|
|
ZerauS
|
|
|
Gefeliciteerd mannen👊👊👊👊👊👊👊👊 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja precies die leipo |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:19 schreef Eide het volgende:Bazoer en Youness prima. Veltman, Riedewald en Tete ook voldoende. Fischer met veel werklust maar niet goed. Gudelj redelijk, Dijks ook. Sinkgraven ordiniar ondermaats. Sinkgraven 2e helft gewoon goed, Dijks verdedigend redelijk goed... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zit hier met een dikke smile op het gezicht.....BEDANKT AJAX! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:19 schreef Eide het volgende:Bazoer en Youness prima. Veltman, Riedewald en Tete ook voldoende. Fischer met veel werklust maar niet goed. Gudelj redelijk, Dijks ook. Sinkgraven ordiniar ondermaats. Veltman en Tete gewoon dik voldoende. Waren beide zeer goed. En Sinkgraven was na rust op de vertrouwde positie gewoon goed. Dijks en Fischer waren de zwakke schakels vandaag. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Heerlijk ajax gezien, misschien niet goed, maar wel met veel inzet en dat is goed om te zien! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Bazoer, Younes, Veltman, Riedewald en Tete erg sterk. Schöne belangrijk, Gudelj prima. Dijks af en toe onzeker maar degelijk. Fischer hard gewerkt. Hendriks goede invalbeurt. Hoorn sterk ingevalleen. Sinkgraven wisselvallig.
Liesveld matig, had verwacht dat hij de 1-2 zou afluiten maar viel me mee. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gewoon een terechte overwinning!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verdedigend is Ajax sowieso wel goed, voetballend is het allemaal maar erg matig, maar de strijd die er vandaag met name na de 1-0 van Vitesse was is voor Ajax ongekend, en heb ik nog niet eerder gezien op deze manier onder de Boer..
Als ze deze strijd iedere wedstrijd nou op de mat leggen wordt je fluitend kampioen, zeker omdat je dan ook vanzelf beter gaat spelen..
Zo'n tweede helft spelen, zonder Millik, Ghazi en Klaassen is niet niets..
Toch vind ik echt dat de Boer Heitinga gewoon moet brengen vandaag na de 1-2 en niet vd Hoorn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond Sinkgraven ook een puike tweede helft spelen.. Die kwam namelijk wel een aantal keer vrij tussen de linies.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een heel moeizaam begin van Ajax. Na 30 minuten nam Ajax de wedstrijd al over alleen ging het voorin fout. Na rust met Sinkgraven op 10 kwam Ajax wat sneller bij de goal alleen opnieuw zonder kansen. Echter valt de goal van Vitesse uit het niets en ongelukkig. Fischer moet daar wel beter verdedigen. Erna neemt Ajax nog duidelijker over en kan het zelfs nog een ruimere overwinning worden. Strijd, passie en wilskracht na een zware Europese uitwedstrijd. Zeer knap.
2 minpunten vandaag is dat De Boer Sinkgraven eruit haalt. Krijgt ie eindelijk eens de kans op zijn favoriete positie, doet het goed daar en haalt hem eruit. Doodzonde en slecht voor het vertrouwen.
2e minpunt is Liesveld. Wat een drama. Die neger had er 3 keer af gemoeten en Van der Werff ook. Verder floot ie voor alles van ons. Verkeerde momenten voordeel geven en verkeerde momenten het niet doen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dit was de 2000e wedstrijd van ajax in de eredivisie en met deze wedstrijd hebben ze ons heerlijk beloond ;-) ;-) ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Die strijd was er ook tegen fener... Alleen was (bijna) iedereen toen aan het zeiken OMDAT WE TOEN VERLOREN 😥😣
Onze jongens doen steeds meer dan hun best en nu winnen we door die strijd...
Feli allemaal! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Die strijd was er ook tegen fener... Alleen was (bijna) iedereen toen aan het zeiken OMDAT WE TOEN VERLOREN 😥😣 Onze jongens doen steeds meer dan hun best en nu winnen we door die strijd... Feli allemaal! Dit heb ik donderdag niet gezien. Ajax speelde echt met het mes tussen de tanden op een gegeven moment. De welbekende 'over mijn lijk' mentaliteit. Echt goed dit! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:23 schreef remco k het volgende:Verdedigend is Ajax sowieso wel goed, voetballend is het allemaal maar erg matig, maar de strijd die er vandaag met name na de 1-0 van Vitesse was is voor Ajax ongekend, en heb ik nog niet eerder gezien op deze manier onder de Boer.. Als ze deze strijd iedere wedstrijd nou op de mat leggen wordt je fluitend kampioen, zeker omdat je dan ook vanzelf beter gaat spelen.. Zo'n tweede helft spelen, zonder Millik, Ghazi en Klaassen is niet niets.. Toch vind ik echt dat de Boer Heitinga gewoon moet brengen vandaag na de 1-2 en niet vd Hoorn.. En als Heitinga er op de training nou niks van bakt en van de Hoorn heel sterk speelt telkens. Heitinga bakte er bij Jong Ajax ook niet bijster veel van hoor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:23 schreef remco k het volgende:Ik vond Sinkgraven ook een puike tweede helft spelen.. Die kwam namelijk wel een aantal keer vrij tussen de linies.. Er komt alleen helemaal niets uit. En dat vind ik toch opvallend. En die eerste helft is, zelfs op een plek die niet de zijne is, is beneden elk peil. En dan vind ik Sinkgraven over het geheel gewoon onvoldoende. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Op teletekst beweren ze dat Vitesse een punt verdiende, wat een onzin |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zou dit dan vertrouwen geven? |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ze bedoelen 1 doelpunt, snap dat dan ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vitesse verdiende zeer zeker geen punt. Begonnen fel maar mochten nergens aanspraak op maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zou echt met een ruit op het middenveld gaan spelen en Sinkgraven daarbij op 10.
----Bazoer----- Klaassen--Gudelj ----Sinkgraven-- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:33 schreef Eide het volgende:[..] Vitesse verdiende zeer zeker geen punt. Begonnen fel maar mochten nergens aanspraak op maken. Precies. En denk echt dat het deze keer de verdienste van ons was. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klaassen er woensdag niet bij. Zo lijkt het nu. Zou het toch voorzorg zijn omdat De Boer zei dat er ook spelers rust zouden krijgen maar het op deze manier ideaal is om te zeggen dat hij niet kan spelen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verdedigend staat het gewoon goed. Daar staat de echte klasse van dit elftal met Bazoer daar voor als uitblinker. Daar omheen moet er wel iets gaan gaan gebeuren om het voetballend allemaal wat makkelijker te maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:38 schreef Loetje het volgende:Klaassen er woensdag niet bij. Zo lijkt het nu. Zou het toch voorzorg zijn omdat De Boer zei dat er ook spelers rust zouden krijgen maar het op deze manier ideaal is om te zeggen dat hij niet kan spelen? Als Klaassen een hersenschudding heeft is woensdag gewoon te vroeg. Daar heb je een weekje voor nodig. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
dit geeft een boost voor wat komen gaat |
|
|
|
|
enough
|
|
|
het geluid gaat ff uit bij mijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:40 schreef Eide het volgende:[..] Als Klaassen een hersenschudding heeft is woensdag gewoon te vroeg. Daar heb je een weekje voor nodig. Dat heb ik niet meegekregen. Haha. Hoezo slapen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Die strijd was er ook tegen fener... Alleen was (bijna) iedereen toen aan het zeiken OMDAT WE TOEN VERLOREN 😥😣 Onze jongens doen steeds meer dan hun best en nu winnen we door die strijd... Feli allemaal! Nou dat ben ik niet met je eens.... Tegen Fener heb ik die strijd van na de 1-0 zeker niet gezien..
Dat heb ik al een hele ruime tijden onder de Boer niet gezien..
Maar ik hoop echt dat hij op de een of andere manier de juiste snaar heeft geraakt.. Want de tweede helft was echt prima... Ook voor en vlak na de 1-0 was dat al zo en werd dat ook al zo benoemd.. De eerste helft en met name het eerste half uur was dramatisch en met veel minder inzet en strijd als de tweede helft..
Maar jij ook gefeliciteerd, weer een leuk weekend.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik weet ook niet zeker of het een hersenschudding is, maar een tik tegen het hoofd en dan niet door kunnen klinkt wel enorm als een dergelijke kwetsuur. Sowieso een van de meest onderschatte kwetsuren, een hersenschudding kan hele vervelende gevolgen hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] En als Heitinga er op de training nou niks van bakt en van de Hoorn heel sterk speelt telkens. Heitinga bakte er bij Jong Ajax ook niet bijster veel van hoor. Maar Heitinga speelde prima bij zijn eerste invalbeurt... En is gehaald om niet de beste speler te zijn, maar om routine in het elftal te brengen waar dat nodig is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat het elftal meer dan voldoende vertrouwen heeft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:35 schreef Loetje het volgende:Ik zou echt met een ruit op het middenveld gaan spelen en Sinkgraven daarbij op 10. ----Bazoer----- Klaassen--Gudelj ----Sinkgraven-- Maar daar hebben we de aanvallers niet voor.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alleen zie ik het vandaag een keer terug. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:38 schreef Loetje het volgende:Klaassen er woensdag niet bij. Zo lijkt het nu. Zou het toch voorzorg zijn omdat De Boer zei dat er ook spelers rust zouden krijgen maar het op deze manier ideaal is om te zeggen dat hij niet kan spelen? Dat denk ik niet.. Als ie kan spelen is ie er wel bij, hij heeft net rust gehad met zn blessure.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:48 schreef Eide het volgende:Ik weet ook niet zeker of het een hersenschudding is, maar een tik tegen het hoofd en dan niet door kunnen klinkt wel enorm als een dergelijke kwetsuur. Sowieso een van de meest onderschatte kwetsuren, een hersenschudding kan hele vervelende gevolgen hebben. Ik denk ook dat ze absoluut geen risico nemen omdat ie net terug is van een hersenschudding.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik denk dat Milik dan veel beter bediend gaat worden door Sinkgraven. De vleugels met Fischer en Younes. Dan kan je diepte maken maar ook in de combinatie spelen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: niet gewend van jou loetje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is ook zo, maar ik denk namelijk niet dat ze liegen als ze zeggen dat ze vinden goed gespeeld te hebben.. Waarschijnlijk doen ze exact wat de Boer van ze vraagt, en tsjaa, dan doe je het toch ook gewoon goed?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:50 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat Milik dan veel beter bediend gaat worden door Sinkgraven. De vleugels met Fischer en Younes. Dan kan je diepte maken maar ook in de combinatie spelen. En dan een driemans verdediging?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fischer speelt niet gelukkig maar ik kan zo genieten van zijn fanatisme en inzet. Die gaat er altijd voor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:51 schreef remco k het volgende:[..] Dat is ook zo, maar ik denk namelijk niet dat ze liegen als ze zeggen dat ze vinden goed gespeeld te hebben.. Waarschijnlijk doen ze exact wat de Boer van ze vraagt, en tsjaa, dan doe je het toch ook gewoon goed?? Ik weet het niet Remco... Ik kan me niet voorstellen dat De Boer wilt wat wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:48 schreef Eide het volgende:Ik weet ook niet zeker of het een hersenschudding is, maar een tik tegen het hoofd en dan niet door kunnen klinkt wel enorm als een dergelijke kwetsuur. Sowieso een van de meest onderschatte kwetsuren, een hersenschudding kan hele vervelende gevolgen hebben. Gewoon uit voorzorg. Hij heeft natuurlijk kort geleden ook al een hersenschudding gehad. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:48 schreef remco k het volgende:[..] Maar Heitinga speelde prima bij zijn eerste invalbeurt... En is gehaald om niet de beste speler te zijn, maar om routine in het elftal te brengen waar dat nodig is.. Tegen de Graafschap wel te verstaan... Ik vond dat Ajax in deze wedstrijd meer een Hoorn nodig had dan een Heitinga. Heitinga is blijkbaar gewoon een mindere verdediger dan van der Hoorn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jup. Bij balbezit tegenstander Bazoer als een extra verdediger. Ik vind Tete en Veltman sowieso prima en die kunnen zich dan prima bezighouden met wat ze zo goed kunnen. Dijks op links alleen dan iets minder diep.
Dacht trouwens dat jij ook naar een 3-4-3 wilde in bepaalde wedstrijden?
Maar dit lijkt me wel wat. Zeker omdat bepaalde jongens hierin beter tot hun recht gaan komen denk ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:52 schreef Loetje het volgende:[..] Ik weet het niet Remco... Ik kan me niet voorstellen dat De Boer wilt wat wij regelmatig voorgeschoteld krijgen. Ik denk dat de Boer alleen maar op zekerheid wil spelen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar hij wil toch ook zien dat ze beter gaan spelen, afgaand op de interviews |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|