|
|
Loetje
|
|
|
Maar ja, om aankopen vragen heeft geen nut. Ik denk dat er een heel schone lei moet worden gemaakt. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 17:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Niet helemaal vriend....je kan een ban eraf krijgen, is Renato en mij ook gelukt...alleen post ik daar (bijna) niet meer en daar had je boudewijn niet bij nodig?
en de een moet daar meer moeite voor doen dan de ander niet alleen om een ban eraf te krijgen maar ook om een ban te krijgen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 17:47 schreef baco74 het volgende:[..] en daar had je boudewijn niet bij nodig? en de een moet daar meer moeite voor doen dan de ander niet alleen om een ban eraf te krijgen maar ook om een ban te krijgen Jawel...en ik heb die ban zo weer te pakken |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 17:37 schreef Loetje het volgende:Maar ja, om aankopen vragen heeft geen nut. Ik denk dat er een heel schone lei moet worden gemaakt. Nee klopt maar een sterke spits zal heel veel schelen.. Nood gedwongen Klaassen in de spits of een Schöne/Serrero op moeten stellen is gewoon armoede. Seizoen duurt ook nog lang! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: yep....jij hoeft maar met je vingers te knippen......
Boud doet maar wat..... jij krijgt je ban ongedaan.....mooi...... Een ander lukt dat niet of krijgt um nog eerder.....dat verschil bedoelik. Wanneer die zin heeft, of wat ie leuk vind....whatever!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door baco74 -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 17:47 schreef baco74 het volgende:[..] en daar had je boudewijn niet bij nodig? en de een moet daar meer moeite voor doen dan de ander niet alleen om een ban eraf te krijgen maar ook om een ban te krijgen nee die had ik er niet voor nodig,,je kan ook jezelf een ban geven oeps doe ik het toch weer ,,ja je kan niet verwachten dat het er zomaar uit is ga gauw weer in banning:-) nog gefeliciteerd met een punt Pfffff |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 18:07 schreef enough het volgende:[..] nee die had ik er niet voor nodig,,je kan ook jezelf een ban geven oeps doe ik het toch weer ,,ja je kan niet verwachten dat het er zomaar uit is ga gauw weer in banning:-) nog gefeliciteerd met een punt Pfffff daag
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 18:06 schreef baco74 het volgende:[..] yep....jij hoeft maar met je vingers te knippen...... Boud doet maar wat..... jij krijgt je ban ongedaan.....mooi...... Een ander lukt dat niet of krijgt um nog eerder.....dat verschil bedoelik. Wanneer die zin heeft, of wat ie leuk vind....whatever!!! Ach ik maak me er niet druk om... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 18:07 schreef enough het volgende:[..] nee die had ik er niet voor nodig,,je kan ook jezelf een ban geven oeps doe ik het toch weer ,,ja je kan niet verwachten dat het er zomaar uit is ga gauw weer in banning:-) nog gefeliciteerd met een punt Pfffff Daaaaaaaag!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij zegt al 3x dat je gaat... Wat moet ik dan doen? Smeken om te blijven ofzo? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zou je dat doen dan ?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dit is vragen om een reactie van me he ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: jij hoef helemaal niets te doen joh ,,ik had alleen wat rust nodig,vanwege fam omstandigheden,meerniet,,oke,,,,en dit is weer off topic,,,waar ik jullie niet lastig mee moet vallen houd het ermaar op dat ik wat geprikkeld ben/was oke |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het is mij bij Joduh niet gelukt....maar ik weet waarom hij weg is ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo potje zit erop en de adrenaline is wat gezakt. Eens even kijken.
De eerste helft was ontstellend zwak van Ajax. Feyenoord stond positioneel goed en Ajax kon zich daar geen moment onderuit voetballen. Bazoer was eigenlijk de enige Ajacied die zich aan het niveau van de rest kon ontvechten. Veltman wist Kramer volledig uit de wedstrijd te houden. Daarmee zijn de veldspelers die zich positief wisten te onderscheiden wel genoemd. De 1-0 (met een forse zweem van buitenspel) viel uit een verdedigingsfout in het doorgeven van Kuyt en het meelopen van de middenvelders met hun eigen man. Een typisch voorbeeld van het zwakke positionele spel van Ajax.
De 2 helft was tot de 80e minuut nadrukkelijk voor Ajax, zonder dat Ajax echt tot grote kansen kwam. Klaassen was op het middenveld nuttig en kwam ook een stuk beter tot zijn recht. Met een dwaling van de grensrechter en een gelukje wist Klaassen de 1-1 te forceren wat een terechte stand was. Daarna leek Ajax heel even het heft fermer in handen te nemen maar al snel vervielen beide ploegen in slordig voetbal. De laatste 10 minuten gooide Feyenoord het nog even over een andere boeg en kwamen de opstootjes en het fysieke gebeuk. Feyenoord creëerde zo ook nog een dot van een kans maar Cillissen toonde zich een uitstekende doelman.
Bazoer de eerste helft prima, Klaassen de 2e helft prima. Cillissen goed en Veltman ook wel. Maar verder was Ajax flets en slordig... maar het werkte hard en liet zich niet intimideren. Met 1-1 zal Feyenoord meer moeite hebben als Ajax hoewel het na 90 minuten best een terechte stand was. Ajax behoudt z'n voorsprong op Feyenoord maar ziet PSV tot 2 punten naderen waardoor de competitie nog helemaal open is.
Ajacied van de wedstrijd: Cillissen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 19:31 schreef Eide het volgende:Zo potje zit erop en de adrenaline is wat gezakt. Eens even kijken. De eerste helft was ontstellend zwak van Ajax. Feyenoord stond positioneel goed en Ajax kon zich daar geen moment onderuit voetballen. Bazoer was eigenlijk de enige Ajacied die zich aan het niveau van de rest kon ontvechten. Veltman wist Kramer volledig uit de wedstrijd te houden. Daarmee zijn de veldspelers die zich positief wisten te onderscheiden wel genoemd. De 1-0 (met een forse zweem van buitenspel) viel uit een verdedigingsfout in het doorgeven van Kuyt en het meelopen van de middenvelders met hun eigen man. Een typisch voorbeeld van het zwakke positionele spel van Ajax. De 2 helft was tot de 80e minuut nadrukkelijk voor Ajax, zonder dat Ajax echt tot grote kansen kwam. Klaassen was op het middenveld nuttig en kwam ook een stuk beter tot zijn recht. Met een dwaling van de grensrechter en een gelukje wist Klaassen de 1-1 te forceren wat een terechte stand was. Daarna leek Ajax heel even het heft fermer in handen te nemen maar al snel vervielen beide ploegen in slordig voetbal. De laatste 10 minuten gooide Feyenoord het nog even over een andere boeg en kwamen de opstootjes en het fysieke gebeuk. Feyenoord creëerde zo ook nog een dot van een kans maar Cillissen toonde zich een uitstekende doelman. Bazoer de eerste helft prima, Klaassen de 2e helft prima. Cillissen goed en Veltman ook wel. Maar verder was Ajax flets en slordig... maar het werkte hard en liet zich niet intimideren. Met 1-1 zal Feyenoord meer moeite hebben als Ajax hoewel het na 90 minuten best een terechte stand was. Ajax behoudt z'n voorsprong op Feyenoord maar ziet PSV tot 2 punten naderen waardoor de competitie nog helemaal open is. Ajacied van de wedstrijd: Cillissen Ik had net een Feijenoorder aan de telefoon die het anders zag...zat voor Feijenoord ook meer in.
Ajacied van de wedstrijd: Tete |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tete is wel een held hoor, ook zoals hij na de wedstrijd reageerde. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Haller maakt alleen penalty's is een waardeloze spits voor Ajax. Bovendien spelen we toch liever met een fantasie opstelling... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat zal, ze zullen met z'n allen wel schuimbekken over die bal over de lijn. Maar goed, vorige week was de vrije trap voor Elia er geen. En vandaag stond Kuyt waarschijnlijk net aan buitenspel. En dan kan je heel lang zeuren over van alles en nog wat, maar als je van de arbitrage afhangt of je wint of niet doe je het niet goed. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 19:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik had net een Feijenoorder aan de telefoon die het anders zag...zat voor Feijenoord ook meer in. Ajacied van de wedstrijd: Tete Dat blijft toch een beetje het motto van Feyenoord... Elk jaar weer...
'Er had meer ingezeten...' |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 19:39 schreef Eide het volgende:[..] Dat zal, ze zullen met z'n allen wel schuimbekken over die bal over de lijn. Maar goed, vorige week was de vrije trap voor Elia er geen. En vandaag stond Kuyt waarschijnlijk net aan buitenspel. En dan kan je heel lang zeuren over van alles en nog wat, maar als je van de arbitrage afhangt of je wint of niet doe je het niet goed. Helemaal mee eens....je moet het zelf afdwingen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 19:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dat blijft toch een beetje het motto van Feyenoord... Elk jaar weer... 'Er had meer ingezeten...' Vond ik voor Pec ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 19:29 schreef enough het volgende:[..] jij hoef helemaal niets te doen joh ,,ik had alleen wat rust nodig,vanwege fam omstandigheden,meerniet,,oke,,,,en dit is weer off topic,,,waar ik jullie niet lastig mee moet vallen houd het ermaar op dat ik wat geprikkeld ben/was oke Altijd bent ;-)
Maar ga dan niet zeggen dat je weg bent ofzo. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Keurige uitslag dit weekend hoor. 't Normaal gesproken win je dit soort wedstrijden, maar als je in z'n fase zit als PEC en de tegenstander in z'n fase als Heracles dan gebeurt dit. Mooie gelijkmaker nog van mijn favoriet Nijland. Als hij weggaat zeg ik seizoenskaart op. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 20:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] Keurige uitslag dit weekend hoor. 't Normaal gesproken win je dit soort wedstrijden, maar als je in z'n fase zit als PEC en de tegenstander in z'n fase als Heracles dan gebeurt dit. Mooie gelijkmaker nog van mijn favoriet Nijland. Als hij weggaat zeg ik seizoenskaart op. Hoe is het met je rijbewijs ?? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ben ik ook niet lieverd ;-) sorry ik zal voortaan duidelijker wezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
het blijft een probleem dat wanneer ajax bij de 16 komt dat er totaal geen overleg en overzicht is,,,,vind ik toch wel opvallend |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Volgende maand voor de 4e keer afrijden. :( |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ik dacht dat jij zo slim was;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geloof in jezelf en ik blijf voor je duimen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Komt goed, gewoon beetje pech gehad. 1e keer had ik twee examinators en die man wou zich bewijzen. 3e keer kwam ik daar aankakken dacht ik foutloos gereden.. zegt ze ineens ja was niet goed genoeg, wat vond jij niet goed gaan? ik zeg: "ehhh niets" maar ik had volgens haar eerder moeten remmen voor voetgangers die wouden oversteken. Terwijl ik ruim op tijd stil stond en de auto nog gewoon kon laten uitrollen... Maar ja, volgende keer beter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: In ieder geval slimmer als jou |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 20:55 schreef NatjosFC het volgende:[..] Komt goed, gewoon beetje pech gehad. 1e keer had ik twee examinators en die man wou zich bewijzen. 3e keer kwam ik daar aankakken dacht ik foutloos gereden.. zegt ze ineens ja was niet goed genoeg, wat vond jij niet goed gaan? ik zeg: "ehhh niets" maar ik had volgens haar eerder moeten remmen voor voetgangers die wouden oversteken. Terwijl ik ruim op tijd stil stond en de auto nog gewoon kon laten uitrollen... Maar ja, volgende keer beter. Ik had alles in 1x....soms vraag ik me wel of ze jullie niet uitmelken...kut CBR |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ja, man. Vriend van mij heeft er ook 4x over gedaan. Eerste keer had hij 1 foutje gemaakt. 2e keer reed hij zeg maar heel erg gefocust op doorstroming en snelheid dus moest het rustiger 3e keer was het weer niet snel genoeg pfff. Die werd er ook gek van. Vervelende lui het CBR, heeft Loetje ook last van. Hij gaat het wel in 1x redden! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hahaha...Tis slimmer dan jij ..Je bent echt slim.. Met je grootspraak om te provoceren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Waarmee provoceer ik dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Je dreigt te gaan provoceren. Lees je quote direct na de wedstrijd. Maar goed je hebt het niet gedaan en dat siert je ook wel weer. 1-1 is een terechte uitslag. Klaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 21:21 schreef koekie het volgende:[..] Je dreigt te gaan provoceren. Lees je quote direct na de wedstrijd. Maar goed je hebt het niet gedaan en dat siert je ook wel weer. 1-1 is een terechte uitslag. Klaar. Hahaha, ik heb het tegen Enough, waarmee provoceer ik naar hem dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: met dat het met een H op het eind is misschien,maar we waren toch net in love ik snap hem ook niet hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heren, ik kom normaal nooit in wedstrijdtopic's maar wil jullie er even op wijzen dat de uitslag in de topictitel niet juist vermeld staat. Ik weet niet of warrior aanwezig is of dat Boudewijn het aan kan passen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 19:39 schreef NatjosFC het volgende:[..] Haller maakt alleen penalty's is een waardeloze spits voor Ajax. Bovendien spelen we toch liever met een fantasie opstelling... Dat is waar hebben geen spits nodig.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 21:41 schreef RenatoBos het volgende:Heren, ik kom normaal nooit in wedstrijdtopic's maar wil jullie er even op wijzen dat de uitslag in de topictitel niet juist vermeld staat. Ik weet niet of warrior aanwezig is of dat Boudewijn het aan kan passen.. kwiek,,kwiek ,,daar is die weer hoor;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 21:41 schreef RenatoBos het volgende:Heren, ik kom normaal nooit in wedstrijdtopic's maar wil jullie er even op wijzen dat de uitslag in de topictitel niet juist vermeld staat. Ik weet niet of warrior aanwezig is of dat Boudewijn het aan kan passen.. Wij hebben gewonnen hoor! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: geef hem een koekie loetje,,of was het nou een keekje,, wtf het zal wel allemaal
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Volgende topwedstrijd staat Fischer weer in de spits. Maakt allemaal niet uit joh. |
|
|
|