|
|
NatjosFC
|
|
|
Vitesse heeft alle arbitrage flink mee.., krijgen straks een discutabele strafschop. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 15:14 schreef Loetje het volgende:Alleen maar kop omlaag, geen enkel vertrouwen bij Sinkgraven. Verder te lui om te werken Ik vind hem juist wel hard werken, staat gewoon op een plek waar die niet hoort.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eerste helft met een hoog tempo zonder al te goed spel van beide kanten.
Begin was Vitesse wat beter maar een echt uitgespeelde kans zat er niet bij. Na mate de eerste helft nam Ajax de regie over maar een hopeloos gebrek aan overzicht en logica voorin zorgen ervoor dat het slechts 1 kans wordt en je niet al het verschil hebt gemaakt.
Liesveld fluit zwaar op de hand van Vitesse en zie Ajax nog wel een rode kaart krijgen. Ik pleit alleen voor dat we na rust ook eens beter gaan spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 9 van de 10 keer is een wandeltempo |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
even stukje United - City mee pakken. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
dat hebben we vorige keren al gezien dat sinkgraven rechtsbuiten niks is,maar frank blijft een soort robben in hem zien,belachelijk gewoon |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ben best tevreden. Had een hele andere pot verwacht. Zie een Ajax waar iedereen ervoor gaar. Jammer van de kans van Bazoer. Moet er eigenlijk in. Youness is toch wel een aanwinst. De sleutel ligt naar mijn mening bij Fisher. Die moet zich veel verder laten terug zakken naar het middenveld van de twee CV van Vitesse dekken niet door. Zo creƫer je een meerderheid op het middenveld.
Met de leiding is weer hetzelfde liedje. Vitesse mag alles. Kijk eens hoe die kerel in komt glijden bin Fisher op de achterlijn en wij krijgen overal weer geel voor. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Het kan nog gekker. Er is 1 ploeg die heeft niet alleen de arbitrage mee maar ook alle zaken omtrent de tuchtcommissie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schone erin. Mag die nu op 10? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hopelijk Klaassen woensdag inzetbaar... Maar je weet het nooit |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Sinkgraven denk ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Smerige overtreding. Mag ook een andere kleur zijn. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Klaassen uit voorzorg eruit ? Wel zo verstandig denk ik, gezien de komende wedstrijd tegen Feijenoord. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe kan je nou in hemelsnaam daar voordeel voor geven man, gewoon met Schone en Gudelj in de ploeg een grote kans.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: MOET een andere kleur zijn. Zeker als je hem afzet tegen waar Ajax geel voor krijgt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat moet verdomme sneller |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 15:34 schreef remco k het volgende:Hoe kan je nou in hemelsnaam daar voordeel voor geven man, gewoon met Schone en Gudelj in de ploeg een grote kans.. Dacht hetzelfde. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ga nu niet zo raar doen zo kort voor de eigen goal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom dan op scheids... Dat is toch gvd gewoon geel of niet.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme tering scheids. Vieze homo. Is gewoon 2x geel |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Die Liesveld is al de hele tijd vanaf begin voor Vitesse vindt ik. Hij treed niet als neutraal op. Had GEEL moeten zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
En hij spaart hem godverdomme gewoon. Had er gewoon af gemoeten. We worden weer genaaid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan zeggen dat wij het van de arbitrage moeten hebben.... Smerig gewoon |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is echt niet normaal wat er vandaag gebeurt.. NOg helemaal niets in het voordeel |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Klote scheids hij matst Vitesse weer.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een overtreding waar je al rood voor kan geven en de ander is dik en dik geel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godsamme Dijks, vuie scheiterd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sinkgraven is lekker bedrijvig in de tweede helft op zijn eigen plekkie.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
wat een kut goal weer zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schuld van Fischer, halve homo durft niet door te stappen..
Wat een godvergeten halve homo ploeg is het ook.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut goal ook. Net als je wat beter in de wedstrijd zit |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Man man man zul je altijd zien... onverdiend... scheids durft geen rood te geven en dan 2 min later deze onzin. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Klotezooi, 1-0. Nu gaat Vitesse verdedigen, denk ik. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Had je anders verwacht dan, we winnen alleen maar met gelukkige goals.. Ook tegen Heracles maar 1 echte kans gehad, en die missen we, twee zondagsschoten zorgen voor de goals.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Fischer verdedigd als een oud wijf. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme Fischer. Wat een drama die gozer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 15:41 schreef remco k het volgende:[..] Had je anders verwacht dan, we winnen alleen maar met gelukkige goals.. Ook tegen Heracles maar 1 echte kans gehad, en die missen we, twee zondagsschoten zorgen voor de goals.. Neem aan dat je wilt dat Ajax koploper blijft toch? |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Vitesse had idd met 10 man verder gemoeten. Door een van richting veranderd schot nu onverdiend 1-0 achter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel eerlijk?? Ik heb liever dat de Boer weggaat, en dat gaat niet gebeuren zo.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gewoon Sam Hendriks in de spits en Fisher er uit..... |
|
|
|