|
|
Eide
|
|
|
Viktor Fischer is trouwens wel een fenomeen als je hem een microfoon geeft. :) Een one man show die gozer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mitchell Dijks waarschijnlijk nog 2 weken geblesseerd. Sowieso niet tegen Fenerbahce en Feyenoord. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Leg mij eens uit dat als je 3-0 voor staat verdedigend gaat wisselen....geef die Hendriks minuten Ik denk dat Veltman en guldelj al op de nominatie stonden voor rust indien mogelijk. En op een al fijne avond is het extra leuk voor het publiek om heitinga te brengen. Zeker ook omdat ik ergens het gevoel heb dat hij nog belangrijk gaat worden dit seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je kan er ook voor kiezen iemand minder lang te laten spelen. Ook dat is rust. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus jij had met twee verdedigers willen gaan spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 07:53 schreef Eide het volgende:Mitchell Dijks waarschijnlijk nog 2 weken geblesseerd. Sowieso niet tegen Fenerbahce en Feyenoord. Las het ja. Mooi klote. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 08:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Veltman en guldelj al op de nominatie stonden voor rust indien mogelijk. En op een al fijne avond is het extra leuk voor het publiek om heitinga te brengen. Zeker ook omdat ik ergens het gevoel heb dat hij nog belangrijk gaat worden dit seizoen. Daarnaast zijn het 30 minuten waar belangrijke basisspelers geen blessures kunnen oplopen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 07:53 schreef Eide het volgende:Mitchell Dijks waarschijnlijk nog 2 weken geblesseerd. Sowieso niet tegen Fenerbahce en Feyenoord. As we iets minder belangrijke wedstrijden hadden gespeeld konden we Urby misschien vragen om op amateurbasis mee te spelen en zo een contract af te dwingen. Viergever vind ik geen goede linksback, Riedewald zie ik het liefst in het cetrum. Kunnen eventueel Savastano voor de leeuwen gooien, maar ik denk dat Viergever gaat spelen anders hadden we net zo goed van der Hoorn kunnen laten invallen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb er niets van kunnen zien. Zelfs de geplande visite af moeten bellen. Wij zijn (8 dagen te vroeg...) voor de derde keer grootouders geworden van een heel lief klein meisje.
Zo Remco, voor jou en je partner schiet het nu ook akelig op.
Ben nu weer weg. Tot later. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 11:14 schreef Pietje het volgende:Ik heb er niets van kunnen zien. Zelfs de geplande visite af moeten bellen. Wij zijn (8 dagen te vroeg...) voor de derde keer grootouders geworden van een heel lief klein meisje. Zo Remco, voor jou en je partner schiet het nu ook akelig op. Ben nu weer weg. Tot later. Jij hebt het er maar druk mee!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 00:43 schreef enough het volgende:[..] weltruste jongen, ik heb die shit al meer meegemaakt en vraag maar aan worrior waar hij was in b.v.rw..k nu jij kloozak betrouwbaar fuck jou all ik had ook dood meegegaan stelletje neppers Wat the fuck heeft het gebeuren in Beverwijk (schijf het gewoon normaal) te maken met jouw domme gelul op het forum???? Maar als je het echt wilt weten, ik was die bewuste dag door vrienden uitgenodigd om de wedstrijd tussen AZ en die smerige kakkerlakken in Alkmaar bij te wonen en heb dus gezien wat er bij aankomst gebeurde van die kakkerlakken!! Pas achteraf werd duidelijk wat er was gebeurd en nee, ik had toen nog niet de leeftijd om in weilanden te gaan vechten. Nu misschien wel, maar waarom zou ik het doen???? Maar nogmaals, wat the fuck heeft dit te maken met het forum????? Vanwege mijn nickname?? Als jij aan het woord warrior verbind dat ik een hooligan bent zit je volkomen mis!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Normale mensen gaan op een normale tijd naar bed en zeker geen topic in de gaten houden omdat jij daar reageert! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 11:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat the fuck heeft het gebeuren in Beverwijk (schijf het gewoon normaal) te maken met jouw domme gelul op het forum???? Maar als je het echt wilt weten, ik was die bewuste dag door vrienden uitgenodigd om de wedstrijd tussen AZ en die smerige kakkerlakken in Alkmaar bij te wonen en heb dus gezien wat er bij aankomst gebeurde van die kakkerlakken!! Pas achteraf werd duidelijk wat er was gebeurd en nee, ik had toen nog niet de leeftijd om in weilanden te gaan vechten. Nu misschien wel, maar waarom zou ik het doen???? Maar nogmaals, wat the fuck heeft dit te maken met het forum????? Vanwege mijn nickname?? Als jij aan het woord warrior verbind dat ik een hooligan bent zit je volkomen mis!! HOOLIGAN !!!!!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 11:14 schreef Pietje het volgende:Ik heb er niets van kunnen zien. Zelfs de geplande visite af moeten bellen. Wij zijn (8 dagen te vroeg...) voor de derde keer grootouders geworden van een heel lief klein meisje. Zo Remco, voor jou en je partner schiet het nu ook akelig op. Ben nu weer weg. Tot later. Gefeliciteerd Pietje👍 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 22:03 schreef scout_2 het volgende:frank heeft af en toe nog steeds zijn frank de boertjes maar is gewoon een wereld coach. . weer een heerlijke pot gezien.. hoop dat frank blijft Als hij ze een x laat staan misschien.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van harte gefeliciteerd Pietje! Maken moeder en kind het goed? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 07:53 schreef Eide het volgende:Mitchell Dijks waarschijnlijk nog 2 weken geblesseerd. Sowieso niet tegen Fenerbahce en Feyenoord. Riedewalt op zijn positie, van der Hoorn naast Veltman in het centrum zowel tegen Fenerbahce als tegen Feyenoord... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Gefeliciteerd opa mooi man |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 11:14 schreef Pietje het volgende:Ik heb er niets van kunnen zien. Zelfs de geplande visite af moeten bellen. Wij zijn (8 dagen te vroeg...) voor de derde keer grootouders geworden van een heel lief klein meisje. Zo Remco, voor jou en je partner schiet het nu ook akelig op. Ben nu weer weg. Tot later. Gefeliciteerd.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja is al goed zo,,stom van me dat ik me ff liet gaan het hoort zeker niet op het forum thuis sorry daarvoor |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 13:03 schreef enough het volgende:[..] ja is al goed zo,,stom van me dat ik me ff liet gaan het hoort zeker niet op het forum thuis sorry daarvoor No worries....ik knal er ook van alles op, zal wel leeftijd gerelateerd zijn ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 13:03 schreef enough het volgende:[..] ja is al goed zo,,stom van me dat ik me ff liet gaan het hoort zeker niet op het forum thuis sorry daarvoor Je ging echt te ver hoor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 11:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat the fuck heeft het gebeuren in Beverwijk (schijf het gewoon normaal) te maken met jouw domme gelul op het forum???? Maar als je het echt wilt weten, ik was die bewuste dag door vrienden uitgenodigd om de wedstrijd tussen AZ en die smerige kakkerlakken in Alkmaar bij te wonen en heb dus gezien wat er bij aankomst gebeurde van die kakkerlakken!! Pas achteraf werd duidelijk wat er was gebeurd en nee, ik had toen nog niet de leeftijd om in weilanden te gaan vechten. Nu misschien wel, maar waarom zou ik het doen???? Maar nogmaals, wat the fuck heeft dit te maken met het forum????? Vanwege mijn nickname?? Als jij aan het woord warrior verbind dat ik een hooligan bent zit je volkomen mis!! Ik kan me de voorpagina van de telegraaf nog herinneren....die jongen die over Picornie gebogen staat die ken ik...werkte bij ons en is opstaande voet ontslagen...sloeg nergens op hij wilde hem alleen maar helpen...ik spreek hem nog af en toe, is een Weesper |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat een topweekend zo, Rotjuknor is slechter dan slecht. Verlies partij zou dit weekend nog leuker maken. Ajax staat er beter voor en ik denk dat Feynooit volgende week tegen Ajax het moeilijk gaat krijgen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Rood voor Duplan, de kakkies staan wel 1-0 achter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 11:14 schreef Pietje het volgende:Ik heb er niets van kunnen zien. Zelfs de geplande visite af moeten bellen. Wij zijn (8 dagen te vroeg...) voor de derde keer grootouders geworden van een heel lief klein meisje. Zo Remco, voor jou en je partner schiet het nu ook akelig op. Ben nu weer weg. Tot later. Van harte kerel...
Bij ons is het inderdaad ook niet ver weg meer... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Laat je het ons weten als het zover is?
Pietje, gefeliciteerd! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 14:01 schreef Bobby1972 het volgende:Wat een topweekend zo, Rotjuknor is slechter dan slecht. Verlies partij zou dit weekend nog leuker maken. Ajax staat er beter voor en ik denk dat Feynooit volgende week tegen Ajax het moeilijk gaat krijgen! Ze zijn flink door de mand gevallen.. Als dit Feyenoord daadwerkelijk kampioen zou worden is het niveau van de eredivisie nog slechter dan ik dacht. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 20:05 schreef ZerauS het volgende:[..] Ze zijn flink door de mand gevallen.. Als dit Feyenoord daadwerkelijk kampioen zou worden is het niveau van de eredivisie nog slechter dan ik dacht. qua instelling(kaartje aannaaien/Uitlokken/duelkracht)vind ik ze redelijk "volwassen" spelen. In Europa moet je ook gewoon alles uit de kast halen voor de punten. Dit mis ik nog wel eens bij ons Ajax. Voetballend zijn we veel beter zoals je eerste helft tegen Feyenoord zag. Wordt een boeiende pot zondag! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] qua instelling(kaartje aannaaien/Uitlokken/duelkracht)vind ik ze redelijk "volwassen" spelen. In Europa moet je ook gewoon alles uit de kast halen voor de punten. Dit mis ik nog wel eens bij ons Ajax. Voetballend zijn we veel beter zoals je eerste helft tegen Feyenoord zag. Wordt een boeiende pot zondag! Wordt zeker een boeiende pot..
Voor ons wel ineens heel wat minder spanning erop door het verlies van Feyenoord..
Want wat er ook gebeurt, ook naar komend weekend staan wij bovenaan.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 20:05 schreef ZerauS het volgende:[..] Ze zijn flink door de mand gevallen.. Als dit Feyenoord daadwerkelijk kampioen zou worden is het niveau van de eredivisie nog slechter dan ik dacht. Ja idd...waar was kuyt nou met zn bek? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 08:39 schreef remco k het volgende:[..] Wordt zeker een boeiende pot.. Voor ons wel ineens heel wat minder spanning erop door het verlies van Feyenoord.. Want wat er ook gebeurt, ook naar komend weekend staan wij bovenaan.. Na het beker debacle vind ik dat wij ook gewoon moeten.. Qua punten en competitie staat er inderdaad meer druk op Feyenoord. Heb er wel zin in. Eerst donderdag maar EL kan me eigenlijk een beetje gestolen worden. Moeten maar vol voor het kampioenschap gaan. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat de wedstrijd van Donderdag wel eens een opzetje kan zijn naar Zondag. En dat Ajax met haar huidige spel ook donderdag een goede kans heeft om te kunnen winnen.
Ook tegen Vitesse zag je dat Ajax ook in uitwedstrijden kort en gegroepeerd blijft staan en daar gaat Feyenooit ook moeilijk mee krijgen. Nu spelers eindelijk op de juiste positie staan zullen er ook meer kansen worden gecreƫerd. Ik ben best content hoe het nu met Ajax gaat. Hopen dat ze de groei in hun spel kunnen vergroten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 17:40 schreef Bobby1972 het volgende:Persoonlijk denk ik dat de wedstrijd van Donderdag wel eens een opzetje kan zijn naar Zondag. En dat Ajax met haar huidige spel ook donderdag een goede kans heeft om te kunnen winnen. Ook tegen Vitesse zag je dat Ajax ook in uitwedstrijden kort en gegroepeerd blijft staan en daar gaat Feyenooit ook moeilijk mee krijgen. Nu spelers eindelijk op de juiste positie staan zullen er ook meer kansen worden gecreƫerd. Ik ben best content hoe het nu met Ajax gaat. Hopen dat ze de groei in hun spel kunnen vergroten. De meeste jongens staan al het hele seizoen op deze posities.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nou behalve de verdediging, Gudelj en Bazoer hebben alle spelers al op verschillende posities gespeeld. Daarnaast heeft Riedewald al een paar keer linksback gespeeld en Veltman afgelopen Donderdag in eens linkscentraal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 21:41 schreef NatjosFC het volgende:[..] Nou behalve de verdediging, Gudelj en Bazoer hebben alle spelers al op verschillende posities gespeeld. Daarnaast heeft Riedewald al een paar keer linksback gespeeld en Veltman afgelopen Donderdag in eens linkscentraal. De enigen waar echt fors mee geschoven is zijn Fischer en El Ghazi. De anderen zijn hooguit incidenteel wat verschoven en dan nog op posities waar ze ruim bekend mee zijn (zoals Riedewald op LB). |
|
|
|