|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Mogen er wel Honderd zijn doelpunten tellen nog altijd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nu misschien wel drie kanshebbers om de schoen te winnen
Vermeer Gustafson voor de linker Kuyt voor de rechter
Klasse jongens en succes morgenavond bij de verkiezing en natuurlijk gefeliciteerd met de prachtige 3-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ga effe een blokkie om. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 18:43 schreef de bluffer het volgende:Nu misschien wel drie kanshebbers om de schoen te winnen Vermeer Gustafson voor de linker Kuyt voor de rechter Klasse jongens en succes morgenavond bij de verkiezing en natuurlijk gefeliciteerd met de prachtige 3-1 Elia was ook prima vandaag.. 4 keer 8 plus. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Allemaal gefeliciteerd en een fijne avond en tot a.s.woensdag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
We creerden genoeg om zeker 5 of 6 doelpunten te maken, helaas geven we ook veel weg en hadden we ook zomaar nog 1 of 2 tegen kunnen krijgen. Moet achterin beter tegen Ajax. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel rand buitenspelgevallen trouwens bij de kansen van AZ. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 12:28 schreef legrande het volgende:Jongens het komt helemaal goed. We gaan vanaf de 1e minuut er vol op 1-0 na 16 minuten Kramer. 44 minuut 1-1. rust 2e helft er weer vol op. Az raakt vermoeid 60 minuut Elia 2-1 en 73 minuut Kuijt eindstand 3-1. Heerlijke pot en dan klaarstomen voor woensdag. Ik ben al behoorlijk nerveus. Kan nog even half uurtje neuzen meepakken. Zou leuk zijn als ze 1-0 achter zouden staan wanneer ik wegga richting Kuip. Zal ik voortaan altijd de uitslagen voorspellen. Woensdag tegen de neuzen 1-1 ook na verlenging. We winnen met pingels. Let maar op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Begin was prima, na de 1-1 en tot de 2-1 bij vlagen slecht. Na de 3-1 wel weer mooie dingen gezien, Gustafson was daarin vaak belangrijk. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 19:39 schreef legrande het volgende:[..] Zal ik voortaan altijd de uitslagen voorspellen. Woensdag tegen de neuzen 1-1 ook na verlenging. We winnen met pingels. Let maar op. Die pingels hoeven we niet eens te nemen, Vermeer pakt er wel 1 en Cillessen heeft er nog nooit 1 gepakt. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 21:13 schreef moa het volgende:[..] Die pingels hoeven we niet eens te nemen, Vermeer pakt er wel 1 en Cillessen heeft er nog nooit 1 gepakt. Lekker toch dan hahaha |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Ik ben tevreden met het resultaat net als tegen Heerenveen, maar het achteruitvoetbal en tikkie terug moet er echt uit, want je kunt de goals zo ook weer tegen krijgen. We hadden vandaag veel kansen om meer te scoren, maar door dat achteruitvoetbal roep je de problemen op je af en kreeg AZ ook kansen. De verdediging komt dan ook onnodig in de problemen en is dan ook kwetsbaar. Dit moet beter. Tegen PSV was dat achteruitvoetbal en tikkie terug fataal en dat moet er echt uit, zeker als je woensdag voor de beker tegen Ajax speelt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 21:30 schreef ras het volgende:Ik ben tevreden met het resultaat net als tegen Heerenveen, maar het achteruitvoetbal en tikkie terug moet er echt uit, want je kunt de goals zo ook weer tegen krijgen. We hadden vandaag veel kansen om meer te scoren, maar door dat achteruitvoetbal roep je de problemen op je af en kreeg AZ ook kansen. Mee eens, doordrukken voor die 1 of 2 goals meer voor rust. Wij kunnen niet lekker leunen op een 1-0 voorsprong. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
De achterhoede was echt af en toe een gatenkaas in de 2e helft. De 3-1 is uiteraard perfect maar achter hop ik dat Karsdorp erbij komt. Nieuwkoop kwam vandaag toch wat tekort en dankzij een uitmuntende vermeer wonnen we maar ben bang als we zo verdedigen tegen de neuzen dat het fout gaat. Ik vind dat bij vander heiden het zwakke punt ligt. Ook ons middenveld is kwetsbaar. Nou was weer gewonnen en op naar woensdag daar moet het verdedigend veel beter. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Had ik in te stadion ook |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat was er dan ? WAT IS ER DAN ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 21:13 schreef moa het volgende:[..] Die pingels hoeven we niet eens te nemen, Vermeer pakt er wel 1 en Cillessen heeft er nog nooit 1 gepakt. Zal je zien dat ie tegen Feyenoord de eerste pakt ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fijn dagje stadion, mooie drehoekjes gezien mooie aanvallen , echtet die verdediging............. Jan arie erg traag, wat kan de oplossoing zijn hiervoor? Kan Karsdorp en die Nieuwe jongen naast elkaar spelen? Voor de rest een fris en redelijk goed Feyenoord gezien. Alleen hopen dat Kuijt heel blijft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooie dingen gezien, jammer dat ze AZ aan het voetballen lieten, dat was nergens voor nodig.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Geweldig, liep naar Kuipers te mekkeren haha.. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
quote: als Vermeer ze alle 5 pakt, mag die van Ajax er wel eentje pakken hoor, wat mij betreft |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zal vast wel.. Heeft hij 2 handsballen van zijn verdediging ook gemakshalve even over te hoofd gezien zeker 😒 |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
3-1 gewonnen over en sluiten op naar ajax |
|
|
|