BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (Zondag 25 oktober 2015, 14:30); 1-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iets van houden van... Ken je vast wel ;-)
Vast wel Loetje (en misschien bedoel ik jouw hier nu niet mee), maar als ik sommige op een bepaalde manier los zie gaan op spelers of trainer en ze van alles toewensen dan vraag ik me af of die bepaalde mensen niet beter een andere dagbesteding kunnen gaan doen! Is toch zonde van de negatieve energie in het lichaam als je die de overhand laat nemen. Natuurlijk is het spel niet je van het, maar ik ga er met het volste vertrouwen vanuit dat ze hun best doen!

Overigens, en dat valt me vaker op, zijn dit wel de mensen die vervolgens de supporters in het stadion bekritiseren omdat ze een keer fluiten om het spel!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is inderdaad nu niet goed.. Wat ze ook proberen, en dat ligt in mijn optiek voor de volle 100% aan de trainer..
Een trainer die jij steunde met de revolutie die Ajax aan is gegaan! En nu ineens is hij kut???
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 23 oktober 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dei gedachte heb ik nou nooit bij een wedstrijd van Ajax, en als ik de kans had qua werk zou ik elke week geld overhebben om zelfs in het stadion te zitten! Ook met dit "slechte" spel van de laatste tijd!!
Ik kijk oprecht alleen als ik daadwerkelijk niks beters te doen heb, simpelweg omdat het zeer wrs toch weer bagger is. De planning die ik heb om binnenkort ook naar een wedstrijd van Ajax te gaan, word ook steeds uitgesteld, puur omdat je een hoge prijs betaald voor een lage amusementswaarde.. Dat is gewoon de realiteit.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 23 oktober 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 11:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan? We worden al twee jaar omver geblazen door Vitesse..
We krijgen weinig doelpunten tegen, we gaan er dit weekend dus echt geen 5 tegen krijgen.
Daarnaast speelt Vitesse in wedstrijden tegen tegenstanders met wat meer dan kwaliteit/vorm dan de gemiddelde eredivisionist niet zo heel sterk.
Verliest 2x van Southampton, Gelijk tegen Heracles, verliezen van de kakkies. De laatste twee weken zijn ze wel in vorm dat dan weer wel, maar dat houdt een keer op.
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vast wel Loetje (en misschien bedoel ik jouw hier nu niet mee), maar als ik sommige op een bepaalde manier los zie gaan op spelers of trainer en ze van alles toewensen dan vraag ik me af of die bepaalde mensen niet beter een andere dagbesteding kunnen gaan doen! Is toch zonde van de negatieve energie in het lichaam als je die de overhand laat nemen. Natuurlijk is het spel niet je van het, maar ik ga er met het volste vertrouwen vanuit dat ze hun best doen!

Overigens, en dat valt me vaker op, zijn dit wel de mensen die vervolgens de supporters in het stadion bekritiseren omdat ze een keer fluiten om het spel!!
Whahahaha, echt waar??.. Nog maar even lachen dan..
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een trainer die jij steunde met de revolutie die Ajax aan is gegaan! En nu ineens is hij kut???
Niet nu ineens, hij blijkt niet de trainer te zijn die Ajax echt verder helpt, hij heeft zelf niet de stappen gemaakt die hij had moeten maken.. Hij blijkt dus op dit moment niet de top trainer die het zou moeten worden.. En aangezien hij de ploeg totaal niet aan de praat lijkt te krijgen, al anderhalf jaar niet. Ben ik van mening dat een ander het moet proberen..

Die revolutie en de mensen die daar bij hoorden wil niet zeggen dat die invulling in 1 keer goed is, daar zal ongetwijfeld nog mee geschoven moeten worden, dat heb ik vanaf dag 1 al gezegd..

Als iemand niet goed is in zijn werk, zal die aangestuurd moeten worden, veranderd er dan niets moet die persoon gewoon vervangen worden..
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

We krijgen weinig doelpunten tegen, we gaan er dit weekend dus echt geen 5 tegen krijgen.
Daarnaast speelt Vitesse in wedstrijden tegen tegenstanders met wat meer dan kwaliteit/vorm dan de gemiddelde eredivisionist niet zo heel sterk.
Verliest 2x van Southampton, Gelijk tegen Heracles, verliezen van de kakkies. De laatste twee weken zijn ze wel in vorm dat dan weer wel, maar dat houdt een keer op.
We gaan het meemaken, de laatste jaren kregen we ook telkens weinig goals tegen in de ED>.

En die 5 zal ongetwijfeld overdreven zijn, ik bedoel er enkel mee te zeggen dat ik geen enkel vertrouwen heb in een goede afloop..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet nu ineens, hij blijkt niet de trainer te zijn die Ajax echt verder helpt, hij heeft zelf niet de stappen gemaakt die hij had moeten maken.. Hij blijkt dus op dit moment niet de top trainer die het zou moeten worden.. En aangezien hij de ploeg totaal niet aan de praat lijkt te krijgen, al anderhalf jaar niet. Ben ik van mening dat een ander het moet proberen..

Die revolutie en de mensen die daar bij hoorden wil niet zeggen dat die invulling in 1 keer goed is, daar zal ongetwijfeld nog mee geschoven moeten worden, dat heb ik vanaf dag 1 al gezegd..

Als iemand niet goed is in zijn werk, zal die aangestuurd moeten worden, veranderd er dan niets moet die persoon gewoon vervangen worden..
Kan ook echt met de bestuurlijke chaos bij Ajax. Misschien zaak om daar te beginnen en dan naar beneden door te werken??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Inderdaad Natjos, ook Vitesse is maar gewoon een ploeg!! Europees een drama en in de grote wedstrijden in Nederland ook nog niet echt gezien!!
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kan ook echt met de bestuurlijke chaos bij Ajax. Misschien zaak om daar te beginnen en dan naar beneden door te werken??
Dat zeker..

Maar dat neemt niet weg dat de Boer veel meer uit deze selectie moet halen. En dat ze al ander half jaar spelen als een stel robots wat niets kan en mag doen helpt ook niet mee..

En daar is de trainer verantwoordelijk voor..

De Boer is een echte held en ik ben hem dankbaar voor de 4 fantastische titels.. Maar hij lijkt het spoor gewoon bijster sinds begin vorig seizoen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeker..

Maar dat neemt niet weg dat de Boer veel meer uit deze selectie moet halen. En dat ze al ander half jaar spelen als een stel robots wat niets kan en mag doen helpt ook niet mee..

En daar is de trainer verantwoordelijk voor..

De Boer is een echte held en ik ben hem dankbaar voor de 4 fantastische titels.. Maar hij lijkt het spoor gewoon bijster sinds begin vorig seizoen..
Maar komt dat ook niet door wat een ander hem geeft? Ik begreep zondag dat Sanogo niet de gewenste versterking was, maar pas toen anderen afhaakten hij gekozen is? En nu blijkt dat een misvatting. Ajax wil pas kopen als een speler vertrekt, komt vanuit het bestuur en niet vanuit De Boer. Betekend dus dat als spelers niet vertrekken Ajax geen betere voor die positie kiest. Overmars gaf al aan dat de afgelopen jaren de hand op de knip is gehouden omdat enkele jaren geleden de bodem van het potje in zicht was. Mag toch verwachten dat Ajax nu kwalitatief gaat investeren! Maar daarvoor heb je ook spelers nodig die willen, en je niet continu moet kijken naar de jeugd en wat daar loopt. Want zoals gezegd, met enkel jeugd ga je het niet winnen!
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En als Ajax een keer meegaat in die passie en ze verliezen wordt er weer geroepen dat ze hun eigen spel hadden moeten blijven spelen! Zoals gezegd is het dus nooit goed!
O ja? Niets van bekend. Volgens mij roept iedereen dat het zakelijker moet en de mentaliteit beter. En dat geldt voor iedereen in NL. Ajax hoeft van mij niet mooi te winnen. Knokken, strijden, je zwaktes camoufleren en je kwaliteiten benutten. Niets meer en niets minder!
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Haha, ik doe het net zo goed. Maar ik blijf wel ten aller tijden bij me eigen punt. Ajax is degene die mijn mening kan bijstellen. Niet een ander forumlid. En dat doen sommige dus wel en gaan met elkaar mee zonder dat ze weten wat ze zeggen. En dan spring ik er ook op. En ja, soms discussie vind ik heerlijk ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wel is het zo dat ik De Boer nu keuzes zie maken die hij voorheen gewoon niet deed. Dat valt me wel op. Daarom had hij beter ook kunnen gaan afgelopen zomer. Dan zullen die 4 jaren blijven overheersen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

O ja? Niets van bekend. Volgens mij roept iedereen dat het zakelijker moet en de mentaliteit beter. En dat geldt voor iedereen in NL. Ajax hoeft van mij niet mooi te winnen. Knokken, strijden, je zwaktes camoufleren en je kwaliteiten benutten. Niets meer en niets minder!
Ik ga geen voorbeelden geven Loetje, maar er zijn genoeg reacties te vinden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel is het zo dat ik De Boer nu keuzes zie maken die hij voorheen gewoon niet deed. Dat valt me wel op. Daarom had hij beter ook kunnen gaan afgelopen zomer. Dan zullen die 4 jaren blijven overheersen.
Maar noem eens 1 trainer die in deze slangenkuil wil stappen bij Ajax op dit moment! Waar het bestuurlijk een enorme chaos is omdat iedereen graag de baas wil zijn?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha, ik doe het net zo goed. Maar ik blijf wel ten aller tijden bij me eigen punt. Ajax is degene die mijn mening kan bijstellen. Niet een ander forumlid. En dat doen sommige dus wel en gaan met elkaar mee zonder dat ze weten wat ze zeggen. En dan spring ik er ook op. En ja, soms discussie vind ik heerlijk ;-)
Nou Loetje, ik heb je nog niet bepaalde dingen zien roepen hoor! Neem als voorbeeld eens Schöne, je kan vinden van hem wat het is maar hij heeft enorm veel betekend voor Ajax en enorm belangrijke doelpunten gescoord. Hij kan er niets aan doen dat hij op een verkeerde positie wordt geposteerd door de coach, maar als ik dan sommige forummers dingen over hem zie roepen dan vraag ik me echt af of er enig relativeringsvermogen zit. Hij heeft bepaalde pluspunten, maar ook bepaalde minpunten. Net zo goed geldt dit voor Cillessen. Gisteren wederom slecht in de passing, maar zijn reddingen mochten er wezen. Jammer dat hij dan de laatste minuten alsnog een doelpunt om de oren krijgt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar noem eens 1 trainer die in deze slangenkuil wil stappen bij Ajax op dit moment! Waar het bestuurlijk een enorme chaos is omdat iedereen graag de baas wil zijn?
Ik denk nogmaals wat ik de vorige keer al tegen je zei, niemand is daar volgens mij de baas. Iedereen houdt elkaar de hand boven het hoofd. Niemand durft elkaar op zijn plek te zetten. Dus het ontbreekt aan een echte baas.

En qua trainer, wat wil je? Hoe wil je gaan spelen. Moet het 'Ajax spel' gespeeld worden? Gebeurd al zo lang niet meer. Wil je zakelijker gaan spelen? Noem maar wat, dan zal ik meedenken met je.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk nogmaals wat ik de vorige keer al tegen je zei, niemand is daar volgens mij de baas. Iedereen houdt elkaar de hand boven het hoofd. Niemand durft elkaar op zijn plek te zetten. Dus het ontbreekt aan een echte baas.

En qua trainer, wat wil je? Hoe wil je gaan spelen. Moet het 'Ajax spel' gespeeld worden? Gebeurd al zo lang niet meer. Wil je zakelijker gaan spelen? Noem maar wat, dan zal ik meedenken met je.
Nou, van mij hoeft De Boer niet weg dus ik heb geen trainersprofiel wat ik wil! Dus wat wil jij? ;-)

En dan kijkend naar de selectie die er nu staat en de mogelijkheden daarmee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2015 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou Loetje, ik heb je nog niet bepaalde dingen zien roepen hoor! Neem als voorbeeld eens Schöne, je kan vinden van hem wat het is maar hij heeft enorm veel betekend voor Ajax en enorm belangrijke doelpunten gescoord. Hij kan er niets aan doen dat hij op een verkeerde positie wordt geposteerd door de coach, maar als ik dan sommige forummers dingen over hem zie roepen dan vraag ik me echt af of er enig relativeringsvermogen zit. Hij heeft bepaalde pluspunten, maar ook bepaalde minpunten. Net zo goed geldt dit voor Cillessen. Gisteren wederom slecht in de passing, maar zijn reddingen mochten er wezen. Jammer dat hij dan de laatste minuten alsnog een doelpunt om de oren krijgt.
Dan zou ik nog eens het topic tegen PSV erbij pakken. Daar was ik ook goed tekeer aan het gaan!

Schone is gewoon een ideale 12e man die je mutifunctioneel kan inzetten. Zeker met vrije trappen heeft hij zijn waarde. Maar Schone kan in de basis steeds zo weinig. Handelingssnelheid is te traag voor het spel wat de trainer wil spelen. Is overigens bij meerdere.
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou, van mij hoeft De Boer niet weg dus ik heb geen trainersprofiel wat ik wil! Dus wat wil jij? ;-)

En dan kijkend naar de selectie die er nu staat en de mogelijkheden daarmee!
Ik wil zakelijker gaan spelen. Resultaatgericht en ballen tonen. Verdedigers moeten verdedigen. Haal een vedette en bouw je elftal eromheen. Zodra dat staat kan ik vast wel bijbehorende trainers bedenken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan zou ik nog eens het topic tegen PSV erbij pakken. Daar was ik ook goed tekeer aan het gaan!

Schone is gewoon een ideale 12e man die je mutifunctioneel kan inzetten. Zeker met vrije trappen heeft hij zijn waarde. Maar Schone kan in de basis steeds zo weinig. Handelingssnelheid is te traag voor het spel wat de trainer wil spelen. Is overigens bij meerdere.
Laten we dat maar niet doen dan, anders verdwijnt mijn positiviteit voor jouw nog! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wil zakelijker gaan spelen. Resultaatgericht en ballen tonen. Verdedigers moeten verdedigen. Haal een vedette en bouw je elftal eromheen. Zodra dat staat kan ik vast wel bijbehorende trainers bedenken
Dus moet je spelers kopen?? Tja, dan moet je eerst een trainer neerzetten want elke trainer wil het liefst zijn eigen spelers hebben!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Lees net dat Milik ook aankomende zondag niet zal meedoen. Wederom een enorm gemis. Dat betekend dus dat Ajax weer met Schöne of El Ghazi in de spits gaat spelen.
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar komt dat ook niet door wat een ander hem geeft? Ik begreep zondag dat Sanogo niet de gewenste versterking was, maar pas toen anderen afhaakten hij gekozen is? En nu blijkt dat een misvatting. Ajax wil pas kopen als een speler vertrekt, komt vanuit het bestuur en niet vanuit De Boer. Betekend dus dat als spelers niet vertrekken Ajax geen betere voor die positie kiest. Overmars gaf al aan dat de afgelopen jaren de hand op de knip is gehouden omdat enkele jaren geleden de bodem van het potje in zicht was. Mag toch verwachten dat Ajax nu kwalitatief gaat investeren! Maar daarvoor heb je ook spelers nodig die willen, en je niet continu moet kijken naar de jeugd en wat daar loopt. Want zoals gezegd, met enkel jeugd ga je het niet winnen!
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het aankoop beleid gewoon ruk is..

Want met het geld dat de laatste jaren met de hand op de knip is uitgegeven is er toch wel heel wat meer mogelijk dan dit..
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Schone is dan ook een prima speler die gewoon verkeerd gebruikt wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het aankoop beleid gewoon ruk is..

Want met het geld dat de laatste jaren met de hand op de knip is uitgegeven is er toch wel heel wat meer mogelijk dan dit..
Daar ben ik het ook zeker mee eens Remco, maar daar verander je nu niets meer aan helaas!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Verder stop ik even de hele discussie. Even een net gerecht koken!
Pietje
 Pietje - vrijdag 23 oktober 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Na het echec van gisterenavond, zeg ik nu 4-0 voor Vitesse...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 15:40 schreef Pietje het volgende:
Na het echec van gisterenavond, zeg ik nu 4-0 voor Vitesse...
Zo weinig??? Ik zou 10-0 zeggen Pietje!
Pietje
 Pietje - vrijdag 23 oktober 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 15:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zo weinig??? Ik zou 10-0 zeggen Pietje!
Wie weet, Warrior...
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus moet je spelers kopen?? Tja, dan moet je eerst een trainer neerzetten want elke trainer wil het liefst zijn eigen spelers hebben!
Wat ik erger vind is dat alle spelers die wat kunnen en een specialiteit hebben het na 2 maanden niet meer kunnen. Vraag je maar eens af waar dat vandaan komt!
Brandje
 Brandje - vrijdag 23 oktober 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 14:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het hoeft van mij echt niet zakelijker. Integendeel zelfs. Ik wil Ajax terug en nee daar hoort zakelijker echt niet bij.
Vroeg en hoog druk zetten. Spelers die een man kunnen passeren. Durf, lef en borst vooruit. Dat is Ajax. Zoals de A1 speelt. Dat is waarom is Ajax fan ben geworden
We zijn vier keer op rij kampioen geworden ket zakelijk voetbal. Ik wil weer vermaakt worden. Als ik zakelijk voetbal wil zien dan word ik wel supporter van psv.
enough
 enough - vrijdag 23 oktober 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 17:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat ik erger vind is dat alle spelers die wat kunnen en een specialiteit hebben het na 2 maanden niet meer kunnen. Vraag je maar eens af waar dat vandaan komt!
simpel loetje ten eerste voetballen ze bij ajax,dat neemt veel meer druk mee dan elders.
ten 2de er is geen ervaring die de jongens bij de hand neemt,
voetballen hoef je ze niet te leren.
dat er over de samenstelling van het elftal ook van alles mankeerd weten we al lang.
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 19:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het hoeft van mij echt niet zakelijker. Integendeel zelfs. Ik wil Ajax terug en nee daar hoort zakelijker echt niet bij.
Vroeg en hoog druk zetten. Spelers die een man kunnen passeren. Durf, lef en borst vooruit. Dat is Ajax. Zoals de A1 speelt. Dat is waarom is Ajax fan ben geworden
We zijn vier keer op rij kampioen geworden ket zakelijk voetbal. Ik wil weer vermaakt worden. Als ik zakelijk voetbal wil zien dan word ik wel supporter van psv.
Aanvallend voetbal is in de meeste gevallen een doodsteek in Europa. Zeker voor clubs als Ajax. Er zijn simpelweg teveel clubs met meer kwaliteit. Daar zul je je op aan moeten passen en resultaatgericht moeten gaan voetballen. En de feiten liegen niet!

In Nederland mag het inderdaad wel wat frivoler en beter. Moet beter zelfs.
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 19:55 schreef enough het volgende:

[..]

simpel loetje ten eerste voetballen ze bij ajax,dat neemt veel meer druk mee dan elders.
ten 2de er is geen ervaring die de jongens bij de hand neemt,
voetballen hoef je ze niet te leren.
dat er over de samenstelling van het elftal ook van alles mankeerd weten we al lang.
Samenstelling ben ik het ook niet mee eens. Ik irriteer me aan de instructies! Want die kunnen nooit goed zijn.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je negatief bent, maar als je inderdaad uit gaat van een verlies waarom zou je aankomende zondag jezelf dan 105 minuten gaan zitten ergeren? Ik zou dan een andere dagbesteding zoeken en pas aan het eind van de wedstrijd kijken wat de uitslag is. Bespaart je een hoop negatieve energie!
Duurt een wedstrijd tegenwoordig dan 105 minuten? was vroeger gewoon 2x 45 minuten en daartussen 15 minuten rust ;-) ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 21:27 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Duurt een wedstrijd tegenwoordig dan 105 minuten? was vroeger gewoon 2x 45 minuten en daartussen 15 minuten rust ;-) ;-)
In totaal 105 minuten gap😂
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:34   quote  deeplink  
erger jij je in de rust aan de wedstrijd dan? dan rust ik uit van de eerst 45 minuten stress.... ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 21:34 schreef Ronald 1960 het volgende:
erger jij je in de rust aan de wedstrijd dan? dan rust ik uit van de eerst 45 minuten stress.... ;-)
Dan tel ik mijn geld.....
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 21:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan tel ik mijn geld.....
Heb je daar een kwartier voor nodig gap?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 21:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb je daar een kwartier voor nodig gap?
Nee een halve seconde....dus weg met die rust
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 23 oktober 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik moet werken morgen vroeg, 5 uur wekker, maar op deze post proost ik!
Kon het zelf niet beter verwoorden....of eigenlijk had ik geen zin in zo'n lange tekst te typen...

Cheers man!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 23 oktober 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee een halve seconde....dus weg met die rust
dus gewoon 90 minuten aan één gesloten..... ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 oktober 2015 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 22:43 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

dus gewoon 90 minuten aan één gesloten..... ;-)
Knallen met die hap.....;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 oktober 2015 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 21:27 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Heb je hier in de rust we lees het forum bekeken? 😂😉😂
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 oktober 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 22:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik moet werken morgen vroeg, 5 uur wekker, maar op deze post proost ik!
Kon het zelf niet beter verwoorden....of eigenlijk had ik geen zin in zo'n lange tekst te typen...

Cheers man!
Proost ouwe en werk ze! Draai ik me nog wel even een paar keer om! 😉
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 00:53   quote  deeplink  
Zullen de komende periode denk ik regelmatig spelers rust gaan krijgen. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 oktober 2015 - 07:46   quote  deeplink  
Sam Hendriks legt er gisteren 3 in maar omdat hij al gespeeld heeft deze ronde zou hij niet met het eerste mee mogen. Dat is toch wel weer een nadeel van Jong Ajax in de JL. Je kan nooit een keer een spelers doorschuiven die lekker speelt in Jong Ajax. Wil hier niet mee zeggen dat hij zo geweldig is maar hey is wel een echte spits.
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 oktober 2015 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 00:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Proost ouwe en werk ze! Draai ik me nog wel even een paar keer om! 😉
De Boer denkt er zelfs al over na omdat tegen Vitesse te gaan doen. Je verzint het toch niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (Zondag 25 oktober 2015, 14:30); 1-3

0.0069181