BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1 + 1 = 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 13:16 schreef Loetje het volgende:
Nogmaals, al die spitsen beheersen niet wat Frank wil. Ik wil echt Jonathan Soriano. Balvast, zeer goed in de combinatie en routine. Maar wel een die nog even mee kan. Zal niet bijster veel kosten. Dat is echt op alle fronten een speler die wij nodig hebben
Ook best dat er een spits bij mag komen lijkt me vrij duidelijk.
Vanavond maar eens kijken hoe we er echt voorstaan.
De tweede helft tegen Vitesse was hoopgevend.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 11:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Rouleren? Nu geef je je betere spelers rust omdat ze het nodig hebben en verzwak je jezelf tijdens een belangrijke periode.
Dat is een keuze van de trainer en daar ben ik het niet mee eens.. Je had ook spelers rust kunnen geven tegen Heracles. Of komend weekend tegen Roda... Dat had niet gehoeven tegen de sterkste tegenstanders.. Hele rare en beroerde beslissing..
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 12:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik zulke spelers kunnen altijd iets toevoegen.
Of ze wel of niet spelen. En wie garandeert mij dat Bazoer blijft?
Dat Klaassen fit wordt? en ook blijft?
Het gaat mij ook niet zo zeer om de Jong maar noemde ook Cardozo..
Gewoon nu je financieel goed zit mag je besteen nieuw jasje aanschaffen.
En dat geneuzel waar moeten ze spelen? Of voor wie? Kom op man beste speelt en er zijn genoeg wedstrijden om iedereen te rouleren.
Ik denk dat je wel moet kijken naar de posities..

De Jong is ontevreden omdat ie daar op de bank zit, dit zal bij ons dus gewoon basis speler willen worden..

Rouleren ben ik per definitie geen fan van, dat zijn namelijk de minste wedstrijden..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel moet kijken naar de posities..

De Jong is ontevreden omdat ie daar op de bank zit, dit zal bij ons dus gewoon basis speler willen worden..

Rouleren ben ik per definitie geen fan van, dat zijn namelijk de minste wedstrijden..
Je hoef niet elke keer je halve team te rouleren.
Bazoer is nog jong, Klaassen zit in een dip, Gudelj kan ook best een keertje op de bank.
Blessures..
Het is gewoon een impuls voor je team.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is een keuze van de trainer en daar ben ik het niet mee eens.. Je had ook spelers rust kunnen geven tegen Heracles. Of komend weekend tegen Roda... Dat had niet gehoeven tegen de sterkste tegenstanders.. Hele rare en beroerde beslissing..
Inderdaad
JOOD
 JOOD - woensdag 28 oktober 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 11:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk voor de volle 100% gelijk. Ik heb een paar Italiaanse vrienden en ik kom nogal eens in Italië. Zodoende volg ik het Italiaanse voetbal nauwgezet. AC Milan is al een aantal jaren zoekende en is op dit moment een ploeg die van iedereen kan verliezen. Wat je schrijft: een middenmoter, een uiterst modale middenmoter. En bij die modale ploeg zit Nigel de Jong op de bank... Daarnaast, niet voor niets wordt De Jong niet meer opgeroepen voor Oranje. Sneu voor de voetballer, maar het is wel de realiteit van dit moment. Vandaar dat ik ook van mening ben, dat deze De Jong niets gaat toevoegen aan het middenveld van Ajax. Hooguit wat extra gele en rode kaarten. Ik zit niet op hem, te wachten.
81 interlands. 4 seizoenen Bundesliga. 4 seizoenen Premier League. 4 seizoenen Serie A. Wk finale op zijn naam. Bijnamen als: the lawnmower en de terriër. Twee gebroken benen op zijn naam. Gepokt en gemazeld. Mijn naam is: Nigel de Jong

Weinig toegevoegde waarde inderdaad.. Serero daarentegen. Bijna 75 wedstrijden in de eredivisie en nooit wat gepresteerd. Daar sla je spijker der verval precies op zijn kop. Ervaring telt, namen tellen.. Doorselecteren kan, maar met voldoende gekwalificeerd personeel.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 21:52 schreef JOOD het volgende:

[..]

81 interlands. 4 seizoenen Bundesliga. 4 seizoenen Premier League. 4 seizoenen Serie A. Wk finale op zijn naam. Bijnamen als: the lawnmower en de terriër. Twee gebroken benen op zijn naam. Gepokt en gemazeld. Mijn naam is: Nigel de Jong

Weinig toegevoegde waarde inderdaad.. Serero daarentegen. Bijna 75 wedstrijden in de eredivisie en nooit wat gepresteerd. Daar sla je spijker der verval precies op zijn kop. Ervaring telt, namen tellen.. Doorselecteren kan, maar met voldoende gekwalificeerd personeel.
We hebben al een bankzitter voor de ervaring..

Als ie nog echt goed was geweest had ik hem heel graag gezien.. Maar hij zit niet voor niets op de bank bij een middenmotor in Italie..
JOOD
 JOOD - woensdag 28 oktober 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben al een bankzitter voor de ervaring..

Als ie nog echt goed was geweest had ik hem heel graag gezien.. Maar hij zit niet voor niets op de bank bij een middenmotor in Italie..
Kom op man, hoeveel heeft Heitinga gespeeld de afgelopen jaren? Beetje rare vergelijking. En wat is er mis met twee, drie of zelfs vier mannen met ervaring?

Die hadden bijvoorbeeld samen Boilesen wel even duidelijk gemaakt dat je dikke mercedes in legerkleuren niet de beste optie is.. En Fisher uit kunnen leggen waarom hij zijn rust moet bewaren.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Kom op man, hoeveel heeft Heitinga gespeeld de afgelopen jaren? Beetje rare vergelijking. En wat is er mis met twee, drie of zelfs vier mannen met ervaring?

Die hadden bijvoorbeeld samen Boilesen wel even duidelijk gemaakt dat je dikke mercedes in legerkleuren niet de beste optie is.. En Fisher uit kunnen leggen waarom hij zijn rust moet bewaren.
Daar is niets mis mee, maar op het veld en niet op de bank..
JOOD
 JOOD - woensdag 28 oktober 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ok, kan ik me in vinden. Wat is je oplossing? Ik betrap je regelmatig op het afkappen/beoordelen van andermans ideeen. Heb je zelf een mening/oplossing voor het ervaringsprobleem?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Je heb vanavond ook kunnen zien hoe belangrijk zo een bloedmaai als Kuijt is..
Gepokt en gemazeld in het buitenland zulke mensen moet je gewoon in het veld hebben staan.
Vandaag had je Gudelj ook gewoon kunnen wisselen voor de Jong tweede helft.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:12 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok, kan ik me in vinden. Wat is je oplossing? Ik betrap je regelmatig op het afkappen/beoordelen van andermans ideeen. Heb je zelf een mening/oplossing voor het ervaringsprobleem?
Ik heb mijn mening zo vaak gegeven, ik vind dat we een hele goede selectie hebben..

Ik vind het elftal ook gewoon prima staan de laatste twee wedstrijden..

Alleen Ajax lukt het maar niet de juiste spits te vinden, we hadden Bojan voor die positie, en die hebben we laten gaan..
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je heb vanavond ook kunnen zien hoe belangrijk zo een bloedmaai als Kuijt is..
Gepokt en gemazeld in het buitenland zulke mensen moet je gewoon in het veld hebben staan.
Vandaag had je Gudelj ook gewoon kunnen wisselen voor de Jong tweede helft.
Vind je dat echt ja, ik heb er alleen maar om gelachen eerlijk gezegd..

Gudelj vond ik trouwens goed spelen..
JOOD
 JOOD - woensdag 28 oktober 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening zo vaak gegeven, ik vind dat we een hele goede selectie hebben..

Ik vind het elftal ook gewoon prima staan de laatste twee wedstrijden..

Alleen Ajax lukt het maar niet de juiste spits te vinden, we hadden Bojan voor die positie, en die hebben we laten gaan..
Wederom mee eens, maar waar ligt het dan aan? Aan Overmars? Of aan de scouting? Of heeft de trainer teveel invloed? (Hij moet het namelijk maar doen met de spelers die hij van bovenaf meekrijgt. Of de 'regels' van de club? Salarisplafond e.d.?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2015 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind je dat echt ja, ik heb er alleen maar om gelachen eerlijk gezegd..

Gudelj vond ik trouwens goed spelen..
Gelachen? Hij had de scheids in zijn zak man..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Wederom mee eens, maar waar ligt het dan aan? Aan Overmars? Of aan de scouting? Of heeft de trainer teveel invloed? (Hij moet het namelijk maar doen met de spelers die hij van bovenaf meekrijgt. Of de 'regels' van de club? Salarisplafond e.d.?
Heb ook geen idee maar met spits ging het vandaag een stuk makkelijker..
We hebben daar iemand nodig waar dreiging vanuit gaat en een keer die bal erin rost.
Die laatste bal was vandaag ook weer hopeloos!
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gelachen? Hij had de scheids in zijn zak man..
Vind ik wel meevallen. De scheids ziet 1 ding niet van Kramer, en bij die goal is het en geen vrije trap voor Feyenoord, en vervolgens wel een overtreding van Kuyt. Verder vond ik hem niet slecht fluiten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1 + 1 = 2

0.0069439