|
|
Onze Ajax
|
|
|
Iedereen tevreden. En nu op naar de volgende wedstrijd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 21:38 schreef Loetje het volgende:Maargoed, kritisch zijn als het moet, ook positief als het moet. Dat benoemde ik al regen Vitesse en Feyenoord. Dus voel me niet aangesproken. Verder is dat een nodeloze discussie, waar we begrijpelijkerwijs toch niet uit gaan komen! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima wedstrijd van Ajax. Snel op voorsprong en zonder problemen met prima aanvallend goed uitgespeeld..
Ik heb erg genoten van Sinkgraven Fischer Klaassen en Millik. Dat waren de 4 besten voor mij. De rest speelde ook een hele prima pot.
Enige dissonant vond ik el Ghazi, speelde gewoon niet goed en was erg ongelukkig in zijn acties, werd ook weinig gezocht vandaag... Maar goed, die was ziek en gaan we echt nog wel weer beter zien..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Logisch toch gezien het betere spel van de laatste paar weken.
Daarvoor was het gewoon bagger..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 21:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Verder is dat een nodeloze discussie, waar we begrijpelijkerwijs toch niet uit gaan komen! ;-) Precies! Geniet van de mooie dingen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geen idee. In ieder geval niet van de wanvertoning van vandaag!!! ;-) |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
frank heeft af en toe nog steeds zijn frank de boertjes maar is gewoon een wereld coach. . weer een heerlijke pot gezien.. hoop dat frank blijft |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lekker slapen vanavond en morgen weer vroeg op! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat eerste lukt. Dat andere niet. Mag nog een dag uitslapen voor er weer een lange week aankomt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik nog lange niet! :-( |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hou je ze nog een beetje in bedwang? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, af en toe! Kan er verder niet over uitwijden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: I know. Probeerde het zo bescheiden mogelijk te vragen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat denk ik werkelijk bij iedere post van jou.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: rustig loetje we hebben gewonnen en ik ben voor het eerst blij vandaag,,dus laten we het rusten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 21:48 schreef remco k het volgende:Prima wedstrijd van Ajax. Snel op voorsprong en zonder problemen met prima aanvallend goed uitgespeeld.. Ik heb erg genoten van Sinkgraven Fischer Klaassen en Millik. Dat waren de 4 besten voor mij. De rest speelde ook een hele prima pot. Enige dissonant vond ik el Ghazi, speelde gewoon niet goed en was erg ongelukkig in zijn acties, werd ook weinig gezocht vandaag... Maar goed, die was ziek en gaan we echt nog wel weer beter zien.. Eens, ik wil Gudelj toch ook wel noemen, speelde dat uur dat hij speelde ontzettend goed. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Leg mij eens uit dat als je 3-0 voor staat verdedigend gaat wisselen....geef die Hendriks minuten |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Leg mij eens uit dat als je 3-0 voor staat verdedigend gaat wisselen....geef die Hendriks minuten ja dat viel me nu ook op,,snapte dat niet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Leg mij eens uit dat als je 3-0 voor staat verdedigend gaat wisselen....geef die Hendriks minuten Milik verdiende het te blijven staan en ik denk dat Gudelj en Veltman rust kregen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: mooi moment voor 2 spitsen en achter maakte dat niets uit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als je die rust wil geven dan stel je ze niet eens op capitano |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Leg mij eens uit dat als je 3-0 voor staat verdedigend gaat wisselen....geef die Hendriks minuten Denk dat het te maken heeft met het rust geven van sommige spelers gap!! Bij nog een extra verdediger eruit voor een aanvaller ga je wel erg veel risico nemen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat ben ik niet met je eens ouwe! Als een wedstrijd het toelaat kan je bepaalde spelers wat meer rust geven door ze te wisselen. Hoeven ze in ieder geval niet de 90 minuten vol te spelen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat ben ik niet met je eens ouwe! Als een wedstrijd het toelaat kan je bepaalde spelers wat meer rust geven door ze te wisselen. Hoeven ze in ieder geval niet de 90 minuten vol te spelen! Tsja....ik vind dat BS...is extra druk leggen op die spelers. JIj bent belangrijk dus ik spaar je....kul |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denk dat het te maken heeft met het rust geven van sommige spelers gap!! Bij nog een extra verdediger eruit voor een aanvaller ga je wel erg veel risico nemen! had in deze wedstrijd niet veel uitgemaakt,,omdat de wedstrijd in 7 min algespeeld was |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jongen, al sta je met 11-0 voor... 60 minuten in de benen is al anders dan 90 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tsja....ik vind dat BS...is extra druk leggen op die spelers. JIj bent belangrijk dus ik spaar je....kul Nee, jij hebt de laatste weken genoeg gespeeld dus nu mag je even een beetje uitrusten!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ga het hem niet eens uitleggen! Tijdsverspilling! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die moeite zou je jezelf nog bij iemand anders ook kunnen besparen. ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: nee jij bent zo slim |
|
|
|
|
enough
|
|
|
viergever en heitinga hadden in de rust al gebracht kunnen worden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja dat klopt...hij is slim |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Klopt...maar wel eerlijk en betrouwbaar....jij niet |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ga lekker slapen jongen. Sesamstraat is al lang afgelopen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: weltruste jongen, ik heb die shit al meer meegemaakt en vraag maar aan worrior waar hij was in b.v.rw..k nu jij kloozak betrouwbaar fuck jou all ik had ook dood meegegaan stelletje neppers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 00:43 schreef enough het volgende:[..] weltruste jongen, ik heb die shit al meer meegemaakt en vraag maar aan worrior waar hij was in b.v.rw..k nu jij kloozak betrouwbaar fuck jou all ik had ook dood meegegaan stelletje neppers Als je nou eens Nederlands schrijft kan ik misschien antwoorden. Van deze tekst kan ik echt niets maken. Ik weet niet of je het doorhebt, maar je maakt weinig vriendjes |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 00:55 schreef Loetje het volgende:[..] Als je nou eens Nederlands schrijft kan ik misschien antwoorden. Van deze tekst kan ik echt niets maken. Ik weet niet of je het doorhebt, maar je maakt weinig vriendjes maak mijn niet uit ik weet waar ik voor sta het zal allemaal wel ,het is voor niemand leuk geweest en er zou redenen voor zijn geweest, maar zet mijn niet als een kleuter |
|
|
|
|
enough
|
|
|
sorry dit hoor niet op een forum laten we eens een pilsje pakken ,,niet hier in het cafe,maar echt elders dan weten we wat we zien en aan elkaar hebben,want ik verstop me niet achter een scherm (ja ik moet echt wat aan m'n ned doen ,maar ach je weet nog steeds wat ik bedoeld);-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
veel pbtjes zeker of ben ik nu para |
|
|
|