|
|
Loetje
|
|
|
Rot op vieze hoerenscheids. Kop er af hakken van die vent |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: Vitesse gaat niet verdedigen. die blijven altijd voetballen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Man man man ongelooflijk. Weer een overtreding die absoluut geel is, komt veel te laat. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Voor Fischer liet nog iemand hem lopen.. Die Nakamba had nu wel weg mogen zijn. |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
Tsja.. wat zullen we er nog over zeggen.
Dit viel allemaal wel te verwachten. En tuurlijk is het pech voor Veltman maar het is wel weer Veltman. Je hebt niet altijd pech.
Ook triest trouwens dat die Nakamba nog op t veld staat. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
rood=rood, en wat een zaadgoal........ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fluiten alleen maar voor die stinkclub uit Rotjeknor |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Voor de tweede keer had ie rood moeten hebben |
|
|
|
|
enough
|
|
|
kut liesveld,wat een bloedhond is dat zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
gezien de kansen ook gewoon meer dan verdient.. We verdienen hier geen punten.. Hoeveel kansen creeren we nou in al die wedstrijden.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 15:44 schreef remco k het volgende:gezien de kansen ook gewoon meer dan verdient.. We verdienen hier geen punten.. Hoeveel kansen creeren we nou in al die wedstrijden.. Wat heeft Vitesse gecreert dan? 1 kans misschien. voorafgaand aan de goal dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wat een controle van Schöne.... mooi hoor.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
plus een hele smerige vieze tackle |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan daar ook gewoon geen rood voor geven. Wat ben je dan een verschrikkelijke dropplul zeg.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pff Younes jongen. Kom nou godverdomme eens een keer op |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ja dit wist ik had ik al gezien |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het wordt grimmiger. Het is nu echt pompen of verzuipen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er gaat bij Vitesse zo veel meer dreiging uit, bij ons weten we niet eens wat dreiging is.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Scheidsrechter bied vitesse deze kans gewoon aan. wissel hem nou anders moet ik rood geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En zoals al twee jaar nu onder de Boer, het hele elftal staat stil als er iemand aan de bal is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 15:48 schreef NatjosFC het volgende:Scheidsrechter bied vitesse deze kans gewoon aan. wissel hem nou anders moet ik rood geven. Yup.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Tjonge jonge heb de eerste helft helaas moeten missen. Maar wat een drama dit |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Fischer van het veld af aub |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijke aanname weer.. Overigens de eerste goede pass van een Ajacied deze wecstrijd.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer een stevige inspeelpass die niet eens aangenomen kan worden.... Schaam me verdomme kapot man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 15:49 schreef remco k het volgende:En zoals al twee jaar nu onder de Boer, het hele elftal staat stil als er iemand aan de bal is.. Ik mis zoveel in dit team joh. Wie moet het nu gaan doen? Wie deelt er een schop uit? Wie stookt het vuurtje op? Wie kan uit niets iets creëren? Helemaal niemand! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hendriks of van de Hoorn erin |
|
|
|
|
enough
|
|
|
alle ballen op mickey sjalalal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tis aan het voetbal ook niet te zien dat we achterstaan he. Verdomme we willen weer bovenaan komen joh. Zo schakel je jezelf snel op alle fronten uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 15:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik mis zoveel in dit team joh. Wie moet het nu gaan doen? Wie deelt er een schop uit? Wie stookt het vuurtje op? Wie kan uit niets iets creëren? Helemaal niemand! We hebben een middenveld zonder creativiteit.. Sinkgraven en Schone zijn de enige wtee middenvelders die dat wel hebben, maar die spelen structureel niet.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Zingt het uitvak nu: "Jansen is anders geaard?" |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 15:53 schreef remco k het volgende:[..] We hebben een middenveld zonder creativiteit.. Sinkgraven en Schone zijn de enige wtee middenvelders die dat wel hebben, maar die spelen structureel niet.. Zit ook geen overtuiging achter bij de meesten.. Je mist ook zo ie zo een goede spits die zelf iets kan forceren. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je hebt misschien geen recht op een overwinning, maar verliezen hoeft ook weer niet. Je staat achter door een zaadgoal. Nu zie je dat je kwaliteit mist om te kunnen scoren. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hendriks en v/d Hoorn erin...... Heb je zowel verdedigend als aanvallend sterke koppers...... |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote: Tjonge jonge heb de eerste helft gelukkig moeten missen. Maar wat een drama dit |
|
|
|
|
enough
|
|
|
er gaat voorin echt geen fuck goed |
|
|
|