|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik ben vooral positief TIJDENS de wedstrijd als ik zie dat de jongens keihard werken. Vooraf ben ik niet negatief, alleen angstig, omdat feyenoord toch wel redelijk sterk is de laatste tijd. Geen uitsupporters en een kolkende kuip.... ook de opstelling van Ajax zal niet de sterkste zijn...dus ik vrees het ergste vanavond.
We spreken elkaar straks wel weer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 15:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik ben vooral positief TIJDENS de wedstrijd als ik zie dat de jongens keihard werken. Vooraf ben ik niet negatief, alleen angstig, omdat feyenoord toch wel redelijk sterk is de laatste tijd. Geen uitsupporters en een kolkende kuip.... ook de opstelling van Ajax zal niet de sterkste zijn...dus ik vrees het ergste vanavond. We spreken elkaar straks wel weer. Is goed! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij verwacht dus een overwinning vanavond? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar hoop ik op. Veel hangt af van de opstelling, welke spelers rust krijgen van De Boer. Ik vind dat niet slim, want dit affiche moet als een rode lap op een stier werken. Zo'n wedstrijd wil je spelen. Ik denk dat Feyenoord dat anders gaat aanpakken, met de sterkste opstelling. En inderdaad, wat je schrijft, een uitwedstrijd in Rotterdam en nog altijd zonder "uitsupporters"... Het zal moeilijk worden, zo niet onmogelijk, maar zo'n Klassieker staat altijd op zichzelf. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:35 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom lult iedereen elkaar na over dat de competitie belangrijker is. We spelen pas over ruim anderhalve week tegen hunnie voor de competitie. Ik wil altijd van die gasten winnen of het nu beker, competitie of vriendschappelijk is en morgen is voor mij minstens zo belangrijk als over tien dagen. Daarom is het voor mij ook onbegrijpelijk dat de Boer spelers gaat sparen. Zeker als je zondag THUIS tegen Roda speelt. Liever kampioen dan de beker.. Beide is nog mooier maar in die contex bedoel ik het. Tuurlijk wil ik wel winnen vanavond! Enige wedstrijden van het seizoen waar ik echt naar uitkijk zijn tegen Feyenoord! Zin in! Hoop op een kleine overwinning maar vooral op een klassieker waar alles inzit! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 15:24 schreef Pietje het volgende:[..] Daar hoop ik op. Veel hangt af van de opstelling, welke spelers rust krijgen van De Boer. Ik vind dat niet slim, want dit affiche moet als een rode lap op een stier werken. Zo'n wedstrijd wil je spelen. Ik denk dat Feyenoord dat anders gaat aanpakken, met de sterkste opstelling. En inderdaad, wat je schrijft, een uitwedstrijd in Rotterdam en nog altijd zonder "uitsupporters"... Het zal moeilijk worden, zo niet onmogelijk, maar zo'n Klassieker staat altijd op zichzelf. We zijn toch breed genoeg om een sterk team neer te zetten? Zonder Klaassen vind ik niet echt een verzwakking op het moment en Riedewald moet je wel op kunnen vangen toch? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zit mij net te bedenken dat ik het helemaal niet kan kijken... vrouwtje is jarig en we gaan uit eten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 15:36 schreef Eide het volgende:Zit mij net te bedenken dat ik het helemaal niet kan kijken... vrouwtje is jarig en we gaan uit eten. Hahahaha. Hoe kan je dat nou vergeten?? Hoe dan ook: van harte gefeliciteerd. Ik wens haar een prachtig nieuw levensjaar toe. En voor vanavond: eet smakelijk! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Eide, Gefeliciteerd met je vrouw en smakelijk eten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 15:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] We zijn toch breed genoeg om een sterk team neer te zetten? Zonder Klaassen vind ik niet echt een verzwakking op het moment en Riedewald moet je wel op kunnen vangen toch? Ik heb het niet alleen over Klaassen en Riedewald. Ook Cillessen zal -traditioneel in de beker- niet spelen. En zonder twijfel zal De Boer nog wel wat verrassingen uit z'n hoge hoed toveren... Niet verstandig. Deze tegenstander noopt Ajax gepaste maatregelen te nemen: de sterkste basis-elf! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Azijnzeikers. Altijd negatief.....:-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 15:38 schreef Pietje het volgende:[..] Hahahaha. Hoe kan je dat nou vergeten?? Hoe dan ook: van harte gefeliciteerd. Ik wens haar een prachtig nieuw levensjaar toe. En voor vanavond: eet smakelijk! Niet vergeten, ik had de link tussen 29:00 reserveren en de starttijd van de wedstrijd helemaal niet gelegd. Ik had 21:00 of zo in m'n hoofd zitten (niet dat ik dat had gehaald, maar dan had ik zeker de 2e helft kunnen zien).
Ach ja, lekker eten vanavond. Leuk restaurant die altijd seizoensgebonden gerechten op de kaart hebben. Het is najaar dus het zullen wildgerechten worden vanavond schat ik zo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gaat er vanavond vanaf, ik heb er een heel slecht gevoel over... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 15:36 schreef Eide het volgende:Zit mij net te bedenken dat ik het helemaal niet kan kijken... vrouwtje is jarig en we gaan uit eten. Van Harte met je vrouw.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: waarom remco, 010 geeft veel meer kansen weg dan ons en die wedstrijden tegen heerenveen en az hebben ze cadeau gehad,zeker tegen az zwaar geflateerd ik weet wel is een wedstijd op zich,maar de druk zal ernorm zijn voor hun. alleen hopen dat frank een beetje elftal neerzet. ,met tete enzo uitslag 1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Ik heb geen slecht voorgevoel. Begin is belangrijk hoe Ajax gaat starten. Vanaf het begin er bovenop. Want anders loop je de hele wedstrijd achter de feiten aan. Ajax staat de laatste wedstrijden goed en vooral kort op elkaar. Dat is en blijft moeilijk om daardoor heen te komen. Wanneer Ajax scherp en met veel inzet begint geef ik ze een goede kans.
Dus zeg ik: 1-2 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gefeliciteerd met je meissie ouwe (Eide) en eet smakelijk ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ook teveel azijn genuttigd? 😉 |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Ronald is altijd het meest positief ingesteld van ons allemaal. Aangezien hij de vorige uitslag ook goed had, hoop ik van harte dat je opnieuw gelijk krijgt. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik heb er ook een slecht gevoel over. En dat is erg positief als je doorgaans ziet wat er dan gebeurd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Boer, Tete, Veltman, Van der Hoorn, Dijks, Sinkgraven, Bazoer, Gudelj, Schone, Fischer en Younes.
Geen Milik zoals verwacht in de basis. Ook El Ghazi er niet in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bij Feyenoord Vilhena in de basis. Verder is Karsdorp terug. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 18:29 schreef Loetje het volgende:Ik heb er ook een slecht gevoel over. En dat is erg positief als je doorgaans ziet wat er dan gebeurd. hou dat gevoel vast! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Van der Hoorn.......gatenkaas! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overal dat idioot hoge Feyenoord gehalte. Bah. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
wacht maar we krijgen jullie wel stil kut kakkerlaken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een overdreven gedoe gewoon. Bij VI ook al. Alles Feyenoord hier en Feyenoord daar. Hoezo objectief? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
frank weet nog niet eens dat vilhena speelt,voor van die zweed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: sorry ik zit nu ook verkeerd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dat zal ze leren....
Straks sta je lekker voor lul....mark my words. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
gvd de r de boer slijmbal |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De wedstrijd mag beginnen. Wordt erg spannend. Denk toch dat Ajax met 1-2 gaat winnen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
wordt tijd dat ajax supporters weer daar vuurwerk gooien ,want dit slaat nergens op |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: beetje bluf ,mag toch wel zeggen dat ajax wint |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Amsterdamse bluf is er altijd. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
En opnieuw staan de spelers kort op elkaar, waardoor het voor Rotjuknor moeilijk spelen is. Begin is positief... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: dat bedoel ik,maar r de boer laat zich weer afzeiken door been |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Daar moeten we niets van aantrekken. Ik vindt overigens dat Ajax best goed begint. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 19:51 schreef Bobby1972 het volgende:En opnieuw staan de spelers kort op elkaar, waardoor het voor Rotjuknor moeilijk spelen is. Begin is positief... klopt |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een klotespeler is die Kramer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Kuijt lulde ff zijn kaart weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax speelt Feyenoord echt helemaal weg hoor. Maar voorin weer veel te veel verkeerde keuzes he |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|