|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee.. We hebben iets recht te zetten!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zit stiekem ook al met het hoofd bij zondag. Ik hoop dat de selectie het vizier wel op donderdag heeft staan. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Definitief geen Dijks tegen onze vrinden. Riedewald back en Hoorn erbij dan. Zou wel een stunt zijn als hij weer 343 gaat spelen. Echter heeft Fdb als gezegd dit niet te doen. Ik zou het JUIST WEL doen aangezien hunnie een voorhoede hebben met 0,0 diepgang en Kuyt toch veel gaat zwerven. Kan Sinkgraven Karsdorp mooi opvangen en kan je Fisher mooi diep laten staan. Bij balbezit heb je wel extra man op het middenveld en hebben zij de bal moeten ze veel eerder de lange bal spelen. Helaas is hey wishfull thinking.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Nijhuis fluit zondag de Klassieker |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nijhuis aangesteld als scheidsrechter. Hopelijk niet beïnvloedbaar.
Dijks er niet bij. Jammer, had Kuyt goed in zijn tas de vorige keer. Dan maar Riedewald erop. Zolang Baaszoer maar speelt, die kan je niet missen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
O, wat vreselijk. Bijna als Ajax speelt en Nijhuis is de scheidsrechter, dan wordt het vaak moeilijker voor Ajax. Was in het verleden ook al zo, bij andere wedstrijden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wees blij dat Makkelie het niet is geworden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Het is allemaal niet wat. Ik vind Nijhuis de laatste tijd wel aardig fluiten. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Je mag toch wel verwachten dat een internationale topscheidsrechter (want dat is ie volgens de FIFA) met de druk van de kuip kan omgaan. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 14:30 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Je mag toch wel verwachten dat een internationale topscheidsrechter (want dat is ie volgens de FIFA) met de druk van de kuip kan omgaan. Dat kan vrijwel niemand. Toen Marco van Basten trainer was van Ajax floot Frank de Bleeckere zelfs de klassieker hier. Er werden destijds vaak scheidsrechters uitgewisseld tussen Nederland en België. Deze man heeft veel grote wedstrijden gefloten en zelfs hij kon het niet! |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 15:34 schreef Loetje het volgende:[..] Dat kan vrijwel niemand. Toen Marco van Basten trainer was van Ajax floot Frank de Bleeckere zelfs de klassieker hier. Er werden destijds vaak scheidsrechters uitgewisseld tussen Nederland en België. Deze man heeft veel grote wedstrijden gefloten en zelfs hij kon het niet! Zag laatst de wedstrijd feyenoord-ajax (0-4) terug, gespeeld in 2006. Scheidsrechter was toen Temmink. Hij gaf 2 rode kaarten aan Feyenoord en een penalty aan Ajax. Hij kon dus wel redelijk met de druk omgaan.
Gewoon een voorbeeld van dat het mogelijk is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 15:51 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Zag laatst de wedstrijd feyenoord-ajax (0-4) terug, gespeeld in 2006. Scheidsrechter was toen Temmink. Hij gaf 2 rode kaarten aan Feyenoord en een penalty aan Ajax. Hij kon dus wel redelijk met de druk omgaan. Gewoon een voorbeeld van dat het mogelijk is. Is ook makkelijker om Feyenoord op 0-4 achter 2x rood te geven. De frustratie zit daar dan vooral al in het feit dat je 0-4 achter staat. Sowieso was Feyenoord toen in middenmotor en de sfeer heel anders daar. We leven in het heden namelijk. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 16:00 schreef Loetje het volgende:[..] Is ook makkelijker om Feyenoord op 0-4 achter 2x rood te geven. De frustratie zit daar dan vooral al in het feit dat je 0-4 achter staat. Sowieso was Feyenoord toen in middenmotor en de sfeer heel anders daar. We leven in het heden namelijk. Ja dat is natuurlijk waar. Toch zou je eigenlijk gewoon van een scheidsrechter verwachten dat hij met de druk van het thuispubliek kan omgaan, ongeacht hoe groot dat publiek is, wat voor publiek het is en of er wel of geen uitsupporters zijn. Dit is namelijk zijn werk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 16:03 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Ja dat is natuurlijk waar. Toch zou je eigenlijk gewoon van een scheidsrechter verwachten dat hij met de druk van het thuispubliek kan omgaan, ongeacht hoe groot dat publiek is, wat voor publiek het is en of er wel of geen uitsupporters zijn. Dit is namelijk zijn werk. Dit is suggereren over hoe je het graag ziet. Dat is de realiteit niet. Al hoop ik dat Nijhuis gewoon een puike pot gaat fluiten.
Van mij mogen Internationale topscheidsrechters op toppers in bepaalde landen gaan fluiten. Rizzoli, Stark, Kassai of Cakir. Maar dat is ook teveel gebaseerd op hoe ik het graag zie en dus ook geen werkelijkheid |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 15:51 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Zag laatst de wedstrijd feyenoord-ajax (0-4) terug, gespeeld in 2006. Scheidsrechter was toen Temmink. Hij gaf 2 rode kaarten aan Feyenoord en een penalty aan Ajax. Hij kon dus wel redelijk met de druk omgaan. Gewoon een voorbeeld van dat het mogelijk is. Dag waren ook wel 2 vreselijke tackles he...
Was dat toen niet van hooivork die zo op urby inkwam? Terecht rood was het iig
0-4 was waarschijnlijk ook terecht 😆 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Precies mijn gedachte... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 18:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Dag waren ook wel 2 vreselijke tackles he... Was dat toen niet van hooivork die zo op urby inkwam? Terecht rood was het iig 0-4 was waarschijnlijk ook terecht 😆 Als wij winnen van hun is dat toch altijd terecht? 😉😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2015 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 12:26 schreef Loetje het volgende:Nijhuis aangesteld als scheidsrechter. Hopelijk niet beïnvloedbaar. Dijks er niet bij. Jammer, had Kuyt goed in zijn tas de vorige keer. Dan maar Riedewald erop. Zolang Baaszoer maar speelt, die kan je niet missen. Bazoer is al fit voor Fenerbahce. Dus dat is goed nieuws |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 18:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Dag waren ook wel 2 vreselijke tackles he... Was dat toen niet van hooivork die zo op urby inkwam? Terecht rood was het iig 0-4 was waarschijnlijk ook terecht 😆 Ja dat was die tackle. 0-4 was een slecht beeld van de krachtsverhoudingen, ajax daar wel 10 keer kunnen en moeten scoren. Maar het waren indd vreselijke tackles maar het ging me er meer om dat ondanks de druk van de kuip hij toch een rode kaart gaf. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik moet zeggen dat ik moeite met je nick heb....ik weet niet waarom....komt een beetje respectloos over |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik moet zeggen dat ik moeite met je nick heb....ik weet niet waarom....komt een beetje respectloos over Want? Ik heb namelijk heel veel respect voor een trainer die mijn clubje 4 keer kampioen heeft gemaakt. En de vijfde dit seizoen laat volgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2015 door Brank de Foer -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 23:19 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Want? Ik heb namelijk heel veel respect voor een trainer die mijn clubje 4 keer kampioen heeft gemaakt. En de vijfde dit seizoen laat volgen. Zeg ik toch...ik weet niet waarom....maar mijn dochter van 10 kon het bedenken |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Ik ben ook maar 7 jaar ouder dan jouw dochter. Overigens kan mijn zusje van 8 ook Litmanen omdraaien ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 23:39 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Ik ben ook maar 7 jaar ouder dan jouw dochter. Overigens kan mijn zusje van 8 ook Litmanen omdraaien ;) Ja tuurlijk ...maar de meeste hadden het niet door...nu wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik moet zeggen dat ik moeite met je nick heb....ik weet niet waarom....komt een beetje respectloos over Ik denk wel dat het er een is die er al eerder was. Geen idee wie |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Ik kwam er ook pas net achter hoor haha. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Exact zoals ik het zeg. Maar is nog enkel en alleen een gevoel. Merk het op den duur vanzelf wel. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 00:07 schreef Loetje het volgende:[..] Exact zoals ik het zeg. Maar is nog enkel en alleen een gevoel. Merk het op den duur vanzelf wel. Ik ben hier echt nog niet eerder geweest, maar daar kom je op den duur dus zelf wel achter zoals je al zelf zegt. Haha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 00:10 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Ik ben hier echt nog niet eerder geweest, maar daar kom je op den duur dus zelf wel achter zoals je al zelf zegt. Haha Beetje veel trollen geweest hier dus voorlopig het voordeel van de twijfel. :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij bent nog steeds een trol😂
Ghehehehehe.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ghehehe dat is alleen op basis van mijn uiterlijk! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Innerlijk een eikel.... 😂😂 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 00:10 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Ik ben hier echt nog niet eerder geweest, maar daar kom je op den duur dus zelf wel achter zoals je al zelf zegt. Haha ik zou daar geen grapjes over maken als ik jouw was,,want je word zo gefileerd en dat is ook exact zoals ik het zeg |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 00:07 schreef Loetje het volgende:[..] Exact zoals ik het zeg. Maar is nog enkel en alleen een gevoel. Merk het op den duur vanzelf wel. wantrouwig ten top ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee hoor waarom...als je hier lang zit zoals Loetje herken je een bepaalde manier van posten....geeft ook niet maar geef gewoon aan dat je hier onder een andere nick zat dan is er niets aan de hand, voorbeelden zat Iedereen is welkom.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 13:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee hoor waarom...als je hier lang zit zoals Loetje herken je een bepaalde manier van posten....geeft ook niet maar geef gewoon aan dat je hier onder een andere nick zat dan is er niets aan de hand, voorbeelden zat Iedereen is welkom.... eerlijkheid duurt het langst ik weet er alles van ,,daarom vertelde ik het aan jouw vanaf dag 1 (toen ik weer terugkwam)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nooit! Op me hoede wel. Genoeg gaten die de tent hier op zijn kop probeerde te zetten. Maar ik zeg nergens dat hij slecht is. Dat merk ik op den duur wel. De hele oude garde haalt dat er binnen no time uit |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Ik moet zeggen dit is niet helemaal het welkom dat ik verwacht had maar dat maakt niet uit. Ik ben hier echt niet eerder geweest en ik ben hier al helemaal niet om de boel te verzieken maar gewoon om over voetbal te praten en te discussiëren. |
|
|
|