|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] Klopt als een bus. Ongelooflijk dat ze telkens zulke slechte aankopen doen. Sinkgraven komt er wel, maar telkens zulke spelers halen als Sanogo en Younes heeft gewoon geen zin. Younes doet het leuk, maar geef dan een keer geld uit aan een ander type. Sinkgraven komt er wel??? En dan vervolgens Younes afserveren?? Ik heb Younes in de wedstrijden die hij speelde meer zien doen dan Sinkgraven sinds zijn komst! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 11:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] +33! Negativiteit is er vanaf minuut 1. Eigenlijk al in de 30 minuten voor de wedstrijd, als de opstelling bekend wordt gemaakt! En terecht, ook daar klopt namelijk niets van en wordt iedere week maar weer wat mee getoverd.
Als je dingen gaat uitproberen die je al veel vaker gedaan hebt, en wat nog nooit geslaagd is, dan kan je rekenen op commentaar als trainer zijnde..
Het spel is sinds vorig jaar zomer niet om aan te zien, en ze werken hard?? Ik zie het niet hoor, niemand die eens echt vol door gaat voor een bal, niemand die eens echt doorjaagd op een bal of speler.. Allemaal iedale schoonzonen gecreerd door Frank.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
1 CLUB, 1 STAD,
AJAX AMSTERDAM!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 11:40 schreef remco k het volgende:[..] En terecht, ook daar klopt namelijk niets van en wordt iedere week maar weer wat mee getoverd. Als je dingen gaat uitproberen die je al veel vaker gedaan hebt, en wat nog nooit geslaagd is, dan kan je rekenen op commentaar als trainer zijnde.. Het spel is sinds vorig jaar zomer niet om aan te zien, en ze werken hard?? Ik zie het niet hoor, niemand die eens echt vol door gaat voor een bal, niemand die eens echt doorjaagd op een bal of speler.. Allemaal iedale schoonzonen gecreerd door Frank.. Mooi voor jouw, ik zie het anders!!
Natuurlijk is niet elke wedstrijd er 1 om over naar huis te schrijven, maar qua resultaat is het nog steeds perfect. Willen jullie mooi voetbal en ze verliezen is het niet goed, willen jullie resultaat en is het spel niet om over naar huis te schrijven is het ook niet goed! Eigenlijk kan Ajax het in jullie ogen nooit goed doen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 11:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Mooi voor jouw, ik zie het anders!! Natuurlijk is niet elke wedstrijd er 1 om over naar huis te schrijven, maar qua resultaat is het nog steeds perfect. Willen jullie mooi voetbal en ze verliezen is het niet goed, willen jullie resultaat en is het spel niet om over naar huis te schrijven is het ook niet goed! Eigenlijk kan Ajax het in jullie ogen nooit goed doen!! Wat resultaat betreft perfect?? Waar dan want ik zie het niet??
PSV Thuis perfect resultaat? Rapied Thuis perfect resultaat? Rapied Uit perfect resultaat? Fener Uit perfect resultaat? Molde Uit perfect resultaat? Celtic Thuis perfect resultaat? Twente Uit perfect resultaat? Jablonec uit perfect resultaat?
17 wedstrijden gespeeld tot en met nu. En bijna de helft een negatief resultaat.. Noem het maar goed.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het kan toch godverdomme niet zo zijn dat je hier gewoon positief over moet doen omdat er een paar zijn die er niet tegen kunnen? Het is verdomme al meer als een jaar kut en het wordt met de week erger. En erger nog, alles zijn structurele fouten. Spelers op posities waar ze niet horen en een trainer die de wedstrijd niet eens kan lezen.
Zodra het goed is benoemen we dat ook. Kom eens op zeg, als het kut is mag je dat gewoon zeggen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Uit nieuwsgierigheid.. Welke wissels hadden jullie graag gezien?
Fischer en El Ghazi bakten er beiden weinig van.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 12:00 schreef Jaccio het volgende:Uit nieuwsgierigheid.. Welke wissels hadden jullie graag gezien? Fischer en El Ghazi bakten er beiden weinig van.. De gasten die er in kwamen waren begrijpelijk en onbegrijpelijk. En ondanks El Ghazi ook bagger was kon hij wellicht nog wat brengen. Ik had Younes dus voor Schone gebracht. Daardoor krijg je 3 snelle spelers voorin. El Ghazi in de spits. De ruimte lag daar ook. En met een Sinkgraven erbij was de diepgang helemaal pleite. Tete voor Van Rhijn was een prima wissel |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
En, door het te trage voetbaltempo en veel te weinig samenspel, leed Ajax teveel balverlies. Dan vraag je toch om een matige wedstrijd !!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 11:51 schreef Loetje het volgende:Het kan toch godverdomme niet zo zijn dat je hier gewoon positief over moet doen omdat er een paar zijn die er niet tegen kunnen? Het is verdomme al meer als een jaar kut en het wordt met de week erger. En erger nog, alles zijn structurele fouten. Spelers op posities waar ze niet horen en een trainer die de wedstrijd niet eens kan lezen. Zodra het goed is benoemen we dat ook. Kom eens op zeg, als het kut is mag je dat gewoon zeggen. Ga ik ook zeker niet doen! Benoem wat ik zie en mij kan het niet bekoren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 12:02 schreef Loetje het volgende:[..] De gasten die er in kwamen waren begrijpelijk en onbegrijpelijk. En ondanks El Ghazi ook bagger was kon hij wellicht nog wat brengen. Ik had Younes dus voor Schone gebracht. Daardoor krijg je 3 snelle spelers voorin. El Ghazi in de spits. De ruimte lag daar ook. En met een Sinkgraven erbij was de diepgang helemaal pleite. Tete voor Van Rhijn was een prima wissel Ik ook youness voor Schöne.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 11:48 schreef remco k het volgende:[..] Wat resultaat betreft perfect?? Waar dan want ik zie het niet?? PSV Thuis perfect resultaat? Rapied Thuis perfect resultaat? Rapied Uit perfect resultaat? Fener Uit perfect resultaat? Molde Uit perfect resultaat? Celtic Thuis perfect resultaat? Twente Uit perfect resultaat? Jablonec uit perfect resultaat? 17 wedstrijden gespeeld tot en met nu. En bijna de helft een negatief resultaat.. Noem het maar goed.. Wil je nu werkelijk dat ik hierop ga reageren? Nee, laat ik dat maar niet doen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 12:02 schreef Loetje het volgende:[..] De gasten die er in kwamen waren begrijpelijk en onbegrijpelijk. En ondanks El Ghazi ook bagger was kon hij wellicht nog wat brengen. Ik had Younes dus voor Schone gebracht. Daardoor krijg je 3 snelle spelers voorin. El Ghazi in de spits. De ruimte lag daar ook. En met een Sinkgraven erbij was de diepgang helemaal pleite. Tete voor Van Rhijn was een prima wissel Dit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 12:00 schreef Jaccio het volgende:Uit nieuwsgierigheid.. Welke wissels hadden jullie graag gezien? Fischer en El Ghazi bakten er beiden weinig van.. Hij had gewoon met Tete moeten beginnen, Schone had best vanaf rechts gekund, maar el Ghazi had gewoon op 9 gemoeten...
Sinkgraven had ie voor Schone moeten brengen, Klaassen daarna naar 9, Ghazi naar rechts en Sinkgraven op 10 waar die gewoon hoort..
Youness had je dan inderdaad voor Fischer kunnen brengen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: MOet je helemaal zelf weten..
Maar als jij roept dat de resultaten perfect zijn, is dat gewoon een leugen en pertinent niet waar..
En ja ik ben negatief, als je dat niet wilt lezen blijf je toch lekker weg man.. Tering kijk eens in de spiegel man, jarenlang heb je hier zelf het halve forum lopen afzeiken man.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:20 schreef remco k het volgende:[..] MOet je helemaal zelf weten.. Maar als jij roept dat de resultaten perfect zijn, is dat gewoon een leugen en pertinent niet waar.. En ja ik ben negatief, als je dat niet wilt lezen blijf je toch lekker weg man.. Tering kijk eens in de spiegel man, jarenlang heb je hier zelf het halve forum lopen afzeiken man.. Maar waarom zijn al die resultaten volgens jouw negatief? En waarom zou ik wegblijven? Bang voor een andere mening? Ik zou als ik jou was eens wat minder voetbal kijken. Heb je geen vergelijkingsmateriaal en kan je misschien weer eens genieten van Ajax zonder alles te bekritiseren wat er gebeurd. Trouwens, was jij niet groot voorstander van die hele revolutie en toen mensen toen negatief waren door jouw zonder pardon werden afgeserveerd. Kut hè, dat die gasten (overigens behoor ik daar niet toe) nu toch eigenlijk heel erg gelijk hebben gekregen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar waarom zijn al die resultaten volgens jouw negatief? En waarom zou ik wegblijven? Bang voor een andere mening? Ik zou als ik jou was eens wat minder voetbal kijken. Heb je geen vergelijkingsmateriaal en kan je misschien weer eens genieten van Ajax zonder alles te bekritiseren wat er gebeurd. Trouwens, was jij niet groot voorstander van die hele revolutie en toen mensen toen negatief waren door jouw zonder pardon werden afgeserveerd. Kut hè, dat die gasten (overigens behoor ik daar niet toe) nu toch eigenlijk heel erg gelijk hebben gekregen? Waarom zijn ze niet negatief dan? Wil dat dan wel eens weten. Wellicht dat ik het dan nog anders ga zien. De resultaten die Remco in dit geval opnoemt zijn niet alleen slecht, het waren namelijk ook wanvertoningen van jawelste! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar waarom zijn al die resultaten volgens jouw negatief? En waarom zou ik wegblijven? Bang voor een andere mening? Ik zou als ik jou was eens wat minder voetbal kijken. Heb je geen vergelijkingsmateriaal en kan je misschien weer eens genieten van Ajax zonder alles te bekritiseren wat er gebeurd. Trouwens, was jij niet groot voorstander van die hele revolutie en toen mensen toen negatief waren door jouw zonder pardon werden afgeserveerd. Kut hè, dat die gasten (overigens behoor ik daar niet toe) nu toch eigenlijk heel erg gelijk hebben gekregen? Mijn vraag is enkel hoe je positief kan zijn na gisteren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:27 schreef Loetje het volgende:[..] Waarom zijn ze niet negatief dan? Wil dat dan wel eens weten. Wellicht dat ik het dan nog anders ga zien. De resultaten die Remco in dit geval opnoemt zijn niet alleen slecht, het waren namelijk ook wanvertoningen van jawelste! Ik vraag me werkelijk waar af waarom je denkt dat Ajax elke wedstrijd zo maar even wint. Twente had misschien een slechte start maar een wedstrijd tegen Ajax is als een lege batterij die ineens weer vol is. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: We hebben gisteren op resultaat proberen te spelen, en kregen uiteindelijk deksel op de neus Door een van richting veranderde kopbal. Kut, maar ik zag toch echt spelers die er voor gingen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik vraag me werkelijk waar af waarom je denkt dat Ajax elke wedstrijd zo maar even wint. Twente had misschien een slechte start maar een wedstrijd tegen Ajax is als een lege batterij die ineens weer vol is. Mag je me uitleggen waar ik dat schrijf?! Want dat schrijf ik namelijk nog niet bijna. Het gaat puur en alleen om het falen in het opstellen van spelers, het matige spel en geen enkele verbetering daarin. Dan ga je namelijk al makkelijker voetballen. Dacht dat jij dat ook wel wist.
Bovendien ga je tegen ons voor de zoveelste keer zeggen dat we negatief zijn en meneertje gaat de wedstrijd tegen Heracles en Fenerbahce voorafgaand op ruim verlies zetten. Ik snap je punt dus weer niet! Wij zijn niet perfect en dat durf ik van mezelf te zeggen. Maar kap met andere mensen aan te spreken op gedrag wat je namelijk zelf zo goed kan! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] We hebben gisteren op resultaat proberen te spelen, en kregen uiteindelijk deksel op de neus Door een van richting veranderde kopbal. Kut, maar ik zag toch echt spelers die er voor gingen. Jup. Maar niet de mensen die dat verschil hadden kunnen maken. Of vond jij de voorhoede er alles aan doen dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En niet dat je wedstrijden niet op verlies mag zetten ofzo hoor. Moet je geheel zelf weten. Maar je bent er zelf dus net zo hoopvol over als wij! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:39 schreef Loetje het volgende:[..] Jup. Maar niet de mensen die dat verschil hadden kunnen maken. Of vond jij de voorhoede er alles aan doen dan? Wat ik voorin zag was voornamelijk een falende Fischer. Ook niet voor het eerst overigens. En waarom hij El Ghazi nu niet gewoon in de spits heeft gezet snapte ik ook niet. Maar ze hebben het geprobeerd en ook de spelers voorin hebben alles gedaan wat in de mars lag, maar ja met een weifelend beleid zal je niet veel beter worden! Dus lijkt het me handig nu eerst het beleid volledig aan te pakken en van daaruit weer te gaan bouwen. Of denk je niet dat de spelers alles lezen wat in de media komt met betrekking tot de bestuurlijke chaos. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar waarom zijn al die resultaten volgens jouw negatief? En waarom zou ik wegblijven? Bang voor een andere mening? Ik zou als ik jou was eens wat minder voetbal kijken. Heb je geen vergelijkingsmateriaal en kan je misschien weer eens genieten van Ajax zonder alles te bekritiseren wat er gebeurd. Trouwens, was jij niet groot voorstander van die hele revolutie en toen mensen toen negatief waren door jouw zonder pardon werden afgeserveerd. Kut hè, dat die gasten (overigens behoor ik daar niet toe) nu toch eigenlijk heel erg gelijk hebben gekregen? Ik geniet van voetbal van clubs die net zo veel of minder te besteden hebben als Ajax.
En ik ben zeker voorstander van die revolutie, nog steeds en dat zal ik ook blijven, want in de jeugd werkt het wel, die jongens zijn nu beter dan dat ze 5 jaar geleden op die leeftijd waren..
Dus waar je vandaan haalt dat ik die mensen gelijk geef over de revolutie snap ik niet zo goed.
Het spel onder de Boer is niet om aan te zien, ik denk met afstand het minst aantrekkelijke voetbal van de gehele eredivisie.. Spelers wordt gebruikt waar ze niet voor zijn en andersom. Spelers worden gehaald en vervolgens niet gebruikt door de trainer die voorstander was van de komst van die spelers..
Ik vraag van Ajax niet het niveau van een Barca of de 10 clubs daaronder..
Maar ik vraag wel spelers te gebruiken naar hun capaciteiten, en dat gebeurt de laatste anderhalf jaar gewoon niet meer..
En ik bang voor een beetje tegenspraak? Nooit geweest en zal ook nooit gebeuren..
Echter reageer je niet inhoudelijk over dat wat er gepost wordt, maar over hoe dat hier gepost wordt..
En dan vind ik niet dat jij de persoon bent iemand daar op aan te spreken, je bent namelijk net zo als het juiste onderwerp wordt aangesneden.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:42 schreef Loetje het volgende:En niet dat je wedstrijden niet op verlies mag zetten ofzo hoor. Moet je geheel zelf weten. Maar je bent er zelf dus net zo hoopvol over als wij! Ik voorspelde inderdaad vooraf een verlies, maar niet omdat ik Ajax graag zie verliezen maar omdat ik gewoon die hele verdomde Europese wedstrijden zat ben! Gewoon omdat de UEFA het hele Europese voetbal verneukt heeft! En ik heb geen zin om dat nog eens uit te leggen Loetje! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar waarom zijn al die resultaten volgens jouw negatief? En waarom zou ik wegblijven? Bang voor een andere mening? Ik zou als ik jou was eens wat minder voetbal kijken. Heb je geen vergelijkingsmateriaal en kan je misschien weer eens genieten van Ajax zonder alles te bekritiseren wat er gebeurd. Trouwens, was jij niet groot voorstander van die hele revolutie en toen mensen toen negatief waren door jouw zonder pardon werden afgeserveerd. Kut hè, dat die gasten (overigens behoor ik daar niet toe) nu toch eigenlijk heel erg gelijk hebben gekregen? Je hebt het puur over resultaten, en die zijn in bijna de helft van de wedstrijden negatief, simpelweg omdat ze niet gewonnen worden en dus punten kosten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] We hebben gisteren op resultaat proberen te spelen, en kregen uiteindelijk deksel op de neus Door een van richting veranderde kopbal. Kut, maar ik zag toch echt spelers die er voor gingen. Spelers die ervoor gingen.. Misschien een aantal ja.. Maar de gehele aanval heeft niet 1 keer vol druk gezet op haalbare ballen, trokken benen weg bij wat hardere tackles en zijn amper duels aangegaan..
En kerel, het gaat echt niet om de verlies partij van gister, het gaat om de manier waarop.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:52 schreef remco k het volgende:[..] Ik geniet van voetbal van clubs die net zo veel of minder te besteden hebben als Ajax. En ik ben zeker voorstander van die revolutie, nog steeds en dat zal ik ook blijven, want in de jeugd werkt het wel, die jongens zijn nu beter dan dat ze 5 jaar geleden op die leeftijd waren.. Dus waar je vandaan haalt dat ik die mensen gelijk geef over de revolutie snap ik niet zo goed. Het spel onder de Boer is niet om aan te zien, ik denk met afstand het minst aantrekkelijke voetbal van de gehele eredivisie.. Spelers wordt gebruikt waar ze niet voor zijn en andersom. Spelers worden gehaald en vervolgens niet gebruikt door de trainer die voorstander was van de komst van die spelers.. Ik vraag van Ajax niet het niveau van een Barca of de 10 clubs daaronder.. Maar ik vraag wel spelers te gebruiken naar hun capaciteiten, en dat gebeurt de laatste anderhalf jaar gewoon niet meer.. En ik bang voor een beetje tegenspraak? Nooit geweest en zal ook nooit gebeuren.. Echter reageer je niet inhoudelijk over dat wat er gepost wordt, maar over hoe dat hier gepost wordt.. En dan vind ik niet dat jij de persoon bent iemand daar op aan te spreken, je bent namelijk net zo als het juiste onderwerp wordt aangesneden.. Ik zeg nergens dat jij de mensen gelijk geeft wat betreft de revolutie, ik zeg enkel dat de gasten die toen al negatief waren toch eigenlijk een beetje gelijk krijgen.
En wat wil je dat ik reageer dan? Dat je gelijk hebt en dat het slecht is? Nee, dit is een forum en daar kan iemand ook een andere reactie hebben. Dus inhoudelijk verschillen wij van mening!
En dan zitten er nog punten in je post waar ik het wel eens mee ben, maar om dat continu te herhalen heeft geen zin! We weten hoe het zit, we kunnen het niet veranderen, enkel accepteren en hopen dat die verandering er toch een keer komt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:53 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt het puur over resultaten, en die zijn in bijna de helft van de wedstrijden negatief, simpelweg omdat ze niet gewonnen worden en dus punten kosten.. Maar waarom zou je denken dat Ajax elke wedstrijd maar zou moeten winnen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:55 schreef remco k het volgende:[..] Spelers die ervoor gingen.. Misschien een aantal ja.. Maar de gehele aanval heeft niet 1 keer vol druk gezet op haalbare ballen, trokken benen weg bij wat hardere tackles en zijn amper duels aangegaan.. En kerel, het gaat echt niet om de verlies partij van gister, het gaat om de manier waarop.. De aanval was inderdaad niet erg betrokken bij het spel, maar ja ook daar kunnen we continu over blijven lullen maar zal niet veranderen. Te veel flair, zo worden de spelers bij Ajax opgeleid. Gewoon geen enkel benul van het doel, maar alles mooi willen doen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zeg nergens dat jij de mensen gelijk geeft wat betreft de revolutie, ik zeg enkel dat de gasten die toen al negatief waren toch eigenlijk een beetje gelijk krijgen. En wat wil je dat ik reageer dan? Dat je gelijk hebt en dat het slecht is? Nee, dit is een forum en daar kan iemand ook een andere reactie hebben. Dus inhoudelijk verschillen wij van mening! En dan zitten er nog punten in je post waar ik het wel eens mee ben, maar om dat continu te herhalen heeft geen zin! We weten hoe het zit, we kunnen het niet veranderen, enkel accepteren en hopen dat die verandering er toch een keer komt! Nee ik vraag niet om gelijk.. Maar jij reageert niet inhoudelijk. Maar over de manier van reageren..
Je reageert over de negativiteit in zijn algemeen, maar niet over dat wat er daadwerkelijk gezegd wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb ik dat gezegd?? Ajax had van een groot deel van deze tegenstanders moeten en kunnen winnen..
We worden veel te vaak door teveel tegenstanders helemaal van het veld gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] De aanval was inderdaad niet erg betrokken bij het spel, maar ja ook daar kunnen we continu over blijven lullen maar zal niet veranderen. Te veel flair, zo worden de spelers bij Ajax opgeleid. Gewoon geen enkel benul van het doel, maar alles mooi willen doen! Deden ze het maar mooi, gebeurde er nog wat.. Probleem zit daar niet in naar mijn idee.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:02 schreef remco k het volgende:[..] Heb ik dat gezegd?? Ajax had van een groot deel van deze tegenstanders moeten en kunnen winnen..We worden veel te vaak door teveel tegenstanders helemaal van het veld gespeeld.. Waarop gebasseerd? Dat dikgedrukte dan? Omdat ze in eigen competitie misschien niet best opereren.
We gingen er allemaal even gemakkelijk vanuit dat we van Twente zouden winnen omdat het daar een chaos was en ze onderin meededen. We gingen er allemaal even gemakkelijk vanuit dat we van Celtic zouden winnen, omdat ze nog niet goed presteren. En zou ken ik er nog wel een aantal. Terwijl we eigenlijk allemaal weten dat Ajax eigenlijk zelf ook niet goed presteert. Ajax heeft Europees nog niet gegeven wat het zou moeten doen, maar de competitie daarentegen is tot nog toe geen groot probleem. Alleen van die pisboeren werd verloren, en inderdaad kansloos, maar verder werden de punten wel gepakt. Maar toch is het bestuurlijk al tijden onrustig bij Ajax en dat krijgen de spelers ook mee. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat ik voorin zag was voornamelijk een falende Fischer. Ook niet voor het eerst overigens. En waarom hij El Ghazi nu niet gewoon in de spits heeft gezet snapte ik ook niet. Maar ze hebben het geprobeerd en ook de spelers voorin hebben alles gedaan wat in de mars lag, maar ja met een weifelend beleid zal je niet veel beter worden! Dus lijkt het me handig nu eerst het beleid volledig aan te pakken en van daaruit weer te gaan bouwen. Of denk je niet dat de spelers alles lezen wat in de media komt met betrekking tot de bestuurlijke chaos. Daar gaat het toch over. Je wordt wakker. Je benoemd namelijk nu exact de dingen waarom wij negatief zijn. Echter irriteer ik me meer en meer aan De Boer.
Wat betreft de voorhoede, hard werken valt bij mij ook onder dat je alles doet om je team te laten winnen. En weer hadden de beide heertjes op de vleugel, en met name Fischer weer een Veel te lichtzinnige manier van opvatten. Hoofd naar beneden aan de bal en Fischer ging ieder duel als een baby in. Verloor alles omdat hij het veel te makkelijk denkt op de kunnen lossen. Ook dat is mentaliteit. En vind ik onder andere hem niet diegene aan wie ik zie dat ze er alles aan doen om een pot tot een goed einde te brengen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:02 schreef remco k het volgende:[..] Deden ze het maar mooi, gebeurde er nog wat.. Probleem zit daar niet in naar mijn idee.. Niet?? Sorry hoor, maar de acties die Ghazi en Fischer maken zijn continu van hetzelfde soort. Verdedigers van de tegenstander weten dat ook. Daarom genoot ik vroeger ook zo van Suarez! Die had maar 1 doel en dat was de doelmond van de tegenstander, en hoe hij daar kwam maakte geen drol uit!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:06 schreef Loetje het volgende:[..] Daar gaat het toch over. Je wordt wakker. Je benoemd namelijk nu exact de dingen waarom wij negatief zijn. Echter irriteer ik me meer en meer aan De Boer. Wat betreft de voorhoede, hard werken valt bij mij ook onder dat je alles doet om je team te laten winnen. En weer hadden de beide heertjes op de vleugel, en met name Fischer weer een Veel te lichtzinnige manier van opvatten. Hoofd naar beneden aan de bal en Fischer ging ieder duel als een baby in. Verloor alles omdat hij het veel te makkelijk denkt op de kunnen lossen. Ook dat is mentaliteit. En vind ik onder andere hem niet diegene aan wie ik zie dat ze er alles aan doen om een pot tot een goed einde te brengen. Maar tussen punten benoemen en de manier van negatief zijn zit nog een groot verschil Loetje. Sommigen drijven een beetje door en slachten spelers en coach af! Dat is nergens voor nodig lijkt mij!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik voorspelde inderdaad vooraf een verlies, maar niet omdat ik Ajax graag zie verliezen maar omdat ik gewoon die hele verdomde Europese wedstrijden zat ben! Gewoon omdat de UEFA het hele Europese voetbal verneukt heeft! En ik heb geen zin om dat nog eens uit te leggen Loetje! Dat is een andere kwestie. Heracles speelt namelijk daar geen rol in en die zet je ook op verlies. Overigens, de clubs die echt veel uitgeven presteren namelijk echt weinig tot niets. Op een kleine uitzondering na. Daarbij zou Fener kwaliteit moeten hebben. Ik heb dat totaal niet gezien. Die waren nog slechter als wij. Zo goed zijn al die geldclubs niet altijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar tussen punten benoemen en de manier van negatief zijn zit nog een groot verschil Loetje. Sommigen drijven een beetje door en slachten spelers en coach af! Dat is nergens voor nodig lijkt mij!! Niet? Reageer dan een keer met kwesties waarom je dat niet moet doen dan! Als de zwakte van je tegenstander achter hun laatste linie ligt. En je stelt daar de meest slome speler van je elftal op vraag je toch op problemen? Dus kritiek op De Boer. En aangezien dit vaker gebeurd wordt kritiek harder. Net als jij dient te presteren op je werk moeten zij dat ook!
Spelers die met hun kop omlaag spelen verdienen hetzelfde! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Waarop gebasseerd? Dat dikgedrukte dan? Omdat ze in eigen competitie misschien niet best opereren. We gingen er allemaal even gemakkelijk vanuit dat we van Twente zouden winnen omdat het daar een chaos was en ze onderin meededen. We gingen er allemaal even gemakkelijk vanuit dat we van Celtic zouden winnen, omdat ze nog niet goed presteren. En zou ken ik er nog wel een aantal. Terwijl we eigenlijk allemaal weten dat Ajax eigenlijk zelf ook niet goed presteert. Ajax heeft Europees nog niet gegeven wat het zou moeten doen, maar de competitie daarentegen is tot nog toe geen groot probleem. Alleen van die pisboeren werd verloren, en inderdaad kansloos, maar verder werden de punten wel gepakt. Maar toch is het bestuurlijk al tijden onrustig bij Ajax en dat krijgen de spelers ook mee. Omdat Ajax niet het niveau haalde wat ze hebben laten zien te kunnen halen. En onze trainer opstelling uit de hoed tovert die kant nog wal slaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Niet?? Sorry hoor, maar de acties die Ghazi en Fischer maken zijn continu van hetzelfde soort. Verdedigers van de tegenstander weten dat ook. Daarom genoot ik vroeger ook zo van Suarez! Die had maar 1 doel en dat was de doelmond van de tegenstander, en hoe hij daar kwam maakte geen drol uit!! Dat is toch iets anders dan dat het niet lukt omdat ze het mooi willend doen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:10 schreef remco k het volgende:[..] Omdat Ajax niet het niveau haalde wat ze hebben laten zien te kunnen halen. En onze trainer opstelling uit de hoed tovert die kant nog wal slaan.. Het niveau is toch al 2 jaar bedroevend?? Dus eigenlijk moeten jullie de verwachting naar beneden bijstellen wat het elftal kan. Want blijkbaar kunnen ze niet beter. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ze willen altijd de tegenstander voorbij met een bepaalde flair. Laat die eens achterwege en ga proberen als een botte boer de doelmond te bereiken. Vast zal je eens teruggefloten worden, maar dat neem je dan voor lief! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:08 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is een andere kwestie. Heracles speelt namelijk daar geen rol in en die zet je ook op verlies. Overigens, de clubs die echt veel uitgeven presteren namelijk echt weinig tot niets. Op een kleine uitzondering na. Daarbij zou Fener kwaliteit moeten hebben. Ik heb dat totaal niet gezien. Die waren nog slechter als wij. Zo goed zijn al die geldclubs niet altijd Nee, maar met geld kan je wel meer!
En wat betreft de uitslag die ik voorspelde tegen Heracles. Dat was een dag na de nederlaag tegen Pisvee, 1 die hard aankwam. Ik vind nog steeds dat Ajax van elke tegenstander moet kunnen winnen. En ik ben waarschijnlijk positiever gestemd dan jullie. Ook ik baal van bepaalde momenten in de wedstrijd, maar heb me voorgenomen er anders in te staan. Want de negatieve energie die het met zich meebrengt is niet nuttig voor andere zaken in het leven! En ja, ik kan nog steeds balen als Ajax verliest hoor! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee, maar met geld kan je wel meer! En wat betreft de uitslag die ik voorspelde tegen Heracles. Dat was een dag na de nederlaag tegen Pisvee, 1 die hard aankwam. Ik vind nog steeds dat Ajax van elke tegenstander moet kunnen winnen. En ik ben waarschijnlijk positiever gestemd dan jullie. Ook ik baal van bepaalde momenten in de wedstrijd, maar heb me voorgenomen er anders in te staan. Want de negatieve energie die het met zich meebrengt is niet nuttig voor andere zaken in het leven! En ja, ik kan nog steeds balen als Ajax verliest hoor! Ik ben zo kritisch omdat ik als geen ander weet hoe veel je soms moet geven om te bereiken wat je wilt! Er zijn ook clubs die niet schatrijk zijn en toch zakelijk kunnen voetballen met resultaat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het niveau is toch al 2 jaar bedroevend?? Dus eigenlijk moeten jullie de verwachting naar beneden bijstellen wat het elftal kan. Want blijkbaar kunnen ze niet beter. Dat vind ik dus niet waar, het elftal kan wel degelijk beter, de Boer weet alleen de potentie niet meer uit het elftal te halen wat erin zit.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:29 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben zo kritisch omdat ik als geen ander weet hoe veel je soms moet geven om te bereiken wat je wilt! Er zijn ook clubs die niet schatrijk zijn en toch zakelijk kunnen voetballen met resultaat Maar dat spel is niet om aan te zien? En daar zeiken de supporters dan ook weer over! Want denk je dat ze bij Chelsea als supporters zou blij zijn met het spel? Of bij die pisboeren? Als ze winnen met het spel is er misschien blijdschap om de punten, maar het spel bekritiseren zij net zo goed! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ze willen altijd de tegenstander voorbij met een bepaalde flair. Laat die eens achterwege en ga proberen als een botte boer de doelmond te bereiken. Vast zal je eens teruggefloten worden, maar dat neem je dan voor lief! Hoe ze het doen is niet zo relevant, maar ik denk dat het komt door meer dan alleen de speler zelf.. Het positiespel is structureel bedroevend te noemen, daardoor komt een buitenspeler zelden tot nooit in een 1 tegen 1 situatie.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:33 schreef remco k het volgende:[..] Hoe ze het doen is niet zo relevant, maar ik denk dat het komt door meer dan alleen de speler zelf.. Het positiespel is structureel bedroevend te noemen, daardoor komt een buitenspeler zelden tot nooit in een 1 tegen 1 situatie.. Tja, daarnaast als ze er al een keer langskomen is de voortzetting weer enorm bedroevend!! |
|
|
|