|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, Feijenoord zit niet lekker in de wedstrijd. Gelukkig is Ajax beter, vindt ik. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
gelukkig been ging dubbel , |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bazoer kunnen we niet missen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Behalve wanneer er onnodige corners en inworpen weggegeven worden. Dan krijg je dat opportunistisch spel van ze |
|
|
|
|
enough
|
|
|
serero maken jullie niet gek ,,heeft wel meer meegemaakt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kuijt gewoon een keer geel geven. Net als die misselijke Kramer |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ajax moet weer compacter staan ,,veld wordt te lang |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Gelukkig hebben we nog steeds geen tegendoelpunt. Ook dat vindt ik erg goed. Is wel eens anders geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Had ik maar niks gezegd. Sinds ik zei dat de die kakkerlakken weg aan het spelen waren zijn ze de grip kwijt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax staat juist heel compact |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daar gaan we ALWEER!!! Schiet verdomme je eerste kans eens een keer raak man. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tyfus man. Speel het een keer uit. 4e keer al in een overtalsituatie! Dit moet 0-1 zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sinkgraven, wat een verademing op 10. Van Fischer wordt ik echt ziek. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
jesus man ging het voorin maar eens beter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel Ajax speelt zo goed he. Maar de voorhoede.... Alles doen ze verkeerd. Lopen verkeerd. Veel te laconiek, bal aannemen kunnen ze niet en een overtalsituatie uitspelen al helemaal niet. Dat is het enige wat ons de kop kan gaan kosten. Verder ben ik echt trots. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: eventjes niet nu weer wel |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax is toch de bovenliggende partij. Feijenoord komt niet echt aan de bak. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Net ook. Als het veld zo groot is krijg je amper nog duels. Ajax wint alle duels. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Sinkgraven speelt een aardige pot tot nu toe! Lijkt wel of het middenveld dynamischer is zonder klaassen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik denk dat Serero na rust komt. Dit overwicht moet je uitdrukken in goals. Dit kan onmogelijk zo blijven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 20:29 schreef 046afca het volgende:Sinkgraven speelt een aardige pot tot nu toe! Lijkt wel of het middenveld dynamischer is zonder klaassen Hij speelt waanzinnig goed op 10. Beste man bij Ajax. Fischer, Younes en Dijks de mindere |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: klopt wel,maar toen 010 ff kwan niet,,kan ernaast zitten hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax speelt echt een uitstekende eerste helft. Dat Feyenoord niet in het spel komt is echt volledig de verdienste van Ajax.
Ook Boer oogt rustig. Sinkgraven speelt vreselijk goed op 10 en tot daar is het prima. Fischer en Younes hebben het beiden niet. Aannames niet goed. Slap inspelen en het gehele overzicht en rust missen.
El Ghazi en Milik voor die 2.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat dit overwicht zo blijft. Feyenoord zal toch ook wat moeten. Als het maar niet opbreekt. 4 keer een overtalsituatie gehad en daaruit moet een 100% kans uit voortkomen. Nogmaals, tot aan de 10 echt enorm goed. Voorin drama. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 010 kreeg niet eens ruimte in die fases. Dus dan kan je nooit spreken van een te groot veld. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ja, ik ben ook tevreden over Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt ik zit te shaken hier van de spanning. Maar echt een puik Ajax. Als wij een spits en goede vleugel krijgen worden we echt kampioen. Je ziet gewoon dat het daar ophoudt. Die voorste raken in paniek als ze de bal krijgen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 20:34 schreef Loetje het volgende:Ajax speelt echt een uitstekende eerste helft. Dat Feyenoord niet in het spel komt is echt volledig de verdienste van Ajax. Ook Boer oogt rustig. Sinkgraven speelt vreselijk goed op 10 en tot daar is het prima. Fischer en Younes hebben het beiden niet. Aannames niet goed. Slap inspelen en het gehele overzicht en rust missen. El Ghazi en Milik voor die 2. Ik kan me alleen niet voorstellen dat dit overwicht zo blijft. Feyenoord zal toch ook wat moeten. Als het maar niet opbreekt. 4 keer een overtalsituatie gehad en daaruit moet een 100% kans uit voortkomen. Nogmaals, tot aan de 10 echt enorm goed. Voorin drama. Milik voor Fischer en Ghazi voor Schöne mag ook die heb ik ook nog niet gezien.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 20:35 schreef Loetje het volgende:[..] 010 kreeg niet eens ruimte in die fases. Dus dan kan je nooit spreken van een te groot veld. oke dan ,,we spelen in iedergeval goed |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 20:39 schreef Loetje het volgende:Echt ik zit te shaken hier van de spanning. Maar echt een puik Ajax. Als wij een spits en goede vleugel krijgen worden we echt kampioen. Je ziet gewoon dat het daar ophoudt. Die voorste raken in paniek als ze de bal krijgen. Klopt maar Youness vind ik zo slecht nog niet.. Fischer, Schöne vind ik ook op het moment Ajax onwaardig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar als je terug moet kan Schone daar meer in betekenen. Dus die zou ik laten staan. Sinkgraven moer sowieso op 10 blijven want die speelt echt enorm goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 20:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt maar Youness vind ik zo slecht nog niet.. Fischer, Schöne vind ik ook op het moment Ajax onwaardig. Een keer dom hands. Teveel lopen met de bal. Ook niet opletten. Milik en El Ghazi moeten erbij. Dat is zeker |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Elghazi en Milik erin....en dan afmaken! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik verwacht wel een ander Feyenoord nu. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
die bami hap is wel een voetbal liefhebber over bazoer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Bazoer speelt nog wel. Misschien dat hij straks wordt gewisseld. Denk ok wel erbij, dat Schöne nog gaat spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2e belachelijke overtreding van Rotjeknor. Geef onderhand eens geel joh |
|
|
|