BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Roda JC (zaterdag 31 oktober 2015, 19:45); 6-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 01 november 2015 - 07:50   quote  deeplink  
Viktor Fischer is trouwens wel een fenomeen als je hem een microfoon geeft. :) Een one man show die gozer
Eide
 Eide - zondag 01 november 2015 - 07:53   quote  deeplink  
Mitchell Dijks waarschijnlijk nog 2 weken geblesseerd. Sowieso niet tegen Fenerbahce en Feyenoord.
remco k
 remco k - zondag 01 november 2015 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Leg mij eens uit dat als je 3-0 voor staat verdedigend gaat wisselen....geef die Hendriks minuten
Ik denk dat Veltman en guldelj al op de nominatie stonden voor rust indien mogelijk. En op een al fijne avond is het extra leuk voor het publiek om heitinga te brengen. Zeker ook omdat ik ergens het gevoel heb dat hij nog belangrijk gaat worden dit seizoen.
remco k
 remco k - zondag 01 november 2015 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als je die rust wil geven dan stel je ze niet eens op capitano
Je kan er ook voor kiezen iemand minder lang te laten spelen. Ook dat is rust.
remco k
 remco k - zondag 01 november 2015 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:42 schreef enough het volgende:

[..]

had in deze wedstrijd niet veel uitgemaakt,,omdat de wedstrijd in 7 min algespeeld was
Dus jij had met twee verdedigers willen gaan spelen.
remco k
 remco k - zondag 01 november 2015 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 07:53 schreef Eide het volgende:
Mitchell Dijks waarschijnlijk nog 2 weken geblesseerd. Sowieso niet tegen Fenerbahce en Feyenoord.
Las het ja. Mooi klote.
Eide
 Eide - zondag 01 november 2015 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 08:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Veltman en guldelj al op de nominatie stonden voor rust indien mogelijk. En op een al fijne avond is het extra leuk voor het publiek om heitinga te brengen. Zeker ook omdat ik ergens het gevoel heb dat hij nog belangrijk gaat worden dit seizoen.
Daarnaast zijn het 30 minuten waar belangrijke basisspelers geen blessures kunnen oplopen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 november 2015 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
As we iets minder belangrijke wedstrijden hadden gespeeld konden we Urby misschien vragen om op amateurbasis mee te spelen en zo een contract af te dwingen. Viergever vind ik geen goede linksback, Riedewald zie ik het liefst in het cetrum. Kunnen eventueel Savastano voor de leeuwen gooien, maar ik denk dat Viergever gaat spelen anders hadden we net zo goed van der Hoorn kunnen laten invallen.
Pietje
 Pietje - zondag 01 november 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Ik heb er niets van kunnen zien. Zelfs de geplande visite af moeten bellen. Wij zijn (8 dagen te vroeg...) voor de derde keer grootouders geworden van een heel lief klein meisje.

Zo Remco, voor jou en je partner schiet het nu ook akelig op.

Ben nu weer weg. Tot later.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 november 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Pietje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 november 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 11:14 schreef Pietje het volgende:
Ik heb er niets van kunnen zien. Zelfs de geplande visite af moeten bellen. Wij zijn (8 dagen te vroeg...) voor de derde keer grootouders geworden van een heel lief klein meisje.

Jij hebt het er maar druk mee!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 november 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 00:43 schreef enough het volgende:

[..]

weltruste jongen, ik heb die shit al meer meegemaakt
en vraag maar aan worrior waar hij was in b.v.rw..k
nu jij kloozak
betrouwbaar fuck jou all
ik had ook dood meegegaan stelletje neppers
Wat the fuck heeft het gebeuren in Beverwijk (schijf het gewoon normaal) te maken met jouw domme gelul op het forum???? Maar als je het echt wilt weten, ik was die bewuste dag door vrienden uitgenodigd om de wedstrijd tussen AZ en die smerige kakkerlakken in Alkmaar bij te wonen en heb dus gezien wat er bij aankomst gebeurde van die kakkerlakken!! Pas achteraf werd duidelijk wat er was gebeurd en nee, ik had toen nog niet de leeftijd om in weilanden te gaan vechten. Nu misschien wel, maar waarom zou ik het doen???? Maar nogmaals, wat the fuck heeft dit te maken met het forum????? Vanwege mijn nickname?? Als jij aan het woord warrior verbind dat ik een hooligan bent zit je volkomen mis!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 november 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 01:45 schreef enough het volgende:
veel pbtjes zeker of ben ik nu para
Normale mensen gaan op een normale tijd naar bed en zeker geen topic in de gaten houden omdat jij daar reageert!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 november 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 11:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat the fuck heeft het gebeuren in Beverwijk (schijf het gewoon normaal) te maken met jouw domme gelul op het forum???? Maar als je het echt wilt weten, ik was die bewuste dag door vrienden uitgenodigd om de wedstrijd tussen AZ en die smerige kakkerlakken in Alkmaar bij te wonen en heb dus gezien wat er bij aankomst gebeurde van die kakkerlakken!! Pas achteraf werd duidelijk wat er was gebeurd en nee, ik had toen nog niet de leeftijd om in weilanden te gaan vechten. Nu misschien wel, maar waarom zou ik het doen???? Maar nogmaals, wat the fuck heeft dit te maken met het forum????? Vanwege mijn nickname?? Als jij aan het woord warrior verbind dat ik een hooligan bent zit je volkomen mis!!
HOOLIGAN !!!!!!
ZerauS
 ZerauS - zondag 01 november 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:

Gefeliciteerd Pietje👍
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 november 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 22:03 schreef scout_2 het volgende:
frank heeft af en toe nog steeds zijn frank de boertjes maar is gewoon een wereld coach. .
weer een heerlijke pot gezien.. hoop dat frank blijft
Als hij ze een x laat staan misschien....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 november 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 20:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Serero mag er van mij weer uit.
Younes mag er van mij bij.
Van mij ook...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 november 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Pietje!
Eide
 Eide - zondag 01 november 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Van harte gefeliciteerd Pietje! Maken moeder en kind het goed?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 november 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Riedewalt op zijn positie, van der Hoorn naast Veltman in het centrum zowel tegen Fenerbahce als tegen Feyenoord...
p111
 p111 - zondag 01 november 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Gefeliciteerd opa mooi man
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 november 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:

Gefeliciteerd....
enough
 enough - zondag 01 november 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 11:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

HOOLIGAN !!!!!!
ja is al goed zo,,stom van me dat ik me ff liet gaan
het hoort zeker niet op het forum thuis
sorry daarvoor
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 november 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 13:03 schreef enough het volgende:

[..]

sorry daarvoor
No worries....ik knal er ook van alles op, zal wel leeftijd gerelateerd zijn ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 november 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 13:03 schreef enough het volgende:

[..]

sorry daarvoor
Je ging echt te ver hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 november 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 11:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik kan me de voorpagina van de telegraaf nog herinneren....die jongen die over Picornie gebogen staat die ken ik...werkte bij ons en is opstaande voet ontslagen...sloeg nergens op hij wilde hem alleen maar helpen...ik spreek hem nog af en toe, is een Weesper
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 01 november 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Wat een topweekend zo, Rotjuknor is slechter dan slecht. Verlies partij zou dit weekend nog leuker maken. Ajax staat er beter voor en ik denk dat Feynooit volgende week tegen Ajax het moeilijk gaat krijgen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door Bobby1972 --
Eide
 Eide - zondag 01 november 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Rood voor Duplan, de kakkies staan wel 1-0 achter.
remco k
 remco k - zondag 01 november 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:

Van harte kerel...

Bij ons is het inderdaad ook niet ver weg meer...
Loetje
 Loetje - zondag 01 november 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Van harte kerel...

Bij ons is het inderdaad ook niet ver weg meer...
Laat je het ons weten als het zover is?

Pietje, gefeliciteerd!
remco k
 remco k - zondag 01 november 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 14:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat je het ons weten als het zover is?

Pietje, gefeliciteerd!
Uiteraard...
ZerauS
 ZerauS - zondag 01 november 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 14:01 schreef Bobby1972 het volgende:
Wat een topweekend zo, Rotjuknor is slechter dan slecht. Verlies partij zou dit weekend nog leuker maken. Ajax staat er beter voor en ik denk dat Feynooit volgende week tegen Ajax het moeilijk gaat krijgen!
Ze zijn flink door de mand gevallen.. Als dit Feyenoord daadwerkelijk kampioen zou worden is het niveau van de eredivisie nog slechter dan ik dacht.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 02 november 2015 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 20:05 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ze zijn flink door de mand gevallen.. Als dit Feyenoord daadwerkelijk kampioen zou worden is het niveau van de eredivisie nog slechter dan ik dacht.
qua instelling(kaartje aannaaien/Uitlokken/duelkracht)vind ik ze redelijk "volwassen" spelen.
In Europa moet je ook gewoon alles uit de kast halen voor de punten. Dit mis ik nog wel eens bij ons Ajax. Voetballend zijn we veel beter zoals je eerste helft tegen Feyenoord zag.
Wordt een boeiende pot zondag!
remco k
 remco k - maandag 02 november 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

qua instelling(kaartje aannaaien/Uitlokken/duelkracht)vind ik ze redelijk "volwassen" spelen.
In Europa moet je ook gewoon alles uit de kast halen voor de punten. Dit mis ik nog wel eens bij ons Ajax. Voetballend zijn we veel beter zoals je eerste helft tegen Feyenoord zag.
Wordt een boeiende pot zondag!
Wordt zeker een boeiende pot..

Voor ons wel ineens heel wat minder spanning erop door het verlies van Feyenoord..

Want wat er ook gebeurt, ook naar komend weekend staan wij bovenaan..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 02 november 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2015 - 20:05 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ja idd...waar was kuyt nou met zn bek?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 02 november 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 08:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Wordt zeker een boeiende pot..

Voor ons wel ineens heel wat minder spanning erop door het verlies van Feyenoord..

Want wat er ook gebeurt, ook naar komend weekend staan wij bovenaan..
Na het beker debacle vind ik dat wij ook gewoon moeten..
Qua punten en competitie staat er inderdaad meer druk op Feyenoord.
Heb er wel zin in. Eerst donderdag maar EL kan me eigenlijk een beetje gestolen worden. Moeten maar vol voor het kampioenschap gaan.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 02 november 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat de wedstrijd van Donderdag wel eens een opzetje kan zijn naar Zondag. En dat Ajax met haar huidige spel ook donderdag een goede kans heeft om te kunnen winnen.

Ook tegen Vitesse zag je dat Ajax ook in uitwedstrijden kort en gegroepeerd blijft staan en daar gaat Feyenooit ook moeilijk mee krijgen. Nu spelers eindelijk op de juiste positie staan zullen er ook meer kansen worden gecreƫerd. Ik ben best content hoe het nu met Ajax gaat. Hopen dat ze de groei in hun spel kunnen vergroten.
remco k
 remco k - maandag 02 november 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 17:40 schreef Bobby1972 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat de wedstrijd van Donderdag wel eens een opzetje kan zijn naar Zondag. En dat Ajax met haar huidige spel ook donderdag een goede kans heeft om te kunnen winnen.

Ook tegen Vitesse zag je dat Ajax ook in uitwedstrijden kort en gegroepeerd blijft staan en daar gaat Feyenooit ook moeilijk mee krijgen. Nu spelers eindelijk op de juiste positie staan zullen er ook meer kansen worden gecreƫerd. Ik ben best content hoe het nu met Ajax gaat. Hopen dat ze de groei in hun spel kunnen vergroten.
De meeste jongens staan al het hele seizoen op deze posities..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 november 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

De meeste jongens staan al het hele seizoen op deze posities..
Nou behalve de verdediging, Gudelj en Bazoer hebben alle spelers al op verschillende posities gespeeld. Daarnaast heeft Riedewald al een paar keer linksback gespeeld en Veltman afgelopen Donderdag in eens linkscentraal.
Eide
 Eide - maandag 02 november 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 21:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nou behalve de verdediging, Gudelj en Bazoer hebben alle spelers al op verschillende posities gespeeld. Daarnaast heeft Riedewald al een paar keer linksback gespeeld en Veltman afgelopen Donderdag in eens linkscentraal.
De enigen waar echt fors mee geschoven is zijn Fischer en El Ghazi. De anderen zijn hooguit incidenteel wat verschoven en dan nog op posities waar ze ruim bekend mee zijn (zoals Riedewald op LB).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Roda JC (zaterdag 31 oktober 2015, 19:45); 6-0

0.0105781