BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ADO Den Haag - Feyenoord (Zondag 1 november 2015, 12:30 uur) 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 oktober 2015 - 09:28   quote  deeplink  
ADO Den Haag - Feyenoord (Zondag 1 november 2015, 12:30 uur)

2dtssnp.jpg

Datum & tijdstip: Zondag 01 november 2015, 12:30 uur
Locatie: Kyocera Stadion, Den Haag
Scheidsrechter: Blom

2883tiq.jpg

Voor speelronde elf moeten we afreizen naar Den Haag als we met de goede mentaliteit deze wedstrijd ingaan, moet dit optreden niks meer of minder dan drie punten gaan opleveren. COME ON FEYENOORD. Ze hebben er van hun negen optredens maar 1 gewonnen en 4 gelijk gespeeld met een negatief doelsaldo van -6. Ze scoren redelijk makkelijk maar krijgen er ook best veel tegen.
Leuk voor Kramert en Schaken om tegen hun oude club te spelen.

Feyenoord speelde in haar historie maar liefst 41 duels tegen ADO Den Haag. Daarvan won Feyenoord er 22 (53,7%) en gingen er 10 (24,4%) verloren. 9 (22,0%) Duels eindigden in een gelijk spel. Feyenoord scoorde in totaal 91 keer, een gemiddelde van 2,22 goals per wedstrijd. ADO Den Haag stelde daar 57 doelpunten tegenover, gemiddeld 1,39 per wedstrijd.

Thuis zou Feyenoord volgens het driepuntensysteem gemiddeld 2,3 punten gehaald hebben en uit 1,3. Er kan dus worden gesteld dat er sprake is van een 'thuisvoordeel'.

De grootste thuisoverwinning van Feyenoord dateert van 1986-1987: 4-0. In 1989-1990, 2005-2006, 1990-1991 leed Feyenoord met 0-2 haar grootste thuisnederlaag tegen ADO Den Haag. Uit werd de grootste triomf gevierd in 1975-1976, toen Feyenoord won met 1-8. In 1989-1990, 2004-2005 ging Feyenoord onderuit met 2-0 in een uitwedstrijd bij ADO Den Haag, een record.

Laatste 5 ontmoetingen in Den Haag:
Datum Wedstrijd Uitslag
20-02-2011 ADO-Feyenoord 2-2
22-04-2012 ADO-Feyenoord 1-2
05-05-2013 ADO-Feyenoord 2-0
25-01-2014 ADO-Feyenoord 3-2
10-08-2014 ADO-Feyenoord 0-1

Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam:
Datum Wedstrijd Uitslag
28-11-2010 Feyenoord-ADO 2-1
02-10-2011 Feyenoord-ADO 0-3
16-12-2012 Feyenoord-ADO 3-2
20-09-2013 Feyenoord-ADO 4-2
01-02-2015 Feyenoord-ADO 2-1

Verslag van de laatste uitwedstrijd tegen ADO van 10-08-2014

TE VREDE BEZORGT FEYENOORD IN SLOTMINUUT VOLLE BUIT

855f0f5c9c9cee1c0e1a47184dba644a_450_250.jpg

Mitchell Te Vrede heeft Feyenoord zondag een heerlijke competitiestart bezorgd. In de eerste competitiewedstrijd van het seizoen 2014-2015 leek de ploeg van trainer Fred Rutten op bezoek bij ADO Den Haag niet verder te komen dan een doelpuntloos gelijkspel, totdat de ingevallen spits in de laatste minuut van de officiële speeltijd raak kopte. Feyenoord speelde toen al ruim een helft met een man meer, omdat Mitchell Schet voor rust tweemaal geel had gekregen. Luke Wilkshire en Bilal Basaҫikoglu maakten in Den Haag hun officiële debuut voor hun nieuwe club.

In de aanloop naar de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag was het vooral de vraag in hoeverre Feyenoord de teleurstelling van het Europese verlies tegen Besiktas had verwerkt. Hoewel er tussen het duel in Istanbul en de wedstrijd in het Kyocera Stadion slechts een paar dagen zat, gaf de ploeg van Rutten wat dat betreft vanaf de eerste minuut een positief signaal af. Feyenoord oogde scherp en was bij de les, terwijl het bovendien na veertig minuten spelen een meevaller kreeg te verwerken toen Mitchell Schet zijn tweede gele kaart pakte en de thuisploeg met tien man de strijd moest vervolgen.

v4t6pd.jpg

Meevallers waren er voor Feyenoord ook al in een eerder stadium van de wedstrijd, toen de lat tot tweemaal toe een doelpunt van ADO voorkwam. Eerst was Gianni Zuiverloon dichtbij, toen hij na een dik kwartier ongehinderd mocht in koppen uit een hoekschop. Zon tien minuten later zag verdediger Dion Malone een steenhard afstandsschot op de bovenkant van de lat uiteenspatten. De doelpogingen waren onderdeel van een aantrekkelijke periode van 45 minuten, waarin beide ploegen vol overgave ten strijde trokken.

Op het strijdtoneel ontstonden ook voor Feyenoord mogelijkheden om te scoren. De eerste was voor Lex Immers, die na sterk opkomen van Terence Kongolo over de linkerkant de doelman op proef stelde met een harde kopbal. De grootste kans van het eerste bedrijf kwam op naam van Elvis Manu, die met een leep balletje diep werd gestuurd door Bilal Basaҫikoglu en de bal vanuit een moeilijke positie voorlangs zag glijden.

In de jacht op de eerste driepunter van dit seizoen kreeg Feyenoord na rust te maken met een tegenstander die een verdedigende stelling innam, wat alles te maken had met de uitsluiting van Schet. Zodoende werd het duel, dat voor rust nog op en neer golfde en volledig open lag, steeds eenzijdiger. De Rotterdamse formatie trachtte via de zijkanten een opening te forceren in de vijandelijke defensie, maar miste hiervoor te vaak de creativiteit, overtuiging en de zuiverheid in de passing.

2qivkoj.jpg%5Bimg%5D
http://youtu.be/2vYp7ldwyGA

ADO Den Haag Feyenoord 0-1
Scoreverloop:
90 0-1 Te Vrede

Scheidsrechter: Makkelie

Geel: Schet, Meijers, Kramer, Jansen, Zuiverloon, Kristensen, Merencia (ADO Den Haag), Manu, Te Vrede, Van Beek, Wilkshire, Clasie (Feyenoord)

Rood: Schet (40, tweemaal geel, ADO Den Haag)

Opstellingen
ADO Den Haag:
Hansen; Zuiverloon, Malone, Wormgoor, Meijers; Jansen, Alberg (38 Ebuehi), Kristensen; Schet, Van Duinen en Kramer.
Feyenoord: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Basaҫikoglu (67 Schaken), Manu (80 Vormer) en Boёtius (58 Te Vrede).

Samenvatting van deze wedstrijd

(http://youtu.be/sAyqeSCJqA8)

Recordaantal gele kaarten bij ADO - Feyenoord

Voetballend viel er weinig te genieten in het Kyocera Stadion tijdens de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Feyenoord, maar het duel zal toch een plek in de geschiedenisboeken krijgen. Scheidsrechter Danny Makkelie deelde maar liefst 13 gele kaarten uit, een nieuw record in de eredivisie. Het vorige record stond op 11 kaarten.

Die 'score' van 11 werd in vier wedstrijden behaald. De laatste keer dat dit gebeurde, was ook bij een wedstrijd van ADO, in 2009 tegen VVV-Venlo. De ploeg uit de Hofstad had zondag het grootste aandeel in de 'kaartenregen'. ADO kreeg maar liefst acht gele prenten gepresenteerd. Twee daarvan waren voor Mitchell Schet, die nog voor rust moest inrukken. De 12e gele kaart, die het record opleverde, was voor Jordy Clasie van Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 oktober 2015 - 09:29   quote  deeplink  
Beetje vroeg, maar heb nog het 1 en ander te doen..

O ja 0-5 natuurlijk..
Tjabba
 Tjabba - zondag 25 oktober 2015 - 09:47   quote  deeplink  
1-2
VVout
 VVout - zondag 25 oktober 2015 - 09:56   quote  deeplink  
Je kan het maar weer geplaatst hebben, hoed af voor de diverse wedstrijdtopics.

1-6 dan zou ik zeggen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 oktober 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Thanx VV..
Barabas
 Barabas - zondag 25 oktober 2015 - 10:09   quote  deeplink  
0-4
nr 10
 nr 10 - zondag 25 oktober 2015 - 10:57   quote  deeplink  
03. Kijk eens naar de opstelling van een jaar geleden. Ongelofelijk dit. Alleen Van Beek en Kongolo nog over.
jackyvw
 jackyvw - zondag 25 oktober 2015 - 11:00   quote  deeplink  
Zullen we het eerst maar even over AZ hebben?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 oktober 2015 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 11:00 schreef jackyvw het volgende:
Zullen we het eerst maar even over AZ hebben?
In het ADO topic..?
Dirk1
 Dirk1 - zondag 25 oktober 2015 - 11:25   quote  deeplink  
nou laten we eerst vanmiddag en wo maar winnen hebben we al moeilijk genoeg mee en dan kijken we weer verder m.a.w.rustaaag aan we zijn er nog lang niet.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 oktober 2015 - 12:11   quote  deeplink  
Den Haag, 12:30 is kudt.
Tjabba
 Tjabba - zondag 25 oktober 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 10:57 schreef nr 10 het volgende:
03. Kijk eens naar de opstelling van een jaar geleden. Ongelofelijk dit. Alleen Van Beek en Kongolo nog over.
Goede zaak toch?
Door selecteren .
legrande
 legrande - zondag 25 oktober 2015 - 12:29   quote  deeplink  
Havenaar- kramer 1-3.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 oktober 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 10:57 schreef nr 10 het volgende:
03. Kijk eens naar de opstelling van een jaar geleden. Ongelofelijk dit. Alleen Van Beek en Kongolo nog over.
Feyenoord:
Mulder - mooi
Wilkshire -mooi
Mathijs en-mooi
Clasie-jammer, maar goed vervangen lijkt t
Immers-mooi
Vilhena-mooi
Basaҫikoglu-kan
Schaken-prima
Manu-mooi
Vormer-prima
Bo¸tius-mooi
Te Vrede-prima

Ik zie geen issues
VVout
 VVout - zondag 25 oktober 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 12:11 schreef Stylzz het volgende:
Den Haag, 12:30 is kudt.
Als je je er beter door voelt, eigenlijk was dat 8 dagen terug 13:30, uitgaande van de speeldag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 oktober 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 13:50 schreef VVout het volgende:

[..]

Als je je er beter door voelt, eigenlijk was dat 8 dagen terug 13:30, uitgaande van de speeldag.
Dan ben je al lang weer gewend
VVout
 VVout - zondag 25 oktober 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Ghéhé, is wat.
van geil
 van geil - dinsdag 27 oktober 2015 - 06:59   quote  deeplink  
1-3 zou mooi zijn. maar denk 1-2
nr 10
 nr 10 - dinsdag 27 oktober 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 12:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Feyenoord:
Mulder - mooi
Wilkshire -mooi
Mathijs en-mooi
Clasie-jammer, maar goed vervangen lijkt t
Immers-mooi
Vilhena-mooi
Basaҫikoglu-kan
Schaken-prima
Manu-mooi
Vormer-prima
Bo¸tius-mooi
Te Vrede-prima

Ik zie geen issues
Ik ook niet, maar meer dat er in een jaar zowat een heel elftal is vervangen. En Rutte zag geen perspectief.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 oktober 2015 - 12:56   quote  deeplink  
De eerstvolgende competitiewedstrijd van Feyenoord, aanstaande zondag uit tegen ADO Den Haag, staat onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Langkamp en Van Dongen. Vierde official is de heer Bax. De uitwedstrijd tegen ADO Den Haag begint zondag om 12.30 uur.
Milo
 Milo - dinsdag 27 oktober 2015 - 13:09   quote  deeplink  
0-3
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 27 oktober 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 12:56 schreef RenatoBos het volgende:
De eerstvolgende competitiewedstrijd van Feyenoord, aanstaande zondag uit tegen ADO Den Haag, staat onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Langkamp en Van Dongen. Vierde official is de heer Bax. De uitwedstrijd tegen ADO Den Haag begint zondag om 12.30 uur.
Wordt wel moeilijk naar de bekerwedstrijd
maar ik denk 1-2
ben toevallig in Den Haag, DUS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2015 door de bluffer --
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 27 oktober 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Ik ben er bij
nr 10
 nr 10 - dinsdag 27 oktober 2015 - 15:01   quote  deeplink  
De wraak van Blom.
Barabas
 Barabas - dinsdag 27 oktober 2015 - 15:11   quote  deeplink  
Dat ie het uitzoekt.... Als ie de regels niet eens goed weet toe te passen.... Of een wedstrijdformulier foutief in gaat vullen dan zet je jezelf als scheidsrechter behoorlijk voor joker!
van geil
 van geil - dinsdag 27 oktober 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Al weer die kut tijd.
Drie punten zou perfect zijn, en het maakt me eigenlijk niet uit hoe.
Al is n mooie pot wenselijk maar niet in de lijn der verwachting.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 oktober 2015 - 16:44   quote  deeplink  
Hangt helemaal vah morgen af
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Kramer tegen oude club: ''Veel contact met de jongens''

ofsn43.jpg

Na de zwaarbevochten zege tegen Ajaks (1-0 winst) staat er voor Feyenoord zondag gelijk weer een lastig duel op het programma. Uit bij ADO Den Haag zal Feyenoord strijden voor de drie punten. In Den Haag wordt reikhalzend uitgekeken naar de komst van Feyenoord. De kaartverkoop voor het duel in de elfde speelronde van de Eredivisie verloopt zó goed, dat het Kyocera Stadion komende zondag wel eens uitverkocht kan zijn.

''Spelen tegen een grote tegenstander kan iets losmaken bij ons'', zei ADO-coach Henk Fraser deze week tegen ADO Den Haag TV. 'Een sporter haalt inspiratie uit het kunnen winnen van een aansprekende tegenstander.' De oefenmeester zag bij de seizoensstart hoe zijn elftal eerst landskampioen PSV op een gelijkspel hield, terwijl het vervolgens in de tweede speelronde met 1-4 uithaalde bij FC Twente. Fraser: ''Het beeld is dat wij de laatste jaren tegen grote tegenstanders beter presteren. Jammer genoeg, zou ik bijna zeggen. Want ook in de andere duels valt er veel te halen.''

Voor voormalig ADO-speler Michiel Kramer is het een bijzonder duel. Bij het voetbalpraatprogramma FC Afkicken werd er naar hem gevraagd welk duel voor hem specialer is: het duel met Ajaks of met ADO. Het antwoord is voor Kramer duidelijk. "Voor mij is ADO - Feyenoord bijzonderder natuurlijk. Vier maanden geleden speelde ik er nog. Ik heb nog heel veel contact met de jongens die er spelen, dus dat is voor mij persoonlijk leuker", vertelde Kramer, die vertelt 'sowieso uit te kijken' naar de wedstrijden tegen Ajaks.

In Den Haag gaat het dit seizoen allerminst goed. De ploeg van Henk Fraser staat na tien competitierondes op de veertiende plek. "Het kwartje valt nu even de andere kant op, maar er zit wel genoeg kwaliteit om eruit te komen. Het zit nu gewoon tegen maar ik verwacht wel dat ze er bovenop komen. Laten we hopen dat het niet te lang duurt."
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 30 oktober 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Het wordt gewoon een MAKKIE
Milo
 Milo - vrijdag 30 oktober 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 13:52 schreef de bluffer het volgende:
Ik ben er bij
gelukkig, ik maakte me al zorgen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 16:50   quote  deeplink  
Kijkt een stuk relaxter als je weet dat ie er bij is he..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 oktober 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Een ding.........kut kunstgras
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 30 oktober 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 17:36 schreef piet de paler het volgende:
Een ding.........kut kunstgras
Moet jij er op voetballen
Goeie voetballers kunnen ook op kunstgras uit de voeten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2015 door de bluffer --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 oktober 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Kunstgras is dood.
Terug naar echt gras.
VVout
 VVout - vrijdag 30 oktober 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Voetballen doe je overal. Je kan ballen op straat, aan het strand, in de sahara of weet ik veel. Het vereist een specifieke techniek en zo ook kunstgras. Daarom ben ik gewoon van mening dat het niet thuishoort in het veldvoetbal omdat het een andere manier van spelen vereist en geen typisch veldvoetbal mogelijk maakt. Neem maar eens een lekkere sliding, in officiële rapporten is al bewezen dat huidschade hierbij onvermijdelijk is (verbrandingen) ook de belasting van de gewrichten is vele male groter ondanks dat men de ondergrond zoveel mogelijk probeert te benaderen. Ik vind het dan ook verbazingwekkend dat het in het voetbal toegelaten wordt en vind er een commercieel luchtje aan hangen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 19:25   quote  deeplink  
Tis gewoon simpel. Of alle clubs kunstgras of anders gewoon gras.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 oktober 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Gras, allemaal gras.
Kunsttroep is goedkoop. Ook figuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 19:30   quote  deeplink  
Eens
van geil
 van geil - vrijdag 30 oktober 2015 - 19:31   quote  deeplink  
Best n belangrijke deze.
T jeukt nu al.
VVout
 VVout - vrijdag 30 oktober 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 19:28 schreef FR-Henk het volgende:
Gras, allemaal gras.
Kunsttroep is goedkoop. Ook figuurlijk.
Bah, zie me al kunsttoppen smoren, uch.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 30 oktober 2015 - 20:16   quote  deeplink  
Ik hoop dat Feyenoord een mooi vervolg kan gaan geven aan afgelopen week !!!
van geil
 van geil - vrijdag 30 oktober 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Fraser zorgde vorig seizoen voor de negatieve ommekeer bij ons door de linksback door te schuiven.En de vrije man te ontmantelen (Toornstra)waarna andere teams dit voorbeeld volgden.
Hopelijk heeft hij nu geen antwoord op de "vrije Kuyt".
Nibke
 Nibke - vrijdag 30 oktober 2015 - 22:29   quote  deeplink  
Kuyt wordt gespaard voor volgende week!
Bassie speelt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 23:53   quote  deeplink  
Wat een onzin zeg als dat zo is..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 oktober 2015 - 00:06   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 oktober 2015 - 00:12   quote  deeplink  
''Soms had ik het gevoel alsof Michiel me aan wilde vliegen''

ncb3wo.jpg

Michiel Kramer is zeker geen ideale schoonzoon. Dat maakte ook ADO Den Haag-trainer Henk Fraser van heel dichtbij mee. In gesprek met het AD doet hij een boekje open over de huidige Feyenoord-spits.

"We hebben allebei een duidelijke mening. Dat beeld is ontstaan bij FC Dordrecht-uit. Ik vond dat hij twee dagen van tevoren had moeten zeggen dat ik niet zou spelen", zegt Kramer zelf. Fraser: "Maar dat doe ik nog steeds niet, ongeacht status of leeftijd. Soms had ik het gevoel alsof Michiel me aan wilde vliegen, haha."

"Ik heb wel eens lacherig voor de camera gezegd dat ik niet beter ben geworden onder Fraser. Hij hamerde op het meevoetballen, omdat ik vaak onzichtbaar was. Daar heb ik absoluut aan gewerkt", vervolgt de goalgetter. "Ik heb altijd gezegd dat er wel eens een paar dagen tussen zitten dat het wat minder is. Als aan mij gevraagd wordt: ben jij een trainingsbeest? Nee, de ene dag is het meer en beter dan de andere."

Enkele maanden voordat hij naar Rotterdam kwam, stelde Feyenoord nog hardop dat ze Kramer 'niet nodig hadden'. "Toen het toch nog gebeurde, was ik trots. Ik hoefde niet de onderste steen boven te halen om te zien wie er nou eigenlijk tegen mijn komst was. Ik heb met de trainer gesproken. Dat was voor mij voldoende."

Fraser besluit: "Er zijn altijd wel voor- en tegenstanders. Het hoort er allemaal bij. Dit is de meest hypocriete wereld die er bestaat. De mensen die het niet in je zagen zitten, hangen straks als eerste om je nek als Feyenoord kampioen wordt. Dit is een wereld met allerlei belangen en beeldvorming. Toen ik het overnam bij ADO, hoorde ik: de rust die je uitstraalt op de bank, is waanzinnig. Nu de resultaten minder zijn, heet dat gedrag opeens apathisch."
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 31 oktober 2015 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 22:29 schreef Nibke het volgende:
Kuyt wordt gespaard voor volgende week!
Bassie speelt.
Dan moet je Vilhena ook sparen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 oktober 2015 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 02:10 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dan moet je Vilhena ook sparen
Zeker, een heel seizoen
VVout
 VVout - zaterdag 31 oktober 2015 - 08:09   quote  deeplink  
Kromme had het eens over dat waggelende beertje, nou Vilhena is hem aan het overtreffen als je het mij vraagt. Hij straalt geen fanatisme uit, verdedigend vaak te laat en verspeeld knullige ballen met gevaarlijke gevolgen. Gevolg is dat je op het middenveld het moet gaan opvangen en Gustafson en El zich minder makkelijk kunnen focussen op hun spel en de daaropvolgende aanvalslinie niet meer zo goed bediend wordt en zij ook falen. Voor een top prestatie moet gewoon iedereen, 11 man, in vorm zijn en optimaal presteren.
van geil
 van geil - zaterdag 31 oktober 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Opstelling al bekend?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ADO Den Haag - Feyenoord (Zondag 1 november 2015, 12:30 uur) 1-0









0.0093441