BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (Zondag 25 oktober 2015, 14:30); 1-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 oktober 2015 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 08:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Boer denkt er zelfs al over na omdat tegen Vitesse te gaan doen. Je verzint het toch niet.
Wat? Proosten of nog een paar keer omdraaien?
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 oktober 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 09:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat? Proosten of nog een paar keer omdraaien?
Ghehehe. op verkeerde reactie gestuurd
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Vergeet niet dan Sam Hendriks gewoon keer op keer faalde he. De meest simpele ballen niet af kon maken en dat geel lang vol heeft gehouden. Hij speelt nu 2 wedstrijden beter en ervoor een paar redelijke wedstrijden. Laat hem dat eerst nog even doen!
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 oktober 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 11:57 schreef Loetje het volgende:
Vergeet niet dan Sam Hendriks gewoon keer op keer faalde he. De meest simpele ballen niet af kon maken en dat geel lang vol heeft gehouden. Hij speelt nu 2 wedstrijden beter en ervoor een paar redelijke wedstrijden. Laat hem dat eerst nog even doen!
Vroeger deden we niet anders. Als speler uit de A1 goed speelde en we hadden blessures dan ging hij met Ajax 1 mee. Dat kan dus niet met Jong Ajax als die op vrijdag spelen.
Daarbij weet je nooit of zo'n jongen hey aankan want krijgt ook geen kans zo. Verder kan hij het nooit slechter doen dan Schöne.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door Brandje --
Eide
 Eide - zaterdag 24 oktober 2015 - 13:41   quote  deeplink  
Of het kan wel maar Fdb wil het niet. Je kan je ook afvragen hoe veel spelers van Jong Ajax eigenlijk een contract waardig zijn. Is Hendriks het investeren waard ten opzichte van Walian of Dolberg.

Het hele Jong Ajax moet eens geëvalueerd worden, want wat hebben we er eigenlijk aan in vergelijking met de kosten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 13:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vroeger deden we niet anders. Als speler uit de A1 goed speelde en we hadden blessures dan ging hij met Ajax 1 mee. Dat kan dus niet met Jong Ajax als die op vrijdag spelen.
Daarbij weet je nooit of zo'n jongen hey aankan want krijgt ook geen kans zo. Verder kan hij het nooit slechter doen dan Schöne.
Ten eerste is vroeger al lang niet meer hoe het nu was. Ten 2e vind ik 2 fatsoenlijke wedstrijden wel echt belachelijk snel om aan te sluiten.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ten eerste is vroeger al lang niet meer hoe het nu was. Ten 2e vind ik 2 fatsoenlijke wedstrijden wel echt belachelijk snel om aan te sluiten.
Ik vind wel dat Brandje een punt heeft. Kijk normaliter zal zo'n speler even moeten wachten, maar als je eerste spits geblesseerd is en je tweede spits er kennelijk nog steeds niet klaar voor is, dan wordt het volgens mij wat anders. Laat zo'n jonkie op z'n minst toe tot de selectie om eventueel -wanneer het voorin niet loopt- iets te proberen. Beter iets dan niets.
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 oktober 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoezo. Die jongen is een echte spits. Wij missen bij ajax 1 een echt spits. Hij zal misschien niet het niveau hebben wat we nastreven maar weet wel hoe hij als spits moet lopen, zich moet aanbieden en moet scoren. Voor mij part zet je de spits van de a1 erin. Zo hoort te gaan in mijn ogen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind wel dat Brandje een punt heeft. Kijk normaliter zal zo'n speler even moeten wachten, maar als je eerste spits geblesseerd is en je tweede spits er kennelijk nog steeds niet klaar voor is, dan wordt het volgens mij wat anders. Laat zo'n jonkie op z'n minst toe tot de selectie om eventueel -wanneer het voorin niet loopt- iets te proberen. Beter iets dan niets.
Ik vind het te snel en daar blijf ik bij. Zeker omdat deze jongen tot aan 2 weken geleden in de spits stond bij Jong Ajax door gebrek aan beter. Dit ik nog een paar treetjes hoger. Dan liever El Ghazi.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hoezo. Die jongen is een echte spits. Wij missen bij ajax 1 een echt spits. Hij zal misschien niet het niveau hebben wat we nastreven maar weet wel hoe hij als spits moet lopen, zich moet aanbieden en moet scoren. Voor mij part zet je de spits van de a1 erin. Zo hoort te gaan in mijn ogen.
Dolberg of Wallian oké, maar Hendriks nog niet. Zeker de aspecten die jij opnoemt heeft ie nauwelijks. Dan zou ik eerder richting de A1 gaan kijken
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind het te snel en daar blijf ik bij. Zeker omdat deze jongen tot aan 2 weken geleden in de spits stond bij Jong Ajax door gebrek aan beter. Dit ik nog een paar treetjes hoger. Dan liever El Ghazi.
Dat het dan snel gaat, ben ik met je eens, dat schreef ik ook met "normaliter". Maar als je eerste twee spitsen om diverse redenen hebben afgehaakt... Noch jij, noch ik hebben de wijsheid in pacht, maar als ik trainer zou zijn, dan zou ik die jongen om deze redenen wel bij de selectie halen.
Natuurlijk kan El Ghazi. Of Fischer of Klaassen. Maar dat blijft improviseren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door Pietje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat het dan snel gaat, ben ik met je eens, dat schreef ik ook met "normaliter". Maar als je eerste twee spitsen om diverse redenen hebben afgehaakt... Noch jij, noch ik hebben de wijsheid in pacht, maar als ik trainer zou zijn, dan zou ik die jongen om deze redenen wel bij de selectie halen.
Natuurlijk kan El Ghazi. Of Fischer of Klaassen. Maar dat blijft improviseren.
Ik begin zelfs meer en meer te denken dat El Ghazi uiteindelijk gewoon een spits is. Als rechtsbuiten staat ie er meer. Komt veel moeilijker dan voorheen zijn man voorbij en voorzetten hebben vaker niet dan wel rendement.
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sterker nog, het was iets wat de Boer keihard riep bij zn aanstelling, gewoon blijven doorschuiven met spelers. is de nummer 1 er niet, dan speelt de nummer twee, en zo ga je verder..
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Sterker nog, het was iets wat de Boer keihard riep bij zn aanstelling, gewoon blijven doorschuiven met spelers. is de nummer 1 er niet, dan speelt de nummer twee, en zo ga je verder..
Precies, dat kan ik mij ook herinneren. Dat lijkt me eerlijk gezegd ook wel het meest logisch. Maar de Boer kennende gaat hij wel weer voor El Ghazi kiezen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gebeurd alleen lang niet altijd
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies, dat kan ik mij ook herinneren. Dat lijkt me eerlijk gezegd ook wel het meest logisch. Maar de Boer kennende gaat hij wel weer voor El Ghazi kiezen.
Ik heb persoonlijk sterk het idee dat el Ghazi veel meer spits dan buitenspeler is.. Soms kan dat natuurlijk.. Maar Schone op de 9 positie en al dat soort dingen, nee sorry maar dat kan gewoon niet..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 oktober 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk sterk het idee dat el Ghazi veel meer spits dan buitenspeler is.. Soms kan dat natuurlijk.. Maar Schone op de 9 positie en al dat soort dingen, nee sorry maar dat kan gewoon niet..
Nee dan inderdaad liever Fischer--Ghazi--Youness maar proberen..
Of als Sanogo keertje fit is Youness--Sanogo--Ghazi
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens wat betreft Anwar El Ghazi, Hij heeft toch bij de jeugd ook vaak als diepste spits gespeeld? En zeker ook wat betreft Lasse Schöne als spits. Hij heeft aangetoond diep ongelukkig te zijn op die plek en dat moet Frank de Boer toch ook hebben gezien. Hij rendeerde daar totaal niet.
enough
 enough - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik begin zelfs meer en meer te denken dat El Ghazi uiteindelijk gewoon een spits is. Als rechtsbuiten staat ie er meer. Komt veel moeilijker dan voorheen zijn man voorbij en voorzetten hebben vaker niet dan wel rendement.
komt dat ie eerst veelste dicht naar zijn tegenstander kruipt en dan pas de actie maakt ,is makkelijk blokken.
hij moet al eerder zijn snelheid gebruiken, er ligt zat keer ruimte erachter, er is niet altijd
dubbele dekking,
wie geef er nu wel een goeie voorzet? ja dijks,maar dan heb je het ook wel gehad
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:21 schreef enough het volgende:

[..]

komt dat ie eerst veelste dicht naar zijn tegenstander kruipt en dan pas de actie maakt ,is makkelijk blokken.
hij moet al eerder zijn snelheid gebruiken, er ligt zat keer ruimte erachter, er is niet altijd
dubbele dekking,
wie geef er nu wel een goeie voorzet? ja dijks,maar dan heb je het ook wel gehad
Veel te voorspelbaar. Is wat anders. En de instructies deugen nogmaals niet
enough
 enough - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veel te voorspelbaar. Is wat anders. En de instructies deugen nogmaals niet
ja teveel opdrachten klopt wel, kom je moeilijker aan je eigen spel
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Spelers sparen tegen Vitesse speelt in achterhoofd De Boer

Het is nog niet bekend wie De Boer graag wil laten rusten.

Kenny Tete werd gespaard tegen Fenerbahçe. En dat voorbeeld kan wel eens navolging krijgen tegen Vitesse. De ene na de andere wedstrijd staat voor Ajax op het programma en zodra Frank de Boer kans ziet om spelers te sparen, zal hij dat niet nalaten.

De basisklanten van Ajax zijn jonger dan ooit en vroeg of laat krijgen spelers er moeite mee om de drie dagen een topprestatie neer te zetten. Jongens als Bazoer, Tete en Riedewald zijn stuk voor stuk spelers die nog maar net komen kijken en soms tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.

Het speelt wel in mijn achterhoofd om spelers te sparen. We gaan er rustig over nadenken. Wie kunnen we gebruiken? Als het kan om spelers te sparen, zal ik dat niet nalaten. We nemen het woensdag alweer op tegen Feyenoord en gaan dat heel zorgvuldig bekijken, aldus De Boer tegenover Ajax TV.

De vraag is of de trainer het zich kan veroorloven om spelers te sparen. Ajax is dan weliswaar koploper van de eredivisie, maar zit niet in zijn beste fase. Er zijn geen echte spitsen beschikbaar, het frisse en fruitige spel dat was beloofd, blijft steeds maar uit en de selectie herbergt weinig toppers.

Daarbij is Vitesse-uit voor de gemiddelde Ajacied geen wedstrijd om vrolijk fluitend aan te beginnen. De Boer wint vaker niet dan wel in Arnhem en is beducht voor de kracht van de ploeg van Peter Bosz. Vitesse heeft meer kwaliteit dan vorig seizoen. Er zitten een paar heel leuke spelers in hun selectie. Maar ik ben niet bang, ik vind ons qua team ook beter geworden.

bron

Op zich begrijp ik de achterliggende gedachte wel van de Boer, maar ik denk dat "Vitesse uit" niet bepaald de geschikte wedstrijd daarvoor is. Ook de komende uitwedstrijden overigens niet.
enough
 enough - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:35 schreef Pietje het volgende:
Spelers sparen tegen Vitesse speelt in achterhoofd De Boer

Het is nog niet bekend wie De Boer graag wil laten rusten.

Kenny Tete werd gespaard tegen Fenerbahçe. En dat voorbeeld kan wel eens navolging krijgen tegen Vitesse. De ene na de andere wedstrijd staat voor Ajax op het programma en zodra Frank de Boer kans ziet om spelers te sparen, zal hij dat niet nalaten.

De basisklanten van Ajax zijn jonger dan ooit en vroeg of laat krijgen spelers er moeite mee om de drie dagen een topprestatie neer te zetten. Jongens als Bazoer, Tete en Riedewald zijn stuk voor stuk spelers die nog maar net komen kijken en soms tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.

Het speelt wel in mijn achterhoofd om spelers te sparen. We gaan er rustig over nadenken. Wie kunnen we gebruiken? Als het kan om spelers te sparen, zal ik dat niet nalaten. We nemen het woensdag alweer op tegen Feyenoord en gaan dat heel zorgvuldig bekijken, aldus De Boer tegenover Ajax TV.

De vraag is of de trainer het zich kan veroorloven om spelers te sparen. Ajax is dan weliswaar koploper van de eredivisie, maar zit niet in zijn beste fase. Er zijn geen echte spitsen beschikbaar, het frisse en fruitige spel dat was beloofd, blijft steeds maar uit en de selectie herbergt weinig toppers.

Daarbij is Vitesse-uit voor de gemiddelde Ajacied geen wedstrijd om vrolijk fluitend aan te beginnen. De Boer wint vaker niet dan wel in Arnhem en is beducht voor de kracht van de ploeg van Peter Bosz. Vitesse heeft meer kwaliteit dan vorig seizoen. Er zitten een paar heel leuke spelers in hun selectie. Maar ik ben niet bang, ik vind ons qua team ook beter geworden.

bron

Op zich begrijp ik de achterliggende gedachte wel van de Boer, maar ik denk dat "Vitesse uit" niet bepaald de geschikte wedstrijd daarvoor is. Ook de komende uitwedstrijden overigens niet.
geen wedstrijd is daar geschikt voor ,maar moeten we ze dan maar opblazen,010/vitesse kunnen rusten
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:44 schreef enough het volgende:

[..]

geen wedstrijd is daar geschikt voor ,maar moeten we ze dan maar opblazen,010/vitesse kunnen rusten
Nou... Op 31 oktober, volgend weekeinde dus, speelt Ajax thuis tegen Roda. Met alle respect voor die tegenstander, maar ik denk dat die wedstrijd zich daar beter voor leent dan "Vitesse uit" of "Feyenoord uit".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door Pietje --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Ook ik had zo mijn gedachten om El Ghazi in de spits en Younes te laten beginnen in de basisopstelling. Maar wie weet, zijn er nog betere opties.
enough
 enough - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... Op 31 oktober, volgend weekeinde dus, speelt Ajax thuis tegen Roda. Met alle respect voor die tegenstander, maar ik denk dat die wedstrijd zich daar beter voor leent dan "Vitesse uit" of "Feyenoord uit".
zondermeer ik zeg ook niet slag op sprong ,maar wel wanneer het beter uitkomt
maar echt uitkomen doet het nooit,voor ons dan, wij willen altijd de beste elf
maar zoals tegen die turken van de week ,slaan ze daar bij ajax toch flink de plank mis,
is zo jammer he weer een gemiste kans
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:04 schreef enough het volgende:

[..]

zondermeer ik zeg ook niet slag op sprong ,maar wel wanneer het beter uitkomt
maar echt uitkomen doet het nooit,voor ons dan, wij willen altijd de beste elf
maar zoals tegen die turken van de week ,slaan ze daar bij ajax toch flink de plank mis,
is zo jammer he weer een gemiste kans
Dat klopt. Maar als je als coach eenmaal besluit om één of meerdere spelers rust te gunnen, doe het dan in een wedstrijd tegen een mindere grootheid. Nogmaals met alle respect voor Roda, want ik vind dat die ploeg het echt leuk doet. Maar perinent niet in uitwedstrijden tegen Vitesse of Feyenoord, want het zal mij niet verbaze als Ajax het daar giga moeilijk gaat krijgen.
enough
 enough - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar als je als coach eenmaal besluit om één of meerdere spelers rust te gunnen, doe het dan in een wedstrijd tegen een mindere grootheid. Nogmaals met alle respect voor Roda, want ik vind dat die ploeg het echt leuk doet. Maar perinent niet in uitwedstrijden tegen Vitesse of Feyenoord, want het zal mij niet verbaze als Ajax het daar giga moeilijk gaat krijgen.
daar heb je gelijk in pietje
dat zijn 2 topwedstrijden ,daar moeten we er staan
het zou ook een flinke boost voor ons alle zijn wat met ajax te maken heeft.
je hoef me natuurlijk niet te vragen vragen wat we gaan doen in de kuip
we gaan gewoon met a1 en die trappen ze er gewoon af met 1-5,
heeft heel de selectie en staf rust gehad en hebben er hopelijk ook wat van opgestoken ;-)
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 oktober 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Uit tegen 010 gaat ie echt wel spelers rust geven. Kan hij dat mooi als excuus gebruiken bj een nederlaag
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 24 oktober 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 21:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Uit tegen 010 gaat ie echt wel spelers rust geven. Kan hij dat mooi als excuus gebruiken bj een nederlaag
Kan ook wel een keer, ik zou ook niet de basis gebruiken in de beker.
In iedergeval van de Hoorn erin en Sinkgraven.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 oktober 2015 - 21:50   quote  deeplink  
0-2....simpel zat
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 24 oktober 2015 - 22:44   quote  deeplink  
1-2 vind ik ook goed. Is ook 3 punten.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 oktober 2015 - 00:03   quote  deeplink  
Ik zou er voor tekenen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 oktober 2015 - 01:06   quote  deeplink  
0-1 laatste minuut. Cillessen houd Ajax continu in de wedstrijd en Schone scoort hem uiteindelijk uit een vrije trap.
enough
 enough - zondag 25 oktober 2015 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 01:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
0-1 laatste minuut. Cillessen houd Ajax continu in de wedstrijd en Schone scoort hem uiteindelijk uit een vrije trap.
zou lekker wezen ,warrior,
Hummel10
 Hummel10 - zondag 25 oktober 2015 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 01:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
Niet Milik 3x?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 oktober 2015 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 07:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet Milik 3x?
Kan niet als hij geblesseerd is hè?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 25 oktober 2015 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 07:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kan niet als hij geblesseerd is hè?
Ook niet als hij dat niet is! :p
Schöne dan maar 3x!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 25 oktober 2015 - 09:10   quote  deeplink  
Ook zonder Milik zou Ajax kunnen winnen.

Mij valt het wel steeds op, dat hij bij de Poolse Nationale Elftal beter speelt en vaker scoort als bij Ajax. Dat is toch wel een opvallend iets. Vinden jullie dat ook niet ?
enough
 enough - zondag 25 oktober 2015 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 09:10 schreef Onze Ajax het volgende:
Ook zonder Milik zou Ajax kunnen winnen.

Mij valt het wel steeds op, dat hij bij de Poolse Nationale Elftal beter speelt en vaker scoort als bij Ajax. Dat is toch wel een opvallend iets. Vinden jullie dat ook niet ?
milik heeft daar een andere rol .
robert lewandowski staat daar spits en milik eromheen spelend,misschien is dat beter voor milik
en als die bij ajax meer bruikbare ballen zou krijgen,zal ook helpen,want afmaken kan die wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door enough --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 25 oktober 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Dat is wel zo. Ik vraag me dan af waarom Ajax hem gehaald heeft, als zijn rol niet hetzelfde kan zijn, ondanks dat Ajax een ander systeem speelt.

Had het dan niet moeten zijn, dat Ajax hem niet had moeten nemen ?
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 25 oktober 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 11:47 schreef Onze Ajax het volgende:
Dat is wel zo. Ik vraag me dan af waarom Ajax hem gehaald heeft, als zijn rol niet hetzelfde kan zijn, ondanks dat Ajax een ander systeem speelt.

Had het dan niet moeten zijn, dat Ajax hem niet had moeten nemen ?
Het is maar een gedachte.

Pietje
 Pietje - zondag 25 oktober 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Ajax verder in de problemen: El Ghazi reist niet mee naar Arnhem

Anwar El Ghazi reist zondag niet met de selectie van Ajax mee naar Arnhem voor het competitieduel met Vitesse. De aanvaller is ziek en wordt vervangen door Sam Hendriks, meldt Ajax zondagochtend.

Daarmee wordt het spitsenprobleem van trainer Frank de Boer alleen maar groter. De coach mist al Arek Milik en Yaya Sanogo vanwege blessures en heeft verder geen spitsen tot zijn beschikking in de A-selectie. El Ghazi werd de afgelopen wedstrijden gebruikt als 'nummer 9' door de afwezigheid van een echte spits.

Nu de van origine vleugelspeler ook al is afgehaakt voor het duel met Vitesse, moet De Boer weer puzzelen. Viktor Fischer is een optie als spits, net als Davy Klaassen. Jong Ajax-spits Sam Hendriks is wel een echte afmaker - gezien zijn hattrick tegen Fortuna Sittard van afgelopen vrijdag - maar het lijkt onwaarschijnlijk dat hij meteen een basisplaats krijgt bij Ajax.

bron
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Het is toch al veel langer dat onze 9 niet presteert. Niet alleen Milik. Al heeft hij een waanzinnig hoog rendement. Ajax heeft een heel ander soort spits nodig en dat ligt inderdaad bij het aankoopbeleid
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2015 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 11:49 schreef Pietje het volgende:
Ajax verder in de problemen: El Ghazi reist niet mee naar Arnhem

Anwar El Ghazi reist zondag niet met de selectie van Ajax mee naar Arnhem voor het competitieduel met Vitesse. De aanvaller is ziek en wordt vervangen door Sam Hendriks, meldt Ajax zondagochtend.

Daarmee wordt het spitsenprobleem van trainer Frank de Boer alleen maar groter. De coach mist al Arek Milik en Yaya Sanogo vanwege blessures en heeft verder geen spitsen tot zijn beschikking in de A-selectie. El Ghazi werd de afgelopen wedstrijden gebruikt als 'nummer 9' door de afwezigheid van een echte spits.

Nu de van origine vleugelspeler ook al is afgehaakt voor het duel met Vitesse, moet De Boer weer puzzelen. Viktor Fischer is een optie als spits, net als Davy Klaassen. Jong Ajax-spits Sam Hendriks is wel een echte afmaker - gezien zijn hattrick tegen Fortuna Sittard van afgelopen vrijdag - maar het lijkt onwaarschijnlijk dat hij meteen een basisplaats krijgt bij Ajax.

bron
De enige die dus scoort voorin missen we dus ook. Dan zal het Schone wel weer worden.
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 11:49 schreef Loetje het volgende:
Het is toch al veel langer dat onze 9 niet presteert. Niet alleen Milik. Al heeft hij een waanzinnig hoog rendement. Ajax heeft een heel ander soort spits nodig en dat ligt inderdaad bij het aankoopbeleid
Die hadden we .... BOJAN
Pietje
 Pietje - zondag 25 oktober 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 11:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

De enige die dus scoort voorin missen we dus ook. Dan zal het Schone wel weer worden.
Je moet niet gek opkijken wanneer Mike van der Hoorn onze spits vandaag is.
Pietje
 Pietje - zondag 25 oktober 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 11:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Die hadden we .... BOJAN
Inderdaad Remco. Die hebben ze veel te gemakkelijk afgedankt. Ik heb hem altijd een goede speler/spits gevonden.
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 11:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je moet niet gek opkijken wanneer Mike van der Hoorn onze spits vandaag is.
De Boer zou

Ik gok op Klaassen op 9, Sinkgraven op 10 en Schone vanaf rechts..

Eerlijk gezegd hoop ik daar vandaag ook op..
Pietje
 Pietje - zondag 25 oktober 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 11:56 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer zou

Ik gok op Klaassen op 9, Sinkgraven op 10 en Schone vanaf rechts..

Eerlijk gezegd hoop ik daar vandaag ook op..
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Het is nu wel heel erg puzzelen voor de Boer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (Zondag 25 oktober 2015, 14:30); 1-3

0.0098700