 17. Snap dat het voor jou nog erger moet zijn om dit te zien dan voor mij. Bombom.....Ik wilde je eerst aanpakken maar doe het niet...en erger, niet echt ik zag het allang aankomen...zoals vele met mij op dit forum |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bombom.....Ik wilde je eerst aanpakken maar doe het niet...en erger, niet echt ik zag het allang aankomen...zoals vele met mij op dit forum Het zit er al lang aan te komen. Maar dan moet je roeien met de middelen die er zijn en je daarop aanpassen zoals andere clubs dat ook doen. Maar ook dat gebeurd niet |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
Wat bedoel je met aanpakken haha |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:35 schreef Loetje het volgende:[..] Het zit er al lang aan te komen. Maar dan moet je roeien met de middelen die er zijn en je daarop aanpassen zoals andere clubs dat ook doen. Maar ook dat gebeurd niet Atletico Madrid heeft 2 jaar geleden de CL finale gehaald met een team wat in totaal 80 miljoen heeft gekost. Kunnen ze bij ajax nog iets van leren. (Hebben we het even niet kver de salarissen). |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:24 schreef Brandje het volgende:[..] Het is elk seizoen hetzelfde. Ze proberen een paar oud spelers te halen. Dat mislukt vaak. Dan kloppen ze met hangende pootjes aan bij Barca en Arsenal of ze aub iemand kunnen huren. Deze leiding is gewoon niet capabel. Heeft geen netwerk was ze uit kunnen putten. Vergelijk het eens met Don Leo. Die haalde trabelsi, Zlatan, Mudo en Maxwell.Leidingen daarna haalden spelers als Kjh, Suarez, Pantelic. Deze prutsers kunnen helemaal niks. De boer, Overmars en Sar houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd. Jonk die in mijn ogen zeer goed werk doet word totaal genegeerd Sar die nu gvd drie jaar bezig om directeur te worden. Het is net een slechte B-film. De RVC moet nu keihard ingrijpen. Ze hebben de macht ervoor. Klopt als een bus. Ongelooflijk dat ze telkens zulke slechte aankopen doen. Sinkgraven komt er wel, maar telkens zulke spelers halen als Sanogo en Younes heeft gewoon geen zin. Younes doet het leuk, maar geef dan een keer geld uit aan een ander type. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:37 schreef ajax/410 het volgende:[..] Atletico Madrid heeft 2 jaar geleden de CL finale gehaald met een team wat in totaal 80 miljoen heeft gekost. Kunnen ze bij ajax nog iets van leren. (Hebben we het even niet kver de salarissen). Basel is het beste voorbeeld wat er is. Maar kijk eens naar een Metalist Charkiv (haalde jarenlang de laatste 16), Dnipro vorig jaar en ik kan nog heel lang doorgaan. Zakelijk spelen, het hoeft niet goed. De 0 is heilig en gaan voor je kansen. Is een hele andere mentaliteit joh |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:29 schreef Brandje het volgende:[..] Veel te makkelijk. Er zijn zat clubs, ook in Nederland, die wel leuk voetbal laten zien. Nee we winnen nooit de CL meer. Prima kan ik mee leven. Maar je kan Ajax nog wel laten voetballen zoals Ajax HOORT te voetballen. Met lef en Amsterdamse Arrogantie. Hoe matig je selectie ook is voor Europa. Je kan dan zeker in Nederland wel domineren met mooi voetbal. Amsterdamse arrogantie ??....is mij welbesteed maar er speelt geen Amsterdammer bij Ajax. Gochme is sinds de jaren 80 Amsterdam uitgehold naar andere steden.
Mijn jeugd in de pijp kan ik mij nog goed herinneren...mijn opa met zijn slagerij in de van Woustraat ....dat is echt allemaal weg.
Amsterdam huilt....... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Scroll het cafe maar door..... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] Klopt als een bus. Ongelooflijk dat ze telkens zulke slechte aankopen doen. Sinkgraven komt er wel, maar telkens zulke spelers halen als Sanogo en Younes heeft gewoon geen zin. Younes doet het leuk, maar geef dan een keer geld uit aan een ander type. Ga scouten op wisselspelers bij buitenlandse (sup)topclubs. Daar is zat te vinden. Psv haalt ook Guardado, De jong en Moreno op die manier. Ga eens kappen met dat gelul van ze willen toch niet naar Nederland komen. Ga eens in Zuid Amerika scouten. Wij komen niet verder dan Scandinavie. Tot slot moet je salarisplafond gewoon omhoog. Er moet gewoon klasse en ervaring bij. Zo simpel is het. Het liefst in de hele as. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:46 schreef Brandje het volgende:[..] Ga scouten op wisselspelers bij buitenlandse (sup)topclubs. Daar is zat te vinden. Psv haalt ook Guardado, De jong en Moreno op die manier. Ga eens kappen met dat gelul van ze willen toch niet naar Nederland komen. Ga eens in Zuid Amerika scouten. Wij komen niet verder dan Scandinavie. Tot slot moet je salarisplafond gewoon omhoog. Er moet gewoon klasse en ervaring bij. Zo simpel is het. Het liefst in de hele as. Klinkt als een polo die een Ferrari wil bijhouden Brandje.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wat moet je dan. Zoal het nu gaat is ook niks. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:46 schreef Brandje het volgende:[..] Ga scouten op wisselspelers bij buitenlandse (sup)topclubs. Daar is zat te vinden. Psv haalt ook Guardado, De jong en Moreno op die manier. Ga eens kappen met dat gelul van ze willen toch niet naar Nederland komen. Ga eens in Zuid Amerika scouten. Wij komen niet verder dan Scandinavie. Tot slot moet je salarisplafond gewoon omhoog. Er moet gewoon klasse en ervaring bij. Zo simpel is het. Het liefst in de hele as. Het probleem is dat Ajax max 1 miljoen salaris wil bieden. Ajax moet daar gewoon over heen stappen en een z'n topspeler wel gewoon meer bieden. Er zijn zat spelers die dan naar Ajax willen komen, al hoewel het nu wel moeilijker is nu je geen CL speelt, maar heel veel spelers zijn geintresseerd om zich te laten zien op dat podium. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:29 schreef ajax/410 het volgende:[..] Stuk jonger dan jij. Ben net 17. Snap dat het voor jou nog erger moet zijn om dit te zien dan voor mij. dit word pijnlijk, veel geluk zag wel eens een wedstrijd in de mist (maar je had gelijk hoor. als het voetbal beter was hadden we niet lopen zeiken) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Al die ajax maatjes eruit tyfen(sorry Johan)... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: welke , deze keer namen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bergkamp, De Boer en Overmars |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote: Is daar iets over mij gezegd dan? Heb geen zin om 103645 posts door te lezen. Zal vast wel een hoop onzin tussen staan :P |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:52 schreef NatjosFC het volgende:[..] Het probleem is dat Ajax max 1 miljoen salaris wil bieden. Ajax moet daar gewoon over heen stappen en een z'n topspeler wel gewoon meer bieden. Er zijn zat spelers die dan naar Ajax willen komen, al hoewel het nu wel moeilijker is nu je geen CL speelt, maar heel veel spelers zijn geintresseerd om zich te laten zien op dat podium. Dat zal vrij weinig zin hebben. Misschien dat we spelers dan een jaartje langer kunnen behouden. Wij kunnen gewoon niet tippen aan het grote geld van het buitenland en daar moeten we maar meer leren leven. De FIFA gaat er echt niets aan doen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: die hebben niks voorgesteld ,oke jouw mening' wie zou het beter hebben gedaan , in zo;n stuurloos elftal en praat me niet van het bestuur oke hun verantwoording, jij had liever hiddink gehad die toender tijd sprake was . kom op nou wie had je liever gezien ,,weer namen!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 00:38 schreef enough het volgende:[..] die hebben niks voorgesteld ,oke jouw mening' wie zou het beter hebben gedaan , in zo;n stuurloos elftal en praat me niet van het bestuur oke hun verantwoording, jij had liever hiddink gehad die toender tijd sprake was . kom op nou wie had je liever gezien ,,weer namen!! Jij gaat over namen beginnen en je zegt niks. Al deze 3 hebben gefaalt! En houden elkaar de hand boven het hoofd! |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
Altijd dezelfde kletspraatjes achteraf: dit had niet mogen gebeuren, dit mag een volgende keer niet gebeuren.Ik heb nieuws voor deze kut ploeg: het gebeurt wel en volgende keer gebeurt het ook weer. Kortom: andere trainer en een hele hoop andere spelers. Wat een brandhout! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 00:17 schreef ajax/410 het volgende:[..] Is daar iets over mij gezegd dan? Heb geen zin om 103645 posts door te lezen. Zal vast wel een hoop onzin tussen staan :P breek me bek niet open ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
loetje THANKS
snap wat je bedoel,,,eerst vitesse.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Knop omdraaien en voor de 3 punten gaan, zondag. Een gemakkelijke pot zal het niet worden. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Wanneer speelt AJAX (misschien wel nooit meer ben ik bang). De Boer mag ook maar blijven falen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 22:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Snap serieus al dat negativisme niet! Loodzwaar en keihard werken voor Ajax, dat doen ze. Nani moeten ze afmaken, jankerd! Helemaal eens ouwe!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Misschien lekker zelf opdonderen???? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: +33! Negativiteit is er vanaf minuut 1. Eigenlijk al in de 30 minuten voor de wedstrijd, als de opstelling bekend wordt gemaakt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik ook, hebben we het namelijk al vaker over gehad! En waarom zou je blij wezen met punten in Europa! De UEFA wil toch alleen maar de sterkste clubs meer geld geven en totaal niet gaan zorgen voor een betere verdeling! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan nog...bereik je geen reet mee...financieel zijn wij uit geboensjeerd en dat haal je nooit meer in Jep, met dank aan de UEFA!! |
|
|
|