|
|
p111
|
|
|
Ik ben er van overtuigd dat Ajax de beker het minst belangrijk vind om al die gassies niet compleet kapot te laten gaan met 2 wedstrijden per week gaat Frank keuzes maken en verwacht ik een B elftal met de Boer van Rijn en v/d Hoorn achterin en midv/Bazoer/Gudelj en Sinkgraven en voorin Younes/Fischer/Schone. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 08:56 schreef Eide het volgende:[..] En toch vind ik dat in de praktijk meevallen. Klaassen komt nu minder op de flank te spelen als voorheen maar verder is Ajax in balbezit toch echt actief met 2 aanvallende ingestelde middenvelders. Klaassen staat dan alleen dieper en centraler in vergelijking met vorig seizoen en Bazoer is vrijer in het positie kiezen, maar het blijft een systeem met 2 aanvallende middenvelders in balbezit met Gudelj in een controlerende rol daarachter. En dus vind ik het vooral een verandering in de dynamiek op het middenveld, want Klaassen moet toch ook die linkerzijde wat bestrijken (Bazoer speelt hoofdzakelijk aan de rechterzijde). Als het zou moeten uittekenen in een opstelling lijkt het inderdaad heel anders, maar de daadwerkelijke uitvoering vind ik niet radicaal anders als vorig seizoen. Sorry, maar dat is dan toch een hele andere invulling.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: In de daadwerkelijke uitvoering vind ik dat wel meevallen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oke prima, meningen verschillen.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 - 22:21 schreef VVout het volgende:Heeft helemaal niets met provoceren te maken, maar om de overdreven provocerende reactie tegen Kramer een weinig te relativeren. Ik geloof dat de provocatie uitgelokt wordt van julie zijde hoor, kan het namelijk niet echt objectief meer vinden dit. Maar waarschijnlijk zal er al weer een melding gemaakt worden, objectiviteit is niet de sterkste kant hier. Wat een droeftoeter ben je ook hè? Alsof ze bij jullie zo lekker objectief zijn. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Zo de spanning begint toch wel te komen. Blijft toch DE Klassieker. Morgen lekker in mijn oude stamkroegie in Apeldoorn kijken. Mooi man 60% is voor 010 en 40% voor Ajax. Tijdens de wedstrijd gaat het er echt op onderling met af en toe een klein opstootje maar na de wedstrijd is alles weer goed. Hen donderdag vrij genomen dus ga vol gas morgen:) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 09:53 schreef p111 het volgende:Ik ben er van overtuigd dat Ajax de beker het minst belangrijk vind om al die gassies niet compleet kapot te laten gaan met 2 wedstrijden per week gaat Frank keuzes maken en verwacht ik een B elftal met de Boer van Rijn en v/d Hoorn achterin en midv/Bazoer/Gudelj en Sinkgraven en voorin Younes/Fischer/Schone. Niet eens zo slecht hoor.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 13:24 schreef Brandje het volgende:Zo de spanning begint toch wel te komen. Blijft toch DE Klassieker. Morgen lekker in mijn oude stamkroegie in Apeldoorn kijken. Mooi man 60% is voor 010 en 40% voor Ajax. Tijdens de wedstrijd gaat het er echt op onderling met af en toe een klein opstootje maar na de wedstrijd is alles weer goed. Hen donderdag vrij genomen dus ga vol gas morgen:) Veel plezier! Heb er ook wel zin in blijft inderdaad de enige topper. Feyenoord is in goede doen, Ajax heeft met Vitesse ook laten zien dat ze de strijd aan kunnen gaan. Jammer dat er geen uitpubliek bij mag zijn maar verwacht een spannende pot. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Geen Riedewald morgen. Krijgt rust. Pffffffff lekker De Boer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Riedewald er niet bij. Verwacht Van der Hoorn en anders Viergever daar. Heitinga zou wel eens een keer leuk zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk, doe dat lekker dit weekend.. Maar niet in de belangrijkste en moeilijkste wedstrijd van de beker.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:29 schreef remco k het volgende:[..] Onbegrijpelijk, doe dat lekker dit weekend.. Maar niet in de belangrijkste en moeilijkste wedstrijd van de beker.. Niks aan toe te voegen. We spelen voor de fans een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar maar ook de spelers willen deze wedstrijden graag spelen en hij gaat gewoon spelers sparen en dat terwijl je het weekend Roda THUIS krijgt. Man man.
Ach ja. Zo heeft hij vast een excuus klaar liggen als we verliezen. GVD de beker winnen is directe plaatsing groepsfase EL. Is echt wel belangrijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:28 schreef Loetje het volgende:Riedewald er niet bij. Verwacht Van der Hoorn en anders Viergever daar. Heitinga zou wel eens een keer leuk zijn. Aub geen Viergever. Die kan beter met de vrouwen meedoen want hij speelt ook altijd als een wijf. Gewoon Heitinga opstellen. Die weet wat er gevraagd wordt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:37 schreef Brandje het volgende:[..] Aub geen Viergever. Die kan beter met de vrouwen meedoen want hij speelt ook altijd als een wijf. Gewoon Heitinga opstellen. Die weet wat er gevraagd wordt. Vind ik ook. Maar zie Frank er wel voor aan hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:37 schreef Brandje het volgende:[..] Aub geen Viergever. Die kan beter met de vrouwen meedoen want hij speelt ook altijd als een wijf. Gewoon Heitinga opstellen. Die weet wat er gevraagd wordt. Gaat niet gebeuren hoor. vd Hoorn gaat spelen, daarom viel die ook in afgelopen weekend.. Dat wordt ons wapen tegen Kramer..
Lekker jezelf aanpassen aan de tegenstander.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zou gewoon Veltman op Kramer zetten. Joel is goed in vorm en als mandekker meer dan uitstekend. Dat is wat je nodig hebt tegen een mannetje als Kramer. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nee dit is gewoon wat ik dacht VOOR de wedstrijden gespeeld werden, dat is iets anders als je team afzeiken tijdens de wedstrijd en alleen maar negatieve dingen roepen op elke speler en trainer. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 13:24 schreef Brandje het volgende:Zo de spanning begint toch wel te komen. Blijft toch DE Klassieker. Morgen lekker in mijn oude stamkroegie in Apeldoorn kijken. Mooi man 60% is voor 010 en 40% voor Ajax. Tijdens de wedstrijd gaat het er echt op onderling met af en toe een klein opstootje maar na de wedstrijd is alles weer goed. Hen donderdag vrij genomen dus ga vol gas morgen:) zeer en zeer prettige avond toegewenst;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:42 schreef remco k het volgende:[..] Gaat niet gebeuren hoor. vd Hoorn gaat spelen, daarom viel die ook in afgelopen weekend.. Dat wordt ons wapen tegen Kramer.. Lekker jezelf aanpassen aan de tegenstander.. Kramer moet het van zijn lengte hebben...komen de passes goed aan bij Feijenoord dan vissen wij achter het net...geen betere man als vd Hoorn om Kramer aan te pakken.... zou een goede keuze zijn van de Boer, we hebben niet voor niets een goede bank... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kramer moet het van zijn lengte hebben...komen de passes goed aan bij Feijenoord dan vissen wij achter het net...geen betere man als vd Hoorn om Kramer aan te pakken.... zou een goede keuze zijn van de Boer, we hebben niet voor niets een goede bank... Heb er steeds meer zin in.. De enige wedstrijd waar je nog echt naar toe leeft. De lekkerste wedstrijd om te winnen en vooral in de Kuip(mooi 2x dit seizoen). |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 15:49 schreef Eide het volgende:Ik zou gewoon Veltman op Kramer zetten. Joel is goed in vorm en als mandekker meer dan uitstekend. Dat is wat je nodig hebt tegen een mannetje als Kramer. Kramer neigt iets van rechts te komen...dus een lcv hoort hem dan af te stoppen...van der Hoorn voor Riedewalt is gezien zijn lengte de juiste keuze...je zag het tegen Fenerbahce, toen zij met die lange spits kwamen voor van Persie had de Boer direct in moeten grijpen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:17 schreef Hummel10 het volgende:[..] Heb er steeds meer zin in.. De enige wedstrijd waar je nog echt naar toe leeft. De lekkerste wedstrijd om te winnen en vooral in de Kuip(mooi 2x dit seizoen). Zeker weten Hummel, kijken of ze tegen de druk bestand zijn...ohhh ik hoop het zo... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kramer moet het van zijn lengte hebben...komen de passes goed aan bij Feijenoord dan vissen wij achter het net...geen betere man als vd Hoorn om Kramer aan te pakken.... zou een goede keuze zijn van de Boer, we hebben niet voor niets een goede bank... Ik zou Badr Hari erop zetten Sjakie....zijn we gelijk van 2 misselijke kereltjes af |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahaha Narreke, maar dat is ook weer zo'n gestoorde mafketel... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daarom.... laat Kramer die maar een "duwtje" geven >>> tuchtcommissie >>>klaar ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zeker weten Hummel, kijken of ze tegen de druk bestand zijn...ohhh ik hoop het zo... Competitie vind ik belangrijker maar dit is inderdaad een mooie test om te zien waar we staan! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahahaa...laten we het maar voetballend oplossen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehe...gaan we ook doen gap...v/d Hoorn prima...beetje onderschatte speler vind ik dat...geef hem de kans |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En weer liggen wij op 1 lijn narreke...Als je vander Hoorn laat spelen vreet hij die Kramer op, deze jongen wil zich laten gelden... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:En weer liggen wij op 1 lijn narreke...Als je vander Hoorn laat spelen vreet hij die Kramer op, deze jongen wil zich laten gelden... ....en is bij corners van ons bloedlink....ik mag die gozer wel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kramer moet het van zijn lengte hebben...komen de passes goed aan bij Feijenoord dan vissen wij achter het net...geen betere man als vd Hoorn om Kramer aan te pakken.... zou een goede keuze zijn van de Boer, we hebben niet voor niets een goede bank... We hebben inderdaad een goede bank.. Maar Veltman en Riedewald hebben wel meer lange jongens uitgeschakeld..
Ik zie liever een speler zoals Riedewald die ook doordekt als er over de grond gespeeld wordt, want dat is toch wel het spel van Feyenoord.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehe...gaan we ook doen gap...v/d Hoorn prima...beetje onderschatte speler vind ik dat...geef hem de kans Dat ie onderschat is ben ik helemaal met je eens.. Heeft helaas voor hem een trainer die heel erg lang vasthoud aan bepaalde spelers.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:33 schreef remco k het volgende:[..] We hebben inderdaad een goede bank.. Maar Veltman en Riedewald hebben wel meer lange jongens uitgeschakeld.. Ik zie liever een speler zoals Riedewald die ook doordekt als er over de grond gespeeld wordt, want dat is toch wel het spel van Feyenoord.. Daarom had ik liever Heitinga gehad. Wat ik van hem altijd gezien heb is dat hij dat meer dan prima kan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op tuesday 27 october 2015 - 22:34 schreef Loetje het volgende:[..] Daarom had ik liever Heitinga gehad. Wat ik van hem altijd gezien heb is dat hij dat meer dan prima kan. Ik had liever gezien dat de Boer gewoon het centrum had laten staan.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:29 schreef Hummel10 het volgende:[..] Competitie vind ik belangrijker maar dit is inderdaad een mooie test om te zien waar we staan! Waarom lult iedereen elkaar na over dat de competitie belangrijker is. We spelen pas over ruim anderhalve week tegen hunnie voor de competitie. Ik wil altijd van die gasten winnen of het nu beker, competitie of vriendschappelijk is en morgen is voor mij minstens zo belangrijk als over tien dagen. Daarom is het voor mij ook onbegrijpelijk dat de Boer spelers gaat sparen. Zeker als je zondag THUIS tegen Roda speelt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat had ik eigenlijk wel verwacht van te voren trouwens. Maar als alternatief vind ik Heitinga een betere optie op basis van zijn verleden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:35 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom lult iedereen elkaar na over dat de competitie belangrijker is. We spelen pas over ruim anderhalve week tegen hunnie voor de competitie. Ik wil altijd van die gasten winnen of het nu beker, competitie of vriendschappelijk is en morgen is voor mij minstens zo belangrijk als over tien dagen. Daarom is het voor mij ook onbegrijpelijk dat de Boer spelers gaat sparen. Zeker als je zondag THUIS tegen Roda speelt. Ben ik het wel mee eens Brandje... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
HET ZIJN MAAR KUT-KAKKERLAKKEN!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:35 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom lult iedereen elkaar na over dat de competitie belangrijker is. We spelen pas over ruim anderhalve week tegen hunnie voor de competitie. Ik wil altijd van die gasten winnen of het nu beker, competitie of vriendschappelijk is en morgen is voor mij minstens zo belangrijk als over tien dagen. Daarom is het voor mij ook onbegrijpelijk dat de Boer spelers gaat sparen. Zeker als je zondag THUIS tegen Roda speelt. Zaterdag! Maar verder ben ik het geheel met je eens. Dit zijn wedstrijden van de supporters! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
De boer zegt tegen Ajax tv dat hij de beste opstelling neerzet. Uitgezonderd de keeper, riedewald en klaassen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:35 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom lult iedereen elkaar na over dat de competitie belangrijker is. We spelen pas over ruim anderhalve week tegen hunnie voor de competitie. Ik wil altijd van die gasten winnen of het nu beker, competitie of vriendschappelijk is en morgen is voor mij minstens zo belangrijk als over tien dagen. Daarom is het voor mij ook onbegrijpelijk dat de Boer spelers gaat sparen. Zeker als je zondag THUIS tegen Roda speelt. Dat is ook precies mijn mening en dat heb ik ook al eens geschreven. Ongelooflijk. Ik vermoed ook, dat de gepasseerde spelers niet blij zijn, want de Klassieker wil je spelen. ALTIJD! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben het helemaal met je eens Brandje.
De enige reden die ik terecht zou vinden voor het sparen van spelers is als iemand als Riedewald tegen een overbelasting aan zit bijvoorbeeld. Dan snap ik die keuze wel, maar dan nog kan je dan beter iemand sparen tegen Roda als tegen de aartsrivaal. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 12:02 schreef Eide het volgende:Ik ben het helemaal met je eens Brandje. De enige reden die ik terecht zou vinden voor het sparen van spelers is als iemand als Riedewald tegen een overbelasting aan zit bijvoorbeeld. Dan snap ik die keuze wel, maar dan nog kan je dan beter iemand sparen tegen Roda als tegen de aartsrivaal. Ach ik geloof nooit zo in dat overbelasten. Zondag gespeeld en drie dagen later weer voetballen. Sorry hoor maar hebben we het over. Laat iemand dan een training overslaan of een training met Van Dordt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overbelasting als in spieren of gewrichten overbelasten. En geloof mij, daar is dan weer niet zo veel voor nodig. Overtrainen vind ik een onzinverhaaltje. Maar overbelastingen kunnen al optreden door wandelen op het verkeerde schoeisel, daar hoeft je niet eens heel veel of hard voor te trainen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K