|
|
koekie
|
|
|
quote: Je qoute om 16.34 uur... ik heb.zwaar de neiging nu te gaan provoceren daar. Kijken of hun het wel waarderen...... was aardig stoer praat of niet...😅😅 |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ook voor jou... het is een cakeje en geen keekje..haha😅 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 22:07 schreef koekie het volgende:[..] Je qoute om 16.34 uur... ik heb.zwaar de neiging nu te gaan provoceren daar. Kijken of hun het wel waarderen...... was aardig stoer praat of niet...😅😅 Hey Clown, dat provoceren daar ging over wat anders als de discussie met Enough |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 21:41 schreef RenatoBos het volgende:Heren, ik kom normaal nooit in wedstrijdtopic's maar wil jullie er even op wijzen dat de uitslag in de topictitel niet juist vermeld staat. Ik weet niet of warrior aanwezig is of dat Boudewijn het aan kan passen.. Ren Boudewijn! Ren! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ik ben hier ook de domste |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Nee echt?? ...Duhhh. In doelde ook niet op je discussie maar op je grootspraak. .. Ter info..mijn 2e nick name is Bassie....
We faxen wel weer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toch lachen bij die feyenoorders. Zelden zo'n goed gevoel overgehouden aan de nasleep na een wedstrijd. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Nee hoor... ben ik niet mee eens. Heb andere ook dingen gelezen hier... maar die lees ik ook op ons forum. Zit je een beetje te stangen. .klaar... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 22:27 schreef koekie het volgende:[..] Nee echt?? ...Duhhh. In doelde ook niet op je discussie maar op je grootspraak. .. Ter info..mijn 2e nick name is Bassie.... We faxen wel weer Doe Adriaan de groeten!
Ik heb geen enkele grootspraak. Ik hou van onderbouwde feiten. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 22:30 schreef koekie het volgende:[..] Nee hoor... ben ik niet mee eens. Heb andere ook dingen gelezen hier... maar die lees ik ook op ons forum. Zit je een beetje te stangen. .klaar... is niet waar eerlijk joh,,op jullie forum kan ik me dat voorstellen,,maar daar ben ik 1keer geweest om renato te stangen,,maar daar kan ik het overigens goed mee vinden |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 22:39 schreef enough het volgende:[..] is niet waar eerlijk joh,,op jullie forum kan ik me dat voorstellen,,maar daar ben ik 1keer geweest om renato te stangen,,maar daar kan ik het overigens goed mee vinden Ach weet je. Ik heb ook aardig wat 020 vrienden en familieleden. Beetje sarren is leuk. Heb alleen moeite met de echte haat van beide kanten..Tips om Renato te sarren zijn altijd welkom. Ik krijg hem namelik niet zo snel op stang |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 22:50 schreef koekie het volgende:[..] Ach weet je. Ik heb ook aardig wat 020 vrienden en familieleden. Beetje sarren is leuk. Heb alleen moeite met de echte haat van beide kanten..Tips om Renato te sarren zijn altijd welkom. Ik krijg hem namelik niet zo snel op stang laat die haat maar aan jullie supporters over langs de lijn,,,,renato kan je alleen boos krijgen als hij onterecht een ban krijgt en gelukkig is die opgeheven |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eens, zolang het niet over de top gaat, en dat gebeurt toch al snel. Als je iemand persoonlijk kent is dat zo'n drama niet maar zo op het internet komen veel dingen als snel veel harder/rottiger/minder grappig aan als ze bedoeld zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 23:03 schreef Eide het volgende:[..] Eens, zolang het niet over de top gaat, en dat gebeurt toch al snel. Als je iemand persoonlijk kent is dat zo'n drama niet maar zo op het internet komen veel dingen als snel veel harder/rottiger/minder grappig aan als ze bedoeld zijn. Ligt aan je incassering vermogen....ik heb daar geen moeite mee. Ik probeer het wel te overtreffen....en dat is niet altijd makkelijk |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja is ook een goede optie! :p Had nog liever Necid opgehaald.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Een Lucky doelpunt voor 020 de bal was gewoon DIK UIT |
|
|
|
|
drik
|
|
|
Volgens mij was Dirk kuyt toch uit buitenspel vertrokken toen hij die voorzet gaf daar hoor je niemand over |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 21:41 schreef RenatoBos het volgende:Heren, ik kom normaal nooit in wedstrijdtopic's maar wil jullie er even op wijzen dat de uitslag in de topictitel niet juist vermeld staat. Ik weet niet of warrior aanwezig is of dat Boudewijn het aan kan passen.. Jankmuil of was het piep piep?? Overigens, wat heb ik er mee te maken? Ik heb dit hele topic niet gemaakt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 15:23 schreef p111 het volgende:[..] Wat ben je toch een zeiklul over Cilissen kijk weer is even naar zijn redding t/o Elia of was je misschien even pissen stop is een keer met je eenzame strijd tegen onze keeper en let meer op de fouten die de spelers en onze Tainer maakt om die slak van een schone weer op te stellen. Hij was gister geweldig met een paar reddingen. Maar iedere bal die hij verstuurd levert ie in. Kortom. Daar waar de opbouw bij Ajax vrijwel altijd begint. Wordt structureel balverlies geleden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja want we hadden nog wel meer middenvelders erbij moeten hebben. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: yep...kunnen we 0-10-0 spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens had kuyt er gister ook met rood af gemoeten. Op de keeper bewust in de weg lopen staat een gele kaart. En dat zou dan zijn tweede geweest zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ja ook Klaassen kwam heel erg goed weg. Want ook dat was een tweede gele.
Gaat me er meer om dat er weer slecht gefloten is. Twee goals die niet mogen tellen. Gele kaarten die het niet zijn en 3 spelers hadden het veld moeten ruimen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2015 - 17:07 schreef remco k het volgende:En ja ook Klaassen kwam heel erg goed weg. Want ook dat was een tweede gele. Gaat me er meer om dat er weer slecht gefloten is. Twee goals die niet mogen tellen. Gele kaarten die het niet zijn en 3 spelers hadden het veld moeten ruimen. Die Feyenoord fansites plaatsen nog steeds artikelen over het falen van scheidsrechter. Beetje huilen over rood voor Riedewald, rood voor Klaassen, rood voor Veltman bla bla.
Over Elia die 2 mensen in het gezicht beukt hoor je niets. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Daar zijn het clubsites voor. Alsof Ajax sites zo lekker objectief zijn :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik kijk daar bij voorbaat al niet op.. Alleen dit forum, voor de rest heb ik het nergens over Ajax online... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Euhm de uitslag word niet correct vermeld in de topictitel dames.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Beide geen europees meer na de winterstop waarbij wij het op papier een stuk makkelijker hebben dan zij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das een stand maat..😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Beide 49 erbij en je hebt de eindstand maat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heren ik heb het over de uitslag van die wedstrijd niet over standen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar ik wel..... Seagull |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In dat geval praat je onzin.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bek houwe ouwe....anders douw ik er wat in...een cobra 6
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man ik laat de kat los... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahaha tegen bokito schreeuwen durf ik ook....zit toch wel een gracht/raam tussen seagull |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC