|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 22:38 schreef enough het volgende:[..] lig niet aan jou gast ik noemde een paar namen en ik mis alleen peters warrior en remco nog ik zei toch al dat ze gestoord zijn het ligt altijd aan een ander hier en dat heb je met kliekjes geef niet ik begin of begon toch altijd zo hou je een beetje leven op het forum ik zou wel weer op oorlogspad zijn,maar toen wist ik wat je aan iemand had Welke taal spreek je hier?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ow mijn god. Gaat de Boer echt kiezen voor de man die niet in vorm is Viergever tegen van Persie??
Waarom niet gewoon vd Hoorn, die deed het de wedstrijden die hij speelt gewoon prima man... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 19:48 schreef enough het volgende:[..] ik denk dat jij de laatste bent die iemand op iemands gedrag mag aanspreken lees je eigen shit maar eens terug gek Ik spreek niemand aan op zijn gedrag, stel enkel een vraag! Daar zit een wezenlijk verschil tussen, maar dat zal jij waarschijnlijk niet begrijpen! Daarvoor zit er bij jouw te weinig verstand in!
En ik ben inderdaad gek! Bedankt dat je mij daar even aan herinnert! De vraag is echter, als ik al gek ben wat ben jij dan?????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 20:32 schreef enough het volgende:[..] zou niet waar wezen kan die zelf niet praten ofzo moet ik me dan alles maar laten zeggen dan,,kom op man bekijk het eens van mijn kant Ik zei niets, ik stelde een vraag! Leer het verschil toch eens! Wanneer je namelijk een vraag stelt sluit je af met een ? en warempel stond dat achter het bericht waarom deze hele discussie met jouw draait. Als ik iets zeg dat sluit ik af met een ! of . en dat stond er niet achter volgens mij!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dat vroeg ik me ook al af.... 😈
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2015 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 10:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Goed bedoeld hoor, maar ben jij toevallig verslaafd aan drank? Geeft niet, ik raad je alleen aan om te proberen iets te minderen qua alcohol... Nee sorry, niet verslaafd aan drank.. Lus wel een lekker biertje of een glaasje fijne wiskey.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehe ik denk dat hij Enough probeerde te quoten en per ongeluk jouw heeft gequote! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Haha foutje denk... Sorry remco. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 22:38 schreef enough het volgende:[..] lig niet aan jou gast ik noemde een paar namen en ik mis alleen peters warrior en remco nog ik zei toch al dat ze gestoord zijn het ligt altijd aan een ander hier en dat heb je met kliekjes geef niet ik begin of begon toch altijd zo hou je een beetje leven op het forum ik zou wel weer op oorlogspad zijn,maar toen wist ik wat je aan iemand had Goed bedoeld hoor, maar ben jij toevallig verslaafd aan drank? Geeft niet, ik raad je alleen aan om te proberen iets te minderen qua alcohol... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 12:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Goed bedoeld hoor, maar ben jij toevallig verslaafd aan drank? Geeft niet, ik raad je alleen aan om te proberen iets te minderen qua alcohol... Whahahaha. en dan gewoon hetzelfde posten.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vond het al vreemd.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 09:00 schreef remco k het volgende:Ow mijn god. Gaat de Boer echt kiezen voor de man die niet in vorm is Viergever tegen van Persie?? Waarom niet gewoon vd Hoorn, die deed het de wedstrijden die hij speelt gewoon prima man... Ik zou de keuze voor Viergever echt onlogisch vinden. Vd Hoorn heeft tegen Feyenoord laten zien dat hij prima meekan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verkeerde topic lui. RVP is dan wel een kakkerlak, hij speelt er momenteel niet ;) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ik lees nu pas de reacties en moet er hard om lachen,,en zal erniet meer op reageren,anders worden er dingen gezegd die echt niet meer terug te draaien zijn,,,,,ik ban vanaf nu mezelf voor een week of langer, want er zijn weer dingen in de fam; die echt belangrijk zijn. en zal daarna alleen nog voetbal inhoudelijk reageren,,,,geen off topic meer, ik wens jullie en mezelf een prettige avond en zondag, want ajax is het enigste wat we gemeen hebben,,,,tot laters |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 18:50 schreef enough het volgende:ik lees nu pas de reacties en moet er hard om lachen,,en zal erniet meer op reageren,anders worden er dingen gezegd die echt niet meer terug te draaien zijn,,,,,ik ban vanaf nu mezelf voor een week of langer, want er zijn weer dingen in de fam; die echt belangrijk zijn. en zal daarna alleen nog voetbal inhoudelijk reageren,,,,geen off topic meer, ik wens jullie en mezelf een prettige avond en zondag, want ajax is het enigste wat we gemeen hebben,,,,tot laters Doei... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 15:59 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Ik zou de keuze voor Viergever echt onlogisch vinden. Vd Hoorn heeft tegen Feyenoord laten zien dat hij prima meekan. Beide niet. Gewoon 343 spelen. Durft ie niet maar is de ideale manier om feyenoord aan te pakken. Kuyt speelt niet constant als rechtsbuiten die gaat zwerven. Karsdorp duikt in dat gat. Dus onze linksbuiten gaat heel veel verdedigende meters maken. Met 343 kan Sinkgraven Karsdorp opvangen. Kan fisher/Younes zicht richten op de counter/aanvallen. Zowel kramer als Elia zijn spelers die de bal in de voet willen dus geen angst voor de ruimte in je rug. Heb je zelf de bal dan heb je een man over op het middenveld want zowel Beek als vd Heijden durven niet door te dekken. Daarom aub Frank gaat weer des Ajax voetballen. Deze selectie os daar klaar voor en kan het. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 20:57 schreef Brandje het volgende:[..] Beide niet. Gewoon 343 spelen. Durft ie niet maar is de ideale manier om feyenoord aan te pakken. Kuyt speelt niet constant als rechtsbuiten die gaat zwerven. Karsdorp duikt in dat gat. Dus onze linksbuiten gaat heel veel verdedigende meters maken. Met 343 kan Sinkgraven Karsdorp opvangen. Kan fisher/Younes zicht richten op de counter/aanvallen. Zowel kramer als Elia zijn spelers die de bal in de voet willen dus geen angst voor de ruimte in je rug. Heb je zelf de bal dan heb je een man over op het middenveld want zowel Beek als vd Heijden durven niet door te dekken. Daarom aub Frank gaat weer des Ajax voetballen. Deze selectie os daar klaar voor en kan het. Ging ons tegen Roda goed af: 3-4-3 Maar dat was Roda en in de ArenA..... zou het gedurfd vinden wanneer De Boer onze Jonge Helden, op die manier het veld in de stuurt in die badkuip. Dingetje: ik vind Elia juist wel gevaarlijk als wij verdedigend veel ruimte achter ons laten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 21:16 schreef baco74 het volgende:[..] Ging ons tegen Roda goed af: 3-4-3 Maar dat was Roda en in de ArenA..... zou het gedurfd vinden wanneer De Boer onze Jonge Helden, op die manier het veld in de stuurt in die badkuip. Dingetje: ik vind Elia juist wel gevaarlijk als wij verdedigend veel ruimte achter ons laten. Het is ook onverstandig.. Hij speelde 4-3-3 enkel omdat Roda 4-4-2 speelt, en de Boer doet dat wel vaker tegen ploegen die dat systeem spelen.. Feyenoord speelt gewoon 4-3-3.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 20:57 schreef Brandje het volgende:[..] Beide niet. Gewoon 343 spelen. Durft ie niet maar is de ideale manier om feyenoord aan te pakken. Kuyt speelt niet constant als rechtsbuiten die gaat zwerven. Karsdorp duikt in dat gat. Dus onze linksbuiten gaat heel veel verdedigende meters maken. Met 343 kan Sinkgraven Karsdorp opvangen. Kan fisher/Younes zicht richten op de counter/aanvallen. Zowel kramer als Elia zijn spelers die de bal in de voet willen dus geen angst voor de ruimte in je rug. Heb je zelf de bal dan heb je een man over op het middenveld want zowel Beek als vd Heijden durven niet door te dekken. Daarom aub Frank gaat weer des Ajax voetballen. Deze selectie os daar klaar voor en kan het. Zou kunnen. Ik zou dit alleen niet vanaf het begin doen maar later in de wedstrijd bijvoorbeeld dan Sinkgraven voor Vd Hoorn brengen. Je hebt dan een begin waar je redelijk op safe speelt en je creëert verwarring bij Feyenoord als je ineens van formatie veranderd, wat de nodige kansen kan opleveren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
El Ghazi er zoals verwacht niet bij. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gewoon 3-4-3 spelen, meer voetbalpower (met Sinkgraven) op het middenveld! Fischer Links, Milik spits en Younes rechts, kan hij lekker wisselen met Fischer af en toe!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 22:05 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Zou kunnen. Ik zou dit alleen niet vanaf het begin doen maar later in de wedstrijd bijvoorbeeld dan Sinkgraven voor Vd Hoorn brengen. Je hebt dan een begin waar je redelijk op safe speelt en je creëert verwarring bij Feyenoord als je ineens van formatie veranderd, wat de nodige kansen kan opleveren. Ik word een beetje simpel van safe, op balbezit spelen en dat soort termen. Ga eens van je kracht uit. Veel jongens komen uit eigen jeugd. Daar speelt men ook aanvallend. Dat zijn die jongens gewend. Kijk Vitesse uit na de 1-0. Kijk feyenoord de eerstehelft. Kijk Roda thuis De kracht van dit team is aanvallen. Ajax heeft NOOIT op safe kunnen spelen of een bepaalde stand consolideren. Dat is onze aard niet. Plus dat je met Bazoer en Gudelj prima spelers hebt die verdedigende taken kunnen uitvoeren. Leg mij taktisch eens uit waarom je niet met 343 kan starten. Ik geef argumenten waarom dit wel te doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 23:03 schreef Ronald 1960 het volgende:Gewoon 3-4-3 spelen, meer voetbalpower (met Sinkgraven) op het middenveld! Fischer Links, Milik spits en Younes rechts, kan hij lekker wisselen met Fischer af en toe! Tuurlijk en ga je dan op je bek dan heb je tenminste amusement gezien. Een middenveld met Gudelj, Klaassen, Bazoer en Sinkgraven is toch om te genieten man |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 21:48 schreef remco k het volgende:[..] Het is ook onverstandig.. Hij speelde 4-3-3 enkel omdat Roda 4-4-2 speelt, en de Boer doet dat wel vaker tegen ploegen die dat systeem spelen.. Feyenoord speelt gewoon 4-3-3.. Leg mij eens uit waarom het onverstandig is want gewon roepen dat het onverstandig is vind ik veel te makkelijk |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 21:16 schreef baco74 het volgende:[..] Ging ons tegen Roda goed af: 3-4-3 Maar dat was Roda en in de ArenA..... zou het gedurfd vinden wanneer De Boer onze Jonge Helden, op die manier het veld in de stuurt in die badkuip. Dingetje: ik vind Elia juist wel gevaarlijk als wij verdedigend veel ruimte achter ons laten. Ik totaal niet. Trekt 9 van de 10 keer naar binnen en Tete vreet hem op net als in de bekerwedstrijd. Het middenveld is het belangrijkste. Heb je dat in handen dan win je de wedstrijd. Kijk tegen PSV met Narsing en Lestienne kan je geen 433 spelen maar zowel Kramer, elia als Kuyt hebben 0,0 diepgang. Kuyt gaat zwerven. Karsdorp duikt in dat gat en dus kan Sinkgraven hem opvangen.Kongolo komt veel minder op en is lang niet gevaarlijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 23:23 schreef Brandje het volgende:[..] Ik word een beetje simpel van safe, op balbezit spelen en dat soort termen. Ga eens van je kracht uit. Veel jongens komen uit eigen jeugd. Daar speelt men ook aanvallend. Dat zijn die jongens gewend. Kijk Vitesse uit na de 1-0. Kijk feyenoord de eerstehelft. Kijk Roda thuis De kracht van dit team is aanvallen. Ajax heeft NOOIT op safe kunnen spelen of een bepaalde stand consolideren. Dat is onze aard niet. Plus dat je met Bazoer en Gudelj prima spelers hebt die verdedigende taken kunnen uitvoeren. Leg mij taktisch eens uit waarom je niet met 343 kan starten. Ik geef argumenten waarom dit wel te doen. Sorry, maar je kan geen 1 op 1 spelen 90 minuten lang. Dat gaat gewoon niet tegen een ploeg die met 3 aanvallers speelt.. Je kan dan namelijk geen man meer doorgeven, men kan nog amper doordekken, zo ga je gigantische ruimtes weggeven en loop je constant in het mes..
Ik denk echt dat als je dat zou doen tegen dit Feyenoord, dat we er dan zo met 3 a 4 goal verschil vanaf worden geknikkerd.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 10:46 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar je kan geen 1 op 1 spelen 90 minuten lang. Dat gaat gewoon niet tegen een ploeg die met 3 aanvallers speelt.. Je kan dan namelijk geen man meer doorgeven, men kan nog amper doordekken, zo ga je gigantische ruimtes weggeven en loop je constant in het mes.. Ik denk echt dat als je dat zou doen tegen dit Feyenoord, dat we er dan zo met 3 a 4 goal verschil vanaf worden geknikkerd.. Achterin speel je 1 op 1 op papier. Klopt maar middenveld heb je man extra. Daarbij speelt Kuyt geen rechtsbuiten maar zwerft heel veel en zal dan toch door een middenvelder opgepakt worden. Gaat Riedewald wel met hem mee dan laat Kuyt een gat achter waar Karsdorp induikt. Om te voorkomen dat fisher/Younes zicht alleen maar bezig houdt met achter Karsdorp aanhollen kan Sinkgraven hem oppakken. Feyenoord speelt wel 433 op papier maar door een zwervende Kuyt spelen zij eigenlijk meer 442. Daarom MOET ajax in mijn ogen 343 spelen. Tegen psv met snelle en diepgaande buitenspelers zou het inderdaad zelfmoord zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
1-3!!! 3x Milik!!! BAM!!! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja 0-1 en 0-2 ook!! En zo kan ik nog wel even doorgaan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 11:20 schreef Brandje het volgende:[..] Achterin speel je 1 op 1 op papier. Klopt maar middenveld heb je man extra. Daarbij speelt Kuyt geen rechtsbuiten maar zwerft heel veel en zal dan toch door een middenvelder opgepakt worden. Gaat Riedewald wel met hem mee dan laat Kuyt een gat achter waar Karsdorp induikt. Om te voorkomen dat fisher/Younes zicht alleen maar bezig houdt met achter Karsdorp aanhollen kan Sinkgraven hem oppakken. Feyenoord speelt wel 433 op papier maar door een zwervende Kuyt spelen zij eigenlijk meer 442. Daarom MOET ajax in mijn ogen 343 spelen. Tegen psv met snelle en diepgaande buitenspelers zou het inderdaad zelfmoord zijn. Dat opvangen zit hier het risico, en dat zou ik nooit nemen. Tegen een 4-4-2 ploeg ben ik het helemaal met je eens, maar niet tegen een 4-3-3 ploeg.. Kuyt gaat af en toe zwerven, maar doet dat vaak pas wat verder in de wedstrijd..
Ajax staat zonder bal nu ook heel vaak 1 op 1, juist doordat er een middenvelder doordekt op 1 van de CV's.. Dat kan je dan bijna niet meer doen..
Ik heb liever dat er in balbezit een CV doorschuift, en dan het liefst Riedewald.. Dan ben je ook in overtal.. Dat inschuiven gebeurt mij veel te weinig of eigenlijk nooit, en dan bedoel ik dus niet indribbelen met de bal... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 13:58 schreef remco k het volgende:[..] Dat opvangen zit hier het risico, en dat zou ik nooit nemen. Tegen een 4-4-2 ploeg ben ik het helemaal met je eens, maar niet tegen een 4-3-3 ploeg.. Kuyt gaat af en toe zwerven, maar doet dat vaak pas wat verder in de wedstrijd.. Ajax staat zonder bal nu ook heel vaak 1 op 1, juist doordat er een middenvelder doordekt op 1 van de CV's.. Dat kan je dan bijna niet meer doen.. Ik heb liever dat er in balbezit een CV doorschuift, en dan het liefst Riedewald.. Dan ben je ook in overtal.. Dat inschuiven gebeurt mij veel te weinig of eigenlijk nooit, en dan bedoel ik dus niet indribbelen met de bal... Riedewald gaat back spelen dus je bent je voetballende CV al kwijt. Hoorn kan dat niet en Veltman heeft te vaak balverlies. Plus je dwingt ze nu veel sneller in te spelen naar hey middenveld. Ajax zie ik achterin nooit 1 op 1 staan want de achterste vier blijven vaak hangen en je miet druk houden op hun middenveld. Kuyt zwerft trouwens vanaf minuut een dus dat ben ik niet eens met je. Ik blijf 343 tegen dit Feyenoord de oplossing vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dus dan noem je het 3-4-3 maar feitelijk speel je alsnog 4-3-3 omdat je in dat eerste systeem een middenvelder uitsluitend verdedigend laat spelen. Je wint er niets mee, maar je neemt wel risico's omdat je niemand voor de rugdekking hebt en je allerlei afwijkende afspraken maakt om zwervende spelers op te vangen.
Ik zie hier niet zo veel heil in. Wel hoop ik dat Ajax het 3-4-3 vaker gaat toepassen tegenbplowgen die 4-4-2 spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 14:07 schreef Brandje het volgende:[..] Riedewald gaat back spelen dus je bent je voetballende CV al kwijt. Hoorn kan dat niet en Veltman heeft te vaak balverlies. Plus je dwingt ze nu veel sneller in te spelen naar hey middenveld. Ajax zie ik achterin nooit 1 op 1 staan want de achterste vier blijven vaak hangen en je miet druk houden op hun middenveld. Kuyt zwerft trouwens vanaf minuut een dus dat ben ik niet eens met je. Ik blijf 343 tegen dit Feyenoord de oplossing vinden. Ajax speelt nu inderdaad niet 1 op 1 in balbezit..
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat ik het graag zou zien dat dit weer o pde oderwetse manier gebeurt.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Als de Boer 343 speelt en hij verliest krijg je weer het gezeik dat het echt heel dom is om tegen Feyenoord 343 te spelen. Je kan wel uitgaan van je eigen kracht alleen is Feyenoord ook niet even de minste ploeg. Feyenoord kan ook wel redelijk een balletje trappen en in mijn ogen is 1 op 1 spelen achterin tegen bijvoorbeeld een snelle buitenspeler als Elia zelfmoord. Sowieso staat onze verdediging dit jaar gewoon prima, veel beter als in andere seizoenen. Als je de aanval wilt versterken moet dit niet ten koste gaan van onze (tot nu toe) sterke verdediging. Het is gewoon heel riskant om nu ineens van formatie te wijzigen. We staan gewoon bovenaan en een 0-0 in de kuip zou niet eens een heel slecht resultaat zijn (Wel erg teleurstellend natuurlijk).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door Brank de Foer -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 14:33 schreef Eide het volgende:[..] Dus dan noem je het 3-4-3 maar feitelijk speel je alsnog 4-3-3 omdat je in dat eerste systeem een middenvelder uitsluitend verdedigend laat spelen. Je wint er niets mee, maar je neemt wel risico's omdat je niemand voor de rugdekking hebt en je allerlei afwijkende afspraken maakt om zwervende spelers op te vangen. Ik zie hier niet zo veel heil in. Wel hoop ik dat Ajax het 3-4-3 vaker gaat toepassen tegenbplowgen die 4-4-2 spelen. Waar zeg ik dat een middenvelder alleen als verdediger voetbalt?? Helemaal nergens volgens mij. Ik zeg dat een middenvelder Kuyt kan opvangen bij balverlies. Maar ik denk vanuit de aanval en jij en remco vanuit verdedigend. Als Kuyt gaat zwerven moet juist hij veel meer verdedigende arbeid verrichten want hij zal met Bazoer of Gudelj mee moeten. Doet hij dat niet dan heb je altijd een man extra op het middenveld dus speel je meteen achterin geen 1 op 1 meer. Plus dat je het gevaar Karsdorp neutraliseert want onze linksbuiten hoeft veel minder verdedigende arbeid te verrichten en daardoor zal Karsdorp veel minder vaak opkomen omdat een Fisher/Younes kan blijven hangen.
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 15:39 schreef Brank de Foer het volgende:Als de Boer 343 speelt en hij verliest krijg je weer het gezeik dat het echt heel dom is om tegen Feyenoord 343 te spelen. Je kan wel uitgaan van je eigen kracht alleen is Feyenoord ook niet even de minste ploeg. Feyenoord kan ook wel redelijk een balletje trappen en in mijn ogen is 1 op 1 spelen achterin tegen bijvoorbeeld een snelle buitenspeler als Elia zelfmoord. Sowieso staat onze verdediging dit jaar gewoon prima, veel beter als in andere seizoenen. Als je de aanval wilt versterken moet dit niet ten koste gaan van onze (tot nu toe) sterke verdediging. Het is gewoon heel riskant om nu ineens van formatie te wijzigen. We staan gewoon bovenaan en een 0-0 in de kuip zou niet eens een heel slecht resultaat zijn (Wel erg teleurstellend natuurlijk). Man man wat een schijterds hier. Wel commentaar hebben op FdB dat het spel zo saai en zakelijk is maar zelf precies zo denken. Tete is drie keer zo snel als Elia. De wedstrijden dat Sinkgraven op tien speelde waren meteen onze beste wedstrijden. Feyenoord speelt geen 433 want Kuyt loopt overal behalve rechtsbuiten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 15:53 schreef Brandje het volgende:[..] Waar zeg ik dat een middenvelder alleen als verdediger voetbalt?? Helemaal nergens volgens mij. Ik zeg dat een middenvelder Kuyt kan opvangen bij balverlies. Maar ik denk vanuit de aanval en jij en remco vanuit verdedigend. Als Kuyt gaat zwerven moet juist hij veel meer verdedigende arbeid verrichten want hij zal met Bazoer of Gudelj mee moeten. Doet hij dat niet dan heb je altijd een man extra op het middenveld dus speel je meteen achterin geen 1 op 1 meer. Plus dat je het gevaar Karsdorp neutraliseert want onze linksbuiten hoeft veel minder verdedigende arbeid te verrichten en daardoor zal Karsdorp veel minder vaak opkomen omdat een Fisher/Younes kan blijven hangen. Ik denk helemaal niet verdedigend. Ik denk juist aanvallend. En in de omschakeling.
En het saaie heeft hier weinig mee te maken. Dat weet je zelf ook.
Ik denk dat 343 tegen een ploeg die 442 speelt prima is. Maar niet tegen een 433 ploeg. Zeker niet in de toppers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 16:02 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk helemaal niet verdedigend. Ik denk juist aanvallend. En in de omschakeling. En het saaie heeft hier weinig mee te maken. Dat weet je zelf ook. Ik denk dat 343 tegen een ploeg die 442 speelt prima is. Maar niet tegen een 433 ploeg. Zeker niet in de toppers. Lees je wel wat ik schrijf? Feyenoord speelt geen 433. Op papier ja maar Kuyt loopt 80 minuten niet als rechtsbuiten. Aangezien wij zonedekking spelen staan de CV's nog 1 op 1 tegen Kuyt en Kramer. Dat voorkom je nu ook nog eens |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 15:58 schreef Brandje het volgende:[..] Man man wat een schijterds hier. Wel commentaar hebben op FdB dat het spel zo saai en zakelijk is maar zelf precies zo denken. Tete is drie keer zo snel als Elia. De wedstrijden dat Sinkgraven op tien speelde waren meteen onze beste wedstrijden. Feyenoord speelt geen 433 want Kuyt loopt overal behalve rechtsbuiten. Dat ik geen wijziging van de formatie wil zien betekent niet dat ik hetzelfde denk als FdB. Je mag best een keer wat meer risico nemen en dat zie ik ook graag, alleen vind ik een 343 systeem niet de juiste oplossing en al helemaal niet tegen Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door Brank de Foer -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 17:41 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Dat ik geen wijziging van de formatie wil zien betekent niet dat ik hetzelfde denk als FdB. Je mag best een keer wat meer risico nemen en dat zie ik ook graag, alleen vind ik een 343 systeem niet de juiste oplossing en al helemaal niet tegen Feyenoord. Snap wel waarom het gezegd wordt je hebt en niet echt een linksback maar Kuyt ook geen echte rechtsbuiten. Viergever hoeft van mij ook niet echt op linksback.
--------Cilissen--------- Tete-Veltman-Hoorn-Riedewald --Klaassen-Bazoer--Gudelj--- -Youness-Milik--Fischer
Zou denk ik mijn keuze zijn of misschien zelfs 442 Met lekker veel creative spelers voorin.
-----Cillissen----- Tete-Veltman-Hoorn-Riedewald --Klaassen-Bazoer--Gudelj- --------Sinkgraven----- ---Youness------Fischer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En dus moet die middenvelder altijd verdedigend denken, zowel bij balbezit (vawege de omschakeling) als bij balverlies als die Kuyt moet bewaken.
Als je echt vanuit de aanval wil denken is dit een kul oplossing. Als je vanuit de aanval wil denken moet je Kuyt dwingen in positie te blijven omdat zijn ploeg anders mensen tekort komt. Dan moet je dus met een back spelen die de vrijheid heeft heel aanvallend te spelen. En dat kan alleen vanuit een 4-3-3 organisatie. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 18:40 schreef Eide het volgende:[..] En dus moet die middenvelder altijd verdedigend denken, zowel bij balbezit (vawege de omschakeling) als bij balverlies als die Kuyt moet bewaken. Als je echt vanuit de aanval wil denken is dit een kul oplossing. Als je vanuit de aanval wil denken moet je Kuyt dwingen in positie te blijven omdat zijn ploeg anders mensen tekort komt. Dan moet je dus met een back spelen die de vrijheid heeft heel aanvallend te spelen. En dat kan alleen vanuit een 4-3-3 organisatie. Nee hoor. Hij moet zowel aanvallend als verdedigend denken en laat dat nou juist het takenpakket zijn van een middenvelder. Jij past je feyenoord aan terwijl ik zeg dat het juist andersom moet. Dat gebeurd ook met 343. Als Kuyt of Elia niet meeverdedigd hebben wij ALTIJD een man extra op het middenveld. Zij moeten achter ons aan hollen maar zoals jullie denken zullen wij het gaan afleggen en hollen wij achter hunnie aan. Komt Kuyt constant naast Kramer te staan en staan onze CV ook 1 op 1. Karsdorp kan zijn voorzetjes geven en wij leggen het weer af tegen het opportunistische voetbal van feyenoord.
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Haha, lees dit nu nog eens, wetende dat we het over 4-3-3 hebben wat Ajax over FdB 99% van z'n wedstrijden speelt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 17:41 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Dat ik geen wijziging van de formatie wil zien betekent niet dat ik hetzelfde denk als FdB. Je mag best een keer wat meer risico nemen en dat zie ik ook graag, alleen vind ik een 343 systeem niet de juiste oplossing en al helemaal niet tegen Feyenoord. Waarom niet dan? Jij bent bang voor Elia! Tete vreet elia op. Kuyt speelt geen rechtsbuiten en Kramer heeft geen diepgang. Dus waarom die angst ipv je eigen kracht uitgaan en ze helemaal scheel spelen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 19:20 schreef Eide het volgende:[..] Haha, lees dit nu nog eens, wetende dat we het over 4-3-3 hebben wat Ajax over FdB 99% van z'n wedstrijden speelt. Ik ben met jou in discussie. Dus zeer kinderachtige manier van reageren en bovendien zeer zwak om een zin uit een hele reactie te pakken ipv inhoudelijk in te gaan. Je hebt namelijk geen een argument gegeven waardoor ik denk geen geen 343 te spelen.
ps De laatste jaren zijn 99% van de wedstrijden niet om aan te zien en net die tegen Roda was een genot om naar te kijken.
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kinderachtig? Dan moet je eerst eens kappen met "jij past je aan feyenoord aan" en "jij denkt verdedigend" beweringen die je uit de lucht grijpt. Je roept wat in het luchtledige en vind het dan vreemd dat ik niet serieus reageer? Kom op zeg. Neem mij serieus en ik neem jou serieus. En dat begint met een ander niet dingen in de mond leggen of lukraak beweringen de wereld inslingeren. |
|
|
|