|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar dat spel is niet om aan te zien? En daar zeiken de supporters dan ook weer over! Want denk je dat ze bij Chelsea als supporters zou blij zijn met het spel? Of bij die pisboeren? Als ze winnen met het spel is er misschien blijdschap om de punten, maar het spel bekritiseren zij net zo goed! Red Bull Salsburg speelde geweldig leuk voetbal met een huishoudboekje dat lager is dan dat van ons.. En zo zijn er echt nog veel meer ploegen die niet veel meer geld te besteden hebben dan Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja, daarnaast als ze er al een keer langskomen is de voortzetting weer enorm bedroevend!! Dat vind ik dan wel weer meevallen, Ghazi heeft een prima voorzet, Dijks heeft dat aan de andere kant ook.. De invulling van de spits is gewoon droevig, looplijnen zijn slecht en je ziet aan alles dat ze niet in hun eiegen natuur voetballen, maar opgelegde dingetjes aan het doen zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:35 schreef remco k het volgende:[..] Red Bull Salsburg speelde geweldig leuk voetbal met een huishoudboekje dat lager is dan dat van ons.. En zo zijn er echt nog veel meer ploegen die niet veel meer geld te besteden hebben dan Ajax.. Serieus??? Werden uitgeschakeld in de voorronde van de EL en ook in de competitie hebben ze in 12 wedstrijden al 17 keer een tegentreffer gekregen en al 12 verliespunten gepakt. Daarnaast is er wel degelijk een hoger huishoudboekje enkel zullen ze dat niet openbaren, daar er een enorm bedrijf achter zit. Kunnen daardoor ook spelers een veel beter salaris bieden. Zo gebeurd dat ook in Duitsland met RB Leipzig op dit moment. Dus eigenlijk is je voorbeeld een slechte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Serieus??? Werden uitgeschakeld in de voorronde van de EL en ook in de competitie hebben ze in 12 wedstrijden al 17 keer een tegentreffer gekregen en al 12 verliespunten gepakt. Daarnaast is er wel degelijk een hoger huishoudboekje enkel zullen ze dat niet openbaren, daar er een enorm bedrijf achter zit. Kunnen daardoor ook spelers een veel beter salaris bieden. Zo gebeurd dat ook in Duitsland met RB Leipzig op dit moment. Dus eigenlijk is je voorbeeld een slechte. Ik heb het toch ook niet over dit jaar. Maar over het jaar dat ze ons zo makkelijk uitschakdelen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het toch ook niet over dit jaar. Maar over het jaar dat ze ons zo makkelijk uitschakdelen.. Maar dan nog zit er meer geld in de ploeg dan jij en ik denken! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 21:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik snap er ook helemaal niets van, als je Tete dan rust wil geven, doe dat dan tegen Heracles.. Tete krijgt voorlopig helemaal geen rust meer. van Rhijn is geen schim van de speler die hij was toen hij v/d Wiel uit de basis hield..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is toch goed te begrijpen? Je kunt toch godsonmogelijk blij of tevreden zijn met het huidige niveau van dit Ajax? Waar is de Amsterdamse flair gebleven? Het gogme, de spelvreugde, de dominantie? In 90 minuten dramatisch voetbal zegge en schrijve NUL kansen op een doelpunt. De spelers en de trainers moeten zich schamen, DIEP schamen!! Ja en dan krijg je gejank van supporters... Sorry Wout. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:01 schreef Loetje het volgende:Mijn hart huilt.... We kunnen toch godverdomme zoveel beter man. Anderhalf jaar al in een neerwaartse spiraal waar we niet uitkomen. Ik wil echt positief zijn maar wat hier gebeurd is als je een beetje voor Ajax bent, te erg voor je ogen. Dit kan gewoon niet meer. Slechter dan dit kan gewoon niet meer. NUL (!) kansen op een doelpunt in 90 volle minuten. Weer totaal onverklaarbare wissels door onze trainer... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Waar slaat dat nou weer op? Wat een onzin. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 15:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Tete krijgt voorlopig helemaal geen rust meer. van Rhijn is geen schim van de speler die hij was toen hij v/d Wiel uit de basis hield..... van rijn is nog slechter geworden dan dat ie al was,,onbegrijpelijk!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Begroting is begroting. En er moet meer binnekomen dan dat er uit gaat.. Daar valt niet zo veel aan te kloten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar dat spel is niet om aan te zien? En daar zeiken de supporters dan ook weer over! Want denk je dat ze bij Chelsea als supporters zou blij zijn met het spel? Of bij die pisboeren? Als ze winnen met het spel is er misschien blijdschap om de punten, maar het spel bekritiseren zij net zo goed! Mag ook wel bij Chelsea he. Maar hele Engelse voetbal stelt Europees momenteel dan ook geen kut voor. Als het zakelijke resultaat oplevert ben ik tevreden. Dat schreef ik zaterdag in de rust nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
In de Nederlandse competitie moet het toch wel mogelijk voor een club als Ajax om fris aanvallend voetbal te spelen? Dat je in Europa wat zakelijker speelt zal iedere Ajax supporter begrijpen. Helaas kunnen we dat al lang niet meer en in Europa stellen we al helemaal geen reet meer voor! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Klopt het nu of mis ik het topic van Ajax-Fenerbahce???? Niet lullig bedoeld, maar ik dacht hem de afgelopen dagen te hebben gezien hier! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 20:49 schreef Ajax Warrior het volgende:Klopt het nu of mis ik het topic van Ajax-Fenerbahce???? Niet lullig bedoeld, maar ik dacht hem de afgelopen dagen te hebben gezien hier! Ik had hem gemaakt. Toen ik op plaats het topic klikte viel me internet uit. Alles voor niets dus. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 20:53 schreef Loetje het volgende:[..] Ik had hem gemaakt. Toen ik op plaats het topic klikte viel me internet uit. Alles voor niets dus. Ok, ik dacht hem eerder te hebben zien staan maar blijkbaar zag ik spoken! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Komt door de leeftijd ouwe ;-) |
|
|
|