|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 20:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehe graag zelfs en dan even 3 vingers richting het publiek! En dan 2 laten zakken en de middelste overlaten! ;-) Laat ie die andere twee maar bij die misselijke aap van een Kramer in zijn ogen prikken.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Vind ik ook perfect!! En als hij nog wat tijd over heeft ook 2 in de ogen van KUT! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor rust die 4e er nog bij en dan de 2e helft echt werken aan het doelsaldo. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax moet niet teveel gaan pingelen. Dat worden de kansen tot scoren wel minder. Had al 4-0 kunnen staan.
Met zeer goede samenspel, daar bereik je veel meer mee. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 20:24 schreef Onze Ajax het volgende:Ajax moet niet teveel gaan pingelen. Dat worden de kansen tot scoren wel minder. Had al 4-0 kunnen staan. Met zeer goede samenspel, daar bereik je veel meer mee. dat heb je als het goed gaat ,dan wil iedereen scoren en gekke dingen gaan doen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ja. is waar. Maar meteen is dat wel de zwakste schakel bij Ajax. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Als we tegen 010 met Bazoer erbij zo starten, geloof ik er weer in. Gewoon kampioen worden, dan maar geen KBVB Eikel. Een goede spits erbij halen, dit elftal langdurig vastleggen en houden, en weer gewoon Champions League spelen, dat is AJAX waardig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima begin van Ajax. Beslissing al gemaakt na 6 minuten. Erna laat Ajax de teugels wat los en vertikt het eigenlijk om al met een echte monsterscore tegen Roda JC te gaan rusten. Er ligt namelijk wel zo verdomd veel ruimte bij Roda dat dit echt kan. Zou ook erg leuk zijn. Na de 3-0 was het een kleine fase weer wat beter maar dat vervaagde snel weer.
Gewoon erover heen walsen na rust en gun je publiek nog wat goals.
En aangezien we met 3-0 voor staan zwijg ik verder over de dingen die niet goed gaan. Daar is de tussenstand, ondanks kansen op veel meer, te mooi voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Als Ajax voor de 55e minuut op 4-0 staat, dan wordt het toch wel 6-0 denk ik. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
doelgemiddelde is belangrijk daar weten we alles van |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Eerst maar even kijken of Ajax niet doet wisselen om spelers rust te geven voor de komende twee wedstrijden, die zeer belangrijk zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 20:40 schreef Onze Ajax het volgende:Eerst maar even kijken of Ajax niet doet wisselen om spelers rust te geven voor de komende twee wedstrijden, die zeer belangrijk zijn. Serero mag er van mij weer uit. Younes mag er van mij bij. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gudelj speelt trouwens een dijk van een wedstrijd zo voor die 3 mans verdediging. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Geen directe wissels. Kan zo nog komen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik vind hem na psv al met de week beter worden. Sinkgraven kan ook heerlijk ballen hoor. Serero wordt nu gewoon duidelijk dat hij niet mee kan met snelle combinatiespel. Echter vrees ik dat ook een beetje bij El Ghazi. Is toch regelmatig de vertragende factor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
El Ghazi is te geforceerd, hij kan zo enorm goed voetballen maar moet geen tijd hebben na te denken. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Veldman speelt te wisselvallig. Is ook niet helemaal bij de les. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Oké. 4-0. De eerste 12 minuten speelde Ajax wel een beetje rommelig, daar nu de draad weer is opgepakt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prima goal weer, goed ook weer van Milik. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Veldman speelt echt een goede pot hoor. We moeten niet op elke slak zout gaan leggen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Vond de pass van Riedewald echt van veel grotere klasse. Tegen Vitesse ook al bij de 1-3. We hebben met Tete, Riedewald en Bazoer echt goud in handen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ik kan alleen maar zeggen wat ik ziet. Was niet hatelijk bedoeld. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarom. Op dit soort momenten moet je gewoon zwijgen en daarom zeg ik ook niks. Dan kan ik er over meer wel wat roepen. Gewoon even genieten van 4 goals.
Hoop alleen nog op minimaal 2 goals. Dat is al zo lang geleden dat we er 6 maakte. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nu moet je daar niet over praten jongen. Doe dat als we weer achter staan. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Weet ik wel maar geen speler ter wereld, ook messi niet, speelt foutloze wedstrijden. Daarom wat mijn vriend zegt. Zeiken doen we wel weer als we verliezen al denk ik persoonlijk dat dat heel weinig gaat gebeuren in de competitie. Ik word met de week positiever. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eigenlijk gewoon een droomstart in de Eredivisie. Alleen omdat Feyenoord daar ook staat valt het amper op. 9 van de 11 potjes winnen is netjes. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Oké, lekker. 5-0. Nu op naar een halve dozijn. Is lekker voor de doelsaldo. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 21:11 schreef Loetje het volgende:Eigenlijk gewoon een droomstart in de Eredivisie. Alleen omdat Feyenoord daar ook staat valt het amper op. 9 van de 11 potjes winnen is netjes. Plus een heerlijk doelsaldo. Maar ik zie verbetering en dat stemt mij tevreden en voor de winterstop is ons programma op papier ook veel zwaarder dan erna.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Geeft zeker veel vertrouwen voor de wedstrijd tegen Fenerbahce. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een positiviteit ineens! ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ja, waarom niet ? Misschien 3-1 tegen Fenerbahce ??? We moeten ook positief blijven. Altijd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Je kan wel weer zien dat evenementen in de arena zijn geweest want het veld is spekglad |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Je kan wel weer zien dat evenementen in de arena zijn geweest want het veld is spekglad |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zo, de halve dozijn is binnen. Goed hoor. Al met al kunnen we zeggen dat Ajax een goede pot voetbal heeft gespeeld. De 3 punten zijn binnen, en we hebben geen blessures opgelopen voor de komende week. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Heb je regelmatig afgezeken Viktor maar vandaag was je man of the match |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat was voor mij Milik. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Keurig, ik kan me niet herinneren wanneer Ajax voor het laatst 6 goals maakte. Weinig weg gegeven en goed uitgespeelde aanvallen gezien.
De inspeelpass van Sinkgraven op Fischer mag trouwens ook genoemd worden. Zo hard dat Fischer die bal zo kan geven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha ik ben alleen maar blij hoor! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dat plezier wat er vanaf spat, mooi hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ook. Laat me genieten xD |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En weer de 0!! 5 doelpunten tegen in 11 wedstrijden waarvan 3 in de wedstrijd tegen die piskutten!! Sorry hoor, maar 8 wedstrijden van de 11 de 0 gehouden is gewoon perfect! En 30 doelpunten in 11 wedstrijden ook!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede pot ook van Klaassen, fijn dat die ook weer een goede pot speelt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahahahaha echt niet, wat was het weer een drama he! Gewoon tijd dat De Boer opflikkert man! Ken er geen kut van! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 21:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Whahahahaha echt niet, wat was het weer een drama he! Gewoon tijd dat De Boer opflikkert man! Ken er geen kut van! ;-) Het was inderdaad een kut wedstrijd. Wat een blamage!😂 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maargoed, kritisch zijn als het moet, ook positief als het moet. Dat benoemde ik al regen Vitesse en Feyenoord. Dus voel me niet aangesproken. |
|
|
|