BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Burgermeester vreest Feyenoord Hooligans?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - woensdag 21 oktober 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Effe terug in NL en ik lees dit bericht,dat de burgermeester feyenoord hooligans vreest bij debat azc?
Ik begrijp niets meer van mijn moederland. Dus als je een mening hebt over de samenleving ben je een pvv er en nu Feyenoord fan.
Dus als ik een bank overval met een feyenoord petje op , overvalt feyenoorder de bank.
Pffffffffffffffffff is Feyenoord dus rascistisch? Ik weet het niet meer kan iemand deze samenleving waar bijna iedereen zijn zegje mag doen nog eens uitleggen. Of is hup Feyenoord hetzelfde als sieg..........l
tomson
 tomson - woensdag 21 oktober 2015 - 15:38   quote  deeplink  
Heb je je weer s gek laten maken door een uitspraak van die windbuil ?
Niks nieuws onder de zon toch ? Ben je erbij in de bekert ? Veel interessanter hahaha...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 21 oktober 2015 - 16:04   quote  deeplink  
Zekers
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 21 oktober 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Net wat beelden van Steenbergen gezien maar de PVV aanhangers die daar waren hadden een Rotterdams accent en zag een Feyenoord trainingspak. Hoeven natuurlijk geen hooligans te zijn, maar ze zitten ook niet in de Business Units denk ik...
Barabas
 Barabas - woensdag 21 oktober 2015 - 16:36   quote  deeplink  
Vindt zeker in Rome plaats... dat debat.

Wat een idioot. Dat ie het überhaupt zegt...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 oktober 2015 - 16:37   quote  deeplink  
Hij is echt niet de eerste..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 21 oktober 2015 - 16:38   quote  deeplink  
We kunnen naat de Eufa of Knvb gaan dit is RASCISME feyenoord is een deel van mijn leven een religie.dus hop hop
Barabas
 Barabas - woensdag 21 oktober 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Blasfemie?
tomson
 tomson - woensdag 21 oktober 2015 - 19:50   quote  deeplink  
Dus de jacht op Aboe is weer geopend ?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 21 oktober 2015 - 19:53   quote  deeplink  
Tja ik weet niet wat hij wil bereiken?
Maar waar blijven nu die hulp van de rijke arabieren voor hun volk?........
Alexi
 Alexi - woensdag 21 oktober 2015 - 19:53   quote  deeplink  
Bedoelen ze geen afc?
Wat een gelul weer zeg!
Alexi
 Alexi - woensdag 21 oktober 2015 - 19:54   quote  deeplink  
Feyenoorders zijn overal......
tomson
 tomson - woensdag 21 oktober 2015 - 23:55   quote  deeplink  
Weer een storm in een glas water dus
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 oktober 2015 - 07:44   quote  deeplink  
Wat heeft aboe met Steenbergen te maken...
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 oktober 2015 - 09:27   quote  deeplink  
Niets ,
Tjabba
 Tjabba - donderdag 22 oktober 2015 - 09:39   quote  deeplink  
Veronica brengt Feyenoord in diskrediet

VERONICA heeft vanmorgen met een zeer onzorgvuldig nieuwsbericht Feyenoord bewust of onbewust in diskrediet gebracht.
Foto

In het ochtend nieuwsbulletin van de radiozender las nieuwslezer Jeroen Latijnhouwers letterlijk de volgende zin voor in het bericht over de onrust in de gemeenteraadsvergadering van de gemeente Steenbergen over de al-dan-niet komst van een asielzoekers centrum:

"De burgemeester werd uitgejouwd en een groep Feyenoord supporters had haar komst aangekondigd"

Dat laatste was natuurlijk onjuist en beschadigend voor de reputatie van de Rotterdamse club. Gistermiddag liet Joseph Vos, de burgemeester van Steenbergen, weten dat hij speciale veiligheidsmaatregelen had genomen 'omdat de politie aanwijzingen had dat groepen mogelijk naar de gemeenteraadsvergadering in Steenbergen zouden afreizen'. Gesuggereerd werd dat het daarbij om Feyenoord-fans zou gaan.

In werkelijkheid kwam geen enkele Feyenoord-fan opdagen in Steenbergen zodat het rumoerige verloop van de vergadering onmogelijk aan de aanhang van de club uit De Kuip kan worden toegeschreven.

Joden zender veronica.
Barabas
 Barabas - donderdag 22 oktober 2015 - 10:55   quote  deeplink  
Het waren allemaal fans van FC Lutjestradeeldam.

Dit gaat echt te ver.

Aanpakken die hap! Officieel persbericht lijkt mij een goede.
Barabas
 Barabas - donderdag 22 oktober 2015 - 10:55   quote  deeplink  
Om te beginnen.
nr 10
 nr 10 - donderdag 22 oktober 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Minimaal drie wedstrijden voor het in diskrediet brengen van voetbal.
tomson
 tomson - donderdag 22 oktober 2015 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 07:44 schreef Stylzz het volgende:
Wat heeft aboe met Steenbergen te maken...
Hahaha de mafklapper
tomson
 tomson - vrijdag 23 oktober 2015 - 00:00   quote  deeplink  
http://images.nrc.nl/ekxXusZMQW4A77Xu4D7cYSomG3U=/1280x/s3/static.nrc.nl/wp-content/uploads/2015/10/ANP-34667484-2048x1365.jpg
tomson
 tomson - vrijdag 23 oktober 2015 - 00:01   quote  deeplink  
Dus dat waren die hoeliegans !
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 oktober 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Nee deze..
https://www.facebook.com/PVVAanhangers/videos/534654793365781/
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 oktober 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Geweldig die oude man..!!👌
nr 10
 nr 10 - vrijdag 23 oktober 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Heel groot punt. Vrouwen en kinderen mogen komen. Mannen blijven daar om te vechten voor de vrijheid van hun land.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 oktober 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Vele oorlogen gezien in de wereld, maar ik deel de mening van die oude man, het is zo dat de meeste van deze asielzoekers of vluchtelingen de strijdbare leeftijd hebben? En waarom zij niet vechten voor hun vrijheid? Dat doen andere sukkels wel ( zoals ikzelf gedaan heb) je zou zelfs Jihad strijders gaan waarderen zij komen voor hun doel op ( je kan er over van mening verschillen) en deze jonge lafaards verschuilen zich ach God of Allah wat hou ik van Syrie? Ik weet waar ik het over heb en praat over eigen ervaringen in deze gebieden.
En dat is geen bar praat. Congo, Kosovo, Irak en vele andere landen heb ik gezien en niet alleen gezien. Maar deze jonge mannen zijn geen strijders dit zijn geen vluchtelingen maar meer deserteurs die afwachten tot de strijd gestreden is en blijven en gaan de Europese bevolking als splijtzwammen kapot maken. Even dit ik ben geen Rascist maar realist
Barabas
 Barabas - vrijdag 23 oktober 2015 - 18:23   quote  deeplink  
We kunnen ze toch niet tegenhouden. De geschiedenis zal zich blijven herhalen.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 23 oktober 2015 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 15:19 schreef piet de paler het volgende:
Vele oorlogen gezien in de wereld, maar ik deel de mening van die oude man, het is zo dat de meeste van deze asielzoekers of vluchtelingen de strijdbare leeftijd hebben? En waarom zij niet vechten voor hun vrijheid? Dat doen andere sukkels wel ( zoals ikzelf gedaan heb) je zou zelfs Jihad strijders gaan waarderen zij komen voor hun doel op ( je kan er over van mening verschillen) en deze jonge lafaards verschuilen zich ach God of Allah wat hou ik van Syrie? Ik weet waar ik het over heb en praat over eigen ervaringen in deze gebieden.
En dat is geen bar praat. Congo, Kosovo, Irak en vele andere landen heb ik gezien en niet alleen gezien. Maar deze jonge mannen zijn geen strijders dit zijn geen vluchtelingen maar meer deserteurs die afwachten tot de strijd gestreden is en blijven en gaan de Europese bevolking als splijtzwammen kapot maken. Even dit ik ben geen Rascist maar realist
Als 'oorlogsveteraan' zou je beter moeten weten, maar dat is mijn bescheiden mening ;-)
Alexi
 Alexi - vrijdag 23 oktober 2015 - 20:26   quote  deeplink  
Gelul dus.....
VVout
 VVout - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:21   quote  deeplink  
En dat terwijl we met onze kennis waarschijnlijk zo veel meer zouden kunnen realiseren als we de middelen daarvoor gebruiken. Maar als je dat zegt ben je een dreamer???
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Of een junk..
VVout
 VVout - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Of je wordt opgenomen in een opvangcentrum aan de Maas.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 oktober 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 15:19 schreef piet de paler het volgende:
Vele oorlogen gezien in de wereld, maar ik deel de mening van die oude man, het is zo dat de meeste van deze asielzoekers of vluchtelingen de strijdbare leeftijd hebben? En waarom zij niet vechten voor hun vrijheid? Dat doen andere sukkels wel ( zoals ikzelf gedaan heb) je zou zelfs Jihad strijders gaan waarderen zij komen voor hun doel op ( je kan er over van mening verschillen) en deze jonge lafaards verschuilen zich ach God of Allah wat hou ik van Syrie? Ik weet waar ik het over heb en praat over eigen ervaringen in deze gebieden.
En dat is geen bar praat. Congo, Kosovo, Irak en vele andere landen heb ik gezien en niet alleen gezien. Maar deze jonge mannen zijn geen strijders dit zijn geen vluchtelingen maar meer deserteurs die afwachten tot de strijd gestreden is en blijven en gaan de Europese bevolking als splijtzwammen kapot maken. Even dit ik ben geen Rascist maar realist
Respect Piet...goed verwoord.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 24 oktober 2015 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 20:18 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Als 'oorlogsveteraan' zou je beter moeten weten, maar dat is mijn bescheiden mening ;-)
Respect voor een mening, maar wij sturen dadelijk weer grondtroepen naar Syrie, terwijl de jeugd hier zit en klaagt.
Dadelijk gasn ongelovige soldaten neergeschoten worden omdat de strijdbare mannen hier zitten. Vrede heeft een prijs en is wat waard als je als Syrier vecht voor deze zaak. En niet laat vechten door de ongelovige .
En oorlog is niet de oplossing maar praten heeft geen zin meer daar.

Nogmaals respect voor je mening mooi goed van een vrije samenleving in Europa
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 oktober 2015 - 11:17   quote  deeplink  
De beschuldiging dat Feyenoord-supporters verantwoordelijk zijn voor het verstoren van een informatiebijeenkomst in Steenbergen over de komst van een azc is 'belachelijk'. Dat stelt de partijtop van D66 Rotterdam in het Algemeen Dagblad/Rotterdams Dagblad.

De Burgemeester van Steenbergen vaardigde voorafgaand aan de bijeenkomst een noodverordeing af, omdat hooligans van Feyenoord de avond zouden willen verstoren. Enkele leden van de harde kern zijn namelijk woonachtig in het Brabantse dorp. Eerder gaven de club en de supportersvereniging al aan zich niet te kunnen vinden in de beschuldigingen.

Ook fractievoorzitter Salima Belhaj van D66 vindt het kwalijk dat er een verband wordt gelegd tussen Feyenoord-fans en de ongeregeldheden in Steenbergen. "In dit geval is het helemaal niet relevant dat iemand supporter is van Feyenoord", laat ze weten. "We vermelden er toch ook niet bij dat zo iemand D66-lid is?"

Daar sluit haar partijgenoot Jos Verveen zich bij aan. "Het is belachelijk dat Feyenoord in verband wordtgebracht met iets dat niks met voetbal te maken heeft. Ook Rotterdam wordt zo in een kwaad daglicht gesteld." D66 wil van het stadsbestuur weten welke rol de gemeente en de Rotterdamse politie hebben gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door RenatoBos --
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 24 oktober 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 11:17 schreef RenatoBos het volgende:
De beschuldiging dat Feyenoord-supporters verantwoordelijk zijn voor het verstoren van een informatiebijeenkomst in Steenbergen over de komst van een azc is 'belachelijk'. Dat stelt de partijtop van D66 Rotterdam in het Algemeen Dagblad/Rotterdams Dagblad.

De Burgemeester van Steenbergen vaardigde voorafgaand aan de bijeenkomst een noodverordeing af, omdat hooligans van Feyenoord de avond zouden willen verstoren. Enkele leden van de harde kern zijn namelijk woonachtig in het Brabantse dorp. Eerder gaven de club en de supportersvereniging al aan zich niet te kunnen vinden in de beschuldigingen.

Ook fractievoorzitter Salima Belhaj van D66 vindt het kwalijk dat er een verband wordt gelegd tussen Feyenoord-fans en de ongeregeldheden in Steenbergen. "In dit geval is het helemaal niet relevant dat iemand supporter is van Feyenoord", laat ze weten. "We vermelden er toch ook niet bij dat zo iemand D66-lid is?"

Daar sluit haar partijgenoot Jos Verveen zich bij aan. "Het is belachelijk dat Feyenoord in verband wordtgebracht met iets dat niks met voetbal te maken heeft. Ook Rotterdam wordt zo in een kwaad daglicht gesteld." D66 wil van het stadsbestuur weten welke rol de gemeente en de Rotterdamse politie hebben gespeeld.
Misschien weer een zaak voor van Benthum :D
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 24 oktober 2015 - 11:23   quote  deeplink  
Tja als ik te hard rij onderweg naar de kuip , staat ervin de krant feyenoorders rijden te hard hahaha.
Barabas
 Barabas - zaterdag 24 oktober 2015 - 12:28   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat die Kusters van de NVU al heeft verteld dat het mensen van zijn club waren die in Purmerend, Steenbergen en andere plaatsen stampij hebben lopen maken. Maar dat is natuurlijk weer niet interessant genoeg voor die broodschrijvers en amateurs die Feyenoord willen naaien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Burgermeester vreest Feyenoord Hooligans?









0.0090200