BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Longkanker geconstateerd bij Johan Cruijff!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Brandje
 Brandje - donderdag 22 oktober 2015 - 09:47   quote  deeplink  
Diverse media melden het.
Sterkte gewenst voor Nederlands beste voetballer aller tijden.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Mijn God hé! Wat een vreselijk nieuws is dit.
Heel veel sterkte met het vechten tegen de meest gruwelijke ziekte die er bestaat!
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 10:12   quote  deeplink  
Fuck man. Wordt even niet goed van dit bericht. Heel veel sterkte in ieder geval.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 10:12   quote  deeplink  
Volgens Ajaxprimeur, niet betrouwbaar trouwens, komt Cruijff later vandaag met een verklaring.
Brandje
 Brandje - donderdag 22 oktober 2015 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 10:12 schreef Loetje het volgende:
Volgens Ajaxprimeur, niet betrouwbaar trouwens, komt Cruijff later vandaag met een verklaring.
De JC foundation bevestigd dat ook.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 10:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

De JC foundation bevestigd dat ook.
Dan zal dat kloppen. Ga alleen nooit op die site af. Maar ben benieuwd. Overigens vraag ik me best af hoe zo'n radiozender aan die informatie komt. Ik neem aan dat dit niet iets is waar je als familie mee te koop loopt en die doktoren hebben een geheimhoudingsplicht lijkt me.

Ik hoop echt dat hij in de verklaring zal zeggen dat het meevalt. Ik vrees het ergste. Vreselijk nieuws dit.
Brandje
 Brandje - donderdag 22 oktober 2015 - 10:32   quote  deeplink  
Laten we hopen dat bij die arrogante pannenkoeken die onze club nu leiden de ogen ook open gaan en ze heel goed beseffen dat dit baantje dankzij JC hebben gekregen. Het enige wat JC wil is dat Ajax weer mee gaat tellen en het kan gvd niet zo zijn dat de beste man moet vechten tegen deze verschrikkelijke ziekte dat die kleuters niet met elkaar om tafel om tafel zitten vanwege eigen ego's.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 10:32 schreef Brandje het volgende:
Laten we hopen dat bij die arrogante pannenkoeken die onze club nu leiden de ogen ook open gaan en ze heel goed beseffen dat dit baantje dankzij JC hebben gekregen. Het enige wat JC wil is dat Ajax weer mee gaat tellen en het kan gvd niet zo zijn dat de beste man moet vechten tegen deze verschrikkelijke ziekte dat die kleuters niet met elkaar om tafel om tafel zitten vanwege eigen ego's.
Ik probeer het even los van elkaar te zien, vriend. Dat Johan de strijd maar mag winnen. Gezondheid is belangrijker dan voetbal.
Brandje
 Brandje - donderdag 22 oktober 2015 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 10:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik probeer het even los van elkaar te zien, vriend. Dat Johan de strijd maar mag winnen. Gezondheid is belangrijker dan voetbal.
Je moet het ook los zien maar bedoelde het wel als een eye opener.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 22 oktober 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Heel naar bericht dit... Heel veel sterkte aan Johan en de familie.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Sluit ik me bij aan Natjos.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Het is bevestigd. Godverdomme zeg. Johan, zoveel sterkte voor de komende tijd!
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Allemachtig, wat een vreselijk bericht is dit. Ik hoorde eerder al dat er "gezondheidsproblemen" waren, maar dit... Afschuwelijk.

Ik wens Johan, zijn vrouw Danny en de kinderen heel veel sterkte toe in deze periode en ik hoop oprecht dat herstel mogelijk is.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:02 schreef Pietje het volgende:
Allemachtig, wat een vreselijk bericht is dit. Ik hoorde eerder al dat er "gezondheidsproblemen" waren, maar dit... Afschuwelijk.

Ik wens Johan, zijn vrouw Danny en de kinderen heel veel sterkte toe in deze periode en ik hoop oprecht dat herstel mogelijk is.
Zonder hier ook maar iets verkeerds mee te bedoelen Pietje, ik heb altijd gehoord dat longkanker heel moeilijk is om te herstellen. Vaak omdat het veel te laat geconstateerd wordt en het snel uitzaait. Dit zou komen omdat het geen echt duidelijke symptomen heeft en het al snel op een griepje wordt gegooid. Daarom moet je vaak hopen dat je het op tijd per toeval ontdekt.

Kan iemand mij hier de bevestiging van geven of zit ik er totaal naast?
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zonder hier ook maar iets verkeerds mee te bedoelen Pietje, ik heb altijd gehoord dat longkanker heel moeilijk is om te herstellen. Vaak omdat het veel te laat geconstateerd wordt en het snel uitzaait. Dit zou komen omdat het geen echt duidelijke symptomen heeft en het al snel op een griepje wordt gegooid. Daarom moet je vaak hopen dat je het op tijd per toeval ontdekt.

Mijn halfbroer heeft vele jaren geleden ook longkanker gehad en is daar wel degelijk van genezen. Vandaar mijn hoop. Overigens is mijn broer inmiddels wel overleden, maar aan hartfalen.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mijn halfbroer heeft vele jaren geleden ook longkanker gehad en is daar wel degelijk van genezen. Vandaar mijn hoop. Overigens is mijn broer inmiddels wel overleden, maar aan hartfalen.
Heftig man. Ik sprak er een tijdje geleden met mijn huisarts over. Die vertelde dat het vaak te laat geconstateerd wordt
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heftig man. Ik sprak er een tijdje geleden met mijn huisarts over. Die vertelde dat het vaak te laat geconstateerd wordt
Dat klopt inderdaad, vriend. Maar niets is onmogelijk, dat blijkt maar weer bij mijn halfbroer. Waarschijnlijk was hij er heel erg vroeg bij. En dat hoop ik ook voor Johan Cruijff en zijn familie!
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, vriend. Maar niets is onmogelijk, dat blijkt maar weer bij mijn halfbroer. Waarschijnlijk was hij er heel erg vroeg bij. En dat hoop ik ook voor Johan Cruijff en zijn familie!
Kan dit enkel beamen gappie
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 oktober 2015 - 12:29   quote  deeplink  
Kanker is en blijft een nare ziekte. En wanneer een grootheid als Cruyff het heeft, komt het voor ons ineens dichterbij. Longkanker is een vorm van kanker die helaas vaak moeilijk te winnen is. En het is de vraag hoe snel het is geconstateerd. Omdat longkanker vaak snel uitzaaiingen met zich mee brengt. Ik hoop echt dat Cruyff nog lang in ons midden zal blijven. Ik wens hem en zijn familie heel veel sterkte toe de komende tijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2015 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 oktober 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt helaas loetje!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 oktober 2015 - 12:33   quote  deeplink  
De vader van een klant van mij zijn vader overleed ook aan longkanker onlangs. Half jaar geleden geconstateerd en een paar weken geleden overleden. Deze persoon had nooit gerookt.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:33 schreef Bobby1972 het volgende:
De vader van een klant van mij zijn vader overleed ook aan longkanker onlangs. Half jaar geleden geconstateerd en een paar weken geleden overleden. Deze persoon had nooit gerookt.
Het zal enkel de kans doen toenemen. Kans op deze dingen is er helaas altijd. Snap daarom de mensen ook niet die er mee schelden. Gewoon als stopwoordje.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 oktober 2015 - 12:47   quote  deeplink  
En zo staat het voetbal van vanavond in een heel ander daglicht!! Succes Johan en familie, jullie lezen hier niet mee maar weet dat iedereen die Ajax een warm hart toedraagt jullie steunt in deze moeilijke tijd!
Barabas
 Barabas - donderdag 22 oktober 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Sterkte gewenst voor zijn familie en geliefden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 oktober 2015 - 13:30   quote  deeplink  
Heel veel sterkte Johan en Familie in deze onzekere maar vooral angstige tijden...hopelijk zijn ze erop tijd bij.
Eide
 Eide - donderdag 22 oktober 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Poeh, pittig nieuws. Ik wens Johan en zijn familie veel sterkte.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 oktober 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Je realiseert je nu weer hoe betrekkelijk voetbal eigenlijk maar is!
enough
 enough - donderdag 22 oktober 2015 - 14:38   quote  deeplink  
hierbij valt alles in het niets
sterkte johan
tedje339
 tedje339 - donderdag 22 oktober 2015 - 15:04   quote  deeplink  
Heel veel sterkte, johan
ZerauS
 ZerauS - donderdag 22 oktober 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Heel veel sterkte voor Johan en zijn familie.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 22 oktober 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Pff vreselijk. Heel veel sterkte gewenst!
p111
 p111 - donderdag 22 oktober 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Beste Johan en familie heel veel sterkte en hopelijk win je ook deze strijd
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 22 oktober 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Cruyff draait vaak dingen om , ik vermoed dat hij ook instaat is om dit met deze situatie te kunnen doen. Hij accepteert dingen zoals ze zijn en maakt het er het beste van. Zal me niet verbazen dat hij zich straks gaat inzetten voor kanker. Hij is de persoon die de ziekte heeft en moet er mee dealen. Vaak voor de familie is het zwaarder. Zij ondergaan het niet en voelen zich vaak redderloos. Bij mijn moeder werd Hodgkin geconstateerd in 2010 en mijn vader was volledig van de kaart. Je komt in een molen en je weet niet waar je uitkomt. We moeten hopen dat de kanker in een beginstadium is. Ook bij longkanker heb je kans op genezing. Ook al is die kans kleiner dan bij de meeste andere vormen van kanker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2015 door Bobby1972 --
Oceanu
 Oceanu - donderdag 22 oktober 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Cruyff raakte nooit geblesseerd omdat ie een meester was in het ontwijken van z'n tegenstanders. Laten we hopen dat De Legendarische nummer 14 ook deze tegenstander achter zich kan laten. Veel sterkte !!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 22 oktober 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Mn oom heeft ook net longkanker gehad, afwachten of hij het allemaal gaat redden, vreselijk, dus net als voor Johan, vreselijk en net als voor alle andere mensen op aarde, vreselijk om ziek te zijn/worden.

Ik weet niet...laat dus maar 😊
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 oktober 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 21:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mn oom heeft ook net longkanker gehad, afwachten of hij het allemaal gaat redden, vreselijk, dus net als voor Johan, vreselijk en net als voor alle andere mensen op aarde, vreselijk om ziek te zijn/worden.

Ik weet niet...laat dus maar 😊
Je weet het wel Wout...het is alleen moeilijk om onder woorden te brengen, ik heb dat ook
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 22 oktober 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je weet het wel Wout...het is alleen moeilijk om onder woorden te brengen, ik heb dat ook
Oke man, lets face it together!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 oktober 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 21:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Oke man, lets face it together!
Dat doet de familie Cruijff ook en geloof mij .....het is zwaar, moeilijk, en angstig ....ik heb het helaas ook mee gemaakt
remco k
 remco k - vrijdag 23 oktober 2015 - 16:17   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/126755/feyenoordlegioen-zingt-voor-cruijff-niemand-kan-dat-beter?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Mocht het zo zijn dat dit lukt, dan heb ik daar heel veel respect voor..
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 23 oktober 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Vreselijk om dit te moeten horen.
Ik wens JC ( en zijn familie ) veel sterkte toe, in de komende tijd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Longkanker geconstateerd bij Johan Cruijff!!

0.0063979