|
|
de bluffer
|
|
|
Ik vind dat Co Adriaanse en Ronald Koeman de nieuwe Technische Directeur en trainer moeten worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
+1. Haal je wel kwaliteit binnen. Maar omdat die lul van Oostveen al teveel heeft uitgegeven aan oprotpremies kan de KNVB dit niet betalen. De enige mogelijkheid is als de glibber die er nu zit zelf de pijp aan Maarten geeft. En dat zie ik niet gebeuren want bij een ontslag vangt hij gewoon zijn salaris tot het einde van t contract. Dat laat niemand zomaar zitten .. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Cor Adriaanse bedoel je denk ik, toch? Co Adriaanse moeten we ook niet willen. Dan kwalificeert oranje zich ook niet. Je moet iemand met reëel voetbalverstand hebben, niet zo'n naïeveling. Dan kunnen ze Aad de Mos er ook wel voor gooien. Die heeft tenminste prijzen gewonnen...
De knjb moet een groep wijze mannen aanstellen die de structuur eens omgooien. Als wijze mannen denk ik aan lieden als Willem van Hanegem, Piet de Visser, Johan Cruyff, René of Willy van de Kerkhof, Foppe de Haan, Hans Kraay sr., Van Raaij (van pisvee). Ik roep maar wat namen hoor, niet te letterlijk nemen, maar het moet qua knowhow de elite van Nederland zijn, die als een soort SER adviezen geeft aan de knjb.... Van Oostveen zou toch gek zijn daar geen gebruik van te maken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 - 12:58 schreef de bluffer het volgende:Ik vind dat Co Adriaanse en Ronald Koeman de nieuwe Technische Directeur en trainer moeten worden Ik vind dat alle functies door 020-ers bekleed moeten worden. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Guus Hiddink en Danny Blind logisch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat we t hier überhaupt over hebben. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Johan Cruijff en Frank de boer, zijn broer Ronald als persvoorlichter. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
ALLES! Is beter dan deze situatie! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als trainer van Oranje hoef je geen goede trainer te zijn. Ik bedoel ze kunnen allemaal al voetballen, zijn goed in conditie, dus komt het aan op team spirit , eergevoel tactiek en de juiste poppetjes op de goede plaats. Verder makkelijk voor de camera, humor, en toch hard. Gecombineerd met de steeds jongere selecties zou ik gaan voor,
Perez en Kraaij junior. Beide wat moderner , verstand van voetbal en kunnen wat overbrengen qua beleving.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En dan valt er in ieder geval wat te lachen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Pfffffffffffffffff, nou! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je hebt gelijk, bij jou haak ik af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat dan in juichpak of brulshirt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En altijd tekort komen en benadeeld voelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lullig om nou over asiel zoekers te beginnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sinds wanneer ben jij asielzoeker? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je speelt nu mij de zwarte Piet toe.. Goed idee..lekker zwart sminken zoals het hoort. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je speelt nu mij de zwarte Piet toe.. Goed idee..lekker zwart sminken zoals het hoort. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kun je niet beter De Telegraaf opzeggen? |
|
|
|