|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik zou 442 gaan spelen. Fisher e Youness voorin en middenveld versterken met Sinkgraven of Schöne. Je kan met deze selectie niet fatsoenlijk 433 spelen . |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Misschien is dat goed, Klaassen en Sinkgraven voorin. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En die laten ze gaan! Ik vond hem er technisch goed zat voor. Maar die moest vrijwel altijd op andere positie spelen. Dat Siem onze beste spits was de laatste jaren zegt alles. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 12:04 schreef Loetje het volgende:[..] En die laten ze gaan! Ik vond hem er technisch goed zat voor. Maar die moest vrijwel altijd op andere positie spelen. Dat Siem onze beste spits was de laatste jaren zegt alles. Je hebt helemaal gelijk. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
twee hatticks in een week,voor onze nieuwe geweldenaar HENDRIX oja het was hendriks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zou zeggen Klaassen op 9, Sinkgraven op het middenveld en Fischer en Youness op de flanken. Ik denk alleen dat FdB kiest voor Schone op de flank. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben ik trouwens de enige die heel erg moet wennen aan de nieuwe websiteapp van Ajax? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb nog een ouderwetse GSM, dus ik kan niet appen etc.
Ben trouwens weg nu: mijn vrouw was afgelopen dinsdag jarig en vandaag stroomt de kamer vol met schoonfamilie, kinderen en kleinkinderen. Ik kan dus helaas ook niks van de wedstrijd zien. Ik denk hoe dan ook dat ik niet vgeel zal gaan missen ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 13:31 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb nog een ouderwetse GSM, dus ik kan niet appen etc. Ben trouwens weg nu: mijn vrouw was afgelopen dinsdag jarig en vandaag stroomt de kamer vol met schoonfamilie, kinderen en kleinkinderen. Ik kan dus helaas ook niks van de wedstrijd zien. Ik denk hoe dan ook dat ik niet vgeel zal gaan missen ... Nou, kom op Pietje. We balen allemaal van het spel maar het koppie een dag na een nederlaag weer omhoog gap!
Veel plezier, nog gefeliciteerd en een hele fijne dag! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opstelling Ajax tegen Vitesse
Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Klaassen, Bazoer, Gudelj, Sinkgraven, Fischer, Younes. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voorhoede geheel anders dan afgelopen week. Maar er zou voetbal in moeten zitten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 13:33 schreef Loetje het volgende:[..] Nou, kom op Pietje. We balen allemaal van het spel maar het koppie een dag na een nederlaag weer omhoog gap! Veel plezier, nog gefeliciteerd en een hele fijne dag! Thanks. Het meisje is 65 jaar geworden. Wat betreft Ajax ben ik inderdaad somber. Ik zie geen enkele progressie in het team, integendeel. Het is geen kwestie van "uit vorm", "pech" o.i.d. Het probleem op dit moment is structureel. Kijken naar Ajax moet leuk zijn, maar op dit moment is het kommer en kwel, een grote ergernis. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 13:35 schreef Loetje het volgende:Opstelling Ajax tegen Vitesse Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Klaassen, Bazoer, Gudelj, Sinkgraven, Fischer, Younes. De Boer houdt dus wel het middenveld in tact. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zo, ben nu echt weg. Veel succes vanmiddag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 13:36 schreef Pietje het volgende:[..] Thanks. Het meisje is 65 jaar geworden. Wat betreft Ajax ben ik inderdaad somber. Ik zie geen enkele progressie in het team, integendeel. Het is geen kwestie van "uit vorm", "pech" o.i.d. Het probleem op dit moment is structureel. Kijken naar Ajax moet leuk zijn, maar op dit moment is het kommer en kwel, een grote ergernis. Nogmaals, kop omhoog! En een mooie dag toegewenst |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 13:08 schreef Eide het volgende:Ik zou zeggen Klaassen op 9, Sinkgraven op het middenveld en Fischer en Youness op de flanken. Ik denk alleen dat FdB kiest voor Schone op de flank. De Boer gaf aan dat het team Klaassen absoluut niet kon missen op het middenveld. Ben jij het daar dan niet mee eens? Ik vind Klaassen op 9 sowieso niet zo heel goed idee. Ik zie hem dan liever een stukje naar achter schuiven en een creatieve 10, dan kan Klaassen zijn loopacties weer doen en het spel vanuit achter verdelen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Vind het eerlijk gezegd maar raar, heb het gevoel dat de Boer het momenteel ook even niet weet wat de aanval betreft. Duidelijk dat er in de winter op zijn minst een spits en eventueel een rechtsbuiten moet komen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 14:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] Vind het eerlijk gezegd maar raar, heb het gevoel dat de Boer het momenteel ook even niet weet wat de aanval betreft. Duidelijk dat er in de winter op zijn minst een spits en eventueel een rechtsbuiten moet komen. Dat heeft ie al lang niet. Met Milik buitenspelers aantrekken die naar binnen komen.... Bij dit systeem hoort een andere spits. Dus hij is het al veel langer kwijt! :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 14:05 schreef NatjosFC het volgende:[..] De Boer gaf aan dat het team Klaassen absoluut niet kon missen op het middenveld. Ben jij het daar dan niet mee eens? Ik vind Klaassen op 9 sowieso niet zo heel goed idee. Ik zie hem dan liever een stukje naar achter schuiven en een creatieve 10, dan kan Klaassen zijn loopacties weer doen en het spel vanuit achter verdelen. Ik zou Klaassen zo onderhand liever iets meer terug zien. Iets minder diep. De ruimtes tussen Gudelj, Bazoer en Klaassen zijn zo enorm groot. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fischer in de spits, Youness en Sinkgraven op de flanken dus. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Is ook goed dat Tete in de basis staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik denk wel dat Ajax het verschil voor rust moet maken. Ajax doorgaans vaak moeizamer na rust. En ook omdat je amper 3 dagen geleden nog een wedstrijd tegen Fener in de benen hebt. Ben benieuwd. Vrees het ergste maar praat mezelf gewoon weer hoop in |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 14:09 schreef Loetje het volgende:[..] Ik zou Klaassen zo onderhand liever iets meer terug zien. Iets minder diep. De ruimtes tussen Gudelj, Bazoer en Klaassen zijn zo enorm groot. gaf ik toch ook aan? of bedoel je meer een platte 433 met middenvelders op dezelfde hoogte? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Belachelijke gele kaart... Apmer een overtreding man, ja hij gaat er stevig in maar raakt hem nauwelijks.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Meteen binnen een minuut geel voor Gudelj, wordt nu al opassen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 14:27 schreef NatjosFC het volgende:[..] gaf ik toch ook aan? of bedoel je meer een platte 433 met middenvelders op dezelfde hoogte? Exact! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En daar is dan niets aan de hand??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldige lange bal alweer op Fischer... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Qazaisvili ofzo is een leuk voetballertje. Gaat de stap nog wel maken denk ik. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: wat moet ie dan doen...? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Die rechtsbuiten van Vitesse is een kutvoetballertje. Dijks moet hem nu even flink neerschoppen, beetje intimideren dan komt hij de hele wedstrijd er niet meer langs. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
een ajax doelpunt in de 14de minuut zal wel leuk zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zorgen dat ie een goede bal speelt, vallend voor een speler en niet constant over alles en iedereen heen..
iedere lange bal is voor de tegenstander.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En het is weer eens niet best.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldig moment, brok in mn keel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij hoop Ajax op een 0-0 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pffffff wat is het weer een verschrikking zeg... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Frank roept steeds 'Ga door Daley', maar Sinkgraven oogt enorm lui en slap |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ajax oogt machteloos pfff |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Remco, Als je geen kansen kunt creëren. Moet je wel op een gelijk spel hopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom wordt Dijks niet geholpen.. Waarom loopt Bazoer met die bal en geeft hem niet af..
Het lijkt echt werkelijk waar nergens op..
Hopen maar op een scherpe counter, want zoals dit gaat winnen wij dit niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, vanuit een 1 tegen 1 situatie op de flank, naar een lange bal binnen 5 seconden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is er toch gebeurd met onze voorhoede???? Geen durf, bal maar bijhouden en amper beweging daar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Neem dan GVD gewoon die ingooi man.. Sinkgraven staat gewoon vrij.. |
|
|
|