|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 15:23 schreef Loetje het volgende:[..] Nooit! Op me hoede wel. Genoeg gaten die de tent hier op zijn kop probeerde te zetten. Maar ik zeg nergens dat hij slecht is. Dat merk ik op den duur wel. De hele oude garde haalt dat er binnen no time uit no doubt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Serieus, kerel praat eens gewoon normaal man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 15:54 schreef Brank de Foer het volgende:Ik moet zeggen dit is niet helemaal het welkom dat ik verwacht had maar dat maakt niet uit. Ik ben hier echt niet eerder geweest en ik ben hier al helemaal niet om de boel te verzieken maar gewoon om over voetbal te praten en te discussiëren. Niks mis mee....en alles off topic negeren...dan hou je het langste vol
Overigens ben ik alleen maar off topic en wordt hier om de een of andere reden gedoogd |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: en dat zeg jij,,zoals altijd word je door een strondkar overreden ik bevestig alleen wat hij zeg,,,,als jij dat niet kan volgen is jouw probleem |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Niet te veel van aantrekken. Nieuwe lui lekker mee willen praten zijn altijd hartstikke welkom.
Wat anderen al zeiden, er zijn één of twee irritantjes die zo nu en dan via een nieuw account (proxy IPs) terug komen om de boel te verzieken. We hebben net weer zo'n sneu momentje achter de rug en dus zijn de mensen even achterdochtig.
Niet te veel van aantrekken en wees welkom. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 16:15 schreef enough het volgende:[..] en dat zeg jij,,zoals altijd word je door een strondkar overreden ik bevestig alleen wat hij zeg,,,,als jij dat niet kan volgen is jouw probleem Echt waar?? Bevestig je nu precies wat ik post?? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 15:54 schreef Brank de Foer het volgende:Ik moet zeggen dit is niet helemaal het welkom dat ik verwacht had maar dat maakt niet uit. Ik ben hier echt niet eerder geweest en ik ben hier al helemaal niet om de boel te verzieken maar gewoon om over voetbal te praten en te discussiëren. rustig jongen als je eens wist wat ik allemaal wel niet aan heb moeten horen geef niet ik ben al ouder en kan het hebben,,en ik vond het nog geinig ook je bent 17 en ze doen nog rustig aan je bent nieuw en dan ben je een beetje verdacht,,,,meer niet |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: stoppen remco ik heb hier geen zin in |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 16:33 schreef enough het volgende:[..] rustig jongen als je eens wist wat ik allemaal wel niet aan heb moeten horen geef niet ik ben al ouder en kan het hebben,,en ik vond het nog geinig ook je bent 17 en ze doen nog rustig aan je bent nieuw en dan ben je een beetje verdacht,,,,meer niet Wie is 'ze'..... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ten opzichte van hem eigelijk nog niemand van mijn jij loetje peters,,maar nogmaals ik kan het hebben |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 16:47 schreef enough het volgende:[..] ten opzichte van hem eigelijk nog niemand van mijn jij loetje peters,,maar nogmaals ik kan het hebben Ligt dat niet gewoon aan je eigen gedrag?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon lief vragen.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 16:33 schreef enough het volgende:[..] rustig jongen als je eens wist wat ik allemaal wel niet aan heb moeten horen geef niet ik ben al ouder en kan het hebben,,en ik vond het nog geinig ook je bent 17 en ze doen nog rustig aan je bent nieuw en dan ben je een beetje verdacht,,,,meer niet Ik zeg ook niet dat ik me ongewenst voel, en ik kan best wel wat hebben. En dat jij vanalles hoort merk ik al wel. Volgensmij zijn jij en Remco niet al te beste vrienden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:06 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Ik zeg ook niet dat ik me ongewenst voel, en ik kan best wel wat hebben. En dat jij vanalles hoort merk ik al wel. Volgensmij zijn jij en Remco niet al te beste vrienden. Welkom Brank, 17 jaar! Mooie leeftijd man, heb je nog een heel leven voor je!! |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Kijk dat is nog s een welkom hahaha. Was trouwens liever 18 geweest maar dat komt nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2015 door Brank de Foer -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Met 18 ben je volwassen, wordt er ineens andere dingen van je verwacht! Geniet van je jeugd man, voor je het weet moet je dagelijks werken om rond te komen! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Met 18 ben je volwassen, wordt er ineens andere dingen van je verwacht! Geniet van je jeugd man, voor je het weet moet je dagelijks werken om rond te komen! ;-) Dus jij bent nog geen 18.... |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Met 18 ben je volwassen, wordt er ineens andere dingen van je verwacht! Geniet van je jeugd man, voor je het weet moet je dagelijks werken om rond te komen! ;-) Toch zijn er op 18 een hele boel dingen ineens mogelijk. Dat werken vind ik prima als ik maar eindelijk van school af ben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:27 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Toch zijn er op 18 een hele boel dingen ineens mogelijk. Dat werken vind ik prima als ik maar eindelijk van school af ben. Had ik ook toen ik 17 was....heb er spijt van dat ik niet heb door geleerd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 15:54 schreef Brank de Foer het volgende:Ik moet zeggen dit is niet helemaal het welkom dat ik verwacht had maar dat maakt niet uit. Ik ben hier echt niet eerder geweest en ik ben hier al helemaal niet om de boel te verzieken maar gewoon om over voetbal te praten en te discussiëren. Wat had je verwacht dan? Mensen doen gewoon vriendelijk en geven hun mening. Exact waarvoor een forum bestemd is. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:39 schreef Loetje het volgende:[..] Wat had je verwacht dan? Mensen doen gewoon vriendelijk en geven hun mening. Exact waarvoor een forum bestemd is. Ik bedoel het helemaal niet negatief. Maar beginnen jullie bij iedereen die nieuw is op het forum dan met geef toe dat je hier al eerder bent geweest en dat soort dingen? Maar nogmaals ik bedoel het niet negatief en ik vind iedereen hier tot nu toe gewoon vriendelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2015 door Brank de Foer -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee man, kreeg mijn eerste kind toen ik zelf 9 was ouwe! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:27 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Toch zijn er op 18 een hele boel dingen ineens mogelijk. Dat werken vind ik prima als ik maar eindelijk van school af ben. Ach man, tegenwoordig mag je je rijbewijs al halen als je 17 bent! En dat is voor de jeugd volgens mij toch het belangrijkste! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:42 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Ik bedoel het helemaal niet negatief. Maar beginnen jullie bij iedereen die nieuw is op het forum dan met geef toe dat je hier al eerder bent geweest en dat soort dingen? Maar nogmaals ik bedoel het niet negatief en ik vind iedereen hier tot nu toe gewoon vriendelijk. Nee niet echt....maar hebben verdomd goede redenen om het wel te doen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: testeron bommetje ben je.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach man, tegenwoordig mag je je rijbewijs al halen als je 17 bent! En dat is voor de jeugd volgens mij toch het belangrijkste! ;-) Nee een smartfoon.... |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach man, tegenwoordig mag je je rijbewijs al halen als je 17 bent! En dat is voor de jeugd volgens mij toch het belangrijkste! ;-) We mogen ook geen bier meer drinken tegenwoordig. ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ow man, das een ramp! ;-)
Maar nogmaals welkom en succes op het forum! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik ben 37 en drink ook geen bier. Niets aan de hand dus ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:42 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Ik bedoel het helemaal niet negatief. Maar beginnen jullie bij iedereen die nieuw is op het forum dan met geef toe dat je hier al eerder bent geweest en dat soort dingen? Maar nogmaals ik bedoel het niet negatief en ik vind iedereen hier tot nu toe gewoon vriendelijk. Je weet het goed wat er allemaal gezegd is....😂
Nogmaals het is geen aanval... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:27 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Toch zijn er op 18 een hele boel dingen ineens mogelijk. Dat werken vind ik prima als ik maar eindelijk van school af ben. Als je 18 wordt begint het aftakelen al weer... |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Ik weet inderdaad goed wat er tegen mij gezegd is. Haha |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Ja maar dat is eigen keuze. Ik drink het wel maar mag het niet zelf halen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ik denk dat jij de laatste bent die iemand op iemands gedrag mag aanspreken lees je eigen shit maar eens terug gek |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 19:48 schreef enough het volgende:[..] ik denk dat jij de laatste bent die iemand op iemands gedrag mag aanspreken lees je eigen shit maar eens terug gek Poten af van Warrior maat...dan ga ik me er ook mee bemoeien |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: zou niet waar wezen kan die zelf niet praten ofzo moet ik me dan alles maar laten zeggen dan,,kom op man bekijk het eens van mijn kant |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En klaarblijkelijk ook van de rest aan je post te zien. 😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 19:48 schreef enough het volgende:[..] ik denk dat jij de laatste bent die iemand op iemands gedrag mag aanspreken lees je eigen shit maar eens terug gek Tyf jij alsjeblieft op hier. Ik denk dat jij al helemaal geen recht hebt om iemand hier maar überhaupt aan te spreken. Ik heb zat ruzie met Warrior maar poten af van hem! Dat zweer ik je. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jij bent degene die altijd begint hoor. Eikel |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 20:46 schreef Loetje het volgende:[..] Tyf jij alsjeblieft op hier. Ik denk dat jij al helemaal geen recht hebt om iemand hier maar überhaupt aan te spreken. Ik heb zat ruzie met Warrior maar poten af van hem! Dat zweer ik je. joh ik wil helemaal niet tussen jullie in komen,,maar let eens op je reacties dat ik dat niet meer pik is jullie probleem dit heeft toch niets met die vorige post te maken over brank hoop ik?? |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Ik snap niet helemaal wat ik nou ineens van de rest weet maar dat zal wel aan mij liggen. ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 21:18 schreef enough het volgende:[..] joh ik wil helemaal niet tussen jullie in komen,,maar let eens op je reacties dat ik dat niet meer pik is jullie probleem dit heeft toch niets met die vorige post te maken over brank hoop ik?? Jij begint elke keer hoor. Echt iedere keer. Wij reageren namelijk op jou! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 22:08 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Ik snap niet helemaal wat ik nou ineens van de rest weet maar dat zal wel aan mij liggen. ;) Nogmaals, maak je niet druk |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 22:08 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Ik snap niet helemaal wat ik nou ineens van de rest weet maar dat zal wel aan mij liggen. ;) lig niet aan jou gast ik noemde een paar namen en ik mis alleen peters warrior en remco nog ik zei toch al dat ze gestoord zijn het ligt altijd aan een ander hier en dat heb je met kliekjes geef niet ik begin of begon toch altijd zo hou je een beetje leven op het forum ik zou wel weer op oorlogspad zijn,maar toen wist ik wat je aan iemand had
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 22:38 schreef enough het volgende:[..] lig niet aan jou gast ik noemde een paar namen en ik mis alleen peters warrior en remco nog ik zei toch al dat ze gestoord zijn het ligt altijd aan een ander hier en dat heb je met kliekjes geef niet ik begin of begon toch altijd zo hou je een beetje leven op het forum ik zou wel weer op oorlogspad zijn,maar toen wist ik wat je aan iemand had Ik heb het 4x keer gelezen maar kan er niks mee..... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
p111